مشخصات کاربر
 - نام کاربر : محمد ب
- تاریخ عضویت : 1390/12/8
- تعداد نظرهای داده شده : 4
نظرها
موارد 1 تا 4 از مجموع 4 مورد
موارد 1 تا 4 از مجموع 4 مورد
تبلیغات
-
معرفی Honor X80 Pro Max با پردازنده Snapdragon 6 Gen 5 و باتری 11,000 میلی آمپر ساعتی!
-
این گوشیهای سامسونگ و شیائومی به اندروید 17 آپدیت نمیشوند!
-
معرفی Honor 600 Smart با صفحهنمایش LCD و باتری 7,700 میلی آمپر ساعتی
-
معرفی نسخه پایدار اندروید 17 با 7 ویژگی برجسته - از مولتیمدیا و گیم تا ارتقاء عملکرد و حریم خصوصی
-
سامسونگ گلکسی A57 در نگاه رسانهها - نقاط ضعف و قوت از دید حرفهایها
-
معرفی Honor X70 Pro Max با پردازنده Snapdragon 6 Gen 4 و باتری 8,560 میلی آمپر ساعتی
-
شیائومی Poco X8 Pro Max در نگاه رسانهها - نقاط ضعف و قوت از دید حرفهایها
من یه مشکلی پیش اومده برام، نمیتونم تو play game لاگین کنم، یعنی وقتی وارد بازی پابجی میشم، نمیذاره لاگین کنم، ولی رو اون یکی گوشیم که شیایومی هست چنین مشکلی وجود نداره، کسی میتونه راه حلی بده؟ کلیر دیتا و اینا رو زدم حتی حذف و نصب مجدد کردم
ممنون
بازم ممنون از شما
من تقریبا یه ماه و نیمی میشه این گوشی رو خریدم ولی کمر من رو شکونده این داستان اینرنتنش، مثلا به وای فای وصلی بعد عوضش میکنی رو اینترنت خود موبایل، هر اپلیکیشنی که مرتبط با اینترنت هست رو برای اولین بار بعد این که اینترنتت رو عوض کردی بازی کنی، بالا نمیاد، مثلا مرورگر رو میزنی، میگه اینترنت قطعه، بعد اینترنت رو قطع و وصل میکنی، دوباره مرورگر رو میزنی اوکی میشه، دوباره میری مثلا نرم افزار اسنپ، میگه اینترنت قطعه، باز باید برای این هم یه بار اینترنت رو قطع و وصل کنی ،خلاصه به تعداد نرم افزارهات که نیاز به اینترنت دارن باید این کار رو بکنی، همین مشکل زمانی که به وی پی ان وصلی و قطعش میکنی به وجود میاد، راهکاری هست براش؟
ممنون