مشخصات کاربر
 - نام کاربر : فرید م
- تاریخ عضویت : 1395/4/19
- تعداد نظرهای داده شده : 1
نظرها
موارد 1 تا 1 از مجموع 1 مورد
موارد 1 تا 1 از مجموع 1 مورد
-
آشنایی با vivo Y400 – ردهپایین نسل چهارمی ویوو با نمایشگر امولد +FHD و باتری 6,000mAh
-
کشف تازه پژوهشگران UCLA: ساخت محصولاتی سریعتر با هدررفت انرژی کمتر و سازگاری بیشتر با محیط زیست
-
مقایسه شیائومی +Redmi Note 14 Pro با Poco X7 Pro - کدام ارزش خرید بالاتری دارد؟
-
معرفی Realme 15 و Realme 15 Pro – میانردههایی زیبا با باتری 7,000mAh و نمایشگر اولد 1.5K
-
آشنایی با iQOO Z10R – میانردهای با Dimensity 7400 و توانایی عکاسی و فیلمبرداری زیر آب
-
گزارش مالی آلفابت از سهماهه دوم 2025 – رشد دو رقمی درآمد تبلیغات، کسبوکار ابری و جستوجو
-
معرفی Honor Pad X7 – تبلت 93 دلاری آنر با SD 680، باتری 7,020mAh و شارژر معکوس سیمی
من خودم فروشنده قطعات و لوازم کامپیوتر هستم تا الان تعداد زیادی لبتاب و تبلت برند لنوو را به مشتریان خودم معرفی و فروختم همیشه هم این برند را با گارانتی سازگار برای مشتریانم پیشنهاد میکردم،تا اینکه خودم نیز گوشی a7000 را تقریبا اوخر اسفند 94 خریدم .یک ماه خوب کار کرد و بعد از آن مشکلاتش شروع شد چندین بارهنگ میکردبعد از آن هم آنتن دهی اون قطع شد و هیچ شبکه ای را نگرفت اواخر اردیبهشت (25/2/95) فرستادمش گارانتی سازگار (با هزینه خودم)و بعد از یک ماه اونو برام فرستادن(23/3/95) ،بلافاصله اونو چک کردم دیدم همان اشکال قبلی را داره البته "عزیزان" ما در گارانتی سازگار،ظاهرا باتری گوشیشون خراب بوده ،باتری نو گوشی من را برداشته بودن(چون من فروشنده هستم سریال همه قطعات را یاداشت میکنم* سریال باتری* 58v0bfb*)، ویک باتری کار کرده با این شماره سریال برام فرستادن * 58v2505* من نیز همان روز مجداد اون فرستادم گارانتی سازگار و تا الان 19/4/95 اونو برام تعمیر و یا تعویض نکردن پس پیشنهاد من به شما اولا این برند را نخر چون پشیمون میشی و دوما با گارانتی سازگار نگیر چون شرگت سازگار سر ما که فروشنده و به نوعی همکاریشم کلاه میذاره پس وای به حال سایر مشتریان.محمودی