مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : محسن م
  • تاریخ عضویت : 1395/4/15
  • تعداد نظرهای داده شده : 27

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 27 از مجموع 27 مورد

Motorola Moto G72 Motorola Moto G72

1402/10/26 متشکرم دوست گرامی

Motorola Moto G72 Motorola Moto G72

1402/10/24 سلام. بعد از آپدیت به اندروید ۱۳، آیا باز مشکل vpn پیش میاد؟ اگه بازهم همان دردسر قبلی را داریم، ارزش آپدیت کردن نداره با تشکر

Motorola Moto G72 Motorola Moto G72

1401/11/7 سلام. اتفاقا برای g72 زودتر اصلاح شد. بعدش g60s آپدیت گرفت. فقط گوشی خود را آپدیت کنید، vpn برمی‌گرده.

Motorola Moto G60S Motorola Moto G60S

1401/11/7 با سلام. آیا راهی هست که فقط قفل گوشی با اثر انگشت باز بشه و نیازی به وارد کردن pin و patern نداشته باشه. چون در گوشی‌های دیگه قفل گوشی فقط با اثر انگشت باز میشه، اما در این گوشی هم اثر انگشت لازمه و هم بعدش وقتی صفحه نمایش روشن شد، باید pin یا pattern را وارد کرد. لطفا دوستان گرامی راهنمایی کنند که چطور میشه قفل گوشی را فقط با اثر انگشت باز کرد. با تشکر.

Motorola Moto G72 Motorola Moto G72

1401/11/4 من آپدیت کردم و vpn برگشت. اول با شیزوکو وی پی نصب کردم، بعد آپدیتهارا انجام دادم و حالا کاملا درست شده . هیییچ مشکلی نیست. اگر کسی از راهنمایی دوستان نتونست استفاده کنه اونوقت ببره به نمایندگی هماتلکام تا براش آپدیت کنن. بعد از آپدیت حل میشه. هما تلکام هم قبلا این را گفته بود که بیارین تا آپدیت کنم.

Motorola Moto G72 Motorola Moto G72

1401/10/28 سایت موتورولا گفته که در آپدیت بعدی مشکل را برطرف خواهد کرد. دلیلی نداره که دروغ سر هم کنن.
Hi,

We appreciate your patience. We have checked with our team and it will be fixed in future update.

Regards,

Amit

Motorola Moto G72 Motorola Moto G72

1401/10/27 سلام. لطفا بعد از خرید که ان شا الله مبارک باشه، راه حل را به اشتراک بگذارید. من خریدم ولی انصراف زدم. البته در گوشی g60s به هیچ وجه برنامه ای غیر از برنامه های گوگل پلی نصب نکرده بودم، اما vpn از منو حذف شد و هیچ فیلترشکنی کار نکرد. در یوزر دوم، vpn حذف شد، ولی فیلترشکن کار میکنه. برای همین از خرید g72 فعلا صرف نظر کردم.

Motorola Moto G52 Motorola Moto G52

1401/10/26 ارزش نداره. اون کسی که داره میفروشه، دلیل مهمی داره و دلیلش اینه که گزینه vpn حذف شده و هیچ قندشکنی روی گوشی جواب نمیده، مگر با یک ترفند پردنگ و فنگ که اون هم کار درستی نیست. صد بار باید لقمه رو دور سرت بپیچونی تا بری واتساپ. اصلا سمت هیچ گوشی موتو نرو. ما همه اینجا گرفتار شدیم و هیچکس پاسخگو نیست.

Motorola Edge 30 Fusion Motorola Edge 30 Fusion

1401/10/25 سلام. مشکل آپدیت داره و vpn در منو حذف شده، حتی در یوزر دوم و مهمان هم vpn ندارید. خرید هیچکدام از اسمارت فونهای موتو را پیشنهاد نمی‌کنم. خودم دارم و گرفتار شدم.

Motorola Moto G72 Motorola Moto G72

1401/10/25 سلام، یک راه حل دور و درازی داره. به پیج moto g60s یه سر بزنید. از شیزوکو استفاده کنید. به فکر استفاده از یوزر دوم برای استفاده از vpn نباشید، چون من به امید حل مشکل یوزر اول، امروز آپدیت کردم، به جای حل مشکل، گزینه vpn از یوزر دوم حذف شد.
در این اوضاع گرانی، پول خودتان را دور نریزید. موتورولا تا اطلاع ثانوی تعطیله. شاید این مصیبت به سر بقیه گوشیها هم بیاد.

Motorola Moto G60S Motorola Moto G60S

1401/10/25 رضای عزیز. هیچ فایده‌ای نداره. من دو بار نوشتم و نظرات بقیه را هم لایک کردم. شاید تا حالا متوجه شده باشید که با آپدیت جدید، گزینه vpn از یوزر دوم هم پاک شده. همین امروز آپدیت کردم و دیدم موتورولا چه کاری کرده. یک گوشی g72 خواست بخرم، بدبختانه آن گوشی هم به همین بلا گرفتار شده. با دیجی کالا تماس گرفتم، گفتند که مشکل از تحریمه، با هما تلکام تماس گرفتم، ۲ بار، یکی گفت باگه و یکی گفت تحریمه. شاید در ادامه این اتفاق برای همه گوشی‌ها بیفته،

Motorola Moto G60S Motorola Moto G60S

1401/10/23 سلام دوست عزیر
لطفاً جزئ به جزئ و ساده توضیح بفرمایید تا ما هم که آماتوریم استفاده کنیم. با تشکر از شما و سایر دوستان.

Motorola Moto G60S Motorola Moto G60S

1401/10/23 سلام بر دوستان گرامی
لطفاً هروقت این مشکل vpn برطرف شد، حتماً اطلاع رسانی کنید و توضیح بدید که چطور در حالی که vpn از منو حذف شده، باز موفق شدید آپدیت کنید و vpn برگرده. یوزر دوم مشکلات خودش رو داره. من در سایت موتورولا این مشکل رو مجدداً مطرح کردم، لطفاً همه یه سر به اونجا بزنن و این مسأله رو مطرح کنن یا لااقل پستهای بقیه رو لایک کنن تا بهتر دیده بسه. الآن مدت زیادیه که دوستان در همان سایت موتورولا این معضل رو اعلام کردن ولی کو گوش شنوا.

Motorola Moto G60S Motorola Moto G60S

1401/3/12 با سلام خدمت دوستان. من وقتی به شارژ می‌زنم، وای‌فای رو خاموش می‌کنم، با گوشی کار نمی‌کنم، اما موقع شارژ خیلی داغ میشه. این گرمای زیاد باتری رو خراب نمیکنه؟ به نظر شما میشه از یک شارژر معمولی مارک برندهای معتبر و اصلی استفاده کنم که دیرتر شارژ بشه و داغ نکنه تا به باتری آسیب نرسه؟ با تشکر.

Apple iPad Pro 12.9 2020 Apple iPad Pro 12.9 2020

1400/1/4 سلام. به احتمال زیاد هیچ مشکل سخت افزاری ندارید.ذتوی تنظیمات یک گزینه ای را باید فعال کنی. ببخشید که یادم نیست چی بود.

Apple iPad Air 2019 Apple iPad Air 2019

1399/9/11 در پاسخ به خودم!
برای اینکه مدام از کلید هوم استفاده نکنید، می‌توانید siri را فعال کنید. با گفتن hei siri صفحه نمایش روشن میشه. نیازی به روشن بودن دیتا یا وای فای نیست. زمانی که بخواهید دستوری اجرا بشه، باید وای فای را روشن کنید. اما وقتی بخواهید فقط دستگاه را از حالت خواب بیدار کنید، کافیست بگویید hei siri بعد صفحه روشن میشه، بدون فشردن کلید هوم، برای کسانی مثل من که روزی صد بار روشن و خاموش میکنند و نگرانند مبادا کلید هوم خراب بشه.
این قابلیت برای تبلتهایی است که فیس آیدی ندارند.

Apple iPad mini 2019 Apple iPad mini 2019

1399/2/8 از اینکه لطف کردید و راهنمایی فرمودید بسیار سپاسگزارم. البته در تایید فرمایشات شما این را هم بگم که میشه با موس مقایسه کرد. من یه موس ارزون داشتم روزی هزار بار کلیک میکردم، تازه 5 سال کار کرد. با تشکر از راهنمایی جامع و ارزنده شما دوست گرامی.

Apple iPhone SE 2020 Apple iPhone SE 2020

1399/1/30 اصلا سخت نیست. بعد از یک هفته هرچی اندرویدی داری به نظرت کند و شل و ول میاد. ولی اولش خیلی درگیری داری تا راه بیفتی، بعد می بینی باتری ۱۰ ساعته، یعنی خیلی خیلی بیشتر از ۱۰ ساعت. از نظر سرعت یک pc عالی در ابعاد کوچک تو دستته. مرحله بعد یه آیپد میگیری، بعد از ویندوز مهاجرت میکنی و دیگه جلد اپل میشی. فقط دوست عزیز، اولش سخته، هول نکنی.

Apple iPad Pro 11 2020 Apple iPad Pro 11 2020

1399/1/25 متشکرم دوست عزیز. من هم مثل شما از وسایلیم خیلی خوب مراقبت می‌کنم. ممنونم از راهنمایی شما.

Apple iPad Pro 11 2020 Apple iPad Pro 11 2020

1399/1/22 سلام. آیا دوستان اپل باز اطلاع دارن که چطور میشه صفحه نمایش آی‌پد ایر ۲۰۱۹ رو بدون فشار دادن کلید هوم روشن کرد. گزینه rest finger to open در این مدل هست ولی کار نمیکنه. توی اندروید کلی برنامه برای این کار هست، در اپل چطور؟ آیا کلید هوم با استفاده زیاد خراب نمیشه؟ البته من کشتی باهاش نمیگیرم ولی روزی صد بار روشن می‌کنم. با تشکر از دوستان.

Apple iPad Air 2019 Apple iPad Air 2019

1398/12/12 صفحه نمایش عالی، سرعت و قدرت بالا در حد یک لپ تاپ، ابعاد بسیار مناسب برای مطالعه و کارهای دانشگاهی، باتری عالی و ماندگاری بیشتر از ۱۰ ساعت، سبک و خوشدست (منهای لیز بودن پشت دستگاه). ارزان‌تر از تبلتهای اندرویدی ای که در حد و اندازه این تبلت باشند، دوام محصولات اپل و خیال راحت از بابت باد نکردن باتری (مثل یک برند معروف که خریداران محصولاتش، همیشه درگیر باتری هستن)، صدای خوب اسپیکرها، و ... از جمله مزایای عمده این تبلت هستن.
پشت تبلت لیزه، اگه یه محافظ صفحه که گلس نباشه پشتش بندازین، دیگه لیز و سر نیست. من یه تبلت سونی z هم دارم. از نظر قدرت این دو تا قابل مقایسه نیستن، اما برام جالب بود که صفحه نمایش تبلت سونی سال ۲۰۱۳ با اپل برابری میکنه، باتری سونی هم تا حالا کوچکترین مشکلی نداشته، البته ماندگاری کم تری نسبت به ایر داره، چون باتریش ۶۰۰۰ میلی آمپره.
کسانی که اهل مطالعه هستن یا دانشجو و .... با خیال راحت بخرن، چون انگار وزن و ابعادش برای کتاب خواندن طراحی شده. رابط کاربری هم بسیار دلچسبه و میشه به راحتی از دیکشنری های اپ استور استفاده کرد. خودش هم چندین دیکشنری خوب داره، که در pdf ها میشه استفاده کرد.
درسته که وارد زندان اپل میشید، ولی زندان خوبیه. اگر تبلتی با این کیفیت و دوام و قیمت و سبکی، پیدا میکردم که اندرویدی یا ویندوزی بود، قطعا حبس نمیکشیدم. اما تبلت های ویندوزی سنگین و موس لازم هستن، اندرویدیها دوام ندارن (غیر از سونی که توقف تولیده) و من نه پولدارم نه تنوع طلب.

Apple iPad mini 2019 Apple iPad mini 2019

1398/12/12 سلام دوست عزیز. من تازه یه آی‌پد ایر ۳ گرفتم. یه تبلت سونی z هم دارم که قابلیت دبل تب برای روشن کردن صفحه داره که خیلی کاربردیه. متاسفانه آی‌پد این رو نداره. از یکی از دوستان توی همین سایت پرسیدم که آیا میشه صفحه نمایش رو فقط با تاج و بدون فشردن دکمه هوم باز کرد. ظاهرا چنین امکانی روی آی‌پد برای بیدار کردن دستگاه وجود نداره. از کیف هوشمند هم استفاده نمیکنم. آیا با فشردن زیاد دکمه هوم، این دکمه خراب نمیشه؟ من روزی صدبار روشن و خاموش میکنم. شما که پنج ساله با آی‌پد کار می‌کنید، به چنین مشکلی برنخوردید؟ با تشکر.

Apple iPhone 11 Pro Apple iPhone 11 Pro

1398/12/11 تشکر دوست عزیز. از کیف استفاده نمیکنم خیلی دست و پا گیره.

Apple iPad Air 2019 Apple iPad Air 2019

1398/12/8 آیا این امکان وجود داره که بدون فشردن دکمه و فقط با تاچ، دستگاه رو روشن کرد؟ چون خیلی روشن میکنم و تعداد فشار دادن دکمه خیلی زیاده، گفتم شاید بشه فقط با لمس روشن بشه و نیاز به فشردن کلید نداشته باشه. تو سایتها راهنمایی کرده بودن، اما اون راهها نتیجه نداد. با تشکر از دوستان.

Apple iPhone 11 Pro Apple iPhone 11 Pro

1398/12/7 با سلام خدمت دوستان. یک سؤال داشتم که باید در بخش ایپد ایر ۳ مطرح میکردم، اما اونجا خیلی خلوت بود. به همین خاطر اینجا اومدم. ایا گزینه ای هست که بدون فشار دادن کلید هوم، فقط با لمس کلید هوم، دستگاه رو روشن کرد. من روزی ۱۰۰ بار این کلید رو فشار میدم. یک گشتی تو نت زدم، همان راه ها رو رفتم ولی نشد. با تشکر.

Sony Xperia Z5 Premium Dual Sony Xperia Z5 Premium Dual

1395/4/18 از گوشیم خیلی خوب محافظت کردم، ولی روی صفحه نمایش موجهای افقی ایجاد شده. اولش فکر کردم از محافظ صفحه باشه، یه محافظ جدید خریدم و وقتی قبلی رو برداشتم دیدم lcd گوشی خطهای افقی یا چیزی شبیه موج داره، به صورت افقی. گوشیم کاملا تمیزه، نه ضربه خورده، نه خط و خش داره، حتی محافظ صفحه هم کاملا سالمه ( گوشیم ال هستش ) اینم اضافه کنم که صفحه گوشی اولش اینجوری نبود و کاملا سالم بود. ایراد دیگری هم نداره، تاچ و .... همه چی سالمه. اینجور چیزی کسی دیده؟ مشکل از کجاست؟ سونی همیشه محصولتتش معیار کیفیت بودن. یه zu و یه تبلت z دارم که عالی هستن و بسیار خوب کار میکنن، بیشتر وقتا از صبح تا شب روشن، از شب تا صبح تو شارژ. متعصب نیستم، فقط سونی رو دوست دارم و نمیتونم گوشی دیگه ای دستم بگیرم. میخوام یه پریمیوم بگیرم ولی این مشکل که پیش اومد مردد شدم. حتی سراغ لومیا 930 هم رفتم، ولی زیبایی پریمیوم به نظر من قابل مقایسه با 930 نیست، صفحه نمایش لومیا خیلی تیز بود. اگه ممکنه دوستان راهنمایی کنن که این موجهای افقی و موازی برای چی ایجاد شدن، بسیار ممنون میشم. ببخشید زیاد شد!

Sony Xperia L Sony Xperia L

1395/4/15 از گوشیم خیلی خوب محافظت کردم، ولی روی صفحه نمایش موجهای افقی ایجاد شده. اولش فکر کردم از محافظ صفحه باشه، یه محافظ جدید خریدم و وقتی قبلی رو برداشتم دیدم lcd گوشی خطهای افقی یا چیزی شبیه موج داره، به صورت افقی. گوشیم کاملا تمیزه، نه ضربه خورده، نه خط و خش داره، حتی محافظ صفحه هم کاملا سالمه. اینم اضافه کنم که صفحه گوشی اولش اینجوری نبود و کاملا سالم بود. ایراد دیگری هم نداره، تاچ و .... همه چی سالمه. اینجور چیزی کسب دیده؟ مشکل از کجاست؟ سونی همیشه محصولتتش معیار کیفیت بودن.
موارد 1 تا 27 از مجموع 27 مورد
خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا