مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : نیکی ک
  • تاریخ عضویت : 1395/4/11
  • تعداد نظرهای داده شده : 1

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 1 از مجموع 1 مورد

Xiaomi Redmi Note 3 (Mediatek) Xiaomi Redmi Note 3 (Mediatek)

1395/4/11 سلام من این گوشی و 1 هفته است خریدم از شما و خیلی خیلی تستش کردم… از شما. باید بگم اصلا انتظار همچین گوشی خارق العاده ایی و نداشتم. با اینکه اطرافیانم مدام میگفتن نباید این کارو کنی الان همه رو حیرت زده کرده و میشه گفت حالت رقابتی داره .
این گوشی میشه گفت از برندهای معروفی مثل سامسونگ اپل اچ تی سی خصوصیات عالیشون رو گلچین کرده و یک دیوایس فوق العاده رو به نمایش گذاشته.
سرعت تاچ این گوشی از آی او اس سریع تر هست . باید بگم حتما بعد از خریداری آپ دیت کنید و در سایت شیائومی ثبت نام کنید.
بعد از آپدیت این گوشی خیلی خیلی بهتر میشه.
منتهی من اشتباهی که کردم این بود شک داشتم و نسخه 16 رو خریداری کردم. Redmi Note 3 Pro که فرقش با Note3 معمولی اینه که این کارت حافظه میخوره. نسخه 32 بیتی پردازده اش اسنپ دراگونه !
کیفیت دوربینش زیاد چنگی به دل نمیزنه یعنی عکس از فضای بزرگ خیابون و طبیعت زیاد اوکی نیست و دوربین سلفیش میشه گفت خیلی بهتره! هه.
البته من با سامسونگ گلکسی داوس 2 مقایسه کردم .
شارژش هم 2 روز برای من جواب داده که یه سره به اینترنت وصل بودم. 4G رو قورت میده و مقایسه با اپل آنتن دهی خوبی داره اگر ربط داشته باشه به گوشی!
ژیروسکوپش خیلی خیلی قوی و دقیقه که اگه بذاریش توی واقعیت مجازی واقعا خارق العاده است.
شفافیت تصویر هم با آیفون 6 مقایسه کردم که نتیجه اش خوب بود. ( اپل تکنولوژی رنگ سفید و داره ولی من هیچ گوشی دیگه ایی ندیدم که سفید و سفید نشون بده ) و در کل شفافیت و سرعت تاچ این گوشی عالیه .
سنسور اثر انگشتش بسیار دقیق و روونه .
شمل میتونید توی شایر دوم سیم کارت رم بذارید که من 32 گیگ گذاشتم و خیلی هم عالی کار میکنه.
سیم کارت بذارید 4G کار نمیکنه توی سیم دوم ! فقط سیم اول
فقط بر خلاف تصورم زیاد باریک نبود. ولی جنس بدنه اش خیلی خیلی خوب بود و حس خوبی بهم داد.



قابلیت خوب دیگه گزارش باگ به شیائومی هست . که اگر مشکلی دیدید میتونید سریع اعلام کنید. من یه مشکل دیدم ساعت 00:12 دقیقه مثلا نشون میده 0:12 ! البته حاد نبود اصلا ولی به نظرم یک باگ بود که اعلام کردم.

رنگی که من خریدم گلد بود.

من از Icmobile.ir خریدم. هدیه بهم یه قاب هم دادن و یک گلس عالی برای روی صفحه و برام خودشون رام گلوبال نصب کردن. بدون هزینه . 650 خریدم. سایت شمشاد و شیراز مارکت و سایت xiaomi-fa هم داره. ولی برای من که تهران بودم این Icmobile عالی بود و خیلی هم خوش برخورد و صبور بودن و همه سوالات من و جواب دادند
موارد 1 تا 1 از مجموع 1 مورد
خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا