مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : پدرام ح
  • تاریخ عضویت : 1395/4/10
  • تعداد نظرهای داده شده : 13

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 13 از مجموع 13 مورد

Apple iPhone 6s Apple iPhone 6s

1397/7/22 سلام دوستان، اگه بشه منو راهنمایی بکنید

این گوشی رو دست دوم از دوستم خریدم، خود دوستمم که دستش بوده باهاش وارد نبود، الان رمز اپل آیدی ای رو که داشت هر چی میزنیم قبول نمی کنه، ولی میگه تا ۲ ماه پیش کار می کرده، هر سری رمز رو میزنیم میگه رمز اشتباس در صورتی که میگم با همین رمز و اپل ایدی چند ماه قبل اوکی بوده، باید چی کار کنم ؟

الانم ای او اس ۱۲ روش هست

Samsung Galaxy S8+ Samsung Galaxy S8+

1396/8/21 منم نوت 4 داشتم مدل 3g اش رو که مخصوص ایران بود، و الان s8 معمولی رو گرفتم.
اولا بین s8 و s8 plus فقط اندازه و باتری فرق داره، من چون از بزرگی و سنگینی نوت 4 خسته شده بودم و اذیتم می کرد s8 معمولی رو گرفتم البته مساحت صفحه نمایشش تقریبا با نوت 4 برابره یعنی با وجود کوچک تر و سبک تر بودن ولی صفحه نمایش تقریبا همون اندازس، یه کمی مساحتا کوچیک تره، از نظر مشخصاتی که میزنن نوت 4 ، 5.7 اینچه و s8 برابر 5.8 هست که آدم فک می کنه s8 صفحش بزرگ تره ولی این اندازه طول قطر صفحه به واحد اینچ هست که با توجه به اینکه s8 دراز تر شده این قضیه گول زننده میشه، خلاصه از نظر مساحتی s8 یخورده کوچیک تره.

من خیلی تحقیق کردم به نظرم اگه این s8 plus هه سالمه و اشکالی نداره حتما بگیر عالیه من خودم s8 رو که ارزون تره 2.800 گرفتم، و اینکه سمت سونی نرو اصن فقط بهت بگم من دو هفته ژاپن بودم دست هیچکس سونی ندیدم خیلی عجیب بود، اکثرا اپل داشتن! البته اپل تو ایران فایده نداره، شرکت سونی هم که حتما می دونی ماله ژاپنه، یعنی خودشون جنس گوشی خودشونو دستشون نمی گرفتن حالا ما بیاییم بگیریم!، البته ماشیناشون همه اکثرا مال تولید خودشون بود.

برتری های بارز s8 نسبت به نوت 4 :
صفحه نمایش، ضد آب، دوربین واقعا واقعا خیلی بهتره (اصن در مقابل این نوت 4 رو بنداز دور!)، سرعت اینترنت بالاتر و 4g, پورت usb c که تو آینده همه گوشی ها این پورت میشن، پشتیبانی از ar و vr گوگل، ابعاد کوچکتر و خوش دست تر، سبک تر، 4 گیگ رم، عملکرد سخت افزاری بهتر، حسگر اثر انگشت دیگه لازم نیست انگشتو بکشی، لنز دوربین دیگه بیرون نزده!، دوربین سلفی هم عالیه، دو سیم کارته، بیکسبی، صفحه نمایش همیشه روشن، آندروید هم فک کنم تا آندروید 9 براش بیاد، لبه هاش هم عالیه، شارژ هم خیلی خوب نگه می داره البته نوت 4 هم خوب بود، و یک سری دیگه که احتمالا از قلم انداختم.

برتری نوت 4 : فقط قلم

نقض گوشی s8 و s8 plus :
جنس پشت و روش شیشه هست همونطور که می دونی، اشکالش اینه که گلس روش نمیشینه من یکی خریدم هوا رفت زیرش کندم و تو کامنتا هم خوندم اکثرا مشکل داشتن و گلس نتونستن بندازن، هر چند گوریلا گلس 5 هست و مقاومه ولی بخاطر لبه هاش خیلی حساسه و بیوفته اولا که پشتش راحت میشکنه ولی جلوش به این راحتیا نمیشکنه ولی لبه هاش ترک بر میداره و تعویض صفحشم یه چیزی بالای یک تومن در میاد.

برای محافظت از گوشی من دیگه گلس ننداختم، قاب در دار خریدم که درش بسته بشه و بیوفته رو صفحه و لبه قاب هم دو تا سوراخ زدم با لحیم و ازش یه بند گوشی رد کردم، برای گوشی قبلیم هم این بند رو داشتم، همیشه که گوشی دستمه بندش هم دور دستمه بنابراین بخواد بیوفته بنده نجاتش میده تا حالا چندین بار نوت 4 ام بخاطر این بنده نیوفتاده زمین، بنابراین اگه یه همچین راه کاری داشته باشی مشکلی نیست و اینکه بعید می دونم صفحه خش بیوفته ولی اگه خواستی می تونی tpu بندازی که ضد خش برای صفحه است.

Samsung Galaxy S8 Samsung Galaxy S8

1396/8/21 خواهشمیکنم، من از همون لینکی که دادم خودم دانلود کردم کار می کنه!
این نکته رو بگم اگه گوشی گلکسی s8 شما snapdragon هست ورژن دیگری رو باید بکیرید، مال من exynos هست مدل sm-g950f , از بازار مبایل نمایندگی مایکروتل گرفتم.

تو اون لینکی که داده بودم و کامنت داده بودن افراد مختلف صفحه های مختلفشو نگاه کنید لینک ورژن های مختلف این نرم افزار رو که به exynos و یا به snapdragon بخوره رو دادن می تونی اونجا بگردی تو صفحه های مختلفشو، من خودم از لینکی که تو همون سایت که دوباره لینکشو در زیر گذاشتم تو کامنت ۸ ام داده گرفتم :

https://forum.xda-developers.com/galaxy-s7/themes/google-camera-hdr-t3687312/page10

یه لینک دیگه برا یه سایت دیگه هم هست میدم من خودم این رو مثلا ۵.۱.۰۱۴ رو تست کردم همون اروری که شما گفتید داد و انگار این مدلش برا آندروید ۸ هست ولی خوبی این لینک اینه که همه ورژن ها رو بیایید پایین صفحه پیدا می کنید، بقیه رو تست نکردم نمی دونم رو exynos مال این سایته جواب بده یا نه، بهترینس همون لینک قبلی هست به نظرم اگه صفحه های مختلفش رو بگردید ورژن هاب قدیمی تر هم دادن که تست کردم و کار می کردن.

https://www.apkmirror.com/apk/google-inc/camera/camera-5-1-014-171916386-release/

Samsung Galaxy S8 Samsung Galaxy S8

1396/8/20 بله همینطوره احتمالا روی s9 دو تا دوربین بزاره، ولی ایده هایی که گوگل زده رو دست کم نگیرید ، ایده های قشنگ و با عملکرد مناسبی رو پیاده کرده الکی نیس که تو عکاسی حرف اول رو میزنه

مثلا همین که توضیح دادم برای ایجاد حالت پرتره بهتون میگه که گوشی رو به سمت بالا حرکت بدین این کار باعث میشه همون دو تا عکس گوشی های دو دوربینه رو داشته باشه و با استفاده از این دو عکس که بهش sterio vision میگن بتونه سوژه نزدیک رو از سوژه دور جدا کنه در واقع کلیدش تو اینه که وقتی شما دو تا عکس رو مقایسه می کنید یا دوربین رو حرکت می دید اجسامی که دورتر هستند ببشتر از اجسامی که نزدبک دوربین هستن جابجا می شوند درنتیجه میشه سوژه نزدیک رو از ضمینه جدا کرد.

البته شرکت گوگل برای گوشی های جدیدش یه ایده جدید جالب دیگه زده که اونم علاقه مند بودید مقالش تو سایت phonearena می تونید پیدا کنید کاری که کرده خلاصش اینه که اون دو تا دوربین رو تو همون یک دوربین جا داده در واقع لنز دوربین رو میشه گفت دو نیم کرده که خیلی جالبه ، به نظرم با این ایده می تونن شکتا در آینده دو تا دوربین بزارن ولی به این شکل که یکیش همین باشه که الان اشاره کردم اون یکیش مث مال lg باشه که امکان عکاسی واید رو میده در نتیجه با دو دوبین میشه هم عکاسی واید هم پرتره رو داشت.

Samsung Galaxy S8 Samsung Galaxy S8

1396/8/20 سلام ، خواهشمیکنم
شماره دقیق ورژن آخرش ۵.۱.۰۱۴ هست، که می تونید از سایت زیر بگیرید :

https://androidfilehost.com/?fid=962021903579488245

در مورد نحوه تنظیم کردنش کامنتای تو این سایت رو نگاه بندازید دستتون میاد :

https://forum.xda-developers.com/galaxy-s7/themes/google-camera-hdr-t3687312/page9

من خودم تو تنظیماتش رو این حالتا گذاشتم :

model : pixel xl(corr

config camera hdr+: nexus 6

hdr+ parameters : high

Samsung Galaxy S8 Samsung Galaxy S8

1396/8/18 کامنت قبلی من رو نگاه در موردش توضیح دادم، با برنامه ای که تو کامنت قبلی معرفی کردم می تونی از قابلیت عکاسی پرتره گوشی های پیکسل گوگل بهره ببری که نتایجشم خوبه، در مورد خود گوشی s8 اونم تو برنامه گوشیش این قابلیت رو تحت عنوان selective focus داره که روی گوشی قبلی من یعنی note 4 سامسونگ هم بود زیاد جالب نیس اونم تو کامنت قبلی توضیح دادم.

Samsung Galaxy S8 Samsung Galaxy S8

1396/8/17 افرادی که با گوشی های پیکسل آشنایی دارن و می خوان امکانات دوربین این گوشی رو داشته باشن، نسخه 5.1.1 دوربین گوشی پیکسل گوگل برای گلکسی اس 8 اگزینوس تو اینترنت هست می تونید بگیرید، من که گرفتم راضی ام خیلی خوبه :) ، امکانات مفیدی که اضافه می کنه :

1. قابلیت hdr+ گوشی های گوگل ، در توضیح این قابلیت باید بگم که از hdr عادی بهتر عمل می کنه باید نتایج عکس یا مقایسه های تو اینترنت رو ببینید.

2. قابلیت عکاسی پورتره یا حالت بوکه که پس ضمینه رو محف می کنه، در توضیح این باید بگم که خود اس 8 هم این قابلیت رو داره ولی این خیلی موثر تره تو اس 8 میگه گوشی رو ثابت نگه داره چند لحظه ولی تو این میگه که عکس رو بگیر و گوشی رو به سمت بالا حرکت بده انگار با این کار شما اون دو تا عکس گوشی های دو دوربینه رو دارید و کمی طول می کشه پردازش کنه ولی بعدش عکس مطلوبی رو بیرون میده کاش سامسونگ هم از این ایده استفاده می کرد و اینکه برخلاف سامسونگ تو این می توتید میزان محف بودن پس ضمینه رو تغییر بدید در نتیجه انگار همون گوشی دو دوربیه رو گرفتید که خیلی عالیه :)

3. تو حالت عکاسی پانوراما چند حالت اضافه تر داره که خیلی مفیده کاش همه داشتن از جمله یک حالتش که عکسایی شبیه به lg g6 یعنی به صورت عکس واید می تونه تولید کنه به این صورت که شما 9 تا عکس می گیرید 9 تا عکسی که به صورت یک ماتریس 3 در 3 کنار هم هستن درنتیجه خروجیش عکس واید میشه اینم خیلی خوبه :)

4. قابلیت عکاسی 360 ، این قابلیت رو گوشی قبلی من یعنی note 4 بود نمی دونم چرا تو اس 8 حذف کرده البته برنامه های جانبی هم هستن که این کار رو می کنن مثل گوگل استریت ولیکن من دوس داشتم داخل خود برنامه گوشی باشه، بهرحال این قابلیت هم برا من مفیده

بنظرم با این برنامه می تونید هم حالت عکاسی پورتره گوشی های دو دوربینه مثل apple و note 8 رو داشته باشید که در واقع قابلیت گوشی pixel و ایده google هست که تو s8 اضافه می کنید. و هم می تونید قابلیت عکاسی واید گوشی lg g6 رو داشته باشید

این برنامه در حال حاضر برای گوشی های s8 و s7 و note8 قابل اجراست، و نیازه که حداقل آندروید 7 باشه

نقاط ضعف : کمی عکس های hdr+ در نقاط تیره ترنویزی تر هستن با این برنامه نسبت به hdr خود گوشی ولی با وجود نویزی تر بودن عملکرد بهتری داره، قطعا حالت پورتره این برنامه تو همه شرایط به خوبی گوشی های دو دوربینه نمیشه ولیکن از مال خود سامسونگ بهتره و عملکرد بهتری داره و ایده منطقی تر و بهتری استفاده شده، حالت عکاسی واید در صورتی که محیط ثابت و ساکن باشه عملکرد قابل مقایسه با lg g6 داره در صورت حرکت فرد یا جسمی در محیط چون چندین تا عکس گرفته میشه و عکس در آن واحد گرفته نمیشه در نتیجه می تونه عکس رو خراب کنه.

Samsung Galaxy S8 Samsung Galaxy S8

1396/8/14 از دوستان کسی مشکل پرش gps رو داره ؟

موقع ای که ثابت یه جا وایستادی خوب و دقیقه ولی موقع حرکت با ماشین به جای حرکت روون و هماهنگ با ماشین پرش می کنه یعنی وا میسته چند متر که میری جلوتر یکدفعه می پره اونجا، حداقل گوشی قبلیم که note 4 بود اینطوری نبود به صورت پیوسته همراه با ماشین حرکت می کرد.

اگه به مشکل برخوردین تونستین حلش کنین ؟، تو سایتای خارجی هم دیدم این مشکل رو داشتن

Samsung Galaxy S8 Samsung Galaxy S8

1396/8/14 برنامه رو می تونید از این سایت بگیرید :

https://thedroidguru.com/how-to-install-google-arcore-on-any-android-phone-apk/

این نسخه که اینجا داده گفته روی گلکسی اس 8 خوب و روون کار می کنه و رو گوشی های دیگه هم خواستید تست کنید شاید کار کرد.

من از همین گرفتم و مشکلی نداره و خوب کار می کنه. بعدش برنامه ar store رو از گوگل پلی بگیرید. احتمالا در آینده که این برنامه پیشرفت بکنه نسخه نهاییش رو تو گوگل پلی بزارن

Samsung Galaxy S8 Samsung Galaxy S8

1396/8/12 بله
هر چی هم من بگم مث این نمیشه که خودتون برید و چند تا ویدیو ببینید
از جمله کاربرداش
برای آموزش هست اینکه فرض کنید هر چیزی رو که بخواید به یه نفر توضیح بدید و لازمه جای خاصی باشید یا شی خاصی باشه یا اجزای داخلی اون شی رو بخواید توضیح بدید به عنوان مثال دانشجوی پزشکی می تونه اجزای بدن رو به صورت سه بعدی عمکردشونو یا مثلا جراحی رو از زوایای مختلف ببینه بدون نیاز به شرایط یا مکان خاص یا خودشون با این برنامه جراحی کنن و... الان در حال حاضر مثلا دو تا برنامه آموزشی هست تو بازارش یکی منظومه شمسی هست که ظاهر می کنه و یکی هم اتم های مختلف.

کاربرد دیگش برای خرید و تبلیغات و بررسی محصول هست اینکه مثلا بخواید مبلی رو بخرید می تونید با این برنامه مبل رو تو خونتون ظاهر کنید با ابعاد واقعی و جایی که می خواید تو خونتون جاش بدید اگه خوشتون اومد بخرید.

دستیار کمکی برای تعمیر، فرض کنید دستگاه ای رو خریدید و مشکل پیدا کرده می خواید تعمیر کنید این برنامه می تونه به صورت سه بعدی و مرحله به مرحله بهتون بگه چی کار کنید.

میشه عکاس های جالبی باهاش گرفت افراد و چیزای مختلف رو کنار فرد می تونید ظاهر کنید و عکس بگیرید.

میشه باهاش اندازه گیری های سه بعدی انجام داد ولی برای این کار گوشی های tango دقیق تر بودن، فاصله، مساحت و حجم تو فضای واقعی رو میشه اندازه گرفت.

بازی های جالب. مثلا یه بازی دومینو بود که تو محیط واقعی دومینو رو می چیندی و آخرش میزدی و می ریخت و انگار واقعا تو محیط این کار رو انجام دادی یا اینکه بازی هایی مثل کلش اف کلنز رو فرض کن به صورت سه بعدی تو محیط ظاهر کنی و از همه زوایا بتونی ببینی و ...

خلاصش اینه که هر چیزی رو به صورت سه بعدی می تونی از درگاه صفحه گوشیت تو محیط واقعی ای که هستی ظاهر کنی با ابعادی که خودت می تونی تنظیم کنی و اینکه اون شی ای که ظاهر کردی می دونه جاش تو محیط واقعی کجاس بنابراین جابجا که میشی اون سر جاش می مونه انگار واقعا تو محیط هست.

Samsung Galaxy S8 Samsung Galaxy S8

1396/8/11 دوستانی که این گوشی رو گرفتن می تونید از قابلیت AR یا واقعیت افزوده گوگل استفاده کنید.

که در حال حاضر هم فقط گوشی های pixel و pixel xl و galaxy S8 ساپورت می شوند.

برای کسایی که نمی دونن. حتما در مورد قابلیت واقعیت افزوده اپل که تحت عنوان arkit معرفی شد
شنیدید و دیدید. شرکت گوگل نیز برای رقابت arcore رو راه اندازی کرد و برای این قابلیت با سامسونگ نیز در حال همکاری می باشد. البته قبلا شرکت گوگل برای این موضوع tango رو داشت ولی برای اون از گوشی های خاصی باید استفاده می کردید که گوشی asus zenfone ar از جمله اون گوشی های خاص می باشند.

هرچند هنوز برنامه های زیادی نیومده و در حال پیشرفت هست ولی سرعت برنامه دادن و پیشرفتش بالاس.

برای راه اندازیش تو گوشی گلکسی S8 باید اول arcore service apk رو نصب کنید که من تو گوگل پلی ندیدنش از سایتای دیگه گرفتم. بعدش می تونید برنامه AR Store رو از گوگل پلی بگیرید و برنامه هایی که ارایه می شوند رو دانلود کنید.

من خودم این قابلیت رو خیلی دوست داشتم ولی متاسفانه گوشی هایی که tango رو ساپورت می کردن تو ایران به راحتی گیر نمیومد تا اینکه اپل این قابلیت رو معرفی کرد و خیلی جالب بود ولی متاسفانه اپل بود و بخاطر سیستم عاملش نمی پسندیدم ولی الان که گوشی گلکسی S8 رو گرفتم و می بینم این قابلیت رو داره خیلی خوشحال شدم البته هنوز برنامه های جالبی نیومده.

اینکه گفتم این موضوع رو اینجا بیان کنم که اگه کسی مث من علاقه داره می تونه تو این گوشی این قابلیت رو داشته باشه.

Samsung Galaxy Note 4 Samsung Galaxy Note 4

1395/4/11 بله برای من اینفراردم کار می کنه ، از اول هم هیچ مشکلی نداشت ، حتی تو آندروید 4 تلوزیونمونو نمی شناخت فک کنم شاید چون قدیمی تره به نسبت ، ولی الان در جا شناختش خیلی خوبه

Samsung Galaxy Note 4 Samsung Galaxy Note 4

1395/4/10 با سلام خدمت دوستان
آپدیت به آندروید 6 و تجربه آن :
با توجه به اینکه یک از دوستان در مورد آندروید 6 و آپدیت سوال کرده بودن گفتم نظر و تجربم رو بنویسم ،
مدل گوشیم h است و یک سالی میشه که دارمش با توجه به نظرات منفی نسبت به آندروید 5 ، من به 5 آپدیت نکردم و مستقیم به 6 آپدیت کردم بنابراین تجربه ام 4.4.4 به 6 را برایتان بیان می کنم ،
برای آپدیت گوشی رو خالی کردم و بعد ریست فاکتوری ، آپدیت به 6 مستقیم انجام نشد اول به 5 رفتم و بعد آپدیت به 6 اومد و دانلود و نصب کردم بعد نصب دوباره ریست فاکتوری کردم و بعدش همه برنامه ها رو به روز کردم،
باید در یک کلام بعد تجربه یک هفته ای بگم عالیه و هیچ مشکلی نداشتم
نقاط مثبت و تفاوت های ایجاد شده نصبت به 4.4.4 :
1. سرعت بیشتر و مدیریت رام بهتر ، فضای بیشتری از رم خالیه با این وجود که نزدیک 150 تا برنامه نصب کردم.
2. در مورد سریع تر شارژ شدن دقت نکردم ولی فک کنم احساس کردم که سریع تر شارژ شده ولی مصرف باتری بهینه تر شده و زمان بیشتری باتری رو نگه می داره
3. خب به لحاظ گرافیکی قشنگ تر شده و روون تر اینکه واضحه
4. امکان صلب یا اجازه دسترسی هر برنامه نصب شده به امکانات گوشی من جمله دوربین و شماره تلفن و مکان ... اضافه شده
5. امکانات قلم مانند نوت 5 شده که خیلی خوبه ، امکانات جدیدی در s note اضافه شده
6. امکان یادداشت برداری با وجود قفل بودن صفحه نمایش که خیلی واقعا لازم بود
7. حسگر اثر انگشت بنظرم بهتر عمل می کنه
8. بنظرم تشخیص دست خط هم توش بهتر شده
نقاط منفی :
چیز زیادی ندیدم فقط چند مورد بود که :
1. موقع روشن شدن مجدد دفعه اول بعد روشن شدن حسگر اثر انگشت رو نمیشناسه اینه که حتما رمز پشتیبان بزارید
2. در مورد پیش فرض شدن برنامه ها یک سری من جمله خودم اولش مشکل خوردم که با رفتن در قسمت default applications در قسمت تنظیمات سپس در مسیر set as default ، برنامه ای که پیش فرض شده را انتخاب کنید اگر برنامه سیستمی بود نمایش برنامه سیستمی را از تنظیمات بالاش فعال کنید و انتخابش کنید سپس clear default را بزنید و تمام.
3. برای دیدن فضای اشغال شده رم و خالی کردن آن مثل قدیم این مورد در تنظیمات موجود نیست برنامه جدایی در خود گوشی بصورت پیش فرض نصبه که این امکان رو میده و خیلی هم خوبه به اسم smart manager
با تشکر از نظرات مفید دوستان در سایت که در این مدت که این گوشی را داشتم بهره مند شدم
موارد 1 تا 13 از مجموع 13 مورد
خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا