مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : سید محمد یاسین ه
  • تاریخ عضویت : 1395/4/3
  • تعداد نظرهای داده شده : 1

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 1 از مجموع 1 مورد

Samsung Galaxy S5 Samsung Galaxy S5

1395/5/3 سلام به تمام شما کاربران گوشی گلکسی اس5
اموز نگاهی کوچک به این گوشی بیاندازیم.
این گوشی در سال 2014 در سه مدل دو مدل آن از با پردازنده 4 هسته 2.5 گیگا هرتز اسنپ دراگون 801 و 805 معرفی شدند که برای مدل 8001 که g900f نا دارد رام های ایرانی وجود ندارد چون برای ایران ساخته نشده اما شاهد عرضه ی آن در ایران هستیم.در مدل 805 یا g900fd آن رام های مخصوص ایران وجود دارند و این گوشی مدل دو سیمکارته ی آن و 32 گیگابایتی است و بقیه مدل ها 16 گیگابایتی هستند و تمام مدل ها نیز رم دوگیگابایت دارند.البته مدل های خرده ای زیادی در حد 44 مدل وجود دارد که کاری با آن های نداریم.
مدل g900h این گوشی با پردازنده 8هسته ای اگزینوس ساخت خود سامسونگ با فرکانس 1.4و2.0 گیگاهرتز وجود دارد و مدل های جدید عرضه شده همهگی دارای نسل 4 اینترنت هستند و خیالتان را از این بابت راحت کنم.
رم دو گیگابایت به راحتی از پس هر عملی بر میاید و حتی اکنون نیز بازهم توانایی مقابله با گوشی 2016 قدرتمندی چون پی 9 هواوی و جی 4 ال جی تا حدی جی 5 و خصوصا جی3 و آیفون 6 و شیاومی می5 و اچ تی سی ام 8و9 و گوگل نکسوس 6و6پی و لومیا 950 سونی زد3 را داراست که قول میدهم کم نیاورد.
علیرغم افت قیمت اینگوشی هنوزهم یکی از پرفروش ترین و جزو گوشی های قدرتمند به حساب می آید و رکورد فروش سامسونگ را با حدود 220 میلیون فروش شکسته و ساسمونگ هنوز هم قدرتمندانه برای آن آپدیت رام میفرستد.
این گوشی یک انقلاب برای سامسونگ بود ولی از نظر جنس بدنه کمی پایین تر از رقبا قرار میگیرد اما این جنس پلی کربناتی نیز بسیار خوب است نسبت به باقی پلاستیک ها و قابلیت خمش زیاد و ول نشدن دارد دوربین خیلی با کیفیت دارد علی رغم قطر 8.1 میلیمتری گوشی باز هم باریک تر از اس6 به نظر میرسد.
سنسور ضربان قلب و فلش آن که یکی از قدرتمند ترین فلش ها تا به امروز است به عقیده من در بهترن جا نسبت به اس6 و اس7 انتخاب شده است.ضد آب است.
سنسور اثر انگشت آن با توجه به نوپا بودن در آ« زمان خوب عمل میکند و میتوانید 3اثر انگشت ثبت کنید که پیشنهاد میکنم انگشت خود را از زوایای مختلف بکشید مثل از بالا به پایین و بعئد انگشت خود را از با به پایین برعکس و سپس از پهلو بکشید ولی این سنسور اثر انگشت کشیدنی باعث شده تاجلوی این گوشی بسیار زیبا تر از اس6 شود.
از شارژ سریع و بیسیم پشتبانی میکند.باتری آن بسیار خوب و تا 2 روز شارژدهی میکند البته اگه مشکل داشتید رام های مختلفی را انتخاب کنید درست میشود.
صفحه نمایشی شفاف و خوانا و با رزولوشن 432PPIکه همین مقدار برای یک گوشی هوشمند کافی است و نسبت به صفحه 441 اس4 بسیار بهتر و بهینه تر شده است.
صدای این گوشی قابل قبول است و هنوز هم جز برترین هاست.
با تشکر
اگه گوشی اس5 ,اس6 یا اس7 دارید میتوانید در گروه رفع مشکلات این سه گوشی در تلگرام عضو شوید.
https://telegram.me/joinchat/BPNu-wfOwG2YRXEGNbdqsw
ا در کانال نقدبررسی موبایل
@mobilestr1
موارد 1 تا 1 از مجموع 1 مورد

تبلیغات

تبلیغات

خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا