مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : Mehdi A
  • تاریخ عضویت : 1395/3/31
  • تعداد نظرهای داده شده : 1

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 1 از مجموع 1 مورد

HTC Desire 826 HTC Desire 826

1395/4/21 با سلام به همه دوستان عزیز و گرامی مرجع موبایل:

یه سوال از کاربران فعال و بزرگوار مرجع موبایل داشتم:

در این خصوص که من گوشی دیزایر 826 را یه پنج ماهی هستش که خریداری نمودم و از این گوشی خیلی راضی هستم ولی در چند روز گذشته که نسخه جدید سیستم عامل اندروید مارشمالو(6) را که همه دوستان مطلع هستند به روز رسانی و ارتقا دادند.

***ولی گوشی خود را بعد از ارتقاء دادن به نسخه مارشمالو ،یه مشکل جزئی برام پیش اومده که وقتی زمان ((پایان مهلت صفحه)) رو که خودش روی 15ثانیه تنظیم شده بود تغییر دادم به 30ثانیه،که بعد از خاموش شدن صفحه دوباره به روی همین عدد 15 ثانیه بر میگرده و مجدداً دوباره به تنظیمات ((پایان مهلت صفحه)) رفتم و ارقام اون که از 15،30،45 ثانیه و ...هستش روی این اعداد و اعداد دیگر انتخاب نمودم ولی دوباره بعد از خاموش شدن صفحه به حالت 15 ثانیه بر میگرده.

***در ضمن موقعی که صفحه روشن هستش روی هر عددی که کلیک کنید مثلاً30 یا 45 ثانیه ، تا موقعی که گوشی در دستت باشه و باهاش کار کنی در برنامه های مختلف، رو همون 30 یا 45 ثانیه ای که تنظیم نموده ام باقی می مونه ولی به محض اینکه گوشی بعد از زمان ((پایان مهلت صفحه ای)) که انتخاب نمودم ،خاموش شود دوباره به صورت خودکار به روی همون عدد 15 ثانیه تنظیم شده خود گوشی بر میگرده.

***از دوستان عزیز و بزرگوار اگر راهنمایی جهت رفع این مشکل دارند خواهشمند است پاسخ دهید و نظر ارزشمندتان را پذیرا می باشم.
با تشکر
موارد 1 تا 1 از مجموع 1 مورد
ایسام