مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : abalfazl t
  • تاریخ عضویت : 1395/2/21
  • تعداد نظرهای داده شده : 13

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 13 از مجموع 13 مورد

Xiaomi Poco F3 Xiaomi Poco F3

1400/6/24 والا منم نمی‌دونم رو چه حساب این حرفو میزنه. باتریش فوق العاده نیست اما برا من که همیشه نت گوشی روشنه و وبگردی و اینستا و ... میرم و روزی نیم ساعت یا ببشتر بازی zooba (بازی حدودا نیم گیگه و تقریبا سنگینه) انجام میدم دقیقا روزی ی بار میزنم تو شارژ. رم هشت هم دارم.نسبت ب روزای اول یکم باتریش افت کرده که طبیعیه ولی بازم کمتر ۵۰ دقیقه از ۲۰ به ۱۰۰ میرسه. و حالت دارک مود باتری سیور رو فعال نمیکنم.

Xiaomi Poco F3 Xiaomi Poco F3

1400/6/14 با سلام خدمت دوستان. بالاخره بعد از چند وقت کلنجار رفتم و این گوشیو گرفتم. البته دیگه همه گیر شده و دیگه خوبی هاش و بدیاش رو تقریبا میدونین اما من هم یه سوال داشتم هم تجربه مو میگم که کسایی ک مثل من بودند راحت تر تصمیم بگیرند.
اول این که بنظرتون آپدیت انجام بدم؟چون هی نوتیف آپدیت میاد اما بعضی کامنتا رو خوندم گفتم شاید مشکل پیش بیاد البته به این حرفا اعتقاد ندارم که آپدیت فلان و بیسار اما گفتم بپرسم شاید ی نفر تجربه کرده باشه .
من رم هشت گرفتم رنگ آبی که انصافا رنگش خیلی خوشگله و حس گوشی لوکس رو بهتون میده با ظاهر شیشه ای و فریمش و از نظر ظاهری خیلی خوشگله
من بیشترین تردیدم بخاطر این بود ک تا الان شیائومی نخریده بودم و همون شایعات هنگ و رابط کاربری پر باگ و ...
اما الان میتونم بگم فوق العاده! تو این رنج قیمت این کیفیت واقعا عالیه مخصوصا پردازنده.زیاد اهل بازی نیستم اما برای تست و گاهی کالاف رو میزنم روی آخرین کیفیت و فریم اصلا داغ نکرد حتی گرم هم نشد و واقعا عجیب بود برام
کیفیت صفحه نمایش هم از نقاط قوته این گوشیه و همینطور ۵جی بودنش که همین الان هم ۴.۵ جی واقعا خوبه
باتریش شاید بگن معمولی باشه اما شارژر ۳۳ واتی ک از ۰ تا ۱۰۰ تو ۵۰ دقیقه فول می‌کنه عالیه
از طرفی معمولی هم نیست و برای مثال من ک از ساعت یک ظهر ک نت گوشی روشن بود و فقط مشغول نصب و دانلود و بازی کالاف بودم تا ساعت ۵ صبح شارژ داد
برای استفاده معمولی یک روز و نیم راحت جوابه
رابط کاربری عالی ای داره. من گوشی قبلیم سام بود و می ترسیدم اما بعد ی روز راحت عادت کردم و حتی میتونم بگم بهتر هم هست مخصوصا اگه روی ۱۲۰ هرتز باشه که سرعتش عالیه و قشنگ متوجه تفاوت ۶۰ و ۱۲۰ می‌شید و خبری از باگ و تبلیغ و اینا نبوده (دقیقا برعکس چیزایی ک شنیده بودم)
دوربینش رو من نمیتونم تشخیص بدم چون اصلا دوربین برام مهم نبوده و نمیتونم مقایسه کنم اما در حد قیمتش عالیه و نظر خودم برای خودم فوق العاده هم هست
در کل با توجه به پولی ک دادم خیلی راضیم و ارزش خرید این گوشی بالاس ولی اگه با آرم دوکو پشت گوشی مشکل دارید رنگ آبی نخرید من واقعا رمگشو دوست دارم و اون آرم هم زیاد چیز بدی نیست و بیشتر تو قاب می‌زارم اما هر از گاهی ک نگاه رنگش میکنید واقعا کیف میکنید و می ارزه

Apple iPhone 12 Apple iPhone 12

1400/4/22 سلام دوستان ممنون میشم راهنماییم کنید من بین ایفون 12 و 12 پرو و سامسونگ اس 21 اولترا موندم.
زیاد کار سنگینی با گوشی ندارم و مهم ترین چیز روون بودن و پرسرعت بودن گوشیه و کیفیتش.

از ی طرفی اس 21 با همین قیمت اپشن های بهتری داره مثل 120 هرتزی و ... اما اپدیت کمتری میگیره و حقیقتا دلم با اگزینوس صاف نمیشه و تجربه ام مال چند سال پیشه اما همون ی مقدار کندی اذیتم کرد.

و اینکه موقع خرید به چه چیزایی دقت کنم؟ یچیزایی از پارت نامبر و ریپک بودن و ... خوندم قبلا اما چون قصد خرید نداشتم درست یادم نیست

و اینکه باتری جواب 1الی 2 روز رو میده؟ و من ک دوربین مهم نیست برام می ارزه نسخه پرو بگیرم؟

Xiaomi Mi 11 Lite Xiaomi Mi 11 Lite

1400/3/19 ببین من‌ نمیگم بخر یا نخر.هر کسی با توجه به نیاز های خودش و الویت هاش گوشیو انتخاب میکنه بعد میره چند تا کلیپ بررسی میبینه و حدالامکان از چند نفر میپرسه که با موبایل کار کردن.

این موبایل روی کاغذ دقیقا چیزیه که من میخواستم و همینطور شما(صفحه نمایش با کیفیت و دوربین مناسب و قدرت پردازنده هم خوب تا حدی که کلاف رو با اخرین کیفیت بیاره)
خودمم قصد گرفتنشو داشتم و دیدم توی چندین بررسی میگفتن داغ میکنه موقع بازی و توی استفاده سبک هم مقداری گرم میشه (طولانی مدت که میشه بیخیالش شد).
بخاطر اینکه از گرم شدن گوشی بیزارم کلا بیخیالش شدم چون باتری این موبایل ظرفیت متوسطی داره و با گرم شدن زودتر خالی میشه و دراز مدت هم کلا باتری نابود میشه و پردازنده هم اسیب میبینه و امکان هنگی و کند شدن گوشی هست(تجربه شبیهش رو داشتم با اگزینوس، اسنپ خیلی بهتره اما مطمعن باش اگر با استفاده سنگین گرمای زیادی تحمل کنه اونم امکان هنگ شدن داره)
مشکل گرم شدن رو دست کم نگیر حتی پوکو ایکس تری هم مشکلی شبیه این داشت و واقعا پشیمون میشی
هیچ اختلافی بین رم و ۶ و ۸ نیست برای بازی کردن حتی به سختی میشه متوجه شد تو خود بازی چه برسه به گرما.من با رم‌۶ کار کردم و کالاف بعد ده دقیقه ب صورت ناجوری دور لنز داغ میشه اندازه نگرفتم اما دوستمون میگه تا بالای ۴۵ هم رفته و حتی ۵۰! منم با دست حس کردم واقعا زیاد بود صد در صد خودت متوجه میشی این واسه گیم‌ مناسب نیست.
می یازده هم که عرض کردی علاوه بر داغ کردن باعث سوختن برد میشه!
اما بنظرم اگه انقدر خوشت اومده شاید بتونی باهاش کنار بیای در این ند نیست دستتو بسوزونه که! بالاخره در حد موبایل هفت میلیونی عالیه در هر صورت برای خرید نسخه ۵جی باید دو میلیون بیشتر هزینه کنی(حدودی) همین الان گزینه اف سه یا می تن تی رو داری

Xiaomi Mi 11 Lite Xiaomi Mi 11 Lite

1400/3/18 اره پیج موبو نیوز منم دیدم که گفت داغ میکنه! متاسفانه هر چقدر این گوشی خوبی داره این داغ شدن رو مخه.
عملا گوشیو واسه بازی سنگین در حد کالاف بی استفاده میکنه کافیه بعد ۶ ماه الی یکسال(حتی زودتر) سلامت باتری و پردازنده رو چک کنی! و از اون طرف امولد شروع به پیکسل سوختگی و ماندگاری تصویر میکنه(البته استفاده سنگین=داغ شدن/واسه استفاده عادی فوق العادس که البته بازم یکم گرما حس میکنید)

Xiaomi Poco F3 Xiaomi Poco F3

1400/3/18 سلام دوست عزیز.منم مثل شما تو انتخاب این دو سه تا گوشی که نام بردی موندم و مطالب زیادی خوندم و تست کردم و در اخر منتظر توزیع عمده mi 11lite 5g هستم تا انتخابمو بکنم.
از نظد صفحه نمایش این موبایل میشه گفت در حد خودش خوبه و راضی کنندس یه امولد ۱۲۰‌ هرتز با روشنایی خوب و گوریلاگلس ۵ اون طرف می ۱۱ لایت هم‌ امولد ۹۰ هرتز ۱۰ بیتی(یک میلیارد رنگ!) با گوریلا گلس ۶ .
من با ۱۱ لایت کار کردم و میتونم بگم تو قیمت خودش فوق العادس و با کیفیته و نمیشه بگی کدوم با اختلاف خیلی بیشتری بهتره.اما یک میلیارد رنگ می ۱۱ لایت واقعا چشممو گرفت!!
توی پردازنده هم بنظرم همه چیز مشخصه. 870 در مقابل. ۷۸۰. پوکو که مشخصا از پرچمدار های سال قبل که ۸۶۵ داشتن هم مقداری قوی تره! و از اون طرف ۷۸۰ هم بهترین پردازنده میان رده هاس و از ۸۵۵ که پرچمدار ۲ سری قبل هست قوی تر هست و فکد کنم تا حدودی با ۸۶۰ برابر باشه. (بین ۸۶۰ و ۸۵۵ )
برتری پوکو با داشتن ufs 3.1 در مقابل ۲۰۲ و رم lpddr5 در مقایل lpddr4x هم تاثیر زیادی در سرعت و روونی گوشی داره. اما ...
اگه برای استفاده معمولی میخوای(یعنی گیمر نیستی) تفاوت چندانی رو نمیبینی چون اسنپ ۷۸۰ با این که میان ردس اما در حد یه پرچمدار قدرت داره و هیچ جایی نا امیدت نمیکنه و بهترین بازیها هم با کیفیت عالی برات نمایش میده در کنار پایداری خوب و مصرف شارژ خوب(پردازنده ۵ نانومتری بهتر در مقابل ۷ نانو متری پوکو) تازه این قابلیت در کنار یه گوشی فوق نازک و خوشگل و وزن کم بنظرم کم نظیره(اگر قیمت اصلیش و منصفانه هم وارد بشه که عالی تر میشه)
ولی اگر اولویت اولت گیم هست اف ۳ میتونه بهتر باشه و حدود ۲۰ ۳۰ درصد بنچمارک بیشتری داشته(بنچمارک انتوتو ۷۱۴ در مقابل ۵۶۷) ولی بازم ۵۶۷ واسه می یازده لایت فوق العادس! یه نگاهی به رقیباش بندازی مثل a52 کامل متوجه میشی.

Xiaomi Mi 11 Lite Xiaomi Mi 11 Lite

1400/3/17 دوست عزیز این گوشی واقعا گرم میشه! چه شما و چه هر کسی که میخواد این گوشیو بخره باید اینو بدونه و به قول شما شاید در حدی نباشه که واسه بعضیا مشکل ایجاد کنه اما واقعیت اینه.

این موبایل به دلیل نازکیش و جمع و جور بودنش حس کردن گرما توش عادیه تا یه حدی. اما چیزی که من شنیدم اینه که کلا پردازندش مستعد تولید گرمای زیادیه که تو استفاده تجربی من هم همینو نشون داده.

چیزی که من دیدم تو استفاده طولانی مدت سبک در حد وبگردی و اینستا و ... یا فیلتر شکن تا مقداری گرم میشه که خب میتونه زیاد مهم نباشه و قابل توجیه هست.
اما تو بازی کالاف بعد ۱۰ الی ۲۰ دقیقه واقعا گرم میشه دور لنز دوربین مخصوصا اگه روی اولترا باشه استفاده سنگین تر ندیدم از این گوشی اما واقعا اگه کسی بخواد برای بازی این گوشیو بخره اشتباه محض کرده با این که بهترین کیفیت صفحه و رزولوشن رو میده اما نباید داغ شدن طولانی مدت رو دست کم گرفت چون هم باتری رو خراب میکنه هم خود پردازنده.
تاکید کردم صرفا برای گیم نه اما استفاده عادی و حالا گاهی گیم زدن سنگین کارتو راه میندازه اگه وسواسی نباشی(این گوشی ظاهر عالی و خوشگلی داره با یه صفحه نمایش خوب و دوربین راضی کننده فقط مشکل من اینه از گرم شدن گوشی بیزارم و گرنه همین مدل رو میگرفتم حالا تا مدل فایو جی بیاد ببینیم چی میشه) برای گیمینگ بنظرم x3 pro تو این رنج منطقی تر باشه.

Xiaomi Poco F3 Xiaomi Poco F3

1400/3/11 دقیقا! اگر صفحه نمایش امولد 120 و ای پی اس ۱۴۴ هرتز زیاد فرقی برات نداشته باشن که تو عمل هم از نظر کیفیت و وضوح و ... زیاد فرقی ندارن (اغراق رنگ توی امولد زیاده و رنگ ها به نظر خیلی ها خوشگل تر و خوش لعاب تره و ای پی اس واقعی تر در مورد رنگ سفید و مشکی ام من فرق خاصی احساس نکردم تو نمایشگر ها) تو بقیه قسمت ها یا می تن تی بهتره یا با اختلاف کم مساوین.پردازنده ۸۷۰ درسته بهتر ۸۶۵ هست اما داریم دو تا پردازنده شبیه به هم رو مقایسه میکنیم و فکر نکنم کسی بتونه تشخیص بده که مثلا گیم کالاف که داره پلی میده با ۸۶۵ هست یا ۸۷۰! قطعا چنین اختلافی ندارن و حتی ۸۶۰ هم به خوبی واسه کار سنگین مناسبه. اما بقیه قسمت ها مخصوصا دوربین کاملا می تن تی بهتره. واسه من یکی که گیم زیاد مهم نیست قطعا اگه هم قیمت باشن گوشی کامل تر رو انتخاب میکنم اما اگه f3 ارزون تر ۹ میلیون باشه شاید وسوسه بشیم بریم سراغش(دقیقا مثل x3pro)

Xiaomi Mi 11 Lite Xiaomi Mi 11 Lite

1400/3/11 البته دوست عزیز فکر نکنم کاری که گفتید زیاد خوب باشه ولی بازم بستگی داره به این ک منظورتون جی بوده. پایه چوب لباسی من دقیقا همین مشخصاتی که گفتی رو داره و همیشه مخصوصا زمستون و پاییز خیلی خنک و سرده.من دقیقا با همین منطق موبایلم که خیلی داغ میکرد رو میزاشتم روش و سریع خنک میشد حتی بعضی موقع ها خود گوشی هنگام شارژ سرد یود!گوشی ای که خیلی داغ میکرد! از یه متخصص پرسیدم بهم گفت این کار نه تنها مفید نیست بلکه میتونه سلول های باتری رو خراب کنه یا حتی کلا باتری رو خراب کنه دلیلشم توضیح داد ولی من دقیق یادم نیست و علمشو ندارم اما تجربه شد برام چون چند وقت بعدش دقیقا باتریم کاملا از کار افتاد و خراب شد. و اتفاقا باتری تو دمای بالاتر سرعت شارژرش بیشتر میشه اما تا یه حدی! از یه جایی که بیشتر گرم شد خود باتری اسیب میبینه و عمرش کوتاه میشه و پردازنده موبایل هم همینطور. من تا حدودی با این گوشی کار کردم میدونم بخش زیادی از گرمای تولیدی از سی پی یو ۷۳۲ هست که توی نظرات خوندم کلا مستعد داغ شدنه و بیشتر بقیه داغ میکنه اما تو کار معمولی حدودا عادیه اما نازکی این موبایل باعث شده به چشم بیاد. واسه تو شارژ زدن هم نمیدونم چه راهکاری خوبه اما به طور مصنوعی خنکش کردن زیاد جالب نیست سنگ حتی دماشو میاره پایین! یه چیزی که باعث خروج بهتر دماش باشه بهتره مثل عبور راحت هوا کنار پنجره و ... شما دقت هم کنی فن های گیمینگ دستگاه رو سرد نمیکنن با عبور بهتر هوا سعی میکنن دمای تولیدیش رو خارج کنن و تا ی دمایی اوکیه

Xiaomi Mi 11 Lite 5G Xiaomi Mi 11 Lite 5G

1400/3/9 بله کاملا درست میگید.من هم فقط اشاره به قیمت اعلام شده کردم و چون از قیمت اصلی خرید وارد کننده ها اطلاع دقیق نداریم فقط یجورایی تناسب گرفتم نسبت به قیمت ۴g(با این حال ۷۰ یورو اختلاف دارند حالا با هر قیمتی که خریداری بشه و علاوه بر تناسب باید اینو هم لحاظ کرد سود و گمرکی و ریجستری و .. جنس گرون تر،بیشتر خواهد بود).به هر حال به قیمت دلار و یورو و ... نگاه کنیم a52 باید بالای ۱۲ میلیون باشه. الان قیمت فورجی رم هشت گیگ،۸ و نیم میلون هست متاسفانه بنظر من حتی فورجی باید نزدیکای ۷ و نیم باشه نهایتا که اروم اروم همین هم میشه مخصوصا با پایین اومدن ارز.

Xiaomi Mi 11 Lite 5G Xiaomi Mi 11 Lite 5G

1400/3/8 بنظرتون ارزش صبر کردن داره؟ اخه الان چند هفته ای میشه نسخه 4g موجود شده طبق اطلاعت سایت نسخه پایه فورجی ۲۹۹ یورو و نسخه فایو جی ۳۶۹ یورو با توجه به قیمت امروز mi 11lite 4g رم ۶ که حدود ۸ میلیونه (پونصد بالا پایین خیلی فرقی نداره من اطراف خودمو گفتم)با یه حساب کتاب ساده قیمت رم ۶ فایو جی حدود ۹ ملیون ۸۰۰ میفته تازه این ۷۰ یورو گرون تره و قیمت گمرکی و ریجستری و سود و ... رو با قیمت ۷۰ یورو ارزون تر(مدل ۴g) حساب کردم.دیگه حباب قیمت ۲ ۳ هفته اولم که هست. با این قیمت میشه mi10 t یا poco f3 خرید مگر این که ظرافت و طراحی گوشی خیلی مهم باشه و گرنه بقیه بخش ها از اون دوتا یا ضعیف تره یا برابره(البته امیدوارم قیمت هر دو مدل بیاد پایین تر تا ارزش خرید پیدا کنن اما حدود ۱۰ میلیون باشه با همه خوشگلیش میشه قیدشو زد و mi 10t رو انتخاب کرد با رم ۸ حتی)

Xiaomi Mi 11 Lite 5G Xiaomi Mi 11 Lite 5G

1400/3/5 ممنون دوست عزیز بله درسته تجربه کار با ایفون داشتم و دیگه برا همه مشخصه که ایفون حرف اول رو میزنه حقیقتش مشکل مالی ندارم برای خریدن ایفون نه این که لارج باشم و مهم نباشه اما بنظرم دیگه اونقدر ضروری نیست که بالای بیست میلیون واسه یه موبایل هزینه کنم.دیگه نهایت ۳ ۴ سال یکبار موبایل عوض میکنم شایدم دیر تر سری نوت داشتم که فوق العاده بوده الان هم با این شرایط قیمت ایفون و پرچمدارا بنظرم واسه استفاده من کافی باشه تا حدود ۱۰ ۱۵ میلیون. اما خب تا الان نه خودم شیائومی داشتم نه اطرافیانم از طرفیم s20 fe هر دو مدلش گزارش گرما و تاچ داشته برای همین خیلی دو دل شدم برای شبائومی یا سامسونگ . ولی اگر واقعا الویت یه نفر موبایل باشه و هزینه مشکلی نداشته باشه ایفون بهترین گزینه س ولی خب باهاش میشه لپتاپ قوی خرید یا سیستم پیسی ارتقا داد پلی ۵ خرید با ی موبایل میان رده و ...😁

Xiaomi Mi 11 Lite 5G Xiaomi Mi 11 Lite 5G

1400/3/3 سلام دوستان اگه کسی تجربه کار با شیائومی و یه برند دیگه مثل سامسونگ رو داره ممنون میشم کمک کنه. نظرتون راجب به شائومی چیه و این حرفایی که راجب کندی و ... میزنن حقیقت داره؟ دیگه خودتون بهتر میدونید من خودم از بیشتر اخبار اطلاع دارم و دلیل ارزونی شیائومی هم میدونم و بنظرم ارزش خرید خوبی داره ولی هیچ چیزی مثل تجربه نمیشه چون من دیر به دیر موبایل عوض میکنم و هیچ چیز بجز دوام موبایل و سرعت و روون بودن برام مهم نیست حالا در حدی باشه که بازیها هم در حد خوب اجرا کنه ولی گیمر نیستم که مدام بازی کنم . خودم تجربه کار درست و حسابی با شیائومی ندارم در این حد که ردمی با نگاه چند دقیقه ای حس کردم یکم رابط کاربری سنگینه و انگار هنگه.می یازده لایت ۴جی هم ظاهر و سرعت و ... خوب بود ولی تو وبگردی کمی گرم و توی بازی واقعا داغ میشه. شما پیشنهادتون چیه؟ من بنظرم مناسب ترین گزینه mi 10t باشه و اینکه ال سی دی داره استقبال هم میکنم چون تا الان هرچی سوپرامولد سامسونگ دیدم بعد از ۲ ۳ سال مشکل پیکسل سوختگی و سایه خفیف داشتن! صفحه نمایش هم مهمه برام که با کیفیت باشه برای تماشای فیلم بنظرم فیلم دیدن با موبایل حس دیگه ای داره نسبت به لپتاپ و ...
موارد 1 تا 13 از مجموع 13 مورد
ایسام