مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : behzad g
  • تاریخ عضویت : 1390/11/28
  • تعداد نظرهای داده شده : 2

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 2 از مجموع 2 مورد

Apple iPhone 5s Apple iPhone 5s

1392/7/9 خب دوست عزیز به هر حال داریم می بینیم که حتی به قول شما رزولوشن پایین ، و به نظر من مناسب آیفون، این گوشی تو صدر جدول گوشی های هوشمند هستش، مسئله ای که اتفاقی نیس،

Apple iPhone 5s Apple iPhone 5s

1392/7/8 این هم جواب دوستمون که گفته بودن نوآوری نداشته و همون 2هسته ای باز استفاده شده و رزولوشن چرا در حد باقی گوشی ها FULL HD نیست:

اپل، ناتوان از ساخت صفحه نمایش بزرگ‌تر با رزولوشنی بهتر؟

صفحه نمایش آیفون 5 اس چگونه است؟ صفحه نمایش این گوشی هم، همانند مدل پیشین یک صفحه نمایش 4 اینچی از نوع IPS است که رزولوشن 640×1136 را ارائه می‌نماید. در زمانی که تقریبا تمامی پرچم‌داران کمپانی‌های دیگر رزولوشن Full HD را ارائه می‌کنند، رزولوشن این گوشی به نظر خنده دار و خجالت آور می‌رسد. اما آیا فکر می‌کنید کمپانی اپل، از تولید گوشی با صفحه نمایش بزرگ‌تر از 4 اینچ و یا با رزولوشن Full HD عاجز است؟ خیلی ساده‌لوحانه است که فکر کنیم این موضوع برای اپل سخت بوده، اما اصل قضیه به اصول این کمپانی بر می‌گردد. طبق یک قانون نانوشته در کوپرتینو، این کمپانی از هر چیزی در دستگاه های خود، به میزان کافی و مورد نیاز استفاده می‌نماید، و نه بیشتر. برای مثال، در زمانی که تقریبا میزان رم همه دستگاه های اندرویدی به 1 گیگابایت و بیشتر ارتقا پیدا کرده بودند، اپل کماکان بر روی 4S از 512 مگابایت رم استفاده می‌کرد، چرا که با توجه به قابلیت‌های iOS، این میزان برای دستگاه کافی بود، حتی اگر منجر به تمسخر از طرف سامسونگ در مقایسه با Galaxy S3 می‌شد. نام رتینا هم توسط همین کمپانی ایجاد شد، که بر طبق آن، حداکثر رزولوشنی که چشم انسان قادر به درک آن است و کافیست، همین میزان است. بنابراین اپل کماکان اعتقاد دارد که از این رزولوشن بیشتر، بی مورد است و به میزان کافی بسنده نموده، با اینکه این بار هم مضحکه رقیبان شده!
موارد 1 تا 2 از مجموع 2 مورد
خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا