مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : رضا ش
  • تاریخ عضویت : 1395/2/14
  • تعداد نظرهای داده شده : 15

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 15 از مجموع 15 مورد

Apple iPhone 14 Apple iPhone 14

1401/6/20 حتما دختر استیو جابز هم که همین انتقاد دوستمون رو مطرح کرده، طبق نظریه علمی شما نه آیفون داره و نه چیزی از دنیای موبایل حالیشه. تعصب آدم رو کور می کنه. طبق تز علمی شما تنها کسایی آیفون دارن و داشتن که تاییدش کنن و هر کی انتقادی به گوشی آیفون داره، داره بازی در میاره و آیفون رو تو عمرش ندیده.

Samsung Galaxy A33 5G Samsung Galaxy A33 5G

1401/3/29 کاملا با شما موافقم

Samsung Galaxy A33 5G Samsung Galaxy A33 5G

1401/3/29 سلام دوست عزیز، دقیقا همین طوره، اغلب اوقات برای من موقع دریافت و به خصوص ارسال تماس به طرز شدیدی صفحه نمایش پرپرمیزد.
تا اونجا که من تحقیق کردم A33 5G این مشکل رونداره، پیشنهاد من اینه که خودتون هم یه تحقیق بکنید، اگه مثل من برند سامسونگ رو دوست دارید، فکرکنم A33 انتخاب معقول تری باشه، اگه هم با شیائومی میتونید کنار بیایید، POCO F3 و بویژه Redmi Note 10 Pro انتخاب فوق العاده ای هستند. امیدوارم هر گوشی ای رو میخری به شادی ازش استفاده کنی. ولی بازهم توصیه می کنم همه رو به شخصه از نزدیک ببین.

Samsung Galaxy A33 5G Samsung Galaxy A33 5G

1401/3/24 من گوشی A52s 256GB ساخت ویتنام رو داشتم،مشکل پرپر زدن صفحه رو کاملا تایید می کنم و واقعا من یکی رو دلزده کرد،راجع به A33 نمیدونم این اتفاق میافته یا نه.
در مجموع برای مقایسه گوشی ها با هم می تونم بگم خیلی اسیر اعداد و ارقام و سایت های مقایسه و امتیازدهی نشید، گوشی رو میشه خیلی جاها از نزدیک دید و کار کرد و انتخاب کنید.
به نظر من در عمل اختلاف چند میلیونی بین A52s و A33 اصلا برای کاربری یک مصرف کننده عادی، منطقی نیست ولی این یه موضوع کاملا سلیقه ای و شخصی است.

Huawei Y8p Huawei Y8p

1399/10/4 سلام دوست عزیز، این گوشی قطعا دوربین قدرتمندترب نسبت به A30 دارد، بهترین کار این است که به سایت GSMARENA مراجعه کنید و وارد صفحه بررسی گوشی A30 بشیدو تو بخش بررسی دوربین وارد قسمت مقایسه بشید و چون نمونه عکس های Y8P اونجا وجود داره گوشی آنر 9X روکه دوربین تقریبا یکسانی رو دارند انتخاب کنید و خودتون مقایسه کنید. می تونید گوشی های دیگه رو هم انتخاب کنید.

Huawei Y8p Huawei Y8p

1399/9/28 سلام دوست عزیز اگرمنظور شما از خانه دوم جای سیم کارت دوم است، بله داره و میتونید یا از دو سیم کارت و یا یک سیم کارت و یک کارت حافظه استفاده کنیدو البته توجه داشته باشید کارن حافظه این گوشی دارای سایز نانو بوده و بسیار گران و کمیاب می باشد. پیشنهاد می کنم نگاهی هم به مشخصات y8s بیاندازید.

Huawei P30 Pro Huawei P30 Pro

1399/6/25 سلام دوستان، چند تا سوال داشتم
- بعد از نصب رام گلوبال روی این گوشی که با رام چین خریداری شده مشکلاتی مثل نوشته های چینی در بعضی منوها و یا عدم امکان نصب برنامه های گوگل هست یا خیر؟
- برای نصب رام گلوبال حتما باید بوت لودر آنلاک بشه یا با فلش کردن قابل انجامه؟
- بعد از نصب رام گلوبال مشکلی برای دریافت و نصب آپدیت ها بوجود میاد یا نه؟
دوستانی که اطلاع دارند سپاسگزار میشم پاسخ بدید.

Xiaomi Redmi Note 6 Pro Xiaomi Redmi Note 6 Pro

1397/9/23 دوست عزیز، در تنظیمات در قسمت About Phone در بخش MIUI Version در صورتی که ROM اصلی نصب باشد باید در انتهای نام نسخه رام اصطلاح STABLE نوشته شده باشد، عنوان Developer در صورت وجود در این بخش مربوط به توسعه دهندگان متفرقه می باشد و تضمینی برای ثبات و پایداری آن نیست.

Xiaomi Redmi Note 6 Pro Xiaomi Redmi Note 6 Pro

1397/9/21 من از Mi Market شیراز خریدم، ۳ ساعت بعد از خرید ارسال شده بود، یه کوچولو BURN IN هم پایین صفحه نمایشش داشت که بدون هیچ بگو مگویی برام گوشی رو تعویض کردن، از خریدم واقعاً راضی ام.

Xiaomi Redmi Note 6 Pro Xiaomi Redmi Note 6 Pro

1397/9/21 سلام، من رنگ آبی رو گرفتم، به نظرم که واقعاً خاص و قشنگه، رنگ مشکیش هم قشنگ و یک دست هست، اما خوب یه جورایی به همه گوشی های دیگه شبیه هست
من این گوشی رو اینترنتی از شیراز خرید کردم، یه مشکل کوچولو توی صفحه نمایشش داشت، چون توی شیراز کار داشتم، گوشی رو شخصاً بردم فروشگاه، فوراً برام تعویض کردن بدون قید و شرط، همون جا مشکیش رو هم دیدم ولی، باز هم آبی رو انتخاب کردم،
راستی همین جا از بر و بچه های خوب فروشگاه Mi Market شیراز بابت ارسال سریع و تعویض گوشی حسابی تشکر میکنم، از گوشی هم فوق العاده راضی ام،
با آرزوی سلامتی برای همه.

Apple iPhone 6s Apple iPhone 6s

1396/1/18 ممنون از راهنماییتون فرشاد خان، خیلی ممنون.

Apple iPhone 6s Apple iPhone 6s

1396/1/18 سلام فرشاد خان، سپاس از توجه شما، شماره هاى مورد نظر همه جا يكسان بود، عكس ها رو ارسال كردم خدمتتون. يك دنيا ممنون.

Apple iPhone 6s Apple iPhone 6s

1396/1/17 سلام به آقا فرشاد عزيز و بقيه دوستان
موقع خريد آيفون 6s گوشي رو كنترل كردم و اكتيو نشده بود، الان بعد از چند روز كه مجدداً سريال گوشى رو چك مى كنم، با پيغام زير روبرو ميشم:
Please validate your product's purchase date
بعد كه تاريخ خريد رو وارد مى كنم بلا استثناء با پيغام زير روبرو ميشم:.
We're sorry, but we are unable to complete your request at this time. Please try again later
گوشى هم بدون ICCID بوده، واقعاً مشكل از كجاست و چه طورى ميتونم حلّش كنم؟
يك دنيا ممنون.

Samsung Galaxy A3 2017 Samsung Galaxy A3 2017

1396/1/14 سلام، سال نوی شما هم مبارک، بهترین گوشی تا 1 میلیون به نظر من سامطونگ A5 2016 هست، کیفیت ساخت عالی، دوربین کاملا جوابگو همراه با لرزشگیر اپتیکال که تا قیمت هایی خیلی بالاتر هم در دسترس نیست، صفحه نمایش فوق العاده، مشخصات فنی قابل قبول و بالاتر از قیمت مربوطه و در آخر طبق یک مقاله در سایت معتبر GSMARENA ارزش خرید این گوشی با توجه به قیمت از GALAXY S7 هم بالاتره، من برای خانمم از این مدل گرفتم، واقعا راضیم.

GLX Spider 1 GLX Spider 1

1395/2/14 سلام برادر، نمی خوای این گوشی رو بخری نخر، فقط اطلاعات غلط هم به کسی نده، این گوشی قیمتش ۳۵۰ تومنه نه ۵۰۰ تومن، همینطور که گفتی اطلاعات مردم بالاست پس خیلی حرص نخور که بتونی با z3ات حال کنی.
موارد 1 تا 15 از مجموع 15 مورد
خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا