مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : ميثم ن
  • تاریخ عضویت : 1395/2/14
  • تعداد نظرهای داده شده : 2

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 2 از مجموع 2 مورد

Sony Xperia Z4 Tablet LTE Sony Xperia Z4 Tablet LTE

1395/2/24 سلام.
نکته نگران کننده برای من داغ شدن ترسناک پشت دستگاه در قسمت وسط بالا هنگام بازی و کار یه کم سنگینه! بازیش هم چیز سنگینی نبود لااقل من این طور فکر میکنم!
البته این نکته ظاهراً مطرح هست که پردازنده Snapdragon 810 تجربه خیلی موفقی نبوده و یکی از مشکلاتش همین داغ شدن زیاده!

Sony Xperia Z4 Tablet LTE Sony Xperia Z4 Tablet LTE

1395/2/14 سلام.
من هم با اکثر نظرات آقا مرتضی موافقم الّا این که تست ویدئو برای من ( در حالت نور و صدا متوسط ) حدوداً هر یک درصد مصرف باتری 8:40 دقیقه طول کشید که تقریباً 14 ساعت ویوئو ميده!!البته کیفیت و شرایط و فرمت ویدئو ها تأثير زيادي در مصرف باتري دارن و نتايج متفاوتي به دست ميدن! بقيه موارد هم تقريباً همونطوری هست که آقا مرتضي فرمودن و چند نکته هم بنده عرض کنم که شارژ باتری بیش از 5 ساعت طول میکشه که خیلی ملال آوره! از یه شارژر کویک شارژ 3 هم استفاده کردم که تأثیر چندانی نداشت!!! نمیدونم، شاید سونی بایدخودش یه شارژركويك مخصوص براش بده!! در ضمن سونی تو جعبه این تبلت لااقل یه هندز فری نذاشته! مثلا خیر سرش محصول تقریباً لوکسی رو ارائه كرده!!!
در اندرويد 5.0 هنگ و لگ زیادی داشت ولی بعد از آپدیت به اندروید 6 سرعتش عالی شد و از هنگ و لگ خبری نیست!! ( این تبلت اندروید 5.1 نداره و سونی براش عرضه نکرده)
انصافاً محصول زیبا و باکیفیت و دوست داشتنی هست و با و جود این ضعفهای نسبی باز هم اگر بخوام از اول انتخاب کنم، Z4 tablet رو انتخاب میکنم، به هر حال یه شیئ رويايي نيست و بهتره در موردش اغراق نكنيم و ازش يه غول نسازيم!!!
موارد 1 تا 2 از مجموع 2 مورد
خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا