مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : فرهنگ س
  • تاریخ عضویت : 1395/2/12
  • تعداد نظرهای داده شده : 2

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 2 از مجموع 2 مورد

HTC One X9 HTC One X9

1395/4/26 دو ماه پیش این گوشی رو برای پسرم که دانشجو هست خریدم. یک کلام: هر موقع ازش پرسیدم چطوره گفت واقعا عالیه و بیشترین دلیلش هم باطریش رو میگفت که خیلی خوب شارژ رو نگه میده. زود شارژ میشه و دیر خالی میشه. برای نمونه همین چند روز پیش ساعت ۲ عصر با شارژ ۱۰۰٪ از ساری به تهران رفت با دو سیم کارت که یکیش 4G تمام راه روشن بود. با استفاده از چند ساعت پخش موسیقی تنها و کمی اینترنت و تلگرام و بدون بازی ساعت ۱۰ شب که رسید به خونه در تهران شارژ باقیمانده ۷۱٪ بود. یعنی ۲۹٪ طی هشت ساعت مصرف شد.
از نظر زیبایی هم واقعا چیزی کم نداره. کیفیت دوربین و مانیتور هم در حد همیشگی HTC. تاچ بسیار نرم و حساس در حد اپل داره. احساس میکنی قبل از لمس صفحه فرمان تاچ رو اجرا میکنه. به جرات میتونه حتی پرچمدار شماره یک HTC باشه.

Apple iPhone 6s Plus Apple iPhone 6s Plus

1395/2/12 یکی از اقوام من سالهاست ژاپن زندگی میکنه و قصد داره از اونجا برام یه +6s دست دوم بیاره که البته سیم کارت لاک شده شرکت DOCOMO هست. قیمت حدود یک میلون پانصد هزار تومان.
من توی اینترنت سرچ کردم و دیدم هرینه نسبتا قابل توجه بابت آنلاک کردن سیم کارت باید داد. از طرفی سایتی رو هم دیدم که رایگان آنلاک میکنه : http://unlock-phone.org
توی یوتیوب هم راههایی مطرح کردند. تو ایران هم شرکتهایی حدود 500 هزار بایت آنلاک میگیرن.
یه سایت هم https://www.officialiphoneunlock.co.uk/iphone_unlock.php پیدا کردم ادعا داره با هزینه 20 پوند آنلاک رسمی میکنه.
حالا سوالم از اساتید اپل اینه که اولا راههای رایگان آنلاک سیم کارت وجود داره و قابل اعتماد هست؟ و در غیر اینصورت اصلا آنلاک غیر رایگان ولی دائمی وجود داره؟
در کل خرید یه آیفون +6S دست دوم تمیز البته از ژاپن با سقف هزینه دو میلیون و آنلاک شده منطقی هست؟
موارد 1 تا 2 از مجموع 2 مورد
ایسام