مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : آیدین ت
  • تاریخ عضویت : 1395/2/4
  • تعداد نظرهای داده شده : 16

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 16 از مجموع 16 مورد

Sony Xperia Z5 Premium Sony Xperia Z5 Premium

1396/5/20 با تشکر از شما. ولی بنظر من فکر نکنم طول کشیدن وضوح تصویر ربطی به ازدیاد فیلم ها و تصاویر تو میکرو اس دی باشه چون این رم پردازش گوشی هستش که نمیذاره وقتی خیلی تز برنامه ها باز باشن، گوشی گیر کنه و مثلا نیاز به ریستارت کردن باشه. ولی درست فرمودین حجم بالای عکس ها تو صفحه فور کی یکم وضوحش زمان بره.

Sony Xperia Z5 Premium Sony Xperia Z5 Premium

1396/5/13 ای کاش حل بشه. خداییش آدم حسابی کیف میکنه از دیدن تصاویر بسیار با کیفیت در صفحه نمایش این گوشیِ ناب، مخصوصا مثلا تو خونه وقتی نور صفحه رو بصورت دستی تا آخر زیاد میکنیم دیگه واقعا عالی میشه (گزینه Adaptive brightness غیره فعال ، زیر نور خورشید که طبیعتا فعال هم که باشه فرقی نمیکنه). با تشکر از شما دوست عزیز.

Sony Xperia Z5 Premium Sony Xperia Z5 Premium

1396/5/13 با سلام. نه، موقعی که عکس (عکسهایی با پیکسل بالا و حجیم مثلا بالای 6 یا 7 mb!) را تو آلبوم باز میکنیم (اندازه کادر 5.5 اینچ صفحه نمایش) ، و حتی به قول شما زوم هم که میکنم باز هم باید یه ده دوازده ثانیه ای صبر کنم تا به سطح وضوح خودش برسه! هر چقدر حجم عکس بالا باشه بیشتر زمان میبره تا واضح بشه!. مدل میکرو اس دی که داخل گوشیم هست مدل Premier کلاس 10 استاندارد UHS-I U1 و لینکش هم https://www.digikala.com/Product/DKP-73132 با سپاس

Sony Xperia Z5 Premium Sony Xperia Z5 Premium

1396/5/13 بله دوست عزیز امتحان کردم و پخش شد. ولی این نکته رو باید مد نظر داشته باشی که چون تلویزیون فول اچ دی هست نباید انتظار داشته باشی که هنگام دیدن ویدئو های گرفته شده با کیفیت فور کی، اونها رو در تلویزیون با همان کیفیت 4k تماشا کنی!.

Sony Xperia Z5 Premium Sony Xperia Z5 Premium

1396/5/12 دوستان یه مشکلی که البته اگه اسمشو بذاریم مشکل!؟ از اولین روزهایی که این گوشی رو خردیم باهاش داشتم و اون اینه که تصاویر گرفته شده با این گوشی که حجمش هم طبیعتا خیلی بالاس رو وقتی میخواییم تو آلبوم ببینیم حدودا دوازده ثانیه طول میکشه تا رفرش یا همون به حد وضوح و شفافیت خودش برسه تا قادر به دیدن عکس ها با کیفیت خوبش باشیم، یعنی از زمان باز شدن عکس هایی با پیکسل، اندازه و حجم بالا بخصوص عکسهای خود این دوربین تو آلبوم دوازده ثانیه طول میکشه تا از حالت بلور خارج شه و صاف زلال بشه!!! آیا شما هم این مشکل رو دارید؟ ممنون

Sony Xperia Z5 Premium Sony Xperia Z5 Premium

1396/5/12 یادم نیست تا حالا امتحان کرده باشم. در حال حاضر امکانش نیست که امتحان کنم و جوابشو بهت بگم ولی تا یکی دو روز آینده حتما این روش رو تست میکنم و نتیجه اش رو میذارم تو سایت تا ببینی. اتفاقا تلویزیون ما هم فول اچ دی هستش سونی هم هست و از طرف دیگه خیلی تمایل گرفتن فیلم با گوشی با کیفیت فور کی رو ندارم بنا به چند دلیل یکی اینکه بالاخره این که دست ماست گوشی هستش دوم اینکه داغ میکنه سوم حجمش خیلی بالاست و چهارم که اونم مهمه کم شدن لرزشگیر گوشی تو فور کی گرفتنه که یجورایی فیلم گرفته شده متمرکز میشه وسط کادر و از گوشه ها کش میاد که زیاد جالب نیست! عاشق intelligent active تو full hd گرفتن با این گوشیم که تو فور کی این گزینه موجود نیست، خیلی خوبه لرزشگیر این گوشی همونطور sony z3 dual.

Sony Xperia Z5 Premium Sony Xperia Z5 Premium

1396/5/12 با سپاس از شما و دوستمون abolfazl j. آخرش مجبور شدم ریست فکتوری کنم، خدا رو شکر درست شد. باز هم ممنون از وقتی که برای جواب دادن برای من گذاشتید.

Sony Xperia Z5 Premium Sony Xperia Z5 Premium

1396/5/12 با سپاس از شما و دوستمون Ehsan p. آخرش مجبور شدم ریست فکتوری کنم، خدا رو شکر درست شد. باز هم ممنون از وقتی که برای جواب دادن برای من گذاشتید.

Sony Xperia Z5 Premium Sony Xperia Z5 Premium

1396/5/8 با سپاس از جواب شما. نه عکس و نه فیلم پاک نمیشن. همونطور که برای دوستمون توضیح دادم نسخه اصلی و حجیم عکس و تصویر پاک میشن اما تصویر کوچکی ازینها تو مسیر گفته شده برای دوستمون، همچنان باقی میمونه که برای محو اونها باید گوشی ریستارت شه که طبیعتا اینکار غیره اصولیه!.

Sony Xperia Z5 Premium Sony Xperia Z5 Premium

1396/5/8 با سپاس بابت پاسخ شما. ولی درست نشد یعنی تو گزینه setting رفتم و مراحل گفته شده رو انجام دادم ولی نشد. ریست فکتوریم که قربونش برم باید کلی نرم افزار و داده های شخصی و پسوردهایی رو که تو برخی اپ ها ذخیره کرده بودم رو دوباره بشینم و از نو نصب کنم و از نو اطلاعات محرمانم رو بدم تو گوشی!. راجب به آپدیتم که طبیعتا وقتی پیغام از سونی میاد باید آپدیت کنیم (همین روش رو من انجام دادم) و فلش رو من وقتی گوشی رو خردیم انجام دادم و سپس بازگشت به کارخانه زدمو یکی یکی اپ های مخصوص را نصب کردم. آخرین ورژن بیلد آلبوم هم هست و دیگه بروزتر ازین نمیشه تا چند ماه دیگه.دوست عزیز این نکته رو یاداوری کنم که فایل اصلی عکس و فیلم در آلبوم درواقع پاک میشه اما ظاهرا تصویر کوچکی ازین دو نوع فایل تو حافظه گوشی در مسیر 9C33-6BBD/DCIM/100ANDRO/DSC_0000.JPG باقی میمونه و پاک هم نمیشه مگر با ریستارت کردن گوشی!؟، یعنی عکس یا فیلم رو پاکشون میکنم هر چند تصویر کوچکی آنها هنوز هست اما برای اینکه همین ها هم دیده نشه ناچارا باید گوشی رو ریستارت کنم تا کلا محو بشه!. در ضمن باید برای دسترسی به اون مسیر فکر کنم گوشی رو روت کنم! کلا همه راه حلا یجورایی هم وقت گیره و هم رو اعصابه.

Sony Xperia Z5 Premium Sony Xperia Z5 Premium

1396/5/8 بله میشه من زد فایو پریمیوم دارم و یک کابل ام اچ ال از قبل واسه زد تری خریده بودم زدم به زد فایو پ، و به تلویزیون زدم وصل شد. فقط در انتخاب کابل دقت کنید باید سرعت انتقال دیتاش زیاد باشه و مثل کابلی که من دارم کمی کند نباشه.

Sony Xperia Z5 Premium Sony Xperia Z5 Premium

1396/5/4 سلام دوستان ممنون میشم کمک کنید. من گوشیم رو به اندروید ۷.۱.۱ ارتقا دادم اما گزینه delete تو album غیر فعال شده و نمیتونم عکسها و فیلمها رو پاک کنم!!!؟.

Sony Xperia Z3 Dual Sony Xperia Z3 Dual

1395/2/25 اگر باز هم موفق به آپدیت کردن گوشیتون نشدید و گوشیتون علیرغم اینکه اندرویدش 5 هستش و میگه آپدیت شده است! فکر کنم وقتیکه میخواستید انون به 6 آپدیت کنید یه وقفه کوچیک تو ارتباط با نت ایجاد شده بنا دلایلی مانند سرعت پایین اینترنت! به احتمال زیاد گوشیتون کاملا آپدیت نشده. به نظرم شما باید یک ریست فکتوری یا همان بازگشت به تنظیمات کارخانه بزنید و دوباره مراحل گفته شده آپدیت رو (تو کامنت قبلیم) انجام بدید امیدوارم موفق بشید.

Sony Xperia Z3 Dual Sony Xperia Z3 Dual

1395/2/25 دوست عزیز شما اگر هنوز از اندروید 5.1.1 استفاده میکنید و خواهان ارتقاء به اندروید جدید 6.0.1 هستید و نوتیفیکیشن آپدیت به 6 بصورت اتومات واستون نمیاد (هر چند بنده 5.1.1 رو بهتر می پسندم و ای کاش گوشی من هم مثل شما با ریستارت شدن، بطور اتومات گزینه اعصاب خرد کن آپدیت ظاهر نمیشد!) بروید به Settings آخرین گزینه یعنی About phone رو بزنید در آنجا گزینه اول به نام Software update وجود داره که میتونید گوشیتون رو آپدیت کنید(اندروید تم و .....). امیدوارم تونسته باشم کمکی به شما و دوستمون Masoud E کرده باشم. اگر باز هم سئوالی بود در خدمتم و امیداورم بتونم از عهده پاسخ دهیش بر بیام.

Sony Xperia Z3 Dual Sony Xperia Z3 Dual

1395/2/17 سلام من همون فردای بعد از کامنت گذاشتنم در رابطه با نارضایتی از اندروید 6 ، گوشیم رو به اندروید 5.1.1 که قبلا داشتم برش گردوندم. شاید اندروید 6.0.1 به درد z5 میخوره!؟ و نه z3. به هر حال میخوام به کسانی که مثل من اندروید 5.1.1 دارند و مدام نوتیفیکیشن آپدیت به ورژن 6.0.1 واسشون میاد و نمیخوان گوشیشون رو به 6.0.1 آپدیتش کنن عرض کنم برای متوقف کردن نوتیفیکیشن آپدیت و جلوگیری از خرد شدن اعصابتون باید به ترتیب به: settings _ app رفته ، گزینه software update رو انتخاب و گزینه FORCE STOP را فعال کنند. با این کار اون نوتیفیکیشنی که بالای گوشی با کانکت شدن به اینترنت و یا ریستارت گوشی ظاهر شده بود میره. البته فراموش نکنید که هر بار که گوشیتون رو ریستارت میکنید، نوتیفیکیشن آپدیت گوشی مجددا ظاهر میشه که باید مراحل گفته شده رو برای برداشتنش انجام بدید.

Sony Xperia Z3 Dual Sony Xperia Z3 Dual

1395/2/4 با سلام خدمت دوستان عزیز. من تازه عضو شدم امیدوارم با هم بتونیم مشکلات یکدیگر رو در این پیج خوب حل کنیم. راستش دو سه روزی هستش که گوشیم رو به اندروید 6.0.1 آپدیت کردم (ای کاش نمیکردم) اما اصلا ازش راضی نیستم بنا به خیلی دلایل: نه بلوتوث لپ تاپم رو دیگه میشناسه نه صفحه هُم افقی میشه، استامینا هم که برداشتنش! تو افقی و عمودی کردن سایتهایی که حجم داده شون یکم زیاده صفحه گیر چند ثانیه داره! برخی اپ هایی رو که از قبل نضب کرده بودم از کار افتادن مثل جی پی اس، ضبط صدا خلاصه اصلا خوشم نیومد ازش اندروید قبلی من 5.1.1 بود و تا حد زیادی منو راضی نگه داشت. حالام میخوام برگردونمش به 5.1.1 امیداورم بتونم از عهده اش بر بیام اینطور که تو سایت ها خوندم باید رام 5.1.1 دی 6633 رو که 1.5 گیگه دان کنم! یا شاید قبل از نصب رام باید روت کنم! درست نمیدونم ولی اونقد سعی ام رو میکنم تا موفق بشم گوشیم رو درست عین 3-4 روز پیشش بکنم! بد جور اعصابم تو این دو سه روز خرده.
موارد 1 تا 16 از مجموع 16 مورد
ایسام