مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : س ر
  • تاریخ عضویت : 1395/2/2
  • تعداد نظرهای داده شده : 5

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 5 از مجموع 5 مورد

Samsung Galaxy M30 (A40s) Samsung Galaxy M30 (A40s)

1398/5/21 رفیق من از دوبی خریدم هندزفری هم داره، شارژرش هم ۳سوکته ست. چیزی که ایران میخری خیلی فرق داره با چیزی که واقعا باید باشه. بدبختی اینحاست که هیچ رقمه نمیشه اعتراض کرد به این کش رفتنا

Samsung Galaxy M20 Samsung Galaxy M20

1397/12/19 سلام دوستان
وقت بخیر
من تقریبا ده روز پیش این گوشی رو برای خودم از دبی آوردم و تا امروز فعال سازی و کارای سامانه همتا طول کشید. مساله اول این بود که تا بحال کسی گوشی رو وارد ایران نکرده بود و من برای اینکه بتونم مالیاتش رو بپردازم، باید به گمرک درخاست تعیین ارزش میدادم که با یه درخاست اینترنتی توی سایت گمرک حل شد ( این فرایند برای هر گوشی جدیدی که تا بحال وارد نشده باید انجام بشه که البته روتین هست و نباید ازش ترسید)

در نهایت گوشی ( نسخه 3 مگابایتی) 178 دلار دراومد و گمرکیش هم 65500 (اگر خریدار بلد باشه که توی فرودگاه کشوری که گوشی رو میخره، مالیاتش رو پس بگیره، حدود 20 دلار میشه. در واقع من گوشی رو 198 دلار خریدم و 20 دلار تکس امارات رو توی فرودگاه پس گرفتم)

گوشی در نسخه ای که برای هند توزیع شده و آنباکسینگش توی سایتا موجوده، دو تفاوت عمده با ورژنی که توی امارات عرضه شده داره: اول اینکه در نسخه هندی هندزفری موجود نیست اما نسخه عربی هندزفری داره. و نکته دوم اینکه در نسخه هندی، شارژر دوشاخه توی جعبه ست اما در نسخه عربی، شارژر سه شاخه که نیاز به مبدل داره.

اما درباره این مدت که گوشی دستم بوده و باهاش کار کردم:

- مورد اول و خیلی مهم این هست که گوشی به شدت لیز هست و توی دست سُر میخوره. البته حتی توی دبی من نتونستم قاب براش گیر بیارم اما گلسش رو 20 درهم خریدم که خدود 60 تومن میشه. خود من فعلا گوشی رو توی کیف دستیم میذارم و با احتیاط دستم میگیرم که یه وقت نیفته. ضمن اینکه قاب پشت گوشی خیلی لک پذیری زیادی داره.

- در مورد شارژ شدن گوشی، صفر تا صد 3 ساعت زمان میبره که برای 5000 میلی آمپر خیلی مناسبه. در مورد مصرف البته با کاربرد عادی، و دیتای روشن، 24 ساعت جواب میده اما با خیال راحتی که شما با مصرف کاملا معمول، خیالتون از عدم نیاز به همراه داشتن شارژر و پاوربانک راحت خواهد بود. و البته خوشایند ترین نکته در این بخش، سوکت شارژ USB-Type C هست.

- وضوح و کیفیت نور و رنگ در صفحه نمایش گوشی خیلی مناسبه. عمق رنگ نسبت به J7 و A7 2017 که من با هر دوش کار کردم، بنظرم بهتره. ناچ گوشی به خوبی جانمایی شده و حداقل فضا رو گرفته، هرچند خیلی از نرم افزارها، بخصوص بازی ها، هنوز براش مناسب سازی نشدن.

- کیفیت دوربین پشت گوشی، نسبت به عدد 13 مگاپیکسل مناسب هست و شما رو راضی میکنه. دوربین جلو هم همینطور. در نور خیلی کم هم دوربین پشتی خوب عمل میکنه.

- سیستم تشخیص چهره و تشخیص اثر انگشت گوشی پاسخدهی سریع و با دقتی داره. در مورد قفل شدن صفحه و باز شدن مجددش، تنها ضعف این هست که روش دبل تاچ روی گوشی فعال نیست یا حداقل من نتونستم هنوز پیداش کنم. این باعث میشه شما اگر میخاید قبل از سررسیدن زمان قفل شدن خودکار صفحه، اون رو خاموش کنید، لزوما مجبور به استفاده از دگمه پاور هستید

- پاسخدهی و سرعت گوشی واقعا خوبه. من بازی battleground رو باهاش بازی میکنم که به هیچ وجه لگ نداره و نسبت به گوشی قبلیم که گاهی اول میمردم بعد میفهمیدم دارم تیر میخورم خیلی خوبه

- راستش من خیلی تخصص در زمینه بررسی و نقد گوشی ندارم اما اگر سوالی بود در مورد M20 خیلی خوشحال میشم بتونم کمک کنم :)

Samsung Galaxy M20 Samsung Galaxy M20

1397/12/12 سلام دوستان
من این گوشی رو دیروز سفارش دادم از دبی برام بیارن. دعوا نکنید، یا یه هفته دیگه براتون نقد و بررسی مفصلش رو مینویسم

البته چون بیشتر از یک ماه هست ک وارد بازار شده، تحلیلای انگلیسیش رو خوندم اما بعد از تست خودم جمعبندی همه رو اینجا میذارم :)

ضمنا قیمتش ۶۶۰ درهم شدکه با ۱۶٪ عوارض ورود به کشور، ۷۶۵ درهم شد که میشه دویست و ده دلار
مستقیما اگر بجای درهم، ریال پرداخت کنید، گرونتر میشه البته

Microsoft Lumia 640 XL LTE Microsoft Lumia 640 XL LTE

1395/2/7 ممنون از پاسختون ولی من علت این اختلاف قیمت فاحش رو پرسیدم. واقعا روشن شدنش خیلی کمک میکنه به همه خریدارا، نه تنها من

Microsoft Lumia 640 XL LTE Microsoft Lumia 640 XL LTE

1395/2/2 سلام.
دوستان اختلاف قیمت تهران و شهرستان دلیلش چیه؟ حدود 150هزارتومن اختلاف قیمت واسه یه محصول 700تومنی خیلی زیاده. آدمو به شک میندازه.
من میخوام بخرم اما واقعا نمیدونم
از یه طرف میترسم از شهرستان ارزون بخرم و گوشی مشکل داشته باشه. بعد با انی فاصله ای که هست سخت بشه رفعش کرد مشکل رو. از یه طرفم میترسم از تهران گرون بخرم و بعد ببینم این همه پول زیادی دادم :(
لطفا یه نفر راهنمایی کنه
موارد 1 تا 5 از مجموع 5 مورد
ایسام