مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : شهاب ت
  • تاریخ عضویت : 1395/2/1
  • تعداد نظرهای داده شده : 63

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 40 از مجموع 63 مورد

Xiaomi Pocophone F1 Xiaomi Pocophone F1

1397/10/26 بله، من بدون کاور استفاده میکنم و گلس و محافظ هم به هیچ وجه نمیندازم، خیلیای دیگه هم میشناسم که همینکار رو میکنن.

Xiaomi Pocophone F1 Xiaomi Pocophone F1

1397/10/23 من قضاوت شخصیم رو نمیگم، فقط اینکه در سایت های مختلف و بیطرف مقایسه های زیادی وجود داره و میتونید ببینید.

Xiaomi Pocophone F1 Xiaomi Pocophone F1

1397/10/22 دوست عزیز سود بزرگ ایمولد در زمانی هست که آلویز آن دیسپلی رو میزنید که فقط پیکسل هایی که ساعت و غیره رو نشون میدم روشنن و باتری کمی مصرف میکنن، عیب بزرگ شونم در بوجود اومدن افکت برن این در طول زمانه، برای اینکه برن این رو ببینید کافیه که از دوستانی که گوشی ایمولد قدیمی مثل ای سون یا اس سون دارن گوشی رو بگیری و یک تصویر کاملا سفید رو ببینی که مطمئنا یک سری سایه های روشن مشاهده خواهید کرد و دلیل اینکه آلویز آن هر بار در قسمت متفاوتی از صفحه ساعت رو نمایش میده هم بخاطر کاهش همین اثره... در مورد باتری کل طراحی گوشی مخصوصا چیپستش و برنامه نویسی رفتارش در استندبای بیشتر از هر چیزی موثره.... در کل به همون اندازه که گوشی های ایمولد با باتری عالی وجود دارن گوشی های تی اف تی و آی پی اس با نگه داری باتری عالی وجود دارن.

Xiaomi Pocophone F1 Xiaomi Pocophone F1

1397/10/22 من هر دو این گوشی ها رو برای مصرف کننده پیشنهاد میکنم و خرید هم داشته ام، از نظر کیفیت کلی کار پوکوفون بهتره، در زمینه باتری هر دو فوق العاده هستند، بنظرم پوکوفون دوربین، اسپیکر و ال سی دی بهتری داره، هانر هشت ایکس زیباتر و دارای صفحه بزرگتری هست، باید در نظر داشت که کیفیت ساخت پوکوفون عالیه و فقط جنس بدنه پلاستیکی هست در حالی که پشت هشت ایکس شیشه هست ولی ضد خش نیست و در آخر اینکه پوکوفون حدود صد دلار گرونتره و بنظرم تا مدت بیشتری براش آپدیت بیاد.

Xiaomi Pocophone F1 Xiaomi Pocophone F1

1397/10/22 من دقیقا میتونم شما چی میگین و دقیقا هم میتونم داستانش با پوکوفون چییه، یادمه که زبانی یک بیانیه داد و گفت بیشتر دقت میکنن، شخصا این مشکل رو در هیچ پوکوفون مشاهده نکرده ام.

Xiaomi Pocophone F1 Xiaomi Pocophone F1

1397/10/22 این قابلیت در حال حاظر در رام های بتا وجود داره و در آپدیت بعدی که زمانش هم نزدیکه بطور رسمی اضافه میشه.

Asus Zenfone 5 ZE620KL Asus Zenfone 5 ZE620KL

1397/9/3 دقیقا، میگن گوشی های مثل این که زیر سیصد دلار هستن ارز 4700 ی بهشون تعلق میگیره ولی معلوم نیست چرا انقدر قیمتش بالاست.

HTC U11+ HTC U11+

1396/9/6 دوست عزیز نبود جک هدفون همه چی رو خراب کرده، الان عامل اصلی رقابت سامسونگ با آی فون اینه که جک هدفون داره. الان خود این گوشی صداش بهترین و بلندترینه(طبق اندازه گیری ها آی فون 10 دوم میشه) اما گوشیی که انقدر روی صدا تبلیغ میکنه خوب نیست 3.5 میلی متری که خودش نداشته باشه. خود من تا حالا تو زندگیم فقط اچ تی سی خریدم ولی تو 10 گیر کردم و اگه تا یکی دو سال دیگه جک هدفون رو اضافه نکنه مجبور میشم برم سراغ برندی که اینکار رو نکرده باشه.

HTC 10 HTC 10

1396/5/9 دوربین سلفیش فوق العاده نیست، بینظیره، البته تو عکس گرفتن با گوشی یک قانون هست که میگه لنز دوربین همیشه کثیفه و باید قبل از استفاده تمیز بشه(حتما حتما)-برای سلفی معمولا دوربین بالاتر از سر باشه و صورت خودتون نباید بیش از اندازه به کناره های کادر نزدیک بشه، ده برای نمایش رنگها خیلی خوبه و احتمالا اشکال از دیوایسایی هست که قبلا باهاشون کار کردید. برای دقت بیشتر رنگ به ستینگ-دیسپلی برید و کلر پروفایل رو به اس آر جی بی تغییر بدید، روی سه نقطه کلیک کنید و اسلایدر رو یک یا دو مرحله به سمت وارم بیارید. همون موقع امکان داره خوشتون نیاد ولی تضمین میدم که دقیقتر و واقعیتر و لذت بخش تره.

HTC U Ultra HTC U Ultra

1396/2/11 البته که واقعین ولی درست نیست انقدر به سرعت بپردازید، مشکل سرعت برای گوشیای جدید حل شدست(البته غیر از بازی ها که خب طبیعیه و این گوشی تو همشون عالیه) اما سنس هشت و طراحی گوشی فوق العاده هستن، بنظرم زیباترین و با کلاس ترین گوشی تو بازار همین هست و s8 , برای مصرف عادی هم که دوربین و تماس هست عالیه و در کل بنظرم بهتر از گوشیای sd821 دیگه هست .

Google Pixel XL Google Pixel XL

1395/8/15 باتریش HTC هست و طراحی بدنش هم بر اساس یک بدنه طراحی HTC که هیچوقت ساخته نشده، شکل گوشی به شدت به اسمش میاد و پنجره پشتش هم خوبه.

Google Pixel XL Google Pixel XL

1395/8/11 دوربین، نسخه اندروید، چیپستش هم چیپست سال هست.

Google Pixel XL Google Pixel XL

1395/8/11 عزیز دوسال و اندی تضمینه، ادامه هم ممکنه داشته باشه که نود درصد همینطوره.

Google Pixel Google Pixel

1395/8/9 سامسونگ رو که خودم گارانتی اینترش رو استفاده کردم، HTC رو هم دیدم

Sony Xperia XZ Sony Xperia XZ

1395/7/20 عزیز تجربه شما درسته، اما مختص به سونی نیست. کلا همه چیزای تکنولوژیک همینن، یه دلیلم اینه که بعد از مدتی ساختنشون برای تولید کننده هم ارزونتر در میاد. نباید چون چیزی یه ماه دیگه ارزونتره بگیم که الان داره گروون به فروش میرسه.

Xiaomi Mi 5 Xiaomi Mi 5

1395/6/28 همیشه اشاره به یکی دو مورد خوبه، اول اینکه 820 که رو این هست با ال جی و اچ تی سی متفاوته.
اسمش: (MSM8996 "lite" (820 هست و فرکانساش رو هم میتونید مقایسه کنید که ضعیفتره، پس انقدر نگید با اونا یکیه. البته ورژن پرو 820 عادی هست

دوم: دوربینش ضعیفه

سوم: چرا جنس چینی که واقعا خیلی چیزاش ضعیفترن-چیپست صدا، جنس رم و مموری، سنسورها، بدنه و ...؟؟

چهارم: یه دوستی به gsmarena گفته بود رسمیتر-لازمه ذکر کنم که این سایت به هیچ وجه رسمی نیست ولی میتونید بهش بگید مرجع.-اگر فرق رسمی رو با مرجع بدونید.

Apple iPhone 7 Plus Apple iPhone 7 Plus

1395/6/26 این حرفت کاملا اشتباهه، واقعا صدای گوشی، کیفیت عکاسی، نرم افزارها و ... خیلیاشون به اینکه گوشی کجای دنیا باشه و به چه اینترنتی وصل باشه ندارن. رابط کاربری هم همینطور.... کلا هواوی رو با پی 9 کار کردم که تجربه وحشتناکی بود و هنوز خوابش میبینم عرق سرد بدنمو فرا میگیره ... سامسونگ، اپل، اچ تی سی، موتورولا و .... خوبن

Asus Zenfone 3 Deluxe ZS570KL Asus Zenfone 3 Deluxe ZS570KL

1395/6/13 عزیزی که میگی همین مشخصات، شما دقت کردی که ساخت این گوشی چیه؟ یه بدنه فلزی با کیفیت فوق العاده(البته میدونم برا خیلیا فرق نمیکنه گوشیشون چه شکلی باشه _ولی به هرحال طراحی و کیفیت ساخت شرطه و تو قیمت هم تاثیر داره) خب بریم سر قسمت بعد: آیا میدونستید در این گوشی آخرین سنسور عکس برداری سونی(واقعا آخرین تکنولوژی و جدیدترین چیپستش) استفاده شده؟ بعد آیا شما کیفیت مادربورد، انواع سنسورهای تو دستگاه، میکروفون ها، مبدل دیجیتال به آنالوگ،باتری-که فاکتورای مهمی غیر از ظرفیت هم داره-،چیپست رم و چیپست حافظه الکترونیکی و آمپلیفایر هدفونشون رو میدونید چی هست و آیا میدونید قیمت خوب و بد اینها تو بازار چقدر با هم تفاوت داره؟میدونید تو دوربیناش از چه لنزی استفاده کرده یا میدونید داشتن OIS چقدر به قیمت یه گوشی اضافه میکنه؟من به عنوان یه مهندس الکترونیک که از بد روزگار مارکای چینی رو خوب میشناسه بهتون میگم، کمپانیایی که جنساشونو خیلی ارزونتر میفروشن تو اکثر مواردی که بالا گفتم-حالا بنا به گوشی هر کدوم یکی دوتا از اینا رو هم خوبش رو میذارن- نازلترین کیفیت رو دارن و تازه این غیر از پوسته(نرم افزار) معمولا معیوبشونه که دیر به دیر هم آپدیتش میکنن و فقط آخرین پروسسور رو به عنوان یه چیز تبلیغی استفاده میکنن-که البته اگه بخاید با گوشیتون بازی کنید به هرحال تا حد زیادی هم جوابگو هستن. یه توضیح هم بدم که گوشی خودم HTC10 هست که تا ته همه چیش رو درآوردم و باکیفیت ترین قطعه های ممکن توش استفاده شده، بهتون میگم که اینم تا جایی که بررسی کردم دست کمی از گوشی خودم نداره

Asus Zenfone 3 Deluxe ZS570KL Asus Zenfone 3 Deluxe ZS570KL

1395/6/13 البته اینتل از الان رفته سراغ نسل پنج و سال 2020 با پردازنده های این نسل برمیگرده... دلیلشم اینه که میخاد خیلی قویتر ظاهر بشه.

HTC 10 HTC 10

1395/6/1 شما درست میگید البته دلتا ای تو 10 خیلی پایینتر نیست (کلا خیلی بالا حساب میشه)و اون مکس اوتو تو برایتنس هم فقط برای زیر آفتابه چون رنگ رو به هم میریزه(تو حالت عادی 10 سفیدای درخشنده تری داره)... بعد شما که سریالای ریپ شده میبینید دیگه با فور کی هم ببینید بازم کمپرس شدست و فرق دلتا ای دیگه بی اهمیت میشه. من قبول دارم که در کل صفحه s7 شاید یکمقدار از بعضی جهات بهتر باشه ... ولی به هیچ وجه عاملی نیست که این و نخره کسی و اونو بخره(راستش این دوتا گوشی انقدر همه چیشون خوبه که من به خاطر سلیقم 10 خریدم و خواهرم به خاطر سلیقش s7) اما مثلا صفحه G5 در مقابل این دوتا افتضاحه.

HTC 10 HTC 10

1395/6/1 سلام، باطری کاملا نمره قبولی میگیره، یه جوری میگم که قابل فهم باشه، اگه باهاش کار نداشته باشی(یعنی مثلا روز تولدت نباشه که همه زنگ میزنن و اینا)- دو روز... اگه فقط زنگ و اس ام اس و وای فایتم روشن ولی صفحش یک تا دو ساعت بیشتر روشن نباشه یک روز و نیم، اگر صبح تا شب تو برنامه های اجتماعی و اینا هم باشی صبح تا اولای شب(که مطمئنن وقتی به 15 رسیدی دیگه مصرف زیاد نمیکنی و به شب میرسونتت.. و اگر ممتد بازی کنی(یعنی بازی بالا باشه و صفحه روشن) بین چهار تا شش ساعت. با آپ دیت آخر باطری خیلی بهتر شده، ضمن اینکه دوتا مود باطری سیور داره که باعث میشه خیلی راحت با پنج تا ده درصد از باطری بتونی یک ساعت بری بیروون و موسیقی هم ممتد گوش بدی. کوییک شارژر 3 هم هرچی در موردش میگن درسته و خیلی سریع باطریتو شارژ میکنه.... اینایی که من گفتم همه بهت نشون میده که خیلی راحت میتونی از صبح به شب برسونت.... مثل s7 که بیشتر با اون مقایسه میکنن و شاید هم یک مقداری بیشتر باتری نگه میداره. در ضمن همه دوستان بهتره از قابلیتای اندروید(حالا هر گوشی اندرویدی که دارید) استفاده کنن و واقعا برنامه های بی کیفیت که باطری زیادی مصرف میکنن رو آپ دیت یا حذف کنید(من این مشکل رو مثلا با اینستا داشتم که با آپدیت کردن اینستا حل شد).

Asus Zenfone 3 Deluxe ZS570KL Asus Zenfone 3 Deluxe ZS570KL

1395/5/29 هیچ جا کاملا خودکفا گوشیی تولید نمیشه ولی هر کمپانیی به اندازه خودش خودکفا هست... مثلا اچ تی سی سنسور و لنز دوربینش طراحی خودشن اما سوپر ای سی دی که در محصولات اچ تی سی هست ساخت سامسونگن-در واقع یک شرکت زیر مجموعه سامسونگ-....اما سامسونگ هم صفحه، هم سی پی یوش طراحی خودشن و هم تولید خودش که از این نظر بی نظیره(البته نه کاملا چون مثلا قسمت صدای تراشه های اگزونوس ولفسان هست و هسته مرکزیشم خب آرمه) که البته تاثیرش برای مشتری چندان زیاد نیست(اینو اختلاف قیمت کم سامسونگ و مثلا همین اچ تی سی نشونمون میده). یه چیزیم بگم که در 99 درصد مواقع گوشیایی که صفحشون ایمولد هست، صفحه ساخت سامسونگ دارن و به تازگی یک تولید کننده چینی هم پیدا شده که این صفحه ها رو تولید میکنه. یه چیز دیگه اینکه از نظر کمی هی بحث نشه که کی اول فلان کار رو کرد و کی اول اونیکی کار رو چون تهش میرسیم به موتورولا... ببینید الان چی میخاید و فقط در مورد کیفیت ساخت تاریخچه رو در نظر بگیرید تا از نظر خرابی دچار مشکل نشید.

Samsung Galaxy A7 2016 Samsung Galaxy A7 2016

1395/5/19 اولا که چرا سطح گوشیتو اوردی پایین؟؟
ثانیا حسگر اثر انگشت داره.
ثالثا اونیکی که نوشتی رو خارجیشو بذار من نمیدونم چیه.
رابعا این ال ای دی نوتیفیکیشن(همون لامپ کوچیکه) رو نداره.

Samsung Galaxy A7 2016 Samsung Galaxy A7 2016

1395/5/19 من نمیدونم چرا مردم باید گوشیی رو بخرن که کلی گوشی با همون امکانات و ارزونتر تو بازار هستن که ال ای دی نوتیفیکیشن هم دارن.

Huawei P9 Plus Huawei P9 Plus

1395/5/9 ببینید، فریب تعداد هسته های سی پی یو رو نخورید، kirin 955 برای یه گوشی دو میلیونی یه چیپست خیلی ضعیفه، من با این چیپست روی هواووی p9 عادی کار کردم، حتی برای یه گوشی 1.5 میلیونی هم ضعیفه و ترکیبش با نرم افزار خیلی ضعیف هواوی باعث شده در عمل حتی از desire 628 یا سامسونگای سری ای 2016 هم ضعیفتر باشه. کارکرد سه بعدی چیپستش که دیگه از اینم بدتره، از گلکسی a9 یا s6 حتی رو کاغذ هم ضعیفتره.(اینو برید چک کنید و اگه نبود اصلا کامنتم رو چاپ نکنید). خلاصه بگم این گوشی خیلی زیباست ولی همه چیش در زیبایی و دوربینش تموم میشه.

Apple iPhone 6s Plus Apple iPhone 6s Plus

1395/5/9 نه داداش، به مشکل نمیخوری. منتها خب آدمی که میخاد گوشی بخره بد نیست با خود اون یا مشابهش(مثلا آی فون 6 معمولی) یکم کار کنه تا ببینه اصلا خوشش میاد یا نه.

HTC 10 HTC 10

1395/5/1 من قبلا زیاد بررسی کردم و تو صفهات قبل نظرهام هستن، منتها چیزی که جا داره بگم اینه که 10 تو دوربین سلفی با اختلاف از بقیه سرتره.

LG G5 LG G5

1395/4/31 فکر کنم ظرفیت پایینتر باطریش نسبت به بقیه دلیلش باشه.

Huawei P9 Huawei P9

1395/4/30 مسلما گوشی m9 ساده هم با گوشیای دیگه ای که گفتین به سادگی برابری میکنه، البته تو نسل گذشته g4 واقعا جایگاه ویژه ای داره و S6 سامسونگ هم همینطور... ولی اینکه m9 رو ضعیفتر از اونا فرض کنیم اصلا درست نیست و مثلا اگه کسی براش خروجی هدفون یا اسپیکر ... یا توانایی اجرای بازیا(البته من باهاش بازی کردم ولی شما میتونید اینو تو یوتیوب ببینید) مهم باشه بهتر هم هست... توانایی ضبط ویدیو و صداگیری ویدیوش هم عالیه.... دوربین سلفیش هم بهتر دیگرانه(در کل نسل خودش)-راستی ورژن چیپ 810 روش هم 2 هست که مشکل داغ کردن نداره-یعنی به اندازه گوشیای اسنپ 820 داغ میشه تقریبا و فقط تو اسکرین و دوربین پشت یکمقدار ضعیفه... به هرحال به دوستمون توصیه میکنم سری به یکی از پاساژای موبایل مرکز تهران بزنن که اونجاها با فاصله چند متر همه اینا قابل تست و ارزیابی مستقیمن... راستی به نظرم فقط تاچ ویز میتونه با سنس برابری کنه.

Huawei P9 Huawei P9

1395/4/30 خب، بریم سر ریویو این گوشی، اولا بگم خودم اصلا فکر نمیکردم به زیبایی عکسش باشه که خوشبختانه از عکساش خیلی زیباتره، ال سی دی و دوربین دوگانه خیلی زیبا تو بددنه قرار گرفتن و باریکی و صفحه 2.5D واقعا زیبایی یه گوشی گروونقیمت رو بهش داده(حذف آرمش-که فک کنم از رو نیلوفر آبی گرفتنش- هم به زیباییش کمک میکنه.) کیفیت صفحه نمایش هم خوبه_که توقع میره تو مدل پلاس با سوپر ای مولد عالی باشه- کیفیت دوربین جلو و عقب به خوبی بقیه فلگ شیپا نیست اما به هرحال خوبه-لنز دوربین جلو تصویر رو یه جوری میکنه که من دوست ندارم_ تا اینجا خوبیاش رو گفتیم اما نکته بدش اینترفیسش هست که هم راحت نیست و هم پردازنده ی "های سیلیکون" واقعا از پس سریع رندر کردنش بر نمیاد و کمی کندتر از HTC 10, Galaxy s7 و حتی xperia xa هست که البته آخری رو فکر کنم به خاطر طراحی ضعیف اینترفیس هواوی هست تا ضعف پردازنده. بنابراین فکر میکنم با توجه به قیمتش برای کسایی که زیبایی عالی و عملکرد قابل قبول از گوشیشون میخان عالیه و صد البته که فکر میکنم مدل پلاس هم میتونه خیلی خوب باشه(اونم سی پی یوش همینه ولی با توجه به تاچ سه بعدی و اسکرین با کیفیت تر ممکنه اینترفیسشم خیلی بهینه سازی شده باشه و من متاسفانه باهاش کار نکردم). اونایی که دنبال زیبایین همراه با کلاس البته ممکنه فکر کنن برند خیلی با کلاسی نیست که فکر میکنم با این گوشی واقعا یه درجه به کلاس هوواوی اضافه میشه و نگران نباشید.

Sony Xperia XA Sony Xperia XA

1395/4/30 خب من چند دقیقه ای با هر کدوم از مدلای x غیر پرفورمنس کار کردم، از نظر روونی و دوربین بهتر از گوشیای هم رده خودشونن و حتی بهتر از بهتر از خوداشونن... مشکل اما اول جنس بدنست که (شایدم رنگ روش) که علیرغم زیبایی و کیفیت یه حس خشکی بیش از حد مثل کارتن میده(نه اینکه مثل کارتن نرم باشه مثلا اگه روی کارتن دست بکشید منظورمه) که صد البته یه قاب این مشکل رو حل میکنه، مشکل دیگش این چیز نوار مانندیه که صفحه نمایش رو یه جورایی از بقیه بدنه جدا میکنه که من هیچ جوره نتونستم باهاش ارتباط برقرار کنم.

HTC 10 HTC 10

1395/3/24 واللا من تاحالا خرابشو ندیدم(خراب کل مدلای اچ تی سی که اطرافیام و خودم داشتم). به خاطر مادربوردا و قطعات با کیفیت. البته فکر نمیکنم بقیه فلگ شیپ ها (هنوز در مورد چینیا نظر نمیدم) هم مشکلی در زمینه دوام داشته باشن.

HTC 10 HTC 10

1395/3/23 دوست من، اینایی که شما میگی تو منوها و اینا مربوط به مانیتورش نمیشه و باید از طراحای اینترفیسش شکایت کنی(که چرا انقدر پر رنگ-به ظن شما- طراحی کردن). صفحه اس7 تو تاریکی مطلق نصف 10 نور میده و تو آفتاب مستقیم کمی بیشتر از 10 نور داره که خیلی خوبه. ریسپانس پیکسلا و رفرش ریتش هم عالیه و ضعفی نداره....(شاید تنها نکته منفی مهمش اینه که در مقابل ضربه مقاومت کمتری داره)... راستش رو بگم خودم پردازش تصویر سامسونگ رو دوست ندارم ولی در اون مورد هم علم با من مخالفت میکنه و میگه پردازش تصویر اس 7 در کلاس مانیتورای حرفه ای هست.

HTC 10 HTC 10

1395/3/21 منم چند روزه خریدم. چون یک gs7 هم دم دستمه با اون مقایسه میکنم.(ضد آبی و شارژ وایرلس اس 7 رو هم اونایی که براشون مهمه فراموش نکنن که 10 اینا رو نداره)
صفحه جفتشون عالیه، gs7 عالیتر. رنگها تو 10 به واقعیت نزدیکترن، حس سافت تری(مثل آب رنگ) دارن ولی تو اس 7 قشنگترن_میدونم علمی مانیتور اس 7 کالیبره تره ولی اینجور نیست(شاید باید واحد دیگه ای جای دلتا ای زد استفاده کنن).
صداشون جفت خوبه و خروجی هدفونشونو با هدست 200 دلاری H3 تست کردم که 10 کاملا بهتره. هندز فری های رزولوشن که رو اچ تی سی 10 هست هم عالیه و فقط یکم از h3 ضعیفتره.
QC3 واقعا سریع شارژمیکنه و از اس 7 سریعتره.
جا به جایی فایل با استفاده ار USB3 واقعا سریعه و واقعا یکم کندتر هم منو راضی میکرد(10 از USB3.1 پشتیبانی میکنه که من ندارم) و حتی اس 7 با ساپورت USB2 هم خوبه تو این زمینه.
همونطور که میدونید در گاه USB type c فقط قابلیت دو طرفه بودنش نیست که بهش برتری میده (او تی جی نمیخاد، آمپر بالاتری رو پشتیبانی میکنه و....)اما چیزی که میخام بگم اینه که از شر اون دوتا گیره کابلای مینی یو اس بی خلاص شدن خیلی خوبه و واقعا هم سفت تو جاش قرار میگیره.
در مورد دوربین شاید 10 جزییات بیشتری رو میگیره ولی اس 7 عکساش به چشم(تو یک مانیتور دیدم دوتاشونو) قشنگترن_خودم با موبایل که عکس میگیرم زیبایی برام مهمتره تا جزییات. اما دلیلی که برتری رو میدم به s7 فوکوس فوق العاده دقیق و سریع و زمان کمیه که برای عکس گرفتن نیاز داره.(این در مورد دوربین سلفی هم صدق میکنه. از تجربه ی که با اچ تی سی دارم میگم تو هر ورژن دوربینش رو بکه همین حالا هم یکبار عملکردش رو افزایش داده(منم با آپ دیت مقایسه کردم) بازم بیشتر آپ دیت میکنه.
باتری رو چون هنوز گوشی رو زیاد استفاده میکنم نمیتونم قضاوت کنم از اس 7 بهتره یا نه ولی ازش راضیم و اس 7 هم تو این زمینه اصلا بد نیست.
جای اس دی و سیم کارت تو 10 زیباتر کار شده ولی خب سالی یکبار میبینیمشون(برا من از این جهت مهمه که دقت رو نشون میده_البته ممکنه بخان با این کار گول بزنن ولی اچ تی سی دقتش بالاس)
در مورد بدنه هم دوتاشون زیبان و کیفیتی که انتظار دارید رو دارن. اونقدر به هم نزدیکن که حتی سلیقه من نمیتونه بینشون تمیز بده و یکی رو زیباتر بدونه. زیبایی برام مهمه برا همین یکی از اینارو میخریدم ولی بین خودشون با هم فرق دارن ولی به یک اندازه زیبان.
دیگه اینکه اس 7 ال ای دی نوتیفیکیشن RGB داره که میتونید به هر رنگ دلخواه درش بیارید(یکم میشه دید که از سه جهت نور داره واردش میشه و یه جورایی سه رنگ اصلی تو جایی مثل سه قسمت خالی تو آرم بنز به هم میرسن و رنگی که شما میخاین رو درست میکنن که مثلا سونی ال ای دیای rgb که داره بهتر از اس 7 کار شدن) ولی تو اچ تی سی تک رنگ کار شده که من دوس ندارم(بدبختی تا حالا هیچ گوششیم این قابلیت رو نداشته) و RGB نقریبا ضعیف اس 7 رو هم ترجیح میدم.
GS7 همه بازیای با گرافیک وجدید و پولی رو مجانی بهتون میده تا بازی کنید(بیش از سی که غیر death trigger هر بازیی توشه، با کلی نرم افزار پولی که 10 اینطور نیست. اینتر فیسمو هنوز دستکاری نکردم ولی کاملا راحت و کاربردی کار شده(تو 10 منظورمه).
فلش 10 قویتره و اینکه ورژن SD820 اس 7 تو ایران نیست ولی پرفورمنسشون به هر حال به شدت به هم نزدیکه. من یکم 10 رو ترجیح دادم.

فک میکنم دینمو به دوستان ادا کرده باشم و توضیحاتم کامل باشه.

HTC 10 HTC 10

1395/3/15 نه داداش کارت درسته .... ولی حالا شاید سیلیکون بگیرم.

HTC 10 HTC 10

1395/3/11 احتمالا فعلنا به این سایت نمیای ... فقط خاستم بپرسم مدل مموری 128 که گداری چیه تا نخرمش.

HTC 10 HTC 10

1395/3/11 من تجربه کار با 10 نداشته ام اما m9 تنها تو بازیای خیلی سنگین (nova3) تا نزدیک چهل و سه درجه -که میشه پنج درجه بیشتر از خنک ترین گوشیا گرم میشه.

HTC 10 HTC 10

1395/3/6 ببینید، حرفهاتون تاقبل طرفداری واظح از یک برند خاص درست بود. نمیدونم چرا برای بعضیا عوض کردن مارک گوشی مثل رفتن از استقلال به پرسپولیس(یا بالعکس) میمونه .... من سعی میکنم تا جای ممکن گوشی نخرم، موقع خرید چند روز تحقیق میکنم و از دوستان و مغازه ها گوشیا رو تست میکنم، هر کدوم بهتر بود میخرم. حالا ممکنه اونموقع گوشیه سامسونگ بهم بچسبه یا اچ تی سی یا هر مارک دیگه.(اچ تی سی هم گوشیاش رو برای تست گذاشته و ال_جی هم برای تست فراوونه(فک کنم دمو میگن)_نمیدونم شما به اپل چون برای تست تو ایران کمه میگی ترسو!!.

HTC 10 HTC 10

1395/3/3 دوستان خب هر گوشیی برتریای خودشو داره... ولی اینطور هم نیست که اونجایی که ضعف دارن غیر قابل تحمل باشن. بالاخره همه فلگ شیپ 2016 هستن.

Huawei P9 Plus Huawei P9 Plus

1395/2/27 این گوشی، گوشی خیلی خوبیه و از نظر تجاری هم شروعیست بر سود دهی هنگفت برای هواوی.... درسته که در ابتدا با این گوشی گروون خیلی از مشتریاش رو از دست میده ولی اون دسته ای ک براش میمونن از این به بعد سود ده خواهند بود. دوربینش خوبه ... طراحی هم خوبه ولی چیپستش با اینکه جزو برتریناست ولی باعث میشه اغین گوشی جلوی هم سامسونگ و هم اچ تی سی کم بیاره و با توجه به اینکه قیمتش از می 5 بیشتره اونجا هم باز نمیتونه خودی نشون بدم. با این اوصاف با اینکه فروشش خوب خواهد بود(یه کار خیلی خوبش برداشتن لوگوی زشت و قدیمیش از رو این سریه که باعث شیکتر شدم ظاهرش شده) ولی از چیزی که خودشون فکر میکنن کمتر میفروشه.
موارد 1 تا 40 از مجموع 63 مورد
خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا