مشخصات کاربر
 - نام کاربر : مهدي ن
- تاریخ عضویت : 1395/2/1
- تعداد نظرهای داده شده : 3
نظرها
موارد 1 تا 3 از مجموع 3 مورد
موارد 1 تا 3 از مجموع 3 مورد
تبلیغات
-
معرفی Honor 600 Smart با صفحهنمایش LCD و باتری 7,700 میلی آمپر ساعتی
-
معرفی نسخه پایدار اندروید 17 با 7 ویژگی برجسته - از مولتیمدیا و گیم تا ارتقاء عملکرد و حریم خصوصی
-
سامسونگ گلکسی A57 در نگاه رسانهها - نقاط ضعف و قوت از دید حرفهایها
-
معرفی Honor X70 Pro Max با پردازنده Snapdragon 6 Gen 4 و باتری 8,560 میلی آمپر ساعتی
-
شیائومی Poco X8 Pro Max در نگاه رسانهها - نقاط ضعف و قوت از دید حرفهایها
-
کدام را بخریم: شیائومی 15T یا سامسونگ Galaxy S25 FE - رقابت عنوانداران سطح بالا
-
معرفی Turbo 6X و Turbo 6X Pro پایینردههای وانپلاس با باتریهای 7,000mAh و 8,000mAh
از دوستان عزيز يك سئوال داشتم ممنون ميشم جواب بدن.من حالتي كه با زدن دو بار روي صفحه بشه اسكرين شات گرفت فعال نيست.هر كاري هم كردم نشد ميشه دوستان بگن چجور ميشه فعالش كرد؟ممنون
دوستان من بين خريد گوشي note 5 و s7 edge و mate 8 موندم.به نظر دوستان كدام گوشي انتخاب بهتري هستش؟به نظر دوستان توي گوشي note 5 كدام رنگ از همه زيباتر هستش؟ممنون از لطفتون
من مدتي هستش تصميم به تعويض گوشي كردم . واسه من بزرگي صفحه خيلي مهم هستش بخاطر همين از گوشي mate 8 بخاطر صفحه بزرگش خوشم اومده.اما بنده بخاطر دو موضوع ترديد دارم: اول كيفيت دوربين و دومي كيفيت صفحه نمايش هستش.خواستم از دوستاني كه اين گوشي رو خريداري كردند بدونم اين گوشي از اين نظر در چه حدي هستش.در ضمن من اصلا به بررسي سايت ها اعتمادي ندارم چون اصولا اون چيزي كه در واقعيت هستش با اون چيزي كه اين سايت ها ميگن تفاوت داره اينو من تو چند مدل گوشي تجربه كردم.و سئوال آخر اينكه به نظر دوستان از نسخه 32 يا 64 گيگ كدام بيشتر ارزش خريد دارد.ممنون از دوستان عزيز