مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : Ali .
  • تاریخ عضویت : 1395/1/26
  • تعداد نظرهای داده شده : 138

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 40 از مجموع 138 مورد

Huawei P9 Huawei P9

1395/4/28 سلام
شما باید بفرمایید که خواسته هاتون از یک گوشی چیه؟؟؟ و نیازهاتون رو مطرح کنید. البته بنده نظر خودمو میگم اما انتخاب اصلی باشماست.
1- به نظر بنده ام ناین پلاس درحد سه گوشی دیگه نیست پس بهتره که از گزینه هاتون حذفش کنید. ( دوربین و امکانات خیلی خوبی نداره)
2- بین سه گوشی مقایسه رو انجام میدم.
# سخت افزار: در رابطه با سی پی یو
1- پی ناین 2- زد فایو 3- جی فور
در رابطه با جی پی یو (چیپ گرافیکی)
1- زد فایو 2- جی فور 3- پی ناین
نتیجه : اگه بازی کردن و کیفیت گرافیکی براتون مهمه زد فایو و اگه سرعت براتون مهمه پی ناین بگیرین.
# دوربین : در زمینه با عکاسی :
1- پی ناین 2- جی فور 3- زد فایو
در زمینه فیلمبرداری :
1- زد فایو 2- جی فور 3- پی ناین
در زمینه امکانات :
1- زد فایو 2- پی ناین 3- جی فور
نتیجه : هر سه گوشی فوق العاده هستند و هیچکدوم ناراضیتون نمیکنند فقط پی ناین کمی فیلمبرداری ضعیفتری داره. البته از نظر سایت dxomark زد فایو بیشترین امتیاز رو اورده با 87 و پی ناین کمترین رای رو با 80...
# صفحه نمایش : از لحاظ روشنایی و اشباع :
1- زد فایو 2- جی فور 3- پی ناین
از لحاظ دقت رنگ و زاویه دید :
1- پی ناین 2- زد فایو 3- جی فور
از لحاظ تنظیمات و امکانات :
1- زد فایو 2- پی ناین 3- جی فور
نتیجه : هرسه گوشی از نمایشگر های عالی بهره میبرند ولی اگه خیلی دقیق بشیم روشنایی و موتور های پردازشی زد فایو و تنظیمات وایت بالانس و دمای رنگ زد فایو تجربه بهتری رو میتونه رقم بزنه ولی درحالت پیشفرض و بدون تنظیمات و موتور های پردازش پی ناین و جی فور بهتر عمل میکنند.
# باتری : سرعت شارژ : هرسه گوشی از شارژر های فست پشتیبانی میکنند ولی درحالت پیشفرض همراه ندارند این شارژر هارو بهمین خاطر هرسه تقریبا زمان شارژ مشابهی دارند.
نگهداری شارژ :
1- زد فایو 2- پی ناین 3- جی فور
درکل انخاب باخودشماست اما نسبت به قیمت به نظر بنده زد فایو گزینه بهتری میتونه باشه. یاعلی

Sony Xperia Z5 Sony Xperia Z5

1395/4/26 سلام
ممنون بابت نظرتون اما بنده نخواستپ طولانی بشه وگرنه بیشتر نظرمو توضیح میدادم....
اینکه شما میفرمایید تاحدی درست اما فقط به نوع اسپیکر نباید توجه کرد مثلا جایگاه قرار گیری اسپیکر گوشی های سونی در بهترین جای ممکن هست که هم موحب خفه نشدن صدا نمیشه و هم هنگام کار دست بر روی اسپیکرها قرار نمیگیره.
تنظیمات اسپیکر گوشی های سونی که بسیار کابردی هست هم وجود داره مثل اکولایزر و...
درضمن همونطور که گفتید استریو تاثیر بسزایی در استفاده از هنذفری داره و خب این هم جزو خاصیت های مالتی مدیا هست که به بهترین نحو بشه از هنذفری استفاده کرد.
البته بنده خودم اسپیکر زد فایو و اچ تی سی وان اپ ناین رو که مقایسه کردم بسیار صدای زد فایو رو تحسین کردم چراکه دست کمی از بوم ساند های اچ تی سی نداره در پخش صدای عادی...
یاعلی

LG G4 LG G4

1395/4/26 8- یکی از نقاط ضعف الجی در باتری گوشی هاش هست که البته با باتری قابل تعویض تاحد زیادی میشه چشم پوشی کرد ازش...
درباره خرابی باتری های لیتیومی باید بگم که اولا این اتفاق نمیفته و اگرم این مشکل پیش بیاد خیلی هم چیز ترسناکی نیست چراکه اگه این مشکل بود ایفون خودتونم این مشکل رو داره... آیفون و سامسونگ و سونی. وهواوی و اچ تی سی اونقدر به خودشون اعتماد دارند که باتری گوشی هاشونو غیر قابل تعویض ساختند.
9- هنگ رو که اصلا باهاتون موافق نیستم چراکه اصلا بنده تاحالا پرچنداری رو حتی از یک برند چینی ندیدم که هنگ کنه چه برسه به سونی که نزدیک به یک قرن تجربه داره و کیفیت ساخت گوشی هاش فوق العاده بالاست.
10- عذر میخوام از کی تاحالا الجی پردازنده تولید میکنه؟ الجی چیپست هاش ساخت کوالکام هست که اگرچه عالی هست ولی تک و خاص نیست و حتی چینی هاهم ازش استفاده میکنن و این یک حرف واقعا بی معنی و ... بود.
11- جالب اینه که شما پای هواوی رو هم به این مطلب باز کردی اما هنوز انقدر نمیدونی که الان یکی از بهترین دوربین هارو پرچمداران هواوی داره مثل همون میت ایت که گفتی دوربینش 16 هست و ایفون شما رو در زمینه عکاسی درجا قورت میده و در زمینه فیلمبرداری برعکس ولی منظور بنده اینه که سایت های معتبر ایرانی هیچوقت الکی مطلب نمیذارند و اگه به سایت های معتبر مراجعه کنی و کمی اطلاعات داشته باشی متوجه میشی.
12- اول اینکه اون ایفون 5اس هست نه اس5 و دوم اینکه باز این حرفی که شما زدین کلا یک بحث جداست که به اندازه پیکسل ها برمیگرده و بهتره که خیلی تخصصیش نکنم. اما اینو بدونید که فعلا در زمینه دوربین سامسونگ و الجی و هواوی و سونی همشون به قول معروف شاخ هستند و همه عالی اند و از این لحاظ کسی رو پشیمون نمیکنن که البته درزمینه فیلمبرداری هواوی والجی کمی (تاکید میکنم کمی ) ضعیفتر از اس سون و زد فایو سونی هستند.

البته نیازی به این حرف ها نبود که گفتید و همه الجی رو جزو بهترین ها میدونند ولی یکم حرفاتون غیر حرفه ای بود.
امری بود درخدمتم یاعلی

LG G4 LG G4

1395/4/26 سلام
بنده در زمینه موبایل به صورت حرفه ای فعالیت میکنم و انقدر اطلاعات دارم که پاسخ شما رو بدم پس این کار رو انجام میدم.
1- الجی با گوشی اپتیموس جی پرو به جمع پرچمدارسازان پیوسته و نه جی و اصلا الجی موبایلی به نام جی تولید نکرده. درضمن اوج قدرت الجی در زمان رونمایی از جی 2 به نمایش گذاشته شد...
الجی جزو پنج کمپانی برتر تولید موبایل هست و بنده اعتقاد دارم که حتی جی فایو واقعا یک گوشی کامل و عالی هست و کاملا قدرت رقابت با اس سون سامسونگ رو داره و در این شکی نیست.
2- ببینید حرف شما درباره دوربین تا حدی درست و تا حدی غلطه چرا؟؟؟
اول اینکه لنز همین جی فایو و جی فور ساخته سونی هست و این نشون از قدرت سونی در زمینه ساخت دوربین داره. درضمن لنز اس سیکس و جی فور از نوع imx هست که از لحاظ ساختاری تفاوت هایی با لنز exmor r سری زد و ایکس خود سونی داره که لنز های بکار گرفته شده در گوشی های خود سونی بسیار قدرتمندتر هستند. اما چرا دوربین جی فور اینقدر خوبه؟ به خاطر ویژگی های نرم افزاری و سخت افزاری که درکنار دوربین یک مجموعه قدرتمند رو تشکیل دادند. مثل همون لرزشگیر اپتیکال و فوکوس لیزری...
البته زد فایو سونی با دوربین 23 که فرمودید در روز و فیلمبرداری بهتر از جی فور عمل میکنه و برتری جی فور در شب هست. درضمن نباید از فوکوس فوق سریع و لرزشگیر استیدشات و بزرگترین لنز موبایلی زد فایو غافل شد که موجب شده معتبرترین سایت تخصصی در زمینه دوربین dxomark اونو به عنوان بهترین دوربین 2015 معرفی کنه.
درکل دوربین های الجی فوق العاده خوبند و همیشه جزو بهترین ها هستند.
3-درمورد داغ کردن که همه میدونند که جی فور تا حدی داغ میشه اما دیگه مثلا اینجا دلیلی نداشت که شما سامسونگ رو بیاری وسط...همه پرچمداران به علت امکانات سخت افزاری فراوان مشکل گرم شدن رو دارن و این در گوشی های مختلف متغیره البته علت گرمای بیشتر سونی ها به دلیل ضداب بودن هم هست چرا که راه ورود خروج گرما تا حد زیادی بسته شده.
4- دررابطه با سی پی یو اول اینکه اصلا سامسونگ از اسنپ 810 استفاده نکرده و دوم اینکه همه چیز که سرعت نیست برادر من!!! اگه شما یرعت بالا میخواید برید ویدیو های تست سرعت اکسپریا ایکس رو ببینید که با اسنپ 650 که یک چیپ میانرده هست حتی اس سون رو هم گذاشته توی جیبش توی سرعت اما خب سرعت فقط یکی از ملاک هاست. ملاک های دیگری هم وجود داره مثل قدرت پردازش , پاسخ گویی به اپ ها , مولتی تسکینگ و...
درکل اسنپ 808 هم کار رو راه میندازه اما دلیل نداره که با تعصب کامل بیاید و بگید که از سونی و سامسونگ بهتره.
5- در رابطه با صفحه نمایش که البته رزولوشن بالا هیچ کاربردی نداره ولی واقعت جی فور کیفیت خوبی داره و حرفی توش نیست البته معمولا همه پرچمدارها کمابیش از قدرت بالایی در نمایشگر برخوردار هستند. در رابطه با گرافیک هم که دیگه حرفتون خنده دار بود. چیپ گرافیکی استفاده شده در جی فور ادرنو 418 هست که حتی از نوت فور سال 2014 هم ضعیفتره بعو شما میگید از اس سیکس و زد فایو بهتره واقعا دلیلی نمیبینم که حرف شما رو تاییدکنم البته بازم میگم همون ادرنو 418 تمام کارها رو راه میندازه اما دیگه کمبود فریم و افت فریم و قدرت کمتر رو نمیتونی درنظر نگیری.
6- اگه ممکنه یکی از اون کاربرد های کم نظیر این گوشی رو بگین که ماهم بدونیم. درسته این گوشی امکانات عالی داره و در قیمت خودشم شاید حتی بهترین باشه اما دیگه اینطوری که دارید میگید کاربرد من که نمیبینم.
7- درباره کلاس گذاشتن هم که دیگه من نمیتونم نظر خاصی بدم...
ادامه مطلب در نظر بعدی.

Sony Xperia Z5 Sony Xperia Z5

1395/4/22 باسلام
من خیلی وقت هست که (حدود یک سال و خرده ای ) دارم به صورت حرفه ای درزمینه تلفن های هوشمند فعالیت میکنم. نظراتم هم زیاد دیده شده و بعضی ها خوششون اومده و بعضی ها نه... حتی در همین صفحه هم دررابطه با دوربین زد فایو گفتم که تصاویر مایکرو ضعیفتری نسبت به بعضی رقبا ثبت میکنه و... و در بعضی موارد هم مثل نظر قبلم از این گوشی پشتیبانی کردم. درکل من همیشه سعی کردم طرفدار برند خاصی نباشم و از برند ها هم شش برند رو در گوشی ها برتر میدونم. (بدون ترتیب هواوی , سونی , سامسونگ , اپل , الجی , اچ تی سی )
من چهار گوشی مختلف از شش برند بالا رو داشتم و به نظرم همشون خوب بودن اما تفاوت هایی هم وجود داره.
اینها رو گفتم که یک نظر خاص رو ارائه بدم که اگر موافق هستید لایک کنید. یکی از مهم ترین کاربری های گوشی قابلیت مولتی مدیا ( چندرسانه ای ) هست که طبق چند معیار سنجیده میشه ازجمله : صفحه نمایش , اسپیکر ها , قابلیت های نرم افزاری و پلیر ها و. گالری و...
به نظر بنده اچ تی سی بهترین اسپیکر ها , سامسونگ بهترین صفحه نمایش ها و سونی و الجی بهترین پلیرها و گالری ها رو ارائه میدن. اما کدام برند درمجموع در این موارد بهتر عمل میکنه این مهم هست ؟ بله پاسخ بنده به این سوال محصولات سری زد و ایکس سونی هست. بلندگوهای استریو , صفحه نمایش باکیفیت و پلیر و گالری بسیار قدرتمند و زیبا که همه و همه موجب بهبود تجربه چندرسالنه ای گوشی شدند همونطور که اکسپریا زد تری پلاس در نیمه اول 2015 به عنوان بهترین دیوایس مولتی مدیا شناخته شد.
حالا از کسانی که با این نظر بنده موافق هستند خواهشمندم که نمره مثبت ( لایک ) بدن تا متوجه بشم که این نتیجه گیری بنده ثحیح و درست بوده یا اشتباه فکر میکنم.
باتشکر درضمن امرو سوالی بود حتما درخدمتم و پاسخگو هستم.
یاعلی

Sony Xperia Z5 Sony Xperia Z5

1395/4/22 باسلام
خدمت دوستان عرض کنم چند روزی هست که در این صفحه دررابطه با برتری اس 6 نسبت به زد5 یا برعکس بحث میشه که البته بحث خوبیه اما من میخوام چند نکته رو برای دوستان سامسونگی روشن کنم...
1- سخت افزار : این بحث خیلی زیاده که یکی میگه اسنپ810 از اگزینوس 7420 ضعیفتره یا برابره و یا حتی بعضی ها میگن بهتره... ببینید دوستان درسته اگزینوس 7420 چند برتری نسبت به اسنپ 810 داره ازجمله لیتوگرافی 14 نانومتری که موجب مصرف بهینه تر و بازدهی بیشتر میشه و همینطور در چهارهسته قدرتمند تر 1دهم پردازش بهتر یعنی 2.1 اگزینوس در مقابل 2.0 اسنپدراگون. خب حالا یک مبحث دیگه هست که کسی بهش توجه نمیکنه کمپانی کوالکام یک برند هست که فقط به ساخت چیپ ها میپردازه پس حتما کیفیت بالاتری رو نسبت به سامسونگ که کار اصلیش ساخت موبایل هست داره مثلا اگه شما بخوای دوسال اس سیکس رو نگه داری مطمئنن بازدهی اون بعد یک سال و نیم نصف اسنپ 810 زد 5 میشه یا مثلا اگه شما چیپ اسنپ 820 الجی جی5 رو با اگزینوس 8890 اس سون مقایسه کنی متوجه میشی که اگه کوالکام یک چیپ 14 نانومتری بزنه حتما از سامسونگ بهتره ودر عمل هم با چهار هسته از هشت هسته بهتر عمل میکنه.
نکته دوم این هست که زد فایو از چیپ گرافیکی ادرنو430 استفاده میکنه که هم در عمل و هم در بنچمارک ها از مالی تی760 ام پی 4 بهتر عمل میکنه.
2- دوربین : اول اینکه اگه بخوایم به سایت ها توجه کنیم که معتبرترین سایت دراین زمینه زد فایو رو برتر اعلام کرده اما بعضی ها هنوز اعتقاد دارند که اس سیکس بهتره به همین دلیل کمی میخوام توضیح بدم.
در زیمنه عکاسی در روز که همه قبول دارن برتری با زد فایو هست و بحثی نیست اما درشب اکثر افراد با توجه به دیافراگم اف 1.9 اس سیکس و همینطور لرزشگیر اپتیکال اون معتقد هستند که بهتر عمل میکنه ولی من این نظر رو به طور کامل قبول ندارم. البته این دو گزینه هم بسیار مهم هستند اما خب چیزهای مهم دیگری هم وجود داره... زد فایو از عریضترین لنز در بین گوشی های 2015 بهره مند هست که یکی از دلایل تاثیر گذار در نورگیری تصاویر هست البته نه به اندازه دیافراگم. نکته دیگر افزایش ایزوی زد فایو در وضوح هشت مگاپیکسل به بیش از 12 هزار هست که بسیار عدد قابل توجهی هست. ایزوی بالا موجب میشه که تصاویر نور رو بیشتر دریافت کنند البته هرچه ایزو بالاتر برود موجب نویز بیشتر میشود که این امر باتنظیمات دسنی دوربین زد فایو موجب میشه بشه تصاویر بسیار خوبی رو در نورکم ثبت کرد.
حسگر اثر انگشت :در رابطه با حسگر اثر انگشت که هم از لحاظ سرعت و دقت و هم از لحاظ جایگاه قرارگیری حسگر زد فایو برتری کامل داره.
صفحه نمایش : در رابطه با صفحه نمایش برتری با اس سیکس هست که هم از لحاظ کنتراست تصویر و دمای رنگ و وضوح بهتر عمل میکنه اما زدفایو هم ویژگی های خوبی از جمله موتور های پردازشی سوپرویواید و ایکس ریالیتی و... که موجب بهبود تصاویر میشند رو داره و همینطور در زد فایو قابلیت تنظیم رنگ های نمایشگر با نام وایت بالانس وجود داره.
باتری : در زمینه باتری که دیگه همه میدونند که برتری با سونی هست و شکی توش نیست چه از لحاظ عدد و رقم و چه از لحاظ طول عمر و شارژدهی...
در باقی زمینه ها هم این دو گوشی عالی هستند و تصمیم با خریدار هست و باید به نیاز ها توجه داشت اما اگه یک گوشی دوربین محور میخواین زد فایو گزینه بهتری محسوب میشه چرا که عکس و فیلمبرداری بهتری داره چه از لحاظ فوکوس فوق سریع و چه از لحاظ لرزشگیر که استیدشات سونی حدود سی درصد بهتر از اپتیکال اس سیکس عمل میکنه طبق بررسی dxo
یاعلی

Sony Xperia Z5 Sony Xperia Z5

1395/4/18 اولا سلام
دوم اینکه اکن امتیاز کلی که شما میگی الکی داده نمیشه و میانگین امتیازات دوربین توی بخش های مختلف هست...
سوم اینکه توی 2015 بهترین گوشی ها توی عکاسی توی نور کم گوشی های الجی جی فور و وی تن بودن با دیافراگم اف 1.8 ونه اس سیکس که شما میگی...
چهارم اینکه اگه شما بلد باشی با بخش منوال دوربین زد فایو کار کنی حتی میتونه بهتر از خیلی رقبا باشه...
قابل توجه کسانی که توی نور کم با این گوشی خوب نمیتونن عکاسی کنن : 1- برین توی بخش منوال دوربین
2- وضوح عکسبرداری رو بذارید رو 8 مگاپیکسل
3- ایزو رو طوری تنظیم کنید که بیشترین نور رو جذب کنه اونوقت عکس به خوبی کیفیتش بالامیره و نور رو بسیار بیشتر جذب میکنه...

امری بکد درخدمتم
یاعلی

Sony Xperia Z5 Sony Xperia Z5

1395/4/16 من همین الآن میگم که زد فایو گرم میشه مثل جی فور و اس سیکس و نه بیشتر....
فیلم 4کی که به نظرم یک چیز کاملا بیهوده است چراکه با اون حجم زیاد اصلا فایده ای نداره و فقط یک امکان رقابتی شده که شاید حتی یکی دوسال دیگه یک گوشی بتونه 4کی با 120 فریم برثانیه هم ضبط کنه ولی چه فایده ای داره؟ زمانی که همون فول اچ دی هم نیازمون رو برطرف میکنه چرا الکی حجم رو ببریم بالا؟؟؟
دمای گوشی بالامیره درکارهای سنگین ولی به طور کاملا معمولی و این موجب افت قدرت پردازشی نمیشه....
امری بود درخدمتم یاعلی

Samsung Galaxy S7 Samsung Galaxy S7

1395/4/14 خیلی ممنون
یک سوال دیگه هم داشتم دیجیکالا توی مشهد هم دفتر پشتیبانی داره یانه ؟
بازم ممنون بابت پاسختون
یاعلی

Sony Xperia Z5 Sony Xperia Z5

1395/4/14 سلام
من بهت کمک میکنم که گزینه هات رو بهینه کنی و دیگه انتخاب اصلی رو باید خودت با درنظر گرفتن خواسته ها و نیازهات انجام بدی.
وان ام 9 و همینطور ام 9 پلاس گوشی های عالی هستند ولی اگه دوربین برات مهمه کلا از گزینه هات خطشون بزن وگرنه از بعضی لحاظ ها خیلی عالین
وان ای 9 دوربین خوبی داره اما در عوض نه کیفیت ساختش به ام 9 میرسه و نه اسپیکر بوم ساند داره درضمن سخت افزارشم درحد میانرده است.
ایفون اس ای علاوه بر محدودیت های سیستمی که داره از کارت حافظه پشتیبانی نمیکنه و اگه بخوای نسخه 64 رو بخری باید سیصد تومنی بیشتر خرج کنی که دیگه منطقی نیست درضمن از لحاظ امکانات و دوربین هم به گزینه هایی مثل اس سیکس اج نمیرسه.
میمونه سه گزینه : اکسپریا زد فایو و ایکس و گلکسی اس سیکس اج
اگه برات ظرافت و کیفیت ساخت و دوربین مهمه برو سراغ سری ایکس
اگه صفحه نمایش و سنسور ضربان قلب و لبه های خمیده مهمه برو سراغ سیکس اج
اگه هم یک گوشی همه چیز تموم توی قیمتی که داره میخوای برو سراغ زد فایو
درکل به نظرم سراغ ایکس نرو چون هرچی باشه یک میانرده است و درضمن سخت افزارش درحد زد فایو نیست.
با توجه به قیمت دو دستگاه اس سیکس اج (1600)و زد فایو(1350) ببین کدومش منطقی تره چون هردو عالین

Samsung Galaxy S7 Samsung Galaxy S7

1395/4/12 سلام
عذر میخوام اگه ممکنه جواب این سوال بدید ممنون میشم.
از دوستانی که این گوشی رو از سایت های اینترنتی مثل دیجیکالا خریداری کردم چند سوال داشتم.
1- زمانی تحویل گوشی باید حتما پول نقد همراه داشته باشیم؟؟؟
2- اگر هنگامی که پیک گوشی رو اورد در محل حضور نداشتیم گوشی رو کجا میفرستن و چطوری باید تحویل بگیریم ؟
توروخدا جواب بدین...
یاعلی

Sony Xperia Z5 Sony Xperia Z5

1395/4/12 عذر میخوام ولی درسته سخت افزار مهمه ولی اینجوری هم که شما میگید نیست اخه حداقل من تابه حال ندیدم کسی فقط به خاطر سخت افزار یک گوشی رو نگه داره یا فقط به خاطر سخت افزار عوض کنه.
معروف ترین بازی های سنگین ( اسفالت 8 , رئال ریسینگ , نوا 3 , مورتال کمبات ایکس , مدرن کمبات , فیفا و... ) همه حتی روی یک گوشی چهارصد تومانی هواوی هم اجرا میشن البته درسته که در یک گوشی مثل می فایو این اجرا خیلی بهتر اتفاق میفته ولی بالاخره در این زمینه تفاوت خاصی بین زد فایو و می فایو نیست.
از لحاظ سوییچ برنامه ها , مولتی تسکینگ و... هم زد فایو چیزی از می فایو کم نداره درکل درسته می فایو قوی تر هست ولی زد فایو هم تا سه سال دیگه هیچ مشکلی به وجود نمیاره.
از لحاظ نمایشگر که شک نکن زد فایو بهتره به دلایلی که میگم : 1- موتور های پردازشی ایکس ریالیتی و سوپر ویواید که در عمل فوق العاده تاثیر گذارند 2- بهره گیری از تنظیمات کامل برای تنظیم رنگ و دمای تصویر نمایشگر و... این دو عامل حتی اگه صفحه نمایش هاشون برابر هم باشه بازم موجب برتری زد فایو خواهد شد.
از لحاظ دوربین که زد فایو هم رابط بهتری داره و هم لنز و سخت افزار بهتر
طراحی و رابط کاربری هم که سلیقه ای هست ولی درکل هردو خوبن.
اگه به بنده باشه اولویت هام اینطوریه ( البته تاجایی که من دیدم برای بقیه هم اینطوری بوده اولویت ها )
1- صفحه نمایش
2- دوربین
3- سخت افزار
4- طراحی ظاهری و رابط کاربری
5- باتری
و...

LG G4 LG G4

1395/4/12 من مقایسه کردم و رابط کاربری و عملکرد دوربینش بهتر بوده...
اتفاق اگه بخواد میفته چه گوشی بیفته توی اتش چه از دستت بیفته زمین...
اگه ضد ضربه بودن و کیفیت ساخت بالا مهم نبود که کترپیلار و بلکبری و کت اینجور گوشی هایی رو نمیساختن درسته که بیشترین اسیب رو نمایشگر میبینه اما شما زمانی که وی تن بخری خیالت راحته و دیگه هی نگران نیستی که گوشی از دستت بیفته و داغون بشه و حتی گارد هم نگرفتی اشکال نداره و میتونی با قاب پشتی گوشیت کیف کنی نکه پشتش قاب بذاری و لذتش از بین بره.
شما میدونی رم چه کاری رو انجام میده که داری میگس جی فور هم از پس هر اپی بر میاد؟ این که شما گفتی سی پی یو و جی پی یو هست نه رم.
رم یعنی حافظه اجرایی گوشی و اگه رم هر چقدر بالاتر باشه مولتی تسکینگ گوشی به طور محسوسی بهتر میشه.
عذر میخوام ولی شما بهتره یک مقدار تحقیق کنی بعد بیای نظر بنده رو اینطوری رد کنی...
اگه امری بود درخدمتم
یاعلی

Sony Xperia Z5 Sony Xperia Z5

1395/4/10 سلام
اول اینکه من پیشنهاد میکنم پرمیوم نخری چون من دوتاشو با هم مقایسه کردم و حتی توی صفحه نمایش هم تفاوت آنچنانی وجود نداره و به نظر من حیفه که الکی سیصد هزار تومن بیشتر هزینه کنی. چون نمایشگر زد فایو رنگ های شاداب و زنده تری داره و در کارهای معنولی چون کلا فول اچ دی هست حتی بهتر هم عمل میکنه و فقط توی عکس و فیلم اونم فقط با البوم خود گوشی یکم پریمیوم بهتر عمل میکنه. ( درکل از همه مهم تر برات نمایشگره که بهتره بری نوت فایو بخری.که عالیه.)
حالا جواب سوال های شما :
1- صفر تا صد گوشی به هیچ عنوان سه ساعت نیست مگر اینکه شارژر مشکل داشته باشه . حداکثر زمان شارژ این گوشی 150 دقیقه هست. این گوشی طبیعتا به خاطر استفاده از چیپ اسنپ 810 از شارژ سریع 2 کوالکام پشتیبانی میکنه ولی شارژر همراهش معمولی هست و باید فست شارژ رو جدا تهیه کنید. درضمن خود سونی برای این گوشی ها فست شارژ تولید کرده و میتونید فست شارژر خود سونی رو تهیه کنید که بهتر هم هست. با فست شارژ فکر میکنم درحدود 90 دقیقه طول میکشه زمان شوارژ شدن.
2- گوشی های اکسپریا از لرزشگیر اپتیکال بهره نمیبرند اما از لرزشگیر دیجتالی بهره مند هستند که بخوبی عمل میکنه.در همه نوع فیلمبرداری این لرزشگیر عمل میکنه. هم فورکی و هم فول اچ دی و... در ضمن این لرزشگیر اگرچه درعکس هم کار میکنه ولی نتیجه به اندازه فیلمبرداری نمیتونه مفید واقع بشه.
3- زد فایو داغ نمیشه بلکه توی کارهای سنگین مثل فیلمبرداری فورکی و بازی های سنگین گرم میشه و این گرما بیشتر بخش بالایی در پشت گوشی رو دربر میگیره ( سمت دوربین و بالای ان اف سی ) که البته این گرما اصلا در حد گوشی هایی مثل اچ تی سی وان ام ناین و اکسپریا زد تری پلاس نیست
4- رابط کاربری سونی بسیار سبک هست و به اندروید خام هم نزدیکه و این موجب میشه لگ و کندی به وجود نیاد البته ممکنه سرعت گوشی ها متفاوت باشه اما زد فایو هم سریعه هم قوی البته بعضی از پرچمدارا ممکنه بهتر باشن مثل اس سیکس سامسونگ
5- باتری که سونی همیشه خوب هست بله با استفاده متوسط رو به بالا یک روز رو به راحتی جواب میده و درضمن حالت استامینا هم در اپدیت جدید دوباره اضافه شده و به خوبی برای استفاده مفید بهتون کمک میکنه.
امری بود درخدمتم یاعلی

LG G4 LG G4

1395/4/10 سلام
البته بنده به نظرتون احترام میذارم ولی یکم حرفتون خنده داره...
شما واقعا تفاوت جی فور و وی تن رو توی این دو مورد میبینی ؟
حالا من تا جایی که یادم میاد تفاوت هارو میگم تا شاید بقیه بتونن بهتر تصمیم گیرس کنند.
1-دو دوربین سلفی با زاویه واید
2- چهار گیگابایت رم
3- دوربین بهبود یافته با امکانات نرم افزاری بهتر و بیشتر اگه برید کار کنید متوحه میشید که به خوبی بهبود پیداکرده به طوری که بعضی سایت ها حتی دوربین وی تن رو بهتر از جی فایو معرفی کردن.
4- استفاده از دو نمایشگر
5- حسگر اثر انگشت
6- رابط کابری بهینه تر
7- صفحه نمایش در عمل بهتر
8- کیفیت ساخت فوق العاده بهتر مقاوم در.برابر رطوبت (نه آب ) مقاوم در برابر گرد و غبار و نمک , قاب پشت گوشی نسوز هست و هیچی نمیشه توی آتش و مقاومت بالا درمقابل سقوط از ارتفاع
و...
حالا من نمیدونم شما با چه منطقی میگی که نمیرزه ولی خب درکل وی تن بهترین گوشی 2015 الجی هست و جزو سه گوشی برتر 2015 دنیا
حالا انتخاب با خودتونه یاعلی

LG G4 LG G4

1395/4/10 سلام
البته نوت فور گوشی بسیار خوبیه اما نه در حد جی فور به دلایل مختلف...
مثلا توی معرفی ده گوشی برتر سال 2014 سایت دیجیکالا نوت فور از جی تری یک رتبه پایینتر انتخاب شد پس وقتی ازجی تری پایینتر باشه حتما از جی فور هم پایینتره رتبش...
1- سخت افزار برابر هست . سی پی یو جی فور بهتره و برعکس جی پی یوی نوت فور بهتر عمل میکنه
2- دوربین ها که جی فور به طور محسوسی بهتر عمل میکنه و مخصوصا توی نورکم عالیه نسبت به نوت
3- کیفیت ساخت و جنس بدنه بالاتر به عنوان مثال جی فور از چرم طبیعی استفاده میکنه ولی نوت فور از پلاستیک طرح چرم
4- اسپیکر های قوی تر با کیفیت و پخش بهتر صدا
5- رابط کاربری سبک تر و در عمل سریعتر با امکانات بسیار
و...
درکل نوت فور هم گوشی خوبی هست اما با توجه به قیمت کمتر جی فور وامکانات بیشترش خریدش به صرفه تره...
البته نوت هم قلم اس پن و صفحه نمایش با دقت و اشباع رنگ بهتری که البته جی فور دقت رنگ بالاتری رو ارائه میده.
یاعلی

Huawei P9 Huawei P9

1395/4/9 سلام
البته که من منظروم از یک میانرده گوشی مثل گلکسی a7 بود نه گوشی های پانصد تومانی...
درمورد هانر تری سی بنده خودم فورسی رو حدود نه ماه داشتم ولی متاسفانه اونطوری هم که میگید نبود و در پردازش ها بسیار ضعف داشت البته من خودم هواوی رو خیلی دوست دارم چون با کمترین قیمت بهترین امکانات رو ارائه میده ولی درکل ضعف هایی هم وجود داره.
درکل چیپ گرافیکی پی ناین درسطح رقبا نیست و البته به قول شما اپلیکیشنی وجود نداره که نتونه اجرا کنه اما افت فریم و اینجور مشکلات که ممکن هست...
درکل برای کسی که بخواد دوسه سال یک گوشی رو نگه داره باید اینجور چیزهارو درنظر بگیره.
یاعلی

Sony Xperia Z5 Sony Xperia Z5

1395/4/8 باه هر گوشی مشکلات خودشو داره و منم تا حدی به مشکلات گوشی ها واقفم اما این دلیل نمیشه که به خاطر دو سه تا مشکل یک گوشی از گزینه هام حذف بشه. هیچ گوشی بی عیب نیست به همین خاطر نباید به خاطر چند عیب از یک گوشی زده بشی. اگه اینطوری بود که هیچ گوشی خریدار نداشت.
مثلا مشکلات جی فور : داغ کردن , باتری ضعیف , گاهی اوقات سوختن بردو...
اس سیکس : دوربین بیرون زده , پشتیبانی نکردن از کارت حافظه , مدیریت نادرست رم و...
ام ناین : دوربین داغون , رابط کاربری کم امکانات و...
زد فایو : رابط کاربری کم امکانات , ضعف در دقت فوکوس , صفحه نمایش ضعیفتر از اس سیکس و جی فور و...
درکل همه گوشی ها عیب هایی دارند و این دلیل بر کنار گذاشتنشون نیست.
یاعلی

Samsung Galaxy S6 Samsung Galaxy S6

1395/4/8 سلام
از دوستان یک سوال داشتم. میخواستم بدونم بعد از آپدیت به اندروید 6 رابط کاربری این گوشی شبیه اس7 شده یا نه؟ چون توی ویدیو ها اینطور به نظر میرسه.
1- آیا نوار نوتیفیکشن سفید شده؟
2- مد های دوربین اس سون اضافه شده؟
3- کلا آیا رابط کاربری شبیه اس سون شده یا نه؟
ممنون میشم اگه جواب بدید...
یاعلی

Huawei P9 Huawei P9

1395/4/7 سلام
ممنون بابت نظرتون.
اما اینطوری هم که شما میگیدنیست...
پی ناین از لحاظ سی پی یو از بقیه قوی تره حتی از می فایو ولی از لحاظ جی پی یو خیلی ضعیفه و درحد یک میانرده هست.
متاسفانه ان اف سی , اینفرارد , پشتیبانی نرم افزاری خوبی نداره و در زمینه دوربین عکاسی فوق العاده عالیه درحالی که فیلمبرداری خوبی نداره.
نسبت به اس سیکس و زد فایو فکر نکنم خیلی بهتر باشه.
یاعلی

Huawei P9 Huawei P9

1395/4/7 سلام
ممنون بابت توضیح تون
خب ببینید من سخت افزار خیلی برام مهم نیست من بیشتر برام دوربین و صفحه نمایش و امکانات و قابلیت ها مهمه...
متاسفانه می فایو از این لحاظ ها بع نظرم کمی ضعیف هست.
نه دوربینش درحد اس سیکس و جی فور و پی ناین هست و صفحه نمایشش.
از لحاظ امکانات هم که خیلی غنی نیست.
از لحاظ دوربین و صفحه نمایش و امکانات به نظرتون کدوم از همه بهتره ؟
اگه نظرتونو بگید ممنون میشم
یاعلی

LG G4 LG G4

1395/4/6 سلام
نمیدونستم سامسونگ با چه امیدی قیمت سری a 2016 رو انقدر بالا اعلام کرده ولی کم کم دارم متوجه میشم.
چون متاسفانه بسیاری از افرادی که اطلاعات کمی در این زمینه دارند با خودشون میگن که خب چون سامسونگ با تجربه تر و معروف ترهست چرا پول به الجی بدم و میرن میانرده سامسونگ رو میخرن دریغ از ضعف های بسیار میانرده ها...
متاسفانه میانرده ها نه پشتیبانی درست و حسابی دارند و نه کیفیت ساخت و نه امکانات و مشخصات در سطح یک گوشی گران قیمت...
مثلا ای فایو 2016 فقط دوتا برتری نسبت به جی فور داره : باتری با ماندگاری بیشتر و حسگر اثر انگشت.
ولی جی فور نسبت به ای فایو 2016 خیلی برتری های زیادی داره :سخت افزار بسیار قدرتمندتر , رم 3گیگ و سرعت و مولتی تسکینگ بسیار بهتر , دوربین فوق العاده در مقابل دوربین نچندان خوب ای فایو , صفحه نمایش کواد اچ دی با دقت رنگ فوق العاده و کیفیت و وضوح و کنتراست بسیار عالی. امکانات نرم افزاری از جمله دو برنامه همزمان , مولتی تسکینگ , رابط کاربری دوربین با امکانات فوق العاده زیاد , جنس بدنه علی رقم پلاستیکی بودن بهتر هست و تست ها موجوده و یکجورایی جی فور تنها گوشی پلاستیکی هست که خم نمیشه. پشتیبانی نرم افزاری بسیار بهتر به طوری که احتمالا تا اندروید 7 (p) هم براش اپدیت خواهد اومد. و... امکانات فوق العاده و بسیار بیشتر دیگر.
به نظر من ای فایو 2016 باید با هواوی جی8 مقایسه بشه که حتی هواوی 3 گیگ رم داره و سخت افزار برابر دارن و دوربین جی ایت بهتره , بدنه فلزی داره و...
حالا تصمیم با شماست... به نظرتون کدوم بهتره؟؟؟
یاعلی

Samsung Galaxy S6 Samsung Galaxy S6

1395/4/6 سلام
عالی بود... فوق العاده بود توضیحت البته به چند موردی اشاره نکردی ولی یکی از بهترین راهنمایی های این پیج بود تا به حال...
زد فایو پریمیوم گوشی بسیار خوبی هست همینطور اس سیکس البته به نظر من قیمت هردوشون باید کم تر باشه چون اگه کسی بخواد پریمیوم بخره میتونه دویست تومان بذاره روش و جی فایو بخره یا بیشتر بذاره و اس سون بخره.
من خودم زد فایو و زد فایو پریمیوم رو کنار هم گذاشتم و مقایسه کردم حتی توی تماشای ویدیو هم اونطوری که بعضی ها فکر میکنند تفاوتی وجود نداره و حتی زد فایو معمولی به خاطر روشنایی بیشتر و اندازه کوچکتر شفافتر هم هست. درکل به نظرم خرید اس سیکس انتخاب معقولانه تری هست ولی اگه یکم صبر کنند دوست عزیزمون که قیمت اس سیکس و زد فایو به 1200000 برسه فوق العاده ارزش خرید هردو بالا میره و ضرر هم در هنگام فروش کمتر میشه.
در کل هر دو گوشیهای عالی هستند ولی نمایشگر اس سیکس بهتر هست.
یاعلی

Sony Xperia Z5 Sony Xperia Z5

1395/4/6 سلام
یک سوال داشتم خواهش میکنم جواب بدین.
من میخوام گوشی بخرم تا یک و پونصد تومان بین چند تا گوشی موندم اگه امکانش هست راهنمایی کنید.
1- هواوی پی9
2- الجی جی4
3- سونی اکسپریا زد5
4- شیائومی می5
5- اچ تی سی وان ام9
6- گلکسی اس6
اگه یک توضیحی بدین ممنون میشم. چون میخوام دوسه سال گوشیمو نگه دارم و باید خوب بمونه.
خیلی ممنون 
یاعلی

HTC One M9 HTC One M9

1395/4/6 سلام
یک سوال داشتم خواهش میکنم جواب بدین.
من میخوام گوشی بخرم تا یک و پونصد تومان بین چند تا گوشی موندم اگه امکانش هست راهنمایی کنید.
1- هواوی پی9
2- الجی جی4
3- سونی اکسپریا زد5
4- شیائومی می5
5- اچ تی سی وان ام9
6- گلکسی اس6
اگه یک توضیحی بدین ممنون میشم. چون میخوام دوسه سال گوشیمو نگه دارم و باید خوب بمونه.
خیلی ممنون 
یاعلی

Huawei P9 Huawei P9

1395/4/6 سلام
یک سوال داشتم خواهش میکنم جواب بدین.
من میخوام گوشی بخرم تا یک و پونصد تومان بین چند تا گوشی موندم اگه امکانش هست راهنمایی کنید.
1- هواوی پی9
2- الجی جی4
3- سونی اکسپریا زد5
4- شیائومی می5
5- اچ تی سی وان ام9
6- گلکسی اس6
اگه یک توضیحی بدین ممنون میشم. چون میخوام دوسه سال گوشیمو نگه دارم و باید خوب بمونه.
خیلی ممنون
یاعلی

Xiaomi Mi 5 Xiaomi Mi 5

1395/4/5 سلام
ممنون بابت راهنمایی تون. عذر میخوام اس سیکس سامسونگ توی قیمتش چطوریه؟ ایا ارزش خرید داره؟ نسبت به پی ناین و می فایو کدوم رو بخرم بهتره؟
درمورد وان پلاس به نظرم چون توی ایران هنوز به خوبی جا نیفتاده اگه بخرم و مشکلی پیش بیاد پولم از بین میره. چون هواوی و شیائومی به صورت رسمی با ایران قرارداد بستند.
لطفا اگه امکانش هست نظرتونو درباره اس سیکس هم بگین ممنون میشم.
یاعلی

LG G4 LG G4

1395/4/4 سلام
هم p8 و هم z4 گوشی های بسیار خوبی هستند. قابلیت های خوبی دارند و راضی کننده هستند.
البته تفاوت هایی.هم باهم دارند که بسته به سلیقه شماست که کدومو انتخاب کنید.
1- سخت افزار : زد فور
2- صفحه نمایش : پی ایت
3- دوربین ( عکاسی ) : پی ایت ( با توجه به امکانات و تنظیمات بیشتر )
4- طراحی : پی ایت ( طراحی ظریفتر با جنس فلز)
5- باتری : پی ایت
6- رابط کاربری از لحاظ امکانات : پی ایت
7- رابط کاربری از لحاظ سبک بودن : زد فور
8- دوربین (فیلمبرداری ): زد فور
9- انتن دهی : پی ایت
10- امکانات :
پی ایت : لرزشگیر اپتیکال , هنذفری بسیار بهتر همراه دستگاه , سنسور اینفرارد و...
زد فور : ضد اب و گرد وغبار , پشتیبانی نرم افزاری بهتر و...
تنها ایراد پی ایت رابط کاربری سنگینش هست که شاید قابل پسند بعضی ها قرار نگیره. اما از به نظر بنده اگر بتونی با بعضی مشکلات کوچک نرم افزاری پی ایت کنار پی ایت گزینه بهتری هست چراکه دیگه مشکل داغ کردن نداره و در سایت ای تی رسان هم مقایسه هایی که انجام شده نشان از کیفیت فوق العاده ساخت دوربین و نمایشگر پی ایت داره.
من به شخصه خرید نسخه 64 گیگ پی ایت رو پیشنهاد میکنم که قیمتش برابر زد فور هست.
یاعلی

LG G4 LG G4

1395/4/4 سلام
من نمیدونم شما چقدر درباره امتیازاتی که dxo به دوربین گوشی ها میده اطلاع داری ولی اگه به امتیازات هرگوشی مراجعه کنید میبینید که مثلا همون الجی جی فایو که گفتید در عکاسی رتبه اول رو اورده ولی زمانی که این امتیاز با فیلمبرداری میانگین گرفته شده دتبه پنجم رو اورده. درضمن از نظر من و خیلی های دیگه این امتیازات خیلی هم اعتباری نداره چون زمانی گوشی بهتر مشخص میشه که اتفاقا در تمام شرایط با هم مقایسه بشن. درضمن سایت مذکور درسته در شرایط بسیار گوشی رو میسنجه ولی باز هم در همه شرایط نیست.درکل مهم عمل هست که در عمل جی فایو از اچ تی سی تن خیلی بهتره و در عکاسی هم حداقل از اس سون بهتره.
درباره دوربین هواوی پی ناین در حالت اصلی درسته که تصاویر ادغام میشه اما یک گزینه وجود داره که میتونید فقط با لنز سیاه و سفید عکاسی کنید که در شرایط نوری ضعیف فوق العاده کاربرد داره و درضمن وضوحش از هر لنز رنگی در گوشی ها بیشتره چون تمام تمرکزش بر روی نور هست
درباره فیلمبرداری 4kکاملا باهاتون موافق هستم.
البته در بعضی از سایت ها نوشته شده که لنز های پی ناین طوری طراحی شدند که میتونن از لرزش جلوگیری کنند (البته نه در حد لرزشگیر اپتیکی ولی بازم امیدوارکننده هست ) البته در عکس به هیچ عنوان مشکلی نیسا و مشکل لرزش بیشتر در فیلمبرداری هست.
درضمن جناب ( احمدرضا ) فرموده بودند که چون لبه های پی ناین 2.5 بعدی هست و کمی انحنا داره مشکل در چسباندن لیبل به وجود میاد که باید بگم اگه قرار بود مشکلی پیش بیاد ( اپل و الجی و سامسونگ) هم این کارو نمیکردن.
باتشکر
یاعلی

Xiaomi Mi 5 Xiaomi Mi 5

1395/4/3 سلام
یک سوال داشتم خواهش میکنم جواب بدین.
من میخوام گوشی بخرم تا یک و پونصد تومان بین چند تا گوشی موندم اگه امکانش هست راهنمایی کنید.
1- هواوی پی9
2- الجی جی4
3- سونی اکسپریا زد5
4- شیائومی می5
5- اچ تی سی وان ام9
اگه یک توضیحی بدین ممنون میشم. چون میخوام دوسه سال گوشیمو نگه دارم و باید خوب بمونه.
خیلی ممنون
یاعلی

Huawei P9 Huawei P9

1395/4/3 خیلی ممنون بابت پاسختون...
در مورد مادون قرمز میشه بگید سنسورش کجای گوشی قرار داره چون بالای گوشی وجود نداره و توی سایت جی اس ام ارنا گفته که نداره.
در مورد لگ و خاموشی معمولا همینطوری هست ولی بعضی اوقات توی بعضی پرچمدارها هم از این مشکلات به وجود میاد برای همین پرسیدم.
عذر میخوام یک سوال دیگه هم داشتم گوشی شما کدوم نسخه هست ؟ ایا ان اف سی داره؟ چون توی این سایت نو جی اس ام ارنا نوشته که فقط توی یکی از سه نسخه ان اف سی وجود داره؟
ممنون میشم اگه بازم جواب بدین.
باتشکر

LG G4 LG G4

1395/4/3 سلام
خواهش میکنم.
در مورد عالی بودن امکانات جی فور شکی نیست ولی دقیقا مشکل خیلی از افراد با خرید جی فور همین سوختن ناگهانی برد هست. البته که این مشکل در همه گوشی ها وجود نداره و یک جورایی شانسی هست و درضمن در اصل به خاطر استفاده اشتباه مثلا انجام بازیهای سنگین در هنگام شارژ به وجود میاد. در کل اگه با گارانتی خریداری کنید اگه مشکلی پیش بیاد تا حد زیادی جوابگو هست.
در هر صورت این مشکل وجود داره و اگه واقعا از به وجود امدنش میترسید بهتره که به فکر خرید یک گوشی دیگه در همین سطح امکانات باشید که البته توی برند های دیگه قیمت بالاتر هست.
سونی : اکسپریا زد5
هواوی : هواوی میت 8 و پی9
سامسونگ : اس6 ( البته یکم ارزش خرید کمتری داره نسبت به بقیه )
شیائومی : می5
اچ تی سی : وان ام9 ( دوربین خوبی نداره )
اگه در مورد هرکدوم از گوشی های بالا سوالی داشتید درخدمتم

LG G4 LG G4

1395/4/3 من جایی ندیدم کسی بگه که پی ناین از جی فایو بهتره... پی ناین در زمینه عکاسی هیچی از جی فایو کم نداره ولی در زمینه فیلم برداری هنوز جا برای پیشرفت زیاد داره. درهر صورت پی ناین بین جی فایو و جی فور قرار میگیره و از جی فور بهتر و از جی فایو ضعیف تره.
یاعلی

Sony Xperia Z5 Sony Xperia Z5

1395/4/2
برادر من منتظرم شما ثابت کنی که زد فایو در هر زمینه ای جزو سه گوشی برتر هست.
در زمینه صفحه نمایش که اگه یک مقدار تحقیق کنی : نوت فایو و نکسوس 6پی و اس سیکس و وی تن و جی فور و لومیا 950 همه بهترن
درزمینه رابط کاربری : سنس و تاچ ویز و الجی یو ایکس بهتر و کابردی تر هستند
در زمینه دوربین نمیدونم چرا همه به رای یک سایت فقط توجه میکنن... عمل مهمه... درعمل وی تن و نوت فایو و نکسوس بهترن توی سایت های مختلف مقایسه هاش به وضوح موجوده و من خودم با همشون کار کردم که دارم میگم. اون سایت که شما مد نظر قرار میدین گوشی هارو در شرایط ازمایشگاهی میسنجه و شما باید برات عمل مهم باشه نه خوب بودن در شرایط ازمایشگاهی
درکل رتبه بندی اندرویدی های 2015 در اکثر موارد از جمله سایت جی اس ام این بوده :
1- نوت فایو
2- نکسوس 6پی
3- وی10
4- زد فایو پریمیوم
5- میت ایت
حالا شاید این گزینه ها جابه جا باشند در سایت های مختلف
زد فایو شاید جزو پنج گوشی دوم یعنی بین 5تا10 باشه.
یاعلی

LG G4 LG G4

1395/4/2 سلام
جی فور گوشی بسیار خوبی هست و امکانات عالی هم داره. متاسفانه برد این گوشی به دلیل مشکلاتی که هنوز هم دقیقا مشخص نیست در بعضی موارد مشکل ایجاد میکنه. البته مشکل ال سی دی در همه گوشی ها ممکنه پیش بیاد.
درکل اگه از این که دوباره مشکلی برات به وجود بیاد ترس داری میتونی گوشی های خوب دیگه ای تهیه کنی که دیگه این ترس رو نداشته باشی.البته بازم میگم ممکنه همون گوشی های دیگه هم مشکل داشته باشن فقط درصدش کمتره. اگه تا یک میلیون و پونصد پول داری میتونی همون پی ناین و میت ایت که خودت گفتی رو تهیه کنی یا اکسپریا زد فایو سونی و حتی اگه بیشتر پول داری وی تن الجی که این مشکلات رو نداره و قیمتش هم به یک و ششصد رسیده.
البته به نظر بنده پی ناین نسبت به بقیه گزینه بهتر و اینده نگرانه تری میتونه باشه.پی ناین کیفیت ساخت و ظرافت عالی داره , سخت افزار فوق العاده قدرتمند و دوربین عالی البته صفحه نمایشش هم چیزی از رقباش کم نداره. درکل میتونی بری توی بازار و باهاش کار کنی و گزینه های دیگه ای هم که پیشنهاد کردم درنظر بگیری و با توجه به خواسته ها و نیاز هایی که داری بهترین گزینه رو انتخاب کنی.
اگه امری بود درخدمتم یاعلی

LG G4 LG G4

1395/4/2 اول اینکه خواهش میکنم لطف شماست من نظرم این هست که همیشه باید بهترین گزینه رو انتخاب کرد و برای همین سعی میکنم به همخ دوستان راهنمایی دقیق بدم.
در رابطه با خرید گلکسی اس سیکس من زیادتوی صفحش توضیح دادم و دوستان هم حرفی برای گفتن نداشتن. گلکسی اس سیکس یک گوشی خیلی خوب هست ولی بی عیب هم نیست مثلا دوربین بیرون زدش خیلی توی ذوق میزنه یا مثلا کارت حافظه نمیخوره و یا مشکل مدیریت رم داره و سریع برنامه هارو میبنده البته جی فور هم عیب هایی مثل ضعف باتری داره که با باتری اضافه قابل حله ولی مشکلات اس سیکس خیلی قابل حل نیست. البته ناگفته نماند که اس سیکس هم امکانات خوبی از جمله حسگر اثر انگشت و ضربان قلب داره. ولی من نظرم این هست که اس سیکس باید قیمتش 1 میلیون 200 تومن میبود نه یک و پونصد به همین دلیل ارزش خریدش بسیار پایینه.
بنده زیاد گفتم یک سالی میشه به صورت حرفه ای دارم راجع به گوشی های هوشمند تحقیق میکنم و سعی کردم روی برند خاصی هم تعصب نداشته باشم. من همیشه گوشی های هم قیمت رو مقایسه میکنم و از نظر خودم بهترین رو انتخاب میکنم که معمولا هم بهترین درکل هست. من زیر یک میلیون دویست تومن صددرصد جی فور رو پیشنهاد میکنم به این خاطر که کم عیب ترین گوشی توی بازه قیمتی خودش هست. در رابطه با بازه قیمتی اس سیکس من اصلا قبولش ندارم و بهتون زد فایو سونی و مخصوصا پی ناین هواوی که بهترین گزینه هست رو پیشنهاد میکنم.
یک مطلبی بهت میگم: اگه پول داری و برات مهم نیست چقدر خرج کنی یا جی فایو بخر و یا اس سون ولی اگه پول نداری و میخوای مقرون به صرفه ترین گوشی رو بخری در خرید جی فور شک نداشته باش. ودرضمن اگر جس فور خواستی بخری حتما با گارانتی بخر که اگه یک درصد مشکلی هم پیش اومد گارانتی رایگان برات حلش میکنه.

محض اطلاع همه عزیزانی که سوالی دارن ایدی تلگرام من @alizr هست میتونید پراجعه کنید درخدمت هستم.
یاعلی"

با تشکر
mobile.ir

Huawei P9 Huawei P9

1395/4/2 باسلام
از کسانی که این گوشی رو خریداری کردن و استفاده میکنند چند سوال داشتم. امیدوارم پاسخ بدین...
1- این گوشی واقعا ارزش 1میلیون و 500 تومان رو داره؟
2- فیلمبرداری معمولی و اسلوموشن کیفیتش درچه حدی هست؟
3- ایا این گوشی سنسور اینفرارد (مادون قرمز ) برای کنترل لوازم منزل هم داره؟
4- و ایا تا حالا مشکلی اعم از لگ و خاموش شدن ناگهانی و... به وجود امده؟
5- ایا گارانتی داره و پشتیبانی خوبی داره یاخیر؟
لطفا جوابمو بدین.
باتشکر یاعلی

LG G4 LG G4

1395/4/1 اول اینکه کی گفته که اس سون بهترین دوربیت رو داره؟؟؟ اگه شما به همون دیجیکالا که گفتی هم مراجعه کنی میفهمی که دوربیو جی فایو به مراتب از اس سون بهتر عمل میکنه (توی دیجیکالامگ مقایسه و بررسی تخصصی موجوده )
درمورد اینکه دیجیکالا از حرفه ای بودنش چیزی نگفته که واقعا حرف عجیبی گفتین. خب یعنی دیجکالا مرجع شماست؟؟؟ دیجیکالا نمیتونه توی یک ویدیوی 7دقیقه ای همه چیز رو بررسی کنه پس مجبوره سریع رد کنه و توضیح ریز نده. پی ناین از لحاظ حرفه ای بودن یا همون عکاسی بوکه اس سون رو راحت میخوره ( البته نه اینکه اس سون ضعیف باشه توی حرفه ای بودن و امکانات پی ناین غنی تر هست )
فیلمبرداری 4کی که یک چیز تبلیغاتی محسوب میشه ولی در عمل توی مقایسه ها کیفیت فول اچ دی پی ناین بسیار خوب و درحد 4کی گوشی هایی مثل اچ تی سی تن هست. البته که اگه 4کی ولرزشگیر میداشت بهتر بود. (این رو بگم که هیچ دوربینی هم بی عیب نیست دقیقا مثل گوشی , اگه این دوگزینه رو هم پی.ناین میداشت که شاید بهتر از جی فایو هم میشد )
من خودم امسال رتبه بندی دوربین ها رو اینطوری در نظر میگیرم :
1- الجی جی فایو
2- هواوی پی ناین
3- گلکسی اس سون
4- اچ تی سی تن
5- اکسپریا ایکس
منتظر جواب هستم...
یاعلی

LG G4 LG G4

1395/4/1 برادر اگه به ضعف باشه که هرگوشی ضعف خودشو داره و هیچ گوشی نیست که بی عیب باشه شرط میبندم سر این قضیه. جی فایو و اس سون هم ضعف های خودشونو دارند و درضمن جی فور هم ضعف های خودشو داره (ضعف باتری و داغ کردن و سوختن برد که البته به شانس هم بستگی داره )
اول اینکه بگم فقط شما هواوی نداشتی که داری اینجوری نظر میدی من هم هواوی داشتم و راضی هم بودم الان هم گوشی خودم الجی هست و میخوام بگم که من یکی از طرفداران الجی هستم و هر برندی که خوب کار کنه.
بعدشم من هرچی که گفتم با دلیل گفتم و تو تنها دلیلت حرف یک یارویی توی نمایندگی بود. اون زمان گذشت که هواوی ...
دوم اینکه من اخر نظرم هم گفتم که دوربین جی فایو رو بسیار قبول دارم و اونو تا حد زیادی اول میدونم ولی این دلیل نمیشه که چون جی فایو بهتره دوربین پی ناین رو دست کم بگیریم.
دوربین پی ناین بدون شک بهترین فوکوس رو داره چرا؟؟؟ پی ناین از سه نوع فوکوس استفاده میکنه که موجب شده بهترین باشه. 1- فوکوس لیزری مثل همون چیزی که در جی فور شاهدش هستیم و عالی عمل میکنه 2- فوکوس با تشخیص کنتراست تصویر 3- فوکوس با تشخیص اشیا ... اگه کسی این حرف منو قبول نداره بگه که کامل و بادلیل براش توضیح بدم که پی ناین بهترین فوکوس رو داره ( دقیق ترین نه سریعترین )
پی ناین همه تنظیماتی رو که جی فایو داره رو داره ازجمله اکسپوژر , ایزو , سرعت شاتر , فوکوس دستی , وایت بالانس و... درضمن در زمینه امکانات حتی از جی فایو هم سرتره ( منظورم افکت ها و حالت های عکاسی مثل حالت بوکه هست )
به نظرم شما برو یک.تحقیق بکن بعد بیا اینجا اینجوری به من بگو متعصب. فقط کافیه یک مقدار نظرات قبلی رو مشاهده کنی تا ببینی من روی هیچ برندی تعصب ندارم.
درضمن یک توضیحی درباره لایکا بدم چون بعضی ها فقط جنبه تبلیغاتیشو میبینن.... شما که خودت میت سون داشتی اگه رابط کاربری دوربین میت سون رو با پی ناین مقایسه کنی میفهمی که لایکا چه نقشی داشته. لایکا درسته که در زمینه سخت افزار کمکی نکرده ولی به هواوی کمک کرده تا رابط دوربینشو به حد زیادی بهبود ببخشه و در زمینه استفاده از دو دوربین و هماهنگی نرم افزار و سخت افزار استاندارد هارو رعایت کنه.
درضمن شما اگه هنوز هم یک درصد فکر میکنی دوربین پی ناین چیزی از جی فور کم داره میتونی به مقایسه دوربین سایت هایی مثل زومیت و جی اس ام مراجعه کنی و درضمن ویدیو بررسی دوربین پی ناین در اپارات و یوتیوب موجوده و میتونید تماشا کنید.
یاعلی

Sony Xperia Z5 Sony Xperia Z5

1395/3/31 سلام
جالبه که من همیشه میگم طرفداران سونی حرفاشون طبق عدد و رقم هست و در عمل سونی فقط ...
شما هم اول گفتی چطور ممکنه اسنپ 808 از 810 قویتر باشه.
برادر مورد های زیادی وجود داره که دیوایسی که از چیپ ضعیفتر استفاده میکنه قویتر از دیوایسی هست که از چیپ قوی تر استفاده میکنه. این یک حرف بی منطق بود.
درضمن راجع به سرعت و قدرت من نمیدونم شما ملاک رو چی قرار میدی ولی عوامل زیادی در بهتر بودن سرعت و قدرت نقش دارند.
1- سرعت سوئیچ کردن اپلیکیشن ها
2- سرعت روشن و خاموش شدن گوشی
3' سرعت باز کردن برنانه های از قبل سوئیچ شده
4- سرعت و قدرت اجرای برنامه ها و نداشتن لگ و افت فریم
5- سرعت اجرای رابط کاربری و انجام دستورات و نداشتن لگ و باگ
و...
توی تمامی تست هایی که بین جی فور و زد فایو انجام شده جی فور در موارد فوق بهتر عمل کرده که گفتم ویدیوهای این تست ها هم توی اپارات و یوتیوب موجوده.
درضمن این رو مطمئن باش اگر من روی برند خاصی تعب داشتم یک برند بود نه دو یا... برند.
اگه شما به سایت اکسپریان مراجعه کرده باشی متوجه تعصب میشی...
برنامه شاید وجود نداشته باشه اما در واقع چیپ بهتر موجب داشتن عمر بیشتر یک گوشی میشه و چیپست هواوی پی.ناین و میت ایت کم نظیره و زد فایو نه در عدد و رقم و نه در عمل و عمر حریف این دو گوشی نخواهد شد.
حریف زد فایو همون جی فور و اچ تی سی وان ام ناین و اس سیکس هست.
که از همشون هم ضعیفتر کار میکنه در عمل...
شما به نظرات من مراجعه کنی متوجه میشی که در هر برندی نظرمو دادم و قصدم تخریب نبوده ولی وقتی یک نفر با تعصب جوابم رو بده منم جوابشو خواهم داد.
اول این بحث که پی ناین بهتره یا زد فایو زمانی شروع شد که یک بنده خدا پرسید کدم بهتره و من با دلیل بهش گفتم پی ناین و بعد زد فایو و بعدشم اس سیکس ولی بعد سیل تعصبات بود که شروع شد و من به تک تکشون جواب دادم و در ادامه هم جواب خواهم داد.
یاعلی
موارد 1 تا 40 از مجموع 138 مورد
خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا