مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : عرفان ا
  • تاریخ عضویت : 1395/1/20
  • تعداد نظرهای داده شده : 26

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 26 از مجموع 26 مورد

Samsung Galaxy S7 edge Samsung Galaxy S7 edge

1395/4/6 سلام
فروشگاه معتبر زیادی وجود دارند٬ از نمایندگی‌های خود سامسونگ که انحصارا محصولات رو عرضه می‌کنم٬ تا فروشگاه‌های معتبر آنلاین.
گارانتی‌های مختلفی وجود داره مثل مایکروتل٬ هماهنگ یا حتی شنیدم سام سرویس
و همینطور همراه سرویس.
دو ۳ تا گاراتنی که ابتدا عرض کردم بخاطر نوع خدماتشون از جمله مدت زمان تعویض و یا بیمه حوادث با قیمت‌هایی بالاتری محصولات رو ارائه می‌کنند. که البته کمی در جزییات با هم تفاوت هم دارند.

Samsung Galaxy S7 edge Samsung Galaxy S7 edge

1395/4/6 یه سوال دیگه درباره اینستاگرام روی این گوشی٬ اگر پاسخ بفرمایید ممنون می‌شم.
اینساگرام برای لینک شدن به سایر اکانت‌ها و شبکه‌های اجتماعی حتی زمانی که وی‌پی‌ان و پروکسی فعال هست٬ لودینگ باقی میمونه.
حتی برای اینوایت فرندز و یا فایند فرندز٬ لودینگ باقی می‌مونه و کانکت نمیشه.
تو سایر گوشی‌ها به این مشکل برنخورده بودم. نمیدونم چرا هر بار که اقدام می‌کنم لینک نمیشه. البته به گوشی حتما ربطی نداره.

باز هم پیشاپیش از راهنمایی دوستان و بزرگواری مسئولان وبسایت ممنونم

Samsung Galaxy S7 edge Samsung Galaxy S7 edge

1395/4/6 ممنون دوست عزیز

Samsung Galaxy S7 edge Samsung Galaxy S7 edge

1395/4/5 سلام به همه دوستان
یکی دوتا سوال داشتم ممنون می‌شم راهنمایی کنید.

اول اینکه چرا تو اینستاگرام بعد از چند هفته استفاده استفاده و آپلود کردن عکس‌ها نمیشه لوکیشن رو اضافه کرد٬ لودینگ میاد ولی بعد از چند ثانیه خارج می‌شه خارج می‌شه بدون اینکه بشه لوکیشن رو انتخاب و اضافه کرد.

همه آپدیت‌ها رو هم گرفتم.

پیشاپیش ممنون از راهنماییتون

Samsung Galaxy S7 edge Samsung Galaxy S7 edge

1395/3/5 سلام٬
به نظرم تا note 6 صبر کنید٬ بعد تصمیم بگیرید. با توجه به مواردی که در نظر دارید میتونید خرید مناسب‌تری داشته باشید.
از طرفی وقتی دوربین و باتری زیاد براتون مهم نیست به آیفون هم فکر کنید.
من خودم S7 edge دارم. صرفا بخاطر دوربین و همینطور ظاهرش٬ و البته شاید باتری.

Samsung Galaxy S7 edge Samsung Galaxy S7 edge

1395/3/1 سلام
برای عکس 4:3 سایز استاندارد محسوب می‌شه و ۱۲ مگاپیکسل که فکر کنم به صورت پیش‌فرض هم همین بوده و بالاترین کیفیت و اندازه ابعاد رو خواهید داشت. در این صورت امکان چاپ عکس با کیفیت مطلوب‌تر رو هم خواهید داشت.
برای فیلم برداری به نوع کاربرد و میزان کیفیت مورد نظر شما بستگی داره.
در مورد حجم فیلم‌ها بخاطر کیفیت بالای اونهاست.

Samsung Galaxy S7 edge Samsung Galaxy S7 edge

1395/2/14 دوست عزیز٬
واقعا برای من سوال هست که چرا یک نفر باید قصد تخریب گوشی یا برندی رو داشته باشه؟ چه سودی براش داره؟ می‌تونید به کامنت‌های بنده مراجعه کنید که چه قبل از خرید و بعد از خرید چه نظراتی داشتم. قبل از خرید با توجه به بررسی‌ها و نحوه کاربرد افراد از گوشی و استفاده از دوربین و مزایایی همچون قابلیت ضدآب بودن و حافظه جانبی این گوشی رو به دیگران هم توصیه کردم. هنوز هم علیرغم مواردی که مطرح شده این گوشی رو به دوستانی که مزایایی همچون قابلیت ضدآب بودن٬ دوربین و حافظه جانبی براشون مهمه توصیه می‌کنم. حتی قبلا اشاره کردم که از نظر شخصی حتی از ظاهر بهتری نسبت به 6S برخورداره.
وقتی این همه مزایا رو بارها و بارها در پاسخ به دوستان مطرح می‌کنیم٬ دوستان نمی‌فرمایند که داریم بیش از حد از این گوشی تعریف و تمجید می‌کنیم٬ اما تا می‌گیم که با توجه به هزینه و سخت‌افزار توقع رونی و سرعت بیشتری داشتیم یا اینکه گوشی من طبق اعلام نظرها و استفاده سایر دوستان ۹۰ دقیقه ۱۰۰ درصد شارژ نمیکنه باید با عناوین مختلف متهم بشیم ؟ سایر موضوعات رو دیگر دوستان مطرح کردند٬ عرض بنده تنها درباره روونی و باتری بوده و از طرف دیگه همه مزایای قابل توجهی که قبل‌تر گفتم و بازهم خواهم گفت.
می‌فرمایید گوشی‌تون مشکل داره یا گوشی مشکل‌دار بهتون فروختن…. من نمیدونم دیگه باید چکار کرد وقتی گوشی رو از یکی بزرگترین فروشگاه‌ها و همینطور یکی از معتبرترین گارانتی‌ها اون‌ هم با اختلاف ۳۰۰/۴۰۰ هزار تومنی نسبت به سایر گارانتی‌ها حدود ۲۷۰۰/۸۰۰ بخری و در عرض یه هفته مشکلی نداشته باشه.
دوست گرامی من برام این سوال مطرحه که چرا حتی کسی که گوشی رو نداره بخواد به تخریب اون بپردازه٬ چه برسه به کسی که خودش گوشی رو با چنین هزینه و البته علم و آگاهی تهیه کرده..
شما و بسیاری از دوستان از خرید و گوشی‌تون رضایت دارید٬ اما برخی هرچند بسیار اندک هم شاید نه. اگر به آمار و ارقام درصد فروش و رضایتمندی خریداران از گوشی موبایل تا خودرو در سرتاسر جهان دقت کنید٬ بعید هست که حتی در بین معرفترین برندها محصولی پیدا بشه که ۱۰۰درصد نظر مساعد همه‌ی خریداران رو بتونه کسب کنه.
همچنان می‌گم که اگر بازهم می‌خواستم با گوشی‌های فعلی بازار گوشی‌ای بخرم همین گوشی رو با توجه به مزایا و کاربرد خودم می‌خریدم. خواهش می‌کنم نظر دوستانی که شاید هم‌نظر نباشند رو منصفانه بررسی کنیم. البته خودم بارها کامنت‌هایی رو خوندم که حاوی اطلاعات خلافِ واقع و نظرات سلیقه‌ای و شخصی و حتی به قول شما تخریبی بوده و متوجه فرمایش شما هم هستم.
با احترام

Samsung Galaxy S7 edge Samsung Galaxy S7 edge

1395/2/12 دوست گرامی من شاید ۱۰ تا برنامه هم بیشتر از برنامه‌های خود گوشی نداشته باشم٬ اما این تاخیر رو هم در بار اول هم دفعات بعد داره گوشی. حتی باز کردن خیلی از اپلیکیشن‌ها یکی ۲ ثانیه عادیه. در این حد بگم که فون برای شماره گرفتن ۱ تا ۲ ثانیه طول می‌کشه صفحه کلید بیاد. در مورد هنگ برای من موردی اگر هم بوده به همون منوالی بوده که شما فرمودید و خیلی بحثی نیست. سایر دوستان هنگ رو مطرح کرده بودند. در مورد شارژ شدن هم ۲ ساعت به بالا می‌شه٬ خود گوشی هم اعلام می‌کنه زمان در نظر گرفته رو با اندکی تفاوت. در صورتیکه هم فست شارژ فعاله هم کابل برای فست شارژه.

Samsung Galaxy S7 edge Samsung Galaxy S7 edge

1395/2/12 برای من شارژ 100% حدود ۲ ساعت و شاید هم بیشتر طول می‌کشه. به نظرم کمتر از این اعلام شده بود در اطلاع‌رسانی‌ها.

Samsung Galaxy S7 edge Samsung Galaxy S7 edge

1395/2/12 بازم خدا رو شکر که شما هم این موارد رو مطرح کردید و گرنه فکر می‌کردم فقط گوشی من و سه چهار نفر دیگه اونطور که فکر می‌کردم روون نیست و کمی تاخیر داره. من هم برنامه‌ای به اون صورت ندارم٬ بازی که اصلا. همونطور که قبل‌تر عرض کردم اولویت من دوربین بود. و البته ظاهر این گوشی و ضد آب بودنش رو به ظاهر iPhone 6s ترجیح می‌دم. ولی شاید اگر SE صفحه‌ش بزرگتر بود اون رو انتخاب می‌کردم.

Samsung Galaxy S7 edge Samsung Galaxy S7 edge

1395/2/12 من خودم برام برند خیلی فرق نمی‌‌کنه٬ یعنی فرق می‌کنه٬ اما اول به کاربردی که از گوشی می‌خوام داشته باشم نگاه می‌کنم و بعد سلیقه.
برای مثال با اینکه سیستم عامل اپل رو ترجیح می‌دم اما اولویت من در انتخاب گوشی دوربین گوشی هست. بعد از اون کیفیت ساخت و ظاهر که باعث شد این گوشی رو انتخاب کنم. شخصا فکر می‌کنم از ظاهر بهتری هم نسبت به iPhone 6S برخورداره. ( اما با توجه به انحنای کناره‌های صفحه٬ محافظ صفحه مناسب نتونستم پیدا کنم هنوز٬ اونی که انداختم از همون اول فروشنده نتونست لبه‌های خمیده رو درست فیکس کنه ) نمی‌تونم بگم که از گوشی راضی نیستم. بهتر اینه که بگم با این هزینه٬ سخت‌افزار و تبلیغات توقع بیشتری داشتم. و اینکه روونتر کار کنه. البته خیلی از دوستان اعلام کردن که به راحتی و روونی گوشیشون کار می‌کنه.
قبل از رونمایی این گوشی می‌خواستم Note 5 بگیرم که S7 Edge با کیفیت بهتر دوربین و مزایایی همچون حافظه جانبی و قابلیت ضدآب بودن عرضه شد. انتخاب نهایی به خود شما برمی‌گرده که با در نظر گرفتن همه موارد گوشی مناسب رو تهیه کنی. پیشنهاد من به شما اینه که حتما از نزدیک گوشی رو ببینی (حتی Duos رو ) و باهاش کار کنی٬ حداقل مثل امکانی که نمایندگی‌های فروش برای مشتری‌هاشون فراهم کردن. و اینکه اگر برای خرید عجله نداری تا زمان رونمایی iPhone بعدی و Note 6 صبر کنی٬ دست‌کم قیمت S7 Edge هم مناسب می‌شه. من خودم بعد از کلی تحقیق٬ بررسی و استفاده از نظرات بسیاری از دوستان در همین سایت بین S7 Edge و iPhone SE مردد بودم که اگر SE در اندازه بزرگتری بودم شاید اون رو می‌خریدم. که این اندازه صفحه هم از همون مواردیست که به کاربرد افراد از گوشی برمی‌کرده.

Samsung Galaxy S7 edge Samsung Galaxy S7 edge

1395/2/10 متاسفانه برای من در حدیست که عرض کردم٬ طوری هم نیست که بشه این عدم روونی رو به عنوان مشکل ذکر کرد و به نمایندگی ارجاع داد. آپدیت شده٬ اپلیکیشن و فایل هم خیلی ناچیز به گوشی اضافه شده حتی گالری هم هنوز خالیه. ولی من با این هزینه و سخت‌افزار بیشتر از این توقع داشتم٬ نه اینکه بگم گوشی‌های دیگه بهترن. اتفاقا چند مدت دربارش کلی تحقیق کردم٬ فیلم و عکس و نقد و بررسی٬ … حتی می‌‌خواستم Note 5 بگیرم که این گوشی رونمایی و وارد بازار شد.
اشتباه من این بود که از نزدیک باهاش کار نکردم. البته احتمالا باز همین گوشی رو انتخاب می‌کردم. چون SE صفحه‌ش کوچیکه و 6s هم ظاهرش در اون حد و اندازه هایی که باید نیست. فکر نمی‌کنم گوشی اندروید بهتری هم در بازار موجود باشه ( البته همه اینا سلیقه‌ایه) دوربین برای من مهم بود.
به هر حال می‌تونم بگم حالم گرفته شد وقتی باهاش کار می‌کنم. امیدوارم سایر دوستان به خوبی استفاده کنن.

Samsung Galaxy S7 edge Samsung Galaxy S7 edge

1395/2/10 سلام٬
نسخه تک سیم هم تو بازار هست. حتی چند وقت پیش یکی از سایت‌های شناخته شده٬ هردو (تک سیم و دوسیم) رو با گارانتی معتبر عرضه می‌کرد. که تک سیم رو خیلی زود به فروش رسوند. با این حساب احتمالا تک سیم٬ با گارانتی معتبر می‌تونه تو بازار موجود باشه. البته احتمالا کمتر از دوسیم.
من خودم چون گوشی رو قبل از خرید از نزدیک ندیده بودم و از عکس‌ها٬ ویدیوها و تجربه سایر دوستان در نقد و بررسی‌ها استفاده کرده بودم٬ با این که بعضی دوستان مثل شما از Duos گلایه داشتن ولی فکر نمی‌کردم در این حد باشه. شخصا اگر بیشتر دقت می‌کردم یا از جلو دیده بودم نمی‌خریدمش. البته این موضوع می‌تونه سلیقه‌ای باشه و خیلی‌ها دربارش نقدی نداشته باشن. باز خوبه مثل سایر مدل‌ها اون بالا جلوی گوشی ننوشته.

Samsung Galaxy S7 edge Samsung Galaxy S7 edge

1395/2/6 می‌خواستم از دوستان عزیز و بویژه امید عزیز بخاطر راهنمایی‌هاشون تشکر کنم.

….و اینکه تو چند روزی گوشی رو گرفتم می‌تونم بگم گوشی خوبیه ولی توقع بیشتری به نظرم می‌شد داشت با این قیمت٬ تبلیغات و این سخت‌افزار قدرتمند…. cpu , رم ۴ گیگ و .... می‌شه گفت نسبتا رون کار می‌کنه ولی برای مثال حتی وقتی از Setting وارد می‌شیم و Notifications رو باز می‌کنیم٬ Loading ظاهر می‌شه و چند ثانیه زمان می‌بره تا اپلیکیشن‌ها ظاهر بشن. در صورتیکه خیلی هم برنامه نصب نکردم٬ کار سنگین هم هم باهاش انجام نمی‌دم٬ چه برسه به صورت همزمان. نمی‌دونم٬ شاید فقط برای من این‌جوریه. نمی‌دونم برای سایرین هم به همین صورته یا نه؟
بلوتوث هم خیلی وقتا سایر دستگاه‌ها رو پیدا نمی‌کنه. سرچ می‌کنه ولی راحت پیدا نمی‌کنه٬ گهگاه کلا پیدا نمی‌کنه.
البته من قبلا با اندروید کار نکرده بودم٬ شاید این چیزا و بویژه تاخیر یکی دو ثانیه برای باز شدن کاربردهای ساده‌ای حتی مثل فون برای شماره گرفتن عادی باشه….

Samsung Galaxy S7 edge Samsung Galaxy S7 edge

1395/2/6 ممنون دوست عزیز.

Samsung Galaxy S7 edge Samsung Galaxy S7 edge

1395/2/6 ممنون از راهنماییت دوست عزیز.

Samsung Galaxy S7 edge Samsung Galaxy S7 edge

1395/2/3 سلام٬ ضمن تشکر از دوستانی که تجربیات و اطلاعاتشون در اختیار دیگران قرار میدن….
می‌خواستم بپرسم که چرا برای ثبت نام و فعال کردن اپلیکیشن‌هایی مثل تلگرام ٬ واتس‌آپ٬ لاین و …. چرا وقتی از خود گوشی اقدام می‌کنم٬ با این که بارها اقدام کردم٬ اس ام اس فعال‌سازی حاوی کد به گوشی ارسال نمی‌شه ؟ با این که اپلیکیشن‌هایی هستند که برای ایران محدودیت ندارن.
ولی وقتی تلگرام رو از رایانه شخصی ثبت نام کردم و همون شماره تلفن رو اعلام کردم٬ اس ام اس فعال‌سازی به همون شماره و گوشی ارسال شد و تونستم از طریق رایانه با کد دریافتی اکانت رو فعال کنم!
سیم‌کارتی که می‌خوام باهاش اکانت‌ها رو فعال کنم٬ سیم کارت دیتا رایتل هست. که خوب اس ام اس هم دریافت می‌کنه.

از دوستان عزیز ممنون میشم اگر علت و راه حل رو بفرمایند. چون همون‌طور که عرض کردم٬ وقتی از گوشی اقدام می‌کنم اس ام اس حاوی کد فعال‌سازی نمیاد ولی همون مسیر از رایانه اجرا و اس ام اس حاوی کد به گوشی ارسال میشه. طبیعتا درستش اینه که از خود گوشی بشه اقدام و حساب‌ها را فعال کرد.

پیشاپیش بازهم از لطف دوستان تشکر می‌کنم.

Samsung Galaxy S7 edge Samsung Galaxy S7 edge

1395/2/1 باز هم ممنونم دوست عزیز.

Samsung Galaxy S7 edge Samsung Galaxy S7 edge

1395/2/1 بسیار ممنون دوستِ عزیز٬
خیلی لطف کردید.

Samsung Galaxy S7 edge Samsung Galaxy S7 edge

1395/1/30 سلام مجدد به همه دوستان
ممنون میشم اگر در مورد رام٬ چگونگی و نحوه آپدیت این گوشی تجربه و اطلاعات شخصیشون رو در میون بذارن. اینکه در همین ابتدا لازم به آپدیت هست یا نه و اینکه تاچ گوشی بهتر میشه٬ سیم کارت‌ها به مشکل نمیخورن؟ اینکه به چه صورت انجام بشه. امارات یا غیر امارات و سایر موارد….
پیشاپیش از لطف دوستان سپاسگزارم بویژه از وقتی که صرف نگارش خواهند کرد.

در مورد کیفیت و عملکرد دوربین این گوشی و سایر گوشی‌ها اگر سوالی بود در خدمتم.

Samsung Galaxy S7 edge Samsung Galaxy S7 edge

1395/1/30 سلام
یک. هم محافظ صفحه و هم قاب محافظ برای هر دو مدل گوشی وجود داره٬ اما برای مدل Edge و باتوجه به لبه‌های خمیده و طراحی اون٬ هنوز مدل‌های کمتری در بازار پیدا میشه.
دو. قیمت‌ها با توجه به نوع برند٬ مدل٬ کیفیت ساخت و مواد اولیه متفاوته. از حدود ۳۰- ۴۰ هزار تومان تا ۱۰۰ هزار تومان برای محافظ صفحه و ۵۰ - ۶۰ هزار تومان تا ۲۰۰ هزار تومان برای قاب محافظ بدنه.
سه. بسته به نوع قاب محافظی که برای Edge استفاده می‌کنید٬ امکان این وجود داره که علاوه بر زیبایی لبه‌ها٬ سایر قسمتهای گوشی و حتی بدنه و رنگ مورد علاقه‌ی شما در هنگام انتخاب گوشی رو بپوشونه. استفاده از قاب‌های محافظ شفاف میتونه این مشکل رو حل کنه بویژه در قاب‌های ساخته شده از پلاستیک شفاف و نرم که چهره واقعی گوشی رو کاملا نمایان می‌کنه. اما در نظر داشته باشید استحکام و میزان محافظت کمتری برای گوشی در پلاستیک نرم نسبت به سایر محافظ‌ها وجود داره. البته بسیاری از دوستان از زیبایی قاب‌های محکم و متنوعی که وجود داره اظهار رضایت دارند.
چهار. البته که قابل استفاده است.
پنج. ارزش خرید میتونه به سلیقه شخصی افراد مربوط باشه٬ تفاوت این دو گوشی در ظاهر و لبه‌های خمیده Edge هست. البته برخی امکانات از جمله کاریری‌ها و اطلاع‌رسانی‌های تماس و غیره در لبه‌های خمیده تعبیه شده. از نظر اندازه ۰.۴ اینچ خیلی تفاوتی محسوب نمیشه٬ به نظرم. وگرنه سایر امکانات ازجمله سخت‌افزار مشابه است. باید در نظر داشت که آیا این تفاوت‌ها بسته به سلیقه و نظر شخصی افراد٬ تفاوت قیمت رو توجیه می‌کنه یا نه.
شش. نوع طراحی S7 / S7 Edge و Note 5 به گونه‌ایست که در دست گرفتن این گوشی‌ها مانند برخی دیگر از مدل‌ها و برندها با سایز بالای نمایشگر سخت نیست. و شاید موارد زیادی از کاربری‌ها حتی با یک دست قابل انجام باشه. االبته به جثه افراد و اندازه دست اونها هم مربوط میشه٬ برای مثلا برای خود من در حد وسط محسوب میشه. هرچه قاب محافظ ضحیم‌تر باشه٬ اندکی به ابعاد گوشی اضافه میشه.
در مورد Note 5 کمی متفاوته. کمی بزرگتره و همینطور استفاده از قلم٬ نیازمند استفاده از هر دو دسته٬ مگر اینکه گوشی. روی میز باشه. همچنین کارایی و استفاده یا عدم استفاده کاربر از قلم در انتخاب تاثیر جداگانه داره.

Samsung Galaxy S7 edge Samsung Galaxy S7 edge

1395/1/29 سلام به همه دوستان
می‌خواستم اگه میشه دوستانی که تجربه یا اطلاع دارن٬ در مورد هدایایی که میگن سامسونگ با خرید این گوشی ارایه می‌کنه٬ راهنمایی کنند یا لینک معتبری رو معرفی کنند.
اینکه از کی٬ کجا و به چه صورت باید برای دریافت هدیه اقدام کرد.
چون حتی شنیده بودم که نباید جعبه گوشی قبل از ثبت‌نام و دریافت هدیه باز بشه و این که شارژر بی‌سیم هدیه (رایگان) تا ۲۶ فروردین بوده و قرار بر این هست که مموری کارد از ۳۰ فروردین باشه….

پیشاپیش از لطف و راهنمایی دوستان تشکر می‌کنم

Samsung Galaxy S7 edge Samsung Galaxy S7 edge

1395/1/28 پاسخ این سوال میتونه خیلی پیچیده باشه و نهایتا به موارد متعددی همچون سلیقه شخصی و نوع کاربری افراد از گوشیِ موبایلشون مربوط بشه.
بارزترین تفاوت به سیستم عامل مربوط میشه که هرکدوم مزایا و محدودیت‌های خودشون رو دارن. در سایر موارد میتونم عرض کنم دوربین S7 از 6S بهتره. قابلیت استفاده از حافظه جانبی و ضد آب بودن٬ تفاوت‌های بارزی محسوب میشن.
در مورد ظاهر میشه کاملا شخصی به موضوع نگاه کرد. سلیقه افراد متفاوته.
اما به هر حال اپل هم برند طراز اولیه و نیاز به تعریف نداره.
پیشنهاد می‌کنم در نظر داشته باشید کدوم گوشی با توجه به امکانات و ظاهر٬ انتظارات شما رو بر آورده می‌کنه.

Samsung Galaxy S7 edge Samsung Galaxy S7 edge

1395/1/28 سلام.
از اونجاییکه شخصا اولویت اصلی من در انتخاب تلفن همراه دوربینش هست٬ میتونم عرض کنم که مقالات٬ مقایسه‌ها و نقد‌های مختلفی رو بررسی کردم و البته اون گوشی‌هایی که به عکسش دسترسی داشتم رو شخصا تونستم مقایسه کنم. در کل میشه گفت که S7 و Note 5 دوربین‌های خیلی خوبی برای عکاسی تا به امروز هستند.
گرچه S7 در مقایسه با Note 5 و سایر گوشی‌های پرچمدار از میزان مگاپیکسلیِ کمتری برخورداره٬ اما تغییرات ساختاریِ اون در جهت نزدیک شدن به کیفیت خروجی دوربین‌های DSLR بوده و نیز با توجه به دریچه دیافراگم بازتر ( 1.7 ) نسبت به سایر گوشی‌ها تا لحظه نگارش این متن٬ میشه گفت که عکس‌ها از کیفیت بالایی حتی در شرایط نوری کم ( شب و محیط‌های داخلی ) برخورداره. البته مقایسه کیفیت عکس‌های S7 و Note 5 در ابعاد و مقیاس نمایشگرهای موبایل و حتی لپ‌تاپ و کامپیوتر‌های خانگی (PC) به هیچ عنوان کار ساده‌ای نیست مگر در عکس‌هایی با شرایط نوری کم و اختلاف اندک در جزییات. با این تفاسیر هر دو گوشی گزینه مناسبی برای انتخاب بر مبنای کیفیت دوربین محسوب می‌شوند.
بر اساس مقایسه‌هایی که سایت‌ها و عکاسان مختلف خارجی در شرایط مختلف انجام دادند٬ Z5 و 6S و SE گزینه‌های بعدی به شمار می‌آیند. لازم به ذکر می‌دونم که SE با توجه به ابعاد کوچکتر میتونه گزینه خوبی برای عکاسی مستند خیابانی باشه ولی باید در نظر داشت که دریچه دافراگم بسته‌تری نسبت به سایر برندها داره.

Samsung Galaxy S7 edge Samsung Galaxy S7 edge

1395/1/25 سلام
۱. پاسخ به اینکه آیا با قطعیت میشه گفت گزینه‌های بهتری هم نسبت به این گوشی وجود داره یا نه٬ کمی پیچیده است و تا حد زیادی تابع سلیقه و کاربردهای شخصی‌ست. برای مثال میشه به تفاوت سیستم عامل در این گوشی و گوشی‌های اپل اشاره کرد٬ که نمیشه به راحتی هیچ کدوم از دو سیستم عامل رو نسبت به دیگری برتر دونست. هر کدوم امکانات و مزایا و مخاطب خودشون رو دارن.
اما با توجه به تجربه افراد در استفاده از S7 edge و مقایسه و آمار و ارقام منتشر شده و بدست اومده٬ میشه گفت که این گوشی و امکاناتش در بالاترین سطوح تا به امروز قرار داره.
همچنین نمیشه به راحتی گفت که این مدل گزینه بهتری در مقایسه با سری Note هست یا نه در سری نوت بویژه Note 5 و احتمالا مدل بعدی این سری یعنی Note 6 امکاناتی از جمله قلم وجود داره ٬ که انتخاب رو برای کاربر کاملا شخصی و منوط به نیازش در استفاده از قلم و امکاناتش می‌کنه.
۲. طبیعتا در طول ما‌ه‌های آینده کاهش قیمت خواهد داشت٬ اما احتمالا به قیمتی در حدود قیمت فعلی Note 5 و S6 edge خواهد رسید و شاید حتی بالاتر. مگر اتفاقاتی پیش بینی نشده مثل کاهش قیمت ارز رو در نظر گرفت که با روند فعلی احتمالش خیلی ضعیفه.
۳. در مورد اصل بودن گوشی در وهله اول خرید از فروشگاه معتبر و با گاراتنی معتبر. و البته کنترل شماره‌ها و سریال با استفاده از کدهایی که سایر دوستان در نظرات قبلی به طور کامل بهش اشاره کردن و میتونید به راحتی در نظرات جستجو و استفاده کنید.
۴. در مورد مشکل مدیریت رم شخصا به موردی که مشکل‌ساز باشه و دیگر دوستان بهش اشاره کرده باشند رو نشنیدم. شاید تجربه سایر دوستان در این زمینه بیشتر بتونه کمک کنه.

به نظرم اگر عجله ای برای خرید ندارید٬ می‌تونید تا زمان رونمایی و وارد بازار شدن Note 6 صبر کنید و اون موقع اقدام به خرید گزینه مناسب و مورد علاقه خودتون کنید.

Samsung Galaxy S7 edge Samsung Galaxy S7 edge

1395/1/20 سلام. به نظرم انتخاب رو به S7 edge و Note 5 محدود کنید٬ چون گزینه‌های مناسب‌تر و کامل‌تری نسبت به S6 edge هستند. برای انتخاب نهایی میتونید به همون تفاوت‌هایی که "شاید" اندک به نظر میرسند توجه کنید.
از مزایای S7 edge به Note 5 همونطور که حتما شما و سایر دوستان هم مطلعید٬ میشه به قابلیت استفاده از حافظه جانبی و ضد آب بودن گوشی اشاره کرد. دوربین هم علیرغم کاهش مگاپیکسل نسبت به مدل‌های دیگه٬ از نظر ساختاری ارتقا پیدا کرده و برای مثال با توجه به دریچه دبافراگم بازتر٬ عکس‌های نسبتا بهتری رو در شرایط نوری کم مثل شب و محیط‌های داخلی می‌گیره. البته از اونجایی که دوربین اولویت اصلی من و خیلی از دوستان با توجه به علاقمندی و شرایط حرفه‌ای و کاری هست٬ با توجه به نقدها و بررسی‌های مخلتلف باید عرض کنم که که کیفیت عکس در هر دو گوشی فوق‌العاده است. (البته هنوز امکان مقایسه عکس‌های چاپ شده از دو گوشی برام فراهم نشده )
در مورد نسخه اندروید که فرمودید٬ به هر حال امکان آپدیت برای Note 5 هم وجود خواهد داشت.
اما مزیت Note5 به S7 edge و سایر گوشی‌ها٬ قلم خوش‌دست اون هست که میزان کاربردش به نیاز مخاطبین برمی‌گرده. برای خیلی از کاربرها٬ این قلم بسیاری کاربردیه و برای خیلی‌ها نه.
البته به موارد دیگری از تفاوت‌های این دو گوشی هم میشه اشاره کرد که احتمالا به اندازه موارد قبلی در انتخاب نقش نداشته باشند.
در آخر اینکه سلیقه شخصی هم میتونه راهگشای انتخاب در چنین مواقعی باشه. چه از نظر ظاهر٬ اندازه و نحوه در دست گرفتن٬ چه از نظر هزینه و یا حتی جدیدتر بودن یک مدل نسبت به مدل دیگه.
موارد 1 تا 26 از مجموع 26 مورد
ایسام