مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : مقداد ش
  • تاریخ عضویت : 1395/1/20
  • تعداد نظرهای داده شده : 2

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 2 از مجموع 2 مورد

Alcatel One Touch Idol X Alcatel One Touch Idol X

1395/1/27 من میخوام از ایشون گوشی بخرم! لطفا تجربه خریدتون از ایشون رو بفرمایید تا اگر مشکلی بوده متوجه بشم. ممنون از شما!
خواستم در پیغام خصوصی مطرح کنم اما گویا نمیشه اصلا اینجا!! مگر اینکه کسی آگهی داده باشه!

BlackBerry Passport BlackBerry Passport

1395/1/27 سلام
من خودمم خیلی دنبال این گوشی هستم چون تک و شیک هست!
هنوز نخریدمش ولی دستم گرفتم و یه کم باهاش کار کردم.
در جوابتون:
1- من که دستم گرفتم پهناش خیییلی زیاد نبود! ضمن اینکه قدش هم کوتاهه که باعث میشه بزرگی پهناش زیاد به چشم نیاد! بیشتر حالت مربع در نظر بگیر دیگه! ولی خیلی شیکه لامصب!!! :(((
2- سیستم عامل خودش که بعید میدونم نرم افزارهای بند ها براش باشه. مگر اینکه بتونی نرم افزار اندرویدش رو نصب کنی که نمیدونم روش جواب بده یا نه.
3- من هم مثل شما گیج هستم. از یه طرف ظاهر زیبا و قشنگش خیلی تو دل بروئه! ولی از اون طرف بلک بری با ارائه پریو رفته سمت اندروید! و به نظرم بعید هم نیست که او اس خودش رو ول کنه!!! ضمن اینکه کلا بلک بری به این علت که میخواد امنیت رو بسیار بالا ببره، معمولا چندین قدم عقبتر از گوشی های روز دنیا پیش میره. این رو میتونید با مقایسه تاریخ معرفی این گوشی با گوشی های روز دنیا در اون تاریخ متوجه بشید. اینکه مثلا هنوز هم این گوشی بلک بری ساپورت ایموجی رو به صورت دیفالت نداره!!!! (لا اقل تا اونجا که من تو سایتها دیدم!) یا اگر هم داشته باشه ایموجی هاش رو گوشی های دیگه یه جور دیگه دیده میشن(!!)، و سایر مواردی که میتونین با مقایسه متوجه بشین نشون میده که آنچنان راحت نخواهیم بود در استفاده از این گوشی!!!
4- برای خرید هم تا اونجا که من شنیدم میگن ساخت مکزیک بخرین.
موارد 1 تا 2 از مجموع 2 مورد
ایسام