مشخصات کاربر
 - نام کاربر : حسين ح
- تاریخ عضویت : 1395/1/16
- تعداد نظرهای داده شده : 1
نظرها
موارد 1 تا 1 از مجموع 1 مورد
موارد 1 تا 1 از مجموع 1 مورد
-
گزارش IDC و Canalys از رشد جهانی بازار تبلت و جایگاه نخست اپل در سهماهه دوم 2025
-
10 گوشی 5G سال 2025 با باتریهای غولپیکر 7,000 تا 8,000 میلی آمپر ساعت
-
آشنایی با GPT-5 – جدیدترین هوش مصنوعی OpenAI با قابلیت استدلال و دسترسی برای همه
-
رونمایی از +iQOO Z10 Turbo - پیشرفتهترین اسمارتفون سری زد10 با باتری غولپیکر 8,000mAh
-
راهکار اپل برای گریز از تعرفههای ترامپ: افزایش 100 میلیارد دلاری سرمایهگذاری در آمریکا
-
18 شهریور زمان ملاقات با خانواده آیفون 17 - از آیفونهای جدید اپل چه میدانیم؟
-
معرفی Honor Play 70 Plus – میانردهای با باتری 7,000mAh و Snapdragon 6s Gen 3
من تا قبل از اين، گوشيهاي زيادي رو امتحان كردم از جمله اچ تي سي و سامسونگ و سوني و ... و حداقل سالي يكبار گوشي عوض ميكنم . اين بار بنده گوشي ال جي G4 رو با گارانتي اصلي از نمايندگي فروش رسمي بازار چارسو جمهوري در تاريخ 23 اسفند 94 خريدم و تجربياتم رو طي اين مدت تا الان كه 16 فروردين هست ميخواستم به اطلاع برسونم كه درانتخابتون دقت كنيد.
گوشي ال جي G4 كه پس از كلي تحقيقات و پرس و جو تصميم به خريدش گرفتم فقط يك هفته خوب بود! بعدش بدون اينكه آسيب فيزيك يا ضربه اي چيزي خورده باشه به شكل عجيبي خودبخود صفحه از وسط نصف شد و نصف سمت راست صفحه ش سياه ميشد بطوريكه هيچ فرمانپذيري نداشت با چند بار خاموش روشن كردن و ريست كردن مدت كوتاهي صفحه كامل ميشد ولي باز دوباره صفحه از وسط نصف غيرفعال نصف فعال ميشد! حتي ريست فكتوري كردم و اندروئيدش رو 6 كردم اما درست نشد كه نشد! به دليل تعطيلات نوروز كه همه مراكز و نمايندگي ها بسته بودند و با اعصابي خوررررردددد يك هفته اين گوشي معيوب رو كه دم عيدي باكلي ذوق و اشتياق خريده بودم تحمل كردم. تاريخ 7 فروردين كه روز كاري سال جديد محسوب ميشد مراجعه كردم به مركز رسمي ارائه خدمات پس از فروش ال جي خيابان وليعصر بالاتر از پارك ساعي كه متاسفانه برخورد مناسبي از جانب كارشناسان واحد مربوط صورت نگرفت و نهايتا (حتي ايشان ميگفت شعار ال جي " نماداطمينان" الكيه!) در مقابل اظهار شكايت بنده مقرر شد كه گوشي تعويض شود.
خلاصه اينكه وعده دادند كه طي دو يا سه روز اين كار انجام ميشه اما الان نزديك 10 روزه كه هنوز هيچ اقدامي صورت ندادن. و من همچنان درگير گوشي معيوبي هستم كه بخاطر اطلاعاتي كه داخلش دارم همه كارهاي شخصي ومالي و اداري و ... رو بلاتكليف گذاشته! چندين بار به همان مركز زنگ زدم و با جواب سربالا و وعده سرخرمن مواجه شدم. حتي به دفتر اصلي مديا پردازش هم زنگ زدم كه با پيگيري كارشناس آن شركت هم هنوز كه هنوزه هيچ اقدامي انجام نشده است.
خيلي مفصل شد ببخشيد. فقط قصد داشتم تجربه ي تلخي كه از خريد گوشي ال جي G4 كسب كردم را خدمت دوستان عرض كنم كه در انتخاب برند و خريد گوشي و خصوصا درنظر داشتن كيفيت خدمات پس از فروش دستگاه دقت لازم رو داشته باشيد كه خداي نكرده مثل من گرفتار نشويد.
با سپاس از سايت mobile.ir