مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : Bil M
  • تاریخ عضویت : 1395/1/15
  • تعداد نظرهای داده شده : 4

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 4 از مجموع 4 مورد

Samsung Galaxy Note5 Samsung Galaxy Note5

1395/1/21 مشکل ربطی به گوشی نداره دوست عزیز. این مشکل از ISP شماست که سرور مدیاهای گوگل‌پلی رو باز نمی‌کنه (فیلترش کرده). من با اینترنت ایرانسل همین مشکل رو روی گوشیم دارم (Galaxy S2). اما وقتی با وای‌فای وصل می‌کنم دیگه این مشکل رو نداره. جالبه که روی همین گوشی با اینترنت رایتل عکس‌ها لود می‌شن.

Samsung Galaxy S6 edge+ Samsung Galaxy S6 edge+

1395/1/17 دوستانی که درباره کیفیت دوربین این گوشی بحث می‌کنن باید در نظر داشته باشن که اولن بحث کیفیت عکس یه مقدار سلیقه‌ایه. یعنی بعضیا عکس‌هایی رو که با نرم‌افزار دوربین شارپ شده ولی احتمالن یه مقدار از جزئیات ریز و گرین‌های عکس ازش حذف شده رو بهتر می‌دونن. نظرات نسبت به رنگ هم همین‌طوریه. نرم‌افزار دوربین‌ها، معمولن، رنگ‌ها رو دستکاری می‌کنن که از نظر بعضیا خوبه و از نظر بعضیای دیگه خوب نیست.
موضوع دیگه این که مقایسه کیفیت واقعی دوربین‌ها واقعن کار راحتی نیست. هم باید شرایط عکاسی دقیقن یکسان باشه و هم از جنبه‌های مختلف قابلیت دوربین‌ها با هم مقایسه بشه. بنابراین نمی‌شه صرف چند تا عکسی که تو فروشگاه با گوشی‌های مختلف گرفته می‌شه یه نظر کلی داد که دوربین یه گوشی ضعیف یا معمولیه و دوربین یه گوشیه دیگه عالیه.

Samsung Galaxy S6 edge+ Samsung Galaxy S6 edge+

1395/1/17 رام‌های اختصاصی برای کشورهای مختلف ممکنه به دلایل زیر عرضه بشن:
1. مهمترین علت، بحث زبان کشورهاست. رام‌های اختصاصی برای هر کشور حتمن زبان اون کشور رو به صورت کامل پشتیبانی می‌کنن. اما اگه شما رام مثلن شرق آسیا بذاری روی گوشیت، به احتمال خیلی زیاد زبان فارسی رو به طور کامل پشتیبانی نمی‌کنه. (منظورم هم در قسمت کی‌بورد و هم در قسمت منوها و تنظیماته).
2. شبکه‌های موبایل کشورهای مختلف با هم فرق می‌کنه. به خاطر همین مثلن سامسونگ تو رام‌هاش بر حسب اپراتورهای کشورها و ویژگی‌های اون تنظیمات پیش‌فرضی رو تعبیه می‌کنه. این باعث می‌شه شناسایی شبکه اپراتورها و مثلن تنظیمات شبکه دیتای این اپراتورها به شکل اتوماتیک انجام بشه. ضمنن، این کار کمک می‌کنه گوشی در حالت gps دقیق‌تر عمل کنه.
3. رام‌های اختصاصی بعضی از کشورها، توش نرم‌افزارهایی هم وجود داره که بیشتر به درد مردم اون کشور یا منطقه می‌خوره که برای ما تو ایران ممکنه اصلن استفاده نداشته باشن.
در مورد این که سامسونگ بخواد رام گوشی رو بر اساس مصرف باتری برای یه کشور بهینه کنه، به نظرم چندان معقول نیست. مصرف باتری یه دغدغه عمومی تو اغلب کشورهاست. اما حتمن سامسونگ و تیم‌های بازاریابی قویش تو کشورهای مختلف فرهنگ و سلائق مردم هر کشور رو تو طراحی رام‌های اختصاصی هر کشور در نظر می‌گیرن.

Huawei Mate 8 Huawei Mate 8

1395/1/15 دوست عزیز البته فریم‌ریت هم حتمن در کیفیت مؤثره. اما همین الآن هم فیلم‌های سینمایی تو نسخه بلوری با فریم‌ریت 23.976fps که از قدیم استاندارد فریم‌ریت فیلم بوده عرضه می‌شن و واقعن برای چشم انسان بین 30fps و 60fps یا بالاتر از اون تفاوت محسوسی وجود نداره.

ولی با این حرف شما که «رزولوشن بالا لزومن به معنای کیفیت بالاتر تصویر نیست» موافقم. ضمن این که هنوز خیلی از تجهیزات پخش فیلم روز دنیا بیشتر از 1080p رو پشتیبانی نمی‌کنن و داشتن تصویر 4k یا همون 2160p بیشتر نشون دهنده امکانات یه گوشیه نه این که خیلی تفاوتی برای بیننده اون داشته باشه.
موارد 1 تا 4 از مجموع 4 مورد
ایسام