مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : aref t
  • تاریخ عضویت : 1395/1/8
  • تعداد نظرهای داده شده : 5

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 5 از مجموع 5 مورد

Xiaomi Redmi Note 4X Xiaomi Redmi Note 4X

1396/3/29 کامنت دوم من بعد از استفاده ۱ ماهه
نکات مثبت
۱.باتری بسیار خوب. مخصوصا در اجرای بازی ها راندمان خیلی خوبی داره
۲.بهینه کننده های خوب نرم افزاری و روون کار کردن سیستم عامل(clean master) هم پیشنهاد میشه
۳.کارایی حافظه ۳۲ گیگ نسبت به ۱۶ .
۴.تاچ خوب و صفحه نمایش خوب
۵.زیبا و شکیل بودن
۶.سرعت خوب ارتباطی
۷.سنسور اثر انگشت سریع و مناسب برای امنیت
۷.قیمت بسیار مناسب نسبت به امکانات

نکات منفی
۱. force stop هرزگاهی در اجرای برنامه ها دیده میشه

...........................................................................................
توصیه می کنم برای لوازم جانبی گوشی های شیائومی حتما سری به پاساژ چارسو بزنید
نماینگی های شیائومی فعال هستند. من قاب nillkin (از برندهای با کیفیت) از طبقه دوم فروشگاه رسول خریدم. که یک برچسب ضد خش اشانتیون هم داخلش داشت. گلس هم موجود دارند. امیدوارم کسانی که با قیمت مناسب یک گوشی استاندارد و با کیفیت و شارژدهی فوق العاده می خواهند اقدام به خرید redmi note4x بکنند.
نسخه گوشی من کوالکام هست.
امیدوارم نظراتی که دوستان می نویسند از موضوع بررسی و مشکلات گوشی خارج نباشه که وقت عزیزانی که برای خوندن نظرات واقعی کسانی که کار با گوشی رو تجربه کردند وقت میگذارند هدر نره و به اشتباه نیوفتند....
۷.

Xiaomi Redmi Note 4X Xiaomi Redmi Note 4X

1396/3/14 گوشی redmi note4 x رو پیشنهاد می کنم چون زیباست و سریعه و سخت افزارش به صورت کاملا بهینه شده برای مصرف باطری هست. گوشی قبلیم redmi 3 بود. حافظه ۳۲ خیلی کارامد تر هست و مطلب مهمتر اندازه صفحه برای کسانی که اهل بازی و وب گردی هست خیلی بهتره(بین ۵. و ۵.۵ خیلی متفاوته)
.. نکته خوب این گوشی سی پی یو و گرافیکیه که نه تو بازیها کم میاره نه اونقدری بالاست که بلا استفاده بمونه. خداروشکر به لطف آیسی موبایل ایندفه رام گلوبال روش بود که خیلی بهتر از رام چینیه (به جز نبود بخش تم) .. تاچ روون و خوبی داره. حسگر اثر انگشت کارکرد قابل قبولی داره و احساس امنیت بیشتری القا میشه بهتون.دوربین کاملا قابل قبول. فقط مثل همه ۵.۵ اینچی ها یه دستی سخته کار باهاش.
و نکته آخر و فاکتور اصلیه من برای خرید این موبایل باتریه اونه که واقعا هرجوری که استفاده کنید (غیر از بازی) ۱ روز رو راحت بدون زدن به شارژر کار میکنه براتون و برای من خیلی مهمه .
حتی تو بازی های سنگین هم باتری به میزان مناسبی کم میشه و سی پی یو خیلی بهینه ای داره. در کل پیشنهاد می کنم به کسایی که یک پکیج کامل از کارایی خوب رو به بالا با قیمت رو به پایین می طلبند.در ضمن حتما قاب ipaky رو بگیرید و همچنین محافظ صفحه ocolo بود اسمش فکر کنم چون هم راحت رو صفحه می چسبه و هم کاملا پوشش میده گوشیتونو. البته این گوشی به تنهایی زیبایی خاص خودش رو داره. موفق و پیروز باشید. موفق و پیروز باشید همگی.

Xiaomi Redmi 3 Xiaomi Redmi 3

1395/1/19 گوشی های شیائومی ۲ نوع رام دارن. stable که آپدیت ها براش ماهی یا چند ماهی ۱ بار میاد و developer ) که باید از سایت miui دانلود کنید و فلش بزنید.آموزش و برنامه فلش تو خود سایت miui هست.) هر هفته آپدیت میشه. ...این گوشی فعلا فقط رام چین هست و باید برای ورژن global صبر کنید.این گوشی واردات کمی داشته و بازار سیاه و انحصاری فروش میره. واقعا زور داره این قیمت هم ولی همیشه اوضاع کشور این بوده و هست اگه چشتون رو گرفته بگرید . من خودم به شخصه طرفدار هواوی هستم به خاطر قیمت و رابط کاربریه خوبش ولی بارها تو روزمره شارژت بی موقع و بد جا تموم میشه و این مساله منو وادار کرد دنبال باطری باشم تا اینو پیدا کردم.
فروشگاه شمشاد شروع به عرضه محدود گوشی های شیائومی با گارانتی معتبر کرده.
این گوشی بی نقصی نیست
سی پی یو و رم متوسط گاهی همراه با لگ (کم).شاید هم ایراد از رابط کاربریش باشه
برخی اوقات force stop. دادن بی مورد.
مکس اندک در شروع برنامه ها
تاچ صفحش یه مقدار زیادی حساسه.
دیگه هرچی فکر می کنم عیبی نمی بینم.
از خوبیاش بگم
طراحی بدنه زیبا(در حد پرچمدار)
صفحه نمایش خوب و اندروید ۵،۱،۱. برنامه های کاربردی و لازم به صورت پیش فرض - security.disk cleaner . anti virus
امکان کنترل اینفرارد برای انواع وسایل منزل.
سرعت بالای شاتل دوربین و کیفیت قابل قبول
و در آخر باطری ( بعد از ۵ ساعت وبگردی با ۳g و صفحه روشن و ۴۰ دقیقه بازی star soccer الان ۵۹٪ شارژ دارم.

گلس به راحتی قابل نصبه . فقط با پنبه تمیز نکن که پرز زیرش نمونه. با دستمال مخصوص عینک و بدون پرز.
فعلا فقط اینترنتی می تونید خرید کنید.
امیدوارم تونسته باشم کمکی کرده باشم.

Xiaomi Redmi 3 Xiaomi Redmi 3

1395/1/15 دوستانی که می خوان نرم افزار و سخت افزار گوشی رو چک کنن دقت کنید تو setting-about phone-kernel version رو ۴ بار تب کنید سپس داخل نرم افزار تست گوشی میشه و می تونید اتوماتیک و دستی wifi blutooth touch mic speaker ..و...و. رو چک کنید‌ . نرم افزار phone doctor plus برای تست سخت افزار میی تونید دانلود کنید. ۲۱mb .. باطریش خیلی خیلی خوبه. غیر از بازی صبح تا شب هر جور ازش استفاده کنی باطریش دووم میاره. ممنون شیائومی و مخصوصا jim ung su kiwazaki mimi kashiro. :D طراح این گوشی هست

Xiaomi Redmi 3 Xiaomi Redmi 3

1395/1/8 سلام سال نو همگی مبارک...خدمتتون بگم من گوگل رو خیلی چرخیدم بالا پایین سایتای ایرانی و خاری رو گشتم و اینم بگم.ملاک خرید من اول باطری بود. لول علاالدین رو گشتم نبود .۵ روز پیش از سایت آیسی موبایل خریداری کردم.گوشی پلمپ نبود ولی مشکلی نداشت- یه گلس همراش داشت که به راحتی نصب کردم. خب بریم سراغ بررسی- اول از همه ظاهر شیکی داره (شبیه ایفون ۶) وزن سبک و خوش دست هست..قاب پشتی لیز هست- سخت افزار میان رده مناسبی داره و گرافیک adreno 405 و اسنپدراگون ۶۱۶ و صفحه نمایش ۵ اینچی اچ دی یک پکیج مناسب و کم مصرف بزای باطری ۴۱۰۰ میلی آمپری حساب میاد..صفحه نمایش خوب با نور کافی زیر نور خورشید..و سنسور لمس خیلی روان و مناسب.....راجب رام چین هیچ مشکلی به وجود نمیاد چون چندتا برنامه ها به زبون چینی هست که من همرو تو یه فولدر کردم گذاشتم یه گوشه. دیگه بقیه منوها و یرنامه های کاربردی انگلیسی هست. در مورد برنامه های گوگل بگم چون رو این گوشی نصب نیست فقط تو گوگل سرچ کنید xiaomi google installer بعد از نصب این برنامه خیلی راحت برنامه های گوگل رو دانلود می کنید و می تونید sync کنید. منوها فارسی نمیشن اما برای تایپ فارسی کافیه برنامه google keyboard رو دانلود کنید (بازار داره) . در مورد باطری هم فقط می تونم بگم عالی. شما به خاطر همین باطریش راضی میشید بقیش بماند. چون برای خود من به شخصه تموم شدن باطری وسط روز رو مخ بود. تنها ایرادی که من دیدم از این گوشی رابط کاربریشه و سیستم عاملش که هنوز باگهای نرم افزاری توش دیده میشه و نیاز به آپدیتهای متعدد داره.چند بار در هنگام اجرای برنامه ها هنگ force stop داد اما زود برطرف شد ولی جالبه به مرور بهتر شد.کلا تو چیدمان و تنظیمات رابط کاربری به دلم نچسبید چون چند ساله با رابط کاربری هواوی کار کردم که انصافا خیلی بهینه شدست. اگر براش gloves mode هم می زدن عالی می شد چون به کار من میومد. در ضمن یادتون باشع بهترین گارانتی برای گوشیتون خپدتون هستید این گوشی رو یا با دقت نگهداری کنید یا....... خلاصه این ۵ روز لین بود که براتون گفتم. شاید تو ۱ سال گذشته کل گوشییای میان ردرو زیر نظر داشتم و به نظرم بهترین انتخابو کردم.تعریف ها و تمجید های من از این گوشی با توجه به قیمتش هست نه اینکه من جوگیر شده باشم بخوام بگم بهترین گوشی دنیارو خریدم. امیدوارم استفاده کنید‌. به امید حق
موارد 1 تا 5 از مجموع 5 مورد
ایسام