مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : مجتبی ا
  • تاریخ عضویت : 1395/1/8
  • تعداد نظرهای داده شده : 1

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 1 از مجموع 1 مورد

Xiaomi Redmi Note 2 Xiaomi Redmi Note 2

1395/1/8 داغ شدن گوشی موقع بازی دلیل بر پایین اومدن Performance یا مصرف بیشتر باتری نیست. شما حتی با Apple iPhone هم بازی کنی داغ می کنه، دلیل اینکه شما داغی این گوشی رو بیشتر حس می کنی (به قول خودت دستت رو می سوزونه) جنس قاب پشت گوشیه که پلاستیکه. این گوشی و کلا این برند معروفه به ارزون بودن به خاطر همینه که از لحاظ Design و مواد مصرفی قابل مقایسه با گوشی های Samsung و Apple نیست.
مصرف باتری هم طبق Review های خیلی از سایت ها حداقل 5 تا 6 ساعت برای ویدئو دیدن و 3 ساعت بازی کردن دوام میاره، اینکه شما میگی 2 ساعته باتری خالی می کنه چیز عجیبی نیست.
برای دیدن دمای گوشی و اطلاعات دیگه هم نیاز به برنامه و تجهیزات قوی تری هست. CPU-Z که خیلی هم معروفه کلی از اطلاعاتش غلطه، نمیشه بهش 100% اعتماد کرد.
اما این گوشی با بازی های سنگینی مثل Asphalt هم Benchmark عالی داره، به نظر من چندتا نکته رو رعایت کن موقع بازی :
1 - بقیه App های پرمصرف رو ببند موقع بازی، خیلی از App ها مثل Facebook یا Telegram حتی تو حالت Standby هم مصرف ram دارن.
2 - ترجیحا موقع شارژ بازی نکن، خود شارژ شدن باتری رو داغ می کنه و به دلیل فضای کم گوشی موبایل و متصل بودن قطعاتش به هم کلا باعث داغ شدن همه قطعات میشه.
3 - موقع بازی نور LCD رو تا آخر نذار، نور از نصف کمتر باشه، چون Overheat برای باتری خیلی خطرناکه، باتری در مواردی شنیدم میگن باد می کنه.
4 - مواردی که مورد نیازت نیست رو خاموش کن، اگر با 3G یا اینترنت سیم کارت هستی Wi-Fi رو خاموش کن، Bluetooth - GPS - Google Map - Hotspot و خیلی چیزای دیگه هم که ممکنه مورد نیاز نباشه میتونی خاموش کنی.

غیر از این موارد به نظرم داغی گوشی چیز نرمالیه، مخصوصا کنار لنز دوربین که CPU همونجاست. تو MIUI 7 بازم مصرف و این چیزا بهتر شده، از سایت en.miui.com اگه بگیری Global Stable رو خودم نصب کردم، Root هم کردم و از نظر مصرف باتری همون چیزیه که تو سایت ها میخونم.
موارد 1 تا 1 از مجموع 1 مورد
ایسام