مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : saeed s
  • تاریخ عضویت : 1394/12/29
  • تعداد نظرهای داده شده : 9

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 9 از مجموع 9 مورد

Honor 5X Honor 5X

1395/7/7 با سلام، خواهشا یکی از دوستانی که بصورت ota آپدیت کردن بنویسند که بعد از آپدیت بیلد جدید شماره کاملش چی شده. خیلی مهمه برای اینکه مطمئن بشیم این فایل ایرانی دستکاری شده یا نه. متشکرم. نکته جالب اینکه هیچکدوم از منابع شرکت هواوی این فایل رام رو ندارند!!!؟؟؟

Honor 5X Honor 5X

1395/7/4 با سلام، دوست عزیز اینطور متوجه شدم که شما از طریق بروزرسانی خود گوشی آپدیت کردید. اگر اینطور است لطفا بیلد نامبر جدید را بصورت کامل بنویسید. خیلی متشکرم.

Honor 5X Honor 5X

1395/7/4 با سلام خدمت دوستان محترم،
در مورد قیمت این گوشی که بعضی دوستان فرمودند باید 450 تا 500 باشه، قیمت این گوشی با رم 2 دقیقا 199 دلار یا 13000 روپیه است، من نمیدونم مبنای محاسباتشون بر چه اساسیه؟!
ضمنا این بروز رسانی که در حال حاضر دوستان انجام دادند ظاهرا فقط از طریق یک سایت ایرانی عرضه شده و با اطلاعاتی که بنده بدست آوردم این فایل مربوط به بروزرسانی مدل gr5 و برای کشور مصر هست و اینکه چطور روی 5x نصب میشه من اطلاع ندارم و شاید در فایل دستکاری شده باشه، والا سایت خود شرکت هم این فایل رو نداره!؟ ضمن اینکه بروزرسانی اندروید 6 برای مدل خاورمیانه تولید شده و داره برای کاربر ها ارسال میشه، پس بیخودی با استفاده از فایلی که مطمئن نیست گوشیتون رو بخطر نیندازید.

Honor 5X Honor 5X

1395/1/13 با عرض سلام خدمت دوستان محترم
قرار بود وقتی که از کوئیک شارژ مطمئن شدم نتیجه را عرض کنم
متاسفانه مدلی که برای ایران عرضه شده KIW-L21 است که از کوئیک شارژ پشتیبانی نمیکند، ولی از شارژر 2 آمپر پشتیبانی می کند و قابلیت smart power 3 که باعث میشود بتوانید در مدت 2.5 ساعت شارژ کامل کرده و یا در 1 ساعت 60 درصد شارژ نمائید. البته تایید این موضوع را از سایت رسمی هواوی گرفته ام و خودم هم تست کردم.
ضمنا تایید کردند که اندروید 6 و بروز رسانی های امنیتی جهت این مدل بصورت رسمی عرضه خواهد شد، که برای یک گوشی میان رده بسیار عالی خواهد بود. البته دلیل اصلی چنین پشتیبانی احتمالا به خاطر عرضه این مدل به بازار آمریکا هست.
ضمنا جهت اطلاع دوستان، مدل 3 گیگ رم آن که از کوئیک شارژ 2 پشتیبانی می کند صرفا جهت بازار چین تولید و عرضه شده است.
ضمنا در اولین بروز رسانی قابلیت otg و ژیروسکوپ فعال خواهد شد.
در ضمن پردازنده بکار رفته در مدل KIW-L21 اسنپ دراگون 616 میباشد.
با تشکر از دوستان و مدیریت محترم سایت mobile.ir

Honor 5X Honor 5X

1395/1/11 با سلام خدمت دوستان محترم
چند مورد بود که قرار بود وقتی مطمئن شدم خبر بدم، ضمنا صحت همه مطالب رو خود شرکت هواوی تایید کرده
- روی مدلی که در ایران هست یعنی kiw-l21 پردازنده 616 قرار داره که از کوئیک شارژ پشتیبانی نمیکنه.
- فقط مدلی که برای بازار چین عرضه شده رم 3 و کوئیک شارژ هست
- همین مدل KIW-L21 از شارژر 2 آمپری پشتیبانی میکنه. من تست کردم با شارژر 2 آمپری در مدت 2.5 ساعت شارژ کامل گرفت و ظرف یک ساعت حدود 65 درصد شارژ شد.
- حتما به اندروید 6 آپدیت میشه و از اواخر ماه آینده هم بسته های امنیتی اندروید رو دریافت میکنه. البته دلیل اصلی چنین پشتیبانی نرم افزاری، راه یافتن این مدل به بازار آمریکا هست که با قیمت 200 دلار بصورت آنلاین فروخته میشه.
- ظاهرا با اولین آپدیت OTG و ژیروسکوپ هم فعال میشه.

با تشکر از مدیریت محترم سایت و دوستان عزیز

Honor 5X Honor 5X

1395/1/3 با سلام، دوست عزیز عذرخواهی میکنم، اسنپ دراگون 616 هستش که اشتباها 615 نوشته بودم

Honor 5X Honor 5X

1394/12/29 615

Honor 5X Honor 5X

1394/12/29 غلا الدین طبقه پنج واحد 523 امروز 28 اسفند گلدشو با گارانتی اینترنشنال خریدم 720

Honor 5X Honor 5X

1394/12/29 دوست عزیز، این گوشی OTG داره، فعال هم هست. فقط نکته اینکه فایل منیجری که بصورت استاندارد روش نصبه فلش رو پشتیبانی نمیکنه. یک فایل منیجر مثل ES نصب کنید که فلش رو بشناسه.
ضمنا بعضی دوستان جوری نظر میدن انگار ما باید قیمت کالاها رو تعیین کنیم، آقا هر شرکتی طبق بررسیهای کارشناسان محصولات مختلفی رو با قیمتها و مشخصات مختلف تولید میکنه، من مصرف کننده هم طبق سلیقه و نیازم یک مدلی رو انتخاب میکنم و میخرم، دیگه نباید توقع داشته باشم با 700 هزار تومان یک گوشی های اند بخرم، آقا این گوشی با ظاهر زیبا و مشخصات فنیش واقعا ارزندست، منکه هرچی بررسی کردم حتی تا سقف 850 هم انتخابی بهتر از این وجود نداشت. قبل از این هم G750 داشتم، دو سال هم استفاده کردم، اونهم با توجه به قیمتش گوشی فوق العاده ای بود. دوستانی که توقعشون خیلی بالاست خوب هزینه رو سه برابر کنن، یک Mate 8/128GB بخرن، چهار تا هشت برابر هم از این بهتره.

اما تجربه شخصی خودم با توجه به رده گوشی
باطری خوب (یکم زمان شارژش زیاده، ولی ظاهرا امکان شارژ سریع هم داره، اگه مطمئن شدم میگم)
آنتن دهی فوق العاده خوب
صدای نسبتا خوب اسپیکر، خوب میکروفن، عالی هندزفری(تقریبا در حد بیتز)
وای فای قوی
صفحه نمایش خیلی خوب، حالت خوانایی بهتر در نور آفتابش خیلی جالب بود
سبکی گوشی در عین داشتن بدنه فلزی، حیف که محافظ استانداردش باعث میشه سطح طلایی زیبای پشت گوشه مخفی بشه و تقریبا نقره ای بنظر بیاد
رابط کاربری فوق العاده زیبا، قوی و دوست داشتنی با در نظر گرفتن حالت ساده و یکدستی
حسگر اثر انگشت و تاچ خوب و پشتیبانی از لمس با دستکش Gloves mode
دوربین: عکسبرداری پشت نسبتا خوب، سلفی متوسط، فیلمبرداری پشت قابل قبول، جلو بد، کلا از نظر دوربین چنگی بدل نمیزنه، بدرد کسایی که میخوان عکس و فیلم جدی بگیرن نمیخوره
اگر دکمه های بک و هوم و ... در فضای خالی زیر صفحه نمایش قرار میدادن بهتر بود
اینفرا رد و NFC نداره، گوشی قبلیم داشت ولی تو دو سال یکبار هم ازش استفاده نکردم، اصلا نمیدونم کار میکرد یا نه، ولی Wifi direct داره که بنظرم کاربردی تر از NFC هست.
نکته مثبتی که باعث شد این مدلو بجای G8 تهیه کنم این بود که با توجه به پردازنده، رم، حافظه داخلی و باطری یکسان با مدل 16 گیگ G8، توی این میتونستم از دو سیمکارت و کارت حافظه بصورت همزمان استفاده کنم و از اونجاییکه دوربین خیلی برام مهم نبود این مدلو انتخاب کردم که تا 128 گیگ حافظه جانبی رو ساپورت میکنه. چون G8 تا 64 گیگ رو ساپورت میکنه و باید یا کارت حافظه رو انتخاب کنی یا سیم دوم رو. بنظرم اگه کسی دوربین براش خیلی مهمه، مدل 32 گیگ G8 رو بگیره حدود 200 هزار قیمتش بالاتره و رمش هم 3 گیگه.
ببخشید که خیلی طولانی شد.
موارد 1 تا 9 از مجموع 9 مورد
خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا