مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : جواد ح
  • تاریخ عضویت : 1394/12/5
  • تعداد نظرهای داده شده : 11

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 11 از مجموع 11 مورد

Honor 8X Honor 8X

1398/9/7 کسی میدونه چجوری برنامه ها رو میشه مخفی کرد ؟؟

Honor 8X Honor 8X

1398/6/23 سلام
توی این گوشی چجوری میشه روی برنامه ها قفل گذاشت ؟؟

Huawei Y7 Prime 2019 Huawei Y7 Prime 2019

1398/4/12 Touch vpn از گوگل پلی بگیرید

Honor 8C Honor 8C

1398/1/24 سلام دوستان به نظر شما بین Honor 8c و Y9 2018 کدوم بهتره ؟؟

Honor 7A Honor 7A

1397/9/27 سلام دوستان لطفاً کسانی که این گوشی رو دارن بگن اسپیکر این گوشی قوی هست یا ضعیفه؟؟ ممنونم

Huawei Mate 9 Huawei Mate 9

1396/12/3 سلام لطفا کسانی که این گوشی رو دارن جواب بدن
لرزشگیر اپتیکال دوربین توی فیلمبرداری فول اچ دی 60 فریم و 4k هم عمل میکنه؟
یا فقط توی فیلمبرداری فول اچ دی 30 فریم کار می‌کنه؟

Honor 6x 2016 Honor 6x 2016

1396/11/29 سلام
بیلد من 374 هست
آیا میتونم مستقیم به بیلد 380 آپ کنم یا نه؟

Huawei Y7 Prime Huawei Y7 Prime

1396/8/2 سلام باید جدیدترین نسخه صفحه کلید swiftkey رو دانلود و نصب کنید بعد از داخل تنظیمات این صفحه کلید، گزینه تصحیح خودکار رو خاموش کنید

Huawei P10 Lite Huawei P10 Lite

1396/7/19 سلام من تازه گوشی Y7 prime رو خریدم و وقتی میخواستم از برنامه شریت از گوشی galaxy j7 برادرم فایل انتقال بدم به گوشی خودم همین مشکل کندی رو داشتم اما با تحقیق داخل یوتیوب مشکلم حل شد
مشکل از محل قرارگیری گوشی ها موقع انتقال از شریت بود
وقتی گوشی ها سمت چپ و راست همدیگه قرار داشتن
سرعت انتقال خیلی کم بود
اما وقتی Y7 prime رو پایین j7 قرار دادم سرعت انتقال عالی شد

Huawei nova plus Huawei nova plus

1395/10/1 تراشه‌ی اسنپدراگون ۶۲۵ در حقیقت اولین تراشه سری ۶۰۰ است که در ساخت آن از پروسه‌ی ۱۴ نانومتری استفاده شده. این چیپست دارای ۸ پردازنده‌ی Cortex A53 بوده که بر روی فرکانس بالای ۲ گیگاهرتز تنظیم شده‌اند. همچنین این تراشه سومین چیپست سری ۶۰۰ است که بعد از ۶۵۰ و ۶۵۲ قادر به ضبط ویدیوهای ۴K خواهد بود. جالب است بدانید که دوربینی تا ۲۴ مگاپیکسل و همچنین ISP دوگانه‌ی آن را نیز می‌تواند پشتیبانی کند.
این تراشه به همراه یک مودم X9 خواهد بود تا بتواند از Cat.7 LTE با دانلود ۳۰۰ مگابایت بر ثانیه و آپلود ۱۵۰ مگابایت بر ثانیه پشتیبانی کند. جالب است بدانید که این چیپست از Wi-Fi ac و دیگر امکانات قابل توجهی مانند پردازنده‌ی گرافیکی آدرنو ۵۰۶ و قابلیت شارژ سریع ۳.۰ می‌تواند پشتیبانی کند.

تنها محدودیتی که این تراشه دارد از نظر پشتیبانی صفحه‌ی نمایشکر است. اسنپدارگون ۶۲۵ تنها می‌تواند از صفحه‌ای با رزولوشن ۱,۹۰۰ در ۱,۲۰۰ پیکسل در ۶۰fps یا ۱۰۸۰p در ۳۰fps پشتیبانی کند. بنابراین نمی‌توان آن را در گوشی‌هایی که از صفحه‌ی QHD برخوردار هستند مشاهده کرد. اما گوشی‌های میان‌رده‌ای که از این تراشه استفاده کنند بی‌شک حرف‌های زیادی برای گفتن خواهند داشت.
انتظار می‌رود که این تراشه در نیمه‌ی دوم سال ۲۰۱۶ عرضه شود. جالب است بدانید که اسنپدارگون ۶۲۵ در حدود ۳۵ درصد کمتر از تراشه‌ی ۶۱۷ انرژی مصرف می‌کند، بنابراین تمام امکانات اضافه شده به این تراشه به باتری گوشی فشاری نخواهند آورد.

Honor 4C Honor 4C

1395/2/9
تلفن هوشمند Honor 5C از هوآوی رسماً معرفی شد
دیجیاتو

95/02/09 14:14فناوری اطلاعات50818

دیجیاتو/ هوآوی طی سال جاری از چندین تلفن هوشمند و تبلت پرده برداشته که از جمله شاخص ترین آنها می توان به اسمارت فون های پی ۹ و پی ۹ پلاس اشاره کرد. ضمناً چندی پیش بود که شاهد انتشار خبری در راستای ارائه موبایلی تازه با عنوان Honor 5C از جانب این برند به سازمان TENAA (رگولاتوری مخابراتی کشور چین) بودیم و حالا عاقبت امروز این دستگاه به صورت رسمی معرفی شده است.

اسمارت فون تازه کمپانی چینی جانشینی برای Honor 4C محسوب می شود. در این بین و پیش از پرداختن به این تلفن هوشمند جدید، بد نیست یادآور شویم که خط تولید «Honor» در ۲۰۱۳ و با رونمایی Honor 3C راه اندازی شد و حالا سومین نسل محصولات این سری در حال ورود به بازار هستند.

در قیاس با قیمت، می توان گفت Honor 5C محصولی قابل قبول و دارای مشخصه های چشم گیر به حساب می آید. موبایل مذکور نمایشگری ۵.۲ اینچی با رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل را در خود جای داده و از ۲ گیگابایت حافظه ی رم در کنار ۱۶ گیگابایت حافظه ی داخلی بهره می برد (حافظه ی داخلی را می توانید با کارت های حافظه حداکثر ۱۲۸ گیگابایتی افزایش دهید).

دستگاه مورد بحث قدرت خودش را از چیپست ۶۴ بیتی و ۸ هسته ای کایرین ۶۵۰ که تراشه ای میان رده است می گیرد. کمپانی سازنده در بخش پشتی آن دوربینی ۱۳ مگاپیکسلی با گشودگی دهانه لنز f/2.0 را جای داده و قسمت جلویی هم از ماژولی ۸ مگاپیکسلی میزبانی به عمل می آورد. در کنار تمامی مواردی که به آنها پرداختیم، از دیگر مشخصه های Honor 5C نیز می بایست به اندروید ۶.۰ مارشملو، رابط کاربری EMUI 4.1، باتری ۳۰۰۰ میلی آمپر ساعتی، پشتیبانی از فناوری ارتباطی 4G LTE و درگاه سیم کارت نانو اشاره کرد.

هوآوی جدیدترین محصول خودش را با بدنه ای فلزی به تولید رسانده که ابعاد آن با ۱۴۷.۱ در ۷۳.۸ در ۸.۳ میلیمتر برابری می کنند و وزنش نیز به ۱۵۶ گرم می رسد، ناگفته نماند که در بخش پشتی این بدنه هم شاهد حضور یک حسگر اثر انگشت هستیم. در قسمت جلویی خبری از دکمه های فیزیکی نیست و شما می توانید اسمارت فون را از میان دو رنگ خاکستری یا نقره ای انتخاب کنید.

گوشی Honor 5C به صورت رسمی از ۱۶ اردیبهشت راهی بازار چین خواهد شد و علاقه مندان برای تهیه آن می بایست هزینه ای معادل ۱۳۹ دلار را بپردازند. هنوز در رابطه با زمان ارائه این دیوایس به بازارهای جهانی و قیمت آن در این بازارها حرف خاصی به میان نیامده.
موارد 1 تا 11 از مجموع 11 مورد
خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا