مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : shahab m
  • تاریخ عضویت : 1394/11/21
  • تعداد نظرهای داده شده : 3

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 3 از مجموع 3 مورد

Microsoft Lumia 950 XL Dual SIM Microsoft Lumia 950 XL Dual SIM

1395/1/15 بزرگترین مشکل گوشی های خانواده ۹۵۰ اینه که اساسا ویندوز ۱۰ انقدر مشکلات ریز و درشت داره که هر بار یکی از باگ ها رو حل میکنن دو تا مشکل جدید اضافه میشه. انگار چارچوب ویندوز ۱۰ موبایل بسیار سست و پر از خطاست. و احتمالا قبل از اتمام باگ ها حوصله خیلی از ماها سر خواهد رفت. مثل خود من. از این گوشی تا می تونید دوری کنید. این شده شعار من

Microsoft Lumia 950 Microsoft Lumia 950

1395/1/14 با سلام خدمت دوستان و تبریک سال نو
اتفاقا من هم درگیر مشکل کارنکردن برنامه تلفن و شماره گیری شدم . منتها این مشکل در یک کشور غریب اروپایی بود و اصلا مطمین نیستم که موضوع اختلاف ساعت و دیتا سنتر مطرح باشه. اصلا اینکه با تلفن نتونی شماره گیری کنی خیلی خنده داره اونم در سفر. تازه من تو این سفر یک کشف دیگه هم کردم و اون ایمکه دوربین هم گاهی اوقات لود نمیشه و باید گوشی رو خاموش و روشن کنی تا شاید افاقه کنه. استی برای دوستانی که تلگرامشون دیگه چیزی رو نشون نمیده می تونن با ثابت نگه داشتن گزینه برگشت (فلش) و آوردن تمام اپ های در حال اجرا تلگرام رو ببندن و دوباره اجرا کنن.
دوستان گرامی اصلا به فکر کانتینیوم و این داستانا نباشین. نرم افزار فعلی که اخرین ورژنش رو من دارم حتی از پس کارهای اولیه یک گوشی ابتدایی هم بر نمی اد.
از این موبایل تا میتونید دوری کنید

Microsoft Lumia 950 Microsoft Lumia 950

1394/11/21 با سلام خدمت دوستان
من مدتها دنبال این مدل گوشی بودم و انواع نقدهای فارسی وانگلیسی رو هم مطالعه کردم. منتها اشکال این گروه نقدها نسبت به نظرات کاربران اینه که شرایط رو خیلی ارمانی فرض میکنه و مثلا روی تعداد هسته های سی پی یو مانور میده. بهمین جهت تجربه خودم رو از حدود یک ماه داشتن ۹۵۰ میگم خدمتتون:
من قبل از این گوشی اچ تی سی وان ۸ دو سیم کارت و قبلش ایفون ۵ اس داشتم. در اولین برخورد:
منوی یبروح با دو رنگ روشن و تیره و ابتدایی
بدنه با نمای پلاستیکی
اما در ادامه کار فهمیدم که اینها اصلا مشکلی نیستند چون به این موارد برخوردم:
خالی شدن سریع باطری و داغ شدن گوشی
نبودن نرم افزار و اپ های مناسب
کندی زیاد حتی در مورد مطالب تایپی و عکس های گوشی
هنگ کردن بسیار زیاد
دسترسی بسیار کم برای شخصی سازی هایی مثل رنگ و یا فونت کاشی ها
اما بدترین مشکل این گوشی اینه که اساسا نمیتونید روش حساب کنید. بدون هیچ نرم افزاری در بک گراند و توی جیبتون خاموش میشه از بی باطری بودن و یا اینکه مداوم در حال لودینگ هست حتی برای اس ام اس ها و کنتاکت ها. و اینکه اصلا میکروسافت هیچ خبری در مورد زمان یا احتمال اصلاح سیستم نمیده. ناگهان بلوتوث ارتباط با ماشینش قطع میشه و باید خاموش و روشنش کنی.
تازه من جزو اینسایدرها هستم و اخرین بیلدها رو قبل از انتشار عمومی دریافت میکنم. دوستان بنظرم تا میتونید از این گوشی دوری کنید. موبایل ها مثل چشم هستن یعنی تا وقتی درست کار می کنن اصلا دیده نمیشن و من الان متوجه میشم که اپل با تمام ناز و اداش و ایتیونز مسخره اش چقدر گوشی خوبی بوده. ۹۵۰ با فاصله ای بسیار زیاد مسخره ترین موبایلی هست که من داشتمش یا در موردش شنیدم. فقط ازش دوری کنید.

موارد 1 تا 3 از مجموع 3 مورد

تبلیغات

تبلیغات

خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا