مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : جواد ر
  • تاریخ عضویت : 1394/11/19
  • تعداد نظرهای داده شده : 19

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 19 از مجموع 19 مورد

HTC Desire 826 HTC Desire 826

1395/4/12 سلام
ممنون از پاسختون دوست عزیز
من الان htc sense input فارسی و انگلیسی رو نصب دارم.
در مورد کیبورد منظورتون چیه?
متشکر

HTC Desire 826 HTC Desire 826

1395/4/8 سلام دوستان
من بعد از آپ به اندروید شش با یه مشکلی مواجه شدم و اونم اینکه موقع تایپ در عین روشن بودن دیکشنری غلط های نگارشی رو اصلاح نمیکنه و عین لغتی که من تایپ کزدم رو میده، در حالیکه تو نسخه قبلی با سرعت هر چی که تایپ می کردم اگر یکی دو تا حرف از اون کلمه موزد نظر من غلط بود خودش اصلاح می کرد که باعث بالا رفتن شرعت تایپ صحیح می شد، اما تو این نسخه اینطوری نیست و واقعا داره اذیت میکنه، کسی میدونه این مورد ایراد هست یا نه و اگر هست راه حلش چیه?
ممنون

HTC Desire 826 HTC Desire 826

1395/1/13 سلام، متاسفانه این مشکل برای من هم بوجود اومده، دقیقا پیش از سال، متاسفانه باید گفت کاری هم جز تعویض تاچ مشکلش رو برطرف نمی کنه که البته امیدوارم برای شما با فلش کردن یا ریست خوب بشه، اگر گارانتی دارید زیر نظر اونها باشه براتون بهتره.
موفق باشید

HTC Desire 826 HTC Desire 826

1395/1/13 سلام، دوست عزیز احتمالا اطلاعات شما در این زمینه بیشتر از بندست، من چندان اطلاعات دقیقی ندارم اما تا اونجایی که من میدونم و دیدم گوشی های ساخت چین هم هستن که دارای گزینه آپديت هستند و درواقع این گوشیها هستن که با مدلهای تايوانيشون برابری میکنن و تقریبا میشه گفت هیچ فرقی بی نشون نیست. من این موضوع رو از چت آنلاین اچ تی سی پرسیدم. اینکه می فرمائید گوشی هایی که به ایران میاد عمدتا از کشورهای حاشیه خلیج فارسه کاملا درسته ولی برای من این سوال پیش اومده که پس چرا اچ تی سی به این دستگاه هاش زبان فارسی رو اضافه کرده?
ممنون

HTC Desire 826 HTC Desire 826

1395/1/10 سلام.
خیلی ممنون از اطلاعات خوبتون.
الان فکر نکنم گارانتی 18 ماهه ارائه کنن ولی شما گوشیتون چقدر براتون تموم شد؟

HTC Desire 826 HTC Desire 826

1395/1/10 سلام؛ وقت بخیر.
معیارهای اصل بودن گوشی رو خیلی از دوستان اینجا نام بردن که یکی از مهمترین اونها همین قابلتی دریافت آپدیت ها هست.
در مورد زود خالی شدن باطری هم اگر مداوم با اینترن کار می کنید و در حدود 3 الی 4 ساعت نگه می داره طبیعیه ولی اگر خیلی ازش استفاده نکنین بیشتر از یک روز هم میتونه نگه داره که البته این شارژ دهی ضعیف گفته میشه که در اندروید نسخه شش مرتفع میشه.

HTC Desire 826 HTC Desire 826

1395/1/10 سلام؛ لطفاً ابتدا نظرات رو با دقت بخونید.
موفق باشید

HTC Desire 826 HTC Desire 826

1395/1/10 راستش منم مثل شما منتظرم؛ Desire 816 با شماره ساخت 401 آپدیت رو دریافت کرده ولی واسه من که هنوز نیومده.

HTC Desire 826 HTC Desire 826

1395/1/9 سلام و وقت بخیر
اینکه بخواين الان گوشيتون رو بفرشويد که قطعا متضرر می شید، در مورد نصب اندرويد نسخه شش هم اگر این اتفاق بيافته باید توجه چنین که قرار نیست با مارشمالو اتفاقات عجیب و غریبی برای دستگاهتون بيافته، مهم اینه که دستگاه شما بروز رسانی هارو دریافت نمی کنه و درواقع اصل نیست.
البته نمیدونم شما گوشيتونو چند خریدید ولی اگر خیلی هم تفاوت قیمت نداره میتونيد برای فروش تو سایت های فروش آنلاین هم اقدام کنید. دوستان دیگه هم شاید بتونن بهتون راهنمایی های بهتری کنن.
موفق باشید

HTC Desire 826 HTC Desire 826

1395/1/8 با سلام، اگر از قسمت About نگاه کردید و گزینه Software update نداشت متاسفانه باید گفت که گوشی شما اصل نیست و قابلیت دریافت بروز رسانی رو نداره.
موفق باشید

HTC Desire 826 HTC Desire 826

1395/1/6 سلام، بله دوست عزیز، واقعا از نظر امکانات تو این رنج قیمت ارزش خیلی بالایی داره. من هم مثل شما کلی تحقیق کردم و کامنت های همین فوروم رو هم خوندم و با همین جمع بندی تصمیم به خرید این گوشی گرفتم اما متاسفانه ظاهرا مدل های اولیه این گوشی خیلی خوب بوده و دستگاه های ججديد بسیار از نظر تاچ ایراد دارن. مطمئنا هیچ فروشنده ای از دستگاه خودش تعریف بد نمی کنه اما واقعا من از نزدیک سه دستگاه اصلی رو دیدم که در عرض کمتر از یک ماه تامسون از کار افتاده، یه زحمت بکشید تو یو تیوب سرچ کنین ببینید چقدر از افراد دقیقا و عینا این مشکل رو پیدا کردن. در آر حال اینجا همه دارن نظریاتی رو ارائه می کنن که به افراد خواهان خرید این گوشی یه راهنمایی بده. من الان دارم با همین گوشی کامنت میدارم اما با توجه به مسائلی که دیدم به شخصه خرید این دستگاه رو توصیه نمیکنم.
باز هم برای همه آرزوی خرید مطمئن و دستگاه خوب میکنم.
موفق باشید.

HTC Desire 826 HTC Desire 826

1395/1/4 سلام، دوس عزیز اگر به داشته های این گوشی دقت کنید با این قیمت ارزش خرید خوبی داره، گوشی خوش دست، کیفیت صفحه نمایش خوب، دوربین های خیلی خوب، پردازنده مطلوب و ... و با همون نقاط ضعفی که دیگر دوستان اشاره کردن، من با خوندن همین کامنت ها تصمیم گرفتم این گوشی رو بخرم، اصلشو هم رفتم خریدم اما متاسفانه میتونم بگم که این دستگاه های جدید ظاهرا به شدت تاج بدی دارن، من با خودم سه نفر رو از نزدیک دیدم که در عرض کمتر از یک ماه تاج گوشيشون از کار افتاد. دو تا چینی درجه یک و مال من هم تایوان. ظاهرا اونقدر این اتفاق شایع است که وقتی واسه گارانتی مراجعه کردم گفتم با در آوردن گلی و یا فاش کردن درست نمیشه یکیشان برگشت گفت که میخوای ریست فکتوري کن، دست نزده بودم که يکي ديگشون گفت درست نمیشه و من هم ریست کردم اما درست نشد. اگه تو یو تیوب هم سرچ کنین می بينين که افراد خیلی زیادی با تاج این گوشی مشکل پیدا کردن متاسفانه، در هر صورت با اینکه من این گوشی رو خیلی دوست دارم اما کمتر از یک ماه دستگاهم باز شده و تاجش عوض شده و این خیلی آدم رو اذیت میکنه، با این اوصاف من اصلا بهتون توصیه نمیکنم، چون حتی اصلشو هم بگیرید ممکنه خیلی زود تاجش از کار بيافته، به قول یه عزیزی آدم باید پول داشته باشه اگه خواست گوشی پرچمدار رو بخره.
در هر صورت امیدوارم تصمیم درستی بگیرید و بهترین خرید رو داشته باشین.
موفق باشید.

HTC Desire 826 HTC Desire 826

1395/1/3 دوستان کسی تابحال اپديت اندرويد نسخه شش رو دریافت کرده?
طبق خود سایت اچ تی سی باید تا آخر ماه مارس بیاد، دستگاه من که هنوز دریافت نکرده.

HTC Desire 826 HTC Desire 826

1395/1/3 سلام، انشاءالله که خوب براتون کار کنه. فقط تو جیب شلوار جین ندارید و وقتی تو جيبتونه نشینید و پا نشید، چون اینکار ممکنه به تاج گوشيتون آسیب بزنه، تو دفترچه راهنماش هم قید شده.
ضمنا تايوانيش هم موجوده تو بازار ولی خب کمتر.

HTC Desire 826 HTC Desire 826

1394/12/23 دوستانی که این گوشی رو دارن و تاچ اسکرینش مشکلی نداره و داره خوب کار میکنه لطفاً تو جیب شلوار جین قرار ندن؛ احتمالاً یکی از مهمترین دلایل خراب شدن تاچ این گوشی همین مورد هست، من که عادت به اینکار داشتم.
امیدوارم چنین اتفاقی براتون رخ نده.

HTC Desire 826 HTC Desire 826

1394/12/22 با سلام به همه کاربران و بازدیدکنندگان.
اگه یه خورده برید عقب تر پیغام های منو در مورد خرید این گوشی می بینید؛ من با توجه به نوع کاربریم و بودجه ای که داشتم و کلاً عدم اطلاع از این بازار بزرگ، بعد از یه خورده سرچ و خوندن همین کامنت ها تصمیم گرفتم این گوشی رو بخرم.
کمتر از یک ماهه که گوشی رو از بازار موبایل ایران، شرکت یاس، نمایندگی رسمی htc در ایران خریدم. گوشی من سری w ساخت تایوان، با کد 401 (سفارش اروپا)، دارای گزینه آپدیت و بسته بندی شده برای امارات هست. از خود سایت و چت آنلاین htc هم چک کردم اوکی بود. 989 هزار تومن برام تموم شد.
یه سری از نظراتی که دوستان اینجا میدن واقعاً به حقه. مثلاً در مورد باطری واقعاً دیر شارژ میشه و با توجه به بزرگ بودن صفحه نمایش زود هم خالی، البته میگن که این مشکل در اندروید نسخه 6 تا حد زیادی برطرف میشه. پشت دستگاه هم در هنگام کاربری طولانی و اتصال به وای فای یا اینترنت واقعاً داغ می کنه. دیده بودم که دوستان نوشتن پیکسل های صفحه نمایش معلومه که بعضاً اذیت کننده است، بله زیر نور آفتاب همینطور هست ولی بسته به این داره که چقدر حساس باشین اما در مجموع گوشی خوبیه و کیفیت دوربینش هم خوبه؛ حداقل دوربینش برای من که اینطور بوده.
امـــــــا ...
متاسفانه دو سه روز پیش تاچ گوشیم بدون هیچ ضربه و آب خوردگی و ... از کار افتاد!!! اول فکر کردم واسه گلس باشه، بعد که سرچ کردم گفتن باید فلش کنی ولی من دست نزدم تا برم خود نمایندگی، اما امروز که رفتم دفتر خدمات این شرکت گفتن نه گلس و نه فلش، باید تاچ دستگاهتونو عوض کنیم!!!
خیلی بهم فشار اومد؛ گوشی ای که حتی یک ماه هم برام کار نکرد؛ از خیلی از هزینه هام زدم تا بتونم این گوشی رو بخرم. این اولین گوشی هوشمند دوران زندگیم هست. جالبه که دقیقاً وقتی رسیدم اونجا یک نفر قبل از من هم همین گوشی رو خریده بود و دقیقاً کمتر از یک ماه تاچ گوشیش از کار افتاده بود و با نارضایتی بسیار موبایل رو اونجا گذاشت و رفت.
حالا من موندم و دستگاهی که باید باز بشه و اونم با کارکردی کمتر از یک ماه.
تازه مثلاً رفتم اصلشو هم خریدم که خیالم جمع باشه؛ اینایی هم که گفتم هم یه جور درد دل بود و هم یه جور انتقال تجربه؛ امیدوارم براتون مفید باشه.
با آرزوی بهترین ها

HTC Desire 826 HTC Desire 826

1394/11/25 سلام دوست عزیز
من تصمیم گرفتم این گوشی رو بخرم اما از نوع تایوانش
داداش خودم و برادر خانمم هر دوتاشون گوشی htc تایوان اصل دارن (خودم چک کردم همه مولفه های اصل بودنشون رو) و راضی هم هستن.
امروز رفتم بگیرم نداشتن؛ پیدا کردنش سخته مثل اینکه؛ ولی چین زیاد داشتن اما هیچ کدومشون گارانتی ارائه نمی دادن. در عین اینکه مثلاً طرف به software update هم مطمئن بود.
به هر حال از توضیات خوبتون ممنون.

موفق باشید

HTC Desire 826 HTC Desire 826

1394/11/20 سلام. ممنون از توضیح و کلام صادقانه ات :)
حقیقتش به اصلی ترین موضوعی که رسیدم همون بروزرسانی نرم افزار از منوی "درباره" هست که شما هم بهش اشاره داشتی. در هر حال خیلی ممنونم از توضیحاتت. لطف کردی که بی جواب نذاشتی.
موفق باشی

HTC Desire 826 HTC Desire 826

1394/11/19 با سلام خدمت همه اعضاء و ارائه دهندگان نظر
حقیقتش من قصد خرید گوشی دارم و اصلاً هم تو این زمینه وارد نیستم اما با یه خورده تحقیقات و جست و جو و با توجه به بودجه به نظرم ومد HTC Desire 826 برام ناسب باشه.
فقط یه راهنمایی می خواستم اینکه معیارهای اصل بودن گوشی رو میشه محبت کنید و بفرمائید؟
باید به چه نکاتی در خرید توجه کنیم که نسخه اصلیش رو بخریم.

ممنونم.
موارد 1 تا 19 از مجموع 19 مورد
خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا