مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : iMan B
  • تاریخ عضویت : 1394/11/18
  • تعداد نظرهای داده شده : 3

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 3 از مجموع 3 مورد

Xiaomi Mi 5s Plus Xiaomi Mi 5s Plus

1395/11/7 سلام دوستان
می خواستم بدونم نظرتون راجع به رام Global dev چیه؟ چون هم آپدیت هفتگی داره هم تمامی امکانات گوگل رو پشتیبانی می کنه و دیگه هیچ خبری از زبان چینی توش نیست!
من الان رام Chinese dev رو نصب کردم و نهایتا هر چقدرم از نرم افزارا چینی پاک می کنم بازم آخر یه جایی یه اثری ازش دیده میشه که برای من اصلا جالب نیست... در رابطه با رام های Xiaomi.eu هم چون غیر رسمیه زیاد تو انتخابش مطمئن نیستم و نمی دونم تا کی قراره ساپورت خودش رو ادامه بده... هر چند بر مبنای رام چین هست ولی از طرف خود Xiaomi ساپورت نمیشه!
من از خدمات Gmail - Maps - Text to Speech - Chrome و سایر خدمات گوگل ( مثلا سینک مخاطبین و دیتا بازی ها و...) استفاده می کنم، از طرفی هم داشتن زبان فارسی برام مهم نیست و فقط خواندن و نوشتنش برام کفایت می کنه.
با تمام این شرایط شما پیشنهادتون برای نصب کدوم رام هست؟

Xiaomi Mi 5s Plus Xiaomi Mi 5s Plus

1395/11/3 سلام دوستان
من ورژن 128 این گوشی رو تهیه کردم . تا حالا مشکلی نداشتم اما تو Antutu Benchmark منو ناامید کرد و عدد 118187 رو نشون داد که فکر می کنم به خاطر رام گلوبال باشه ( MIUI 8.0.4.0 ) !
الان می خوام رام چین بریزم روش که دو تا راه داره:
1- گوشی رو آنلاک کنم و رام چین رو فلش بزنم.
2- از کابل MIUI Deep Flash Engineering استفاده کنم و بدون آنلاک فلش کنم.
سوال من اینه که به نظر شما لازمه گوشی رو آنلاک کنم ؟ برات روت کردن در آینده لازم میشه؟
یا اینکه اون کابل رو تهیه کنم و در حالت لاک فلش بزنم؟
آیا آنلاک کردن به گوشی لطمه ای می زنه؟
ممنون

Lenovo Zuk Z1 Lenovo Zuk Z1

1394/11/18 با عرض سلام و خسته نباشید خدمت تمامی کاربران سایت
من قصد خرید یه گوشی توی محدوده قیمتی 1.000.000 تا 1.200.000 تومان رو دارم و خیلی این مورد تحقیق کردم تا به این گوشی رسیدم و خوشبختانه خیلی به اون چیزایی که می خوام نزدیکه...
اما فقط چند تا سوال داشتم :
1-خدمات پس از فروش و لوازم جانبی این گوشی توی ایران چطوره به خصوص اصفهان؟ یا بهتر بگم این گوشی اگر خوب نگهداری بشه می تونه عمر خوبی داشته باشه و پاش به تعمیرگاه باز نشه؟ اگر اینطور شد قطعاتش ( باتری، کاور، قاب و.... ) به سادگی قابل تهیه هست؟
2-چیپست استفاده شده توی این گوشی قدیمی شده و تا یک سال آینده از رده خارج میشه؟ نگرانی من اینه که پردازنده های چهار هسته ای هم مثل دو هسته ای ها به زودی عمرشون تمام بشه! برای من کارایی و توان سخت افزاری خیلی مهمه و نمی خوام حداقل تا دو سال آینده پردازنده ی گوشیم جزو از رده خارج ها حساب بشه و برای برنامه های جدید که وارد بازار میشه کم بیاره... اگر بهتره که از گوشی با پردازنده هشت هسته ای و چیپست جدید تری استفاده کنم منو راهمایی کنید...
با تشکر...
موارد 1 تا 3 از مجموع 3 مورد
ایسام