مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : کورش ف
  • تاریخ عضویت : 1394/11/17
  • تعداد نظرهای داده شده : 218

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 40 از مجموع 218 مورد

Xiaomi Redmi Note 9 Pro Xiaomi Redmi Note 9 Pro

1399/9/10 درود بر شما دوست گرامی
یکی یکی به مواردی که مورد نظر شما بود می پردازیم :
وزن کمتر دستگاه در شرایط یکسان تکنولوژی، ابعاد و مواردی از این قبیل مزیته. اما خودتون می دونید که در مقایسه ی این دو گوشی که ابعاد متفاوتی دارند، جای بحثی باقی نمیذاره. اضافه کنم که ظرفیت باتری گوشی با افزایش ظرفیت هم، منجر به افزایش وزن نهایی گوشی خواهد شد.
در مورد مقایسه ی بین امولد ها و ips ها هم هر کدوم مزیت های خودشون رو دارند و انتخاب ما بر می گرده به اولویت خواسته های ما از نمایشگر گوشی.
رابط کاربری هم در برخی موارد سامسونگ بهتره و در برخی موارد شیائومی. به طور مشخص بنده در تجربه ی خودم، با هیچ یک از برندهایی از قبیل سونی(دو مدل)، ال جی(یک مدل)، سامسونگ،(سه مدل) هواوی(سه مدل)، شیائومی(سه مدل)، به مشکلی بر نخوردم. فقط در مدل اول از شیائومی وقتی در حال مکالمه بودم، صفحه نمایش خاموش میشد و تا مکالمه تموم نمیشد، نمیتونستم صفحه نمایش رو روشن کنم. با یک ریست درست میشد. البته در آپدیت های بعدی نرم افزاری حل شد. فراموش نکنیم اون گوشی مربوط به سال 2016 بود و‌ تقریبا اوایل کار شیائومی بود.
در حال حاضر به نظر من شما دو گوشی هم رده مثل a71 و redmi note 9 pro رو در کنار هم بذارید و باهاشون کار کنید متوجه میشید که کفه ی ترازوی مقایسه به کدوم سمت سنگینی می کنه.
در پناه خرد

Xiaomi Redmi Note 9 Pro Xiaomi Redmi Note 9 Pro

1399/9/10 درود بر شما
عزیز بدون کوچکترین تردیدی redmi note 9 pro رو انتخاب کنید. با یک نکاه ساده به مشخصات این دو گوشی می بینید که اصلا قابل قیاس نیستند. A71 در مقام مقایسه با redmi note pro قرار می گیره که از لحاظ ارزش خرید باز هم برتری با redmi note 9 pro هستش.پیشنهاد می کنم در مورد پردازشگر ها و فرکانس کاریشون، معماریشون و اطلاعات فنی از این دست، اطلاعات خودتون رو گسترش بدید. بعد فقط با یک نگاه ساده در بخش مشخصات هر گوشی، مقایسه کردن واستون ساده میشه‌. در بخش دوربین، باتری، صفحه ی نمایش و... هم نکات کلیدی رو دقت کنید و در موردشون اطلاعات کسب کنید.
به طور مثال نقاط قوت و ضعف ips ها رو در مقایسه با نقاط قوت و ضعف امولد ها بشناسید و با هر دو از نزدیک کار کنید تا بدونید وقتی از ips صحبت میشه یا از امولد، باید انتظار تقریبی چه چیزی رو داشت. کدوم سفید رو سفید تر و کدوم مشکی رو مشکی تر نشون میده. کدوم رنگها رو چشم نوازتر و کدوم طبیعی تر نشون میده. عمر کدوم نوع بیشتره و کدوم نوع در برابر ضربه یا فشار آسیب پذیر تره. در بخش باتری، تفاوت باتری لیتیوم-یونیِ a71 با لیتیوم-پلیمریِ redmi note 9 pro در چیه. یا بَتِری لایف در بحث باتری چه اطلاعاتی به ما می ده. خیلی موارد بیشتری از اینهایی که خدمتتون عرض کردم وجود دارند که دونستنشون به ما قدرت انتخاب بهتری در مقابل هزینه ای که میکنیم رو میدند. در پاسخ به سوالاتی شبیه سوال شما جواب های درست و غلط، دلسوزانه و یا متعصبانه ی زیادی داده میشه. زمانی بر اساس اولویت هاتون انتخاب درستی می کنید که خودتون اطلاعات قابل قبولی از مباحثی که با هم مرور کردیم داشته باشید.
اکه بگید اولویت هاتون چیه و چه مواردی براتون مهمتره، بهتر میشه راهنمایی کرد.
موفق باشی عزیز

Samsung Galaxy A71 Samsung Galaxy A71

1399/9/8 درود بر شما
دوست عزیز حرف شما به هیچ عنوان صحت نداره و بر خلاف جمله های آغازیتون که می فرمایید «تعصب چیز خوبی نیست» ، دارید بدون اطلاعات و یا تجربه نظر می دید. سخت افزار روی کاغذ و ... نداره دوست من. به طورر مثال وقتی صحبت از مشخصات فنی از پردازنده ی یک گوشی به میان میاد، واضحه داریم از
چی صحبت می کنیم. شرکت سازنده ی پردازنده یک بِرندِ معتبر و شناخته شده ست. مثلا چیپست Qualcomm SM7125 Snapdragon 720G (8 nm) رو کسی که دانش و اطلاعات داشته باشه می فهمه یعنی چی. این حرفای عامیانه رو کنار بگذارید و علمی صحبت کنید لطفا. دلیل ارزون تر بودن برندهای جدیدترِ مشهور مثل هواوی و شیائومی به مبحث رقابت بر می گرده. وقتی به اهداف رقابتیشون برسند، اون ها هم قیمت رو بالاتر می برند. این واقعیت ماجراست دوست من.
در پناه خرد

Samsung Galaxy A71 Samsung Galaxy A71

1399/9/8 درود بر شما
در دوربین سلفی a71 نسبت به mi 9t بهتره دوست من.
موفق باشید

Samsung Galaxy A71 Samsung Galaxy A71

1399/9/6 درود بر شما
بدون شک a71 انتخاب بهتریه دوست من. مشکل در هر برندی و هر مدلی از اون برند می تونه وجود داشته باشه. اما بخش قابل توجهی از نظرات منفی، سو گیری و تعصب طرفداران یه برند دیگه ست و برای خراب کردن و تاثیرگذاری منفی صورت می گیره. کم ندیدیم که طرفداران متعصب شیائومی علیه سامسونگ تبلیغ می کنند و طرفداران متعصب سامسونگ علیه شیائومی. واقعیت اینه که باید بر اساس نیازتون و هزینه ای که قراره متقبل بشید انتخاب کنید. فاکتورهای فنی هر مدلی از هر برندی هم در اینترنت موجوده. فقط از فروشگاه معتبری خرید کنید. a71 یکی از بهترین میان رده های بازار موبایل هستش و بدون نگرانی تهیه بفرمایید.
در پناه خرد

Xiaomi Redmi Note 9 Pro Xiaomi Redmi Note 9 Pro

1399/9/6 درود بر شما دوست گرامی
از قسمت تنظیمات وارد قسمت باتری و کارایی بشید و از قسمت آمار مصرف باتری، ببینید کدوم برنامه ها بیشترین استفاده از باتری رو داشتند. به طور مثال بعضی از وی پی ان ها در پس زمینه مصرف بسیار بالایی دارند و فعال هستند.
این گوشی دارای Battery life ی برابر با 123 ساعت هستش و a70 دارای 98 ساعت. پس خیلی با هم متفاوت هستند.
در پناه خرد

Samsung Galaxy A71 Samsung Galaxy A71

1399/9/4 درود بر شما دوست عزیز
هیچ وقت واقعیت ها رو انکار نکنید. اینجا بحث نظرات شخصی بنده یا شما نیست. به دست آوردن اطلاعات در مورد بزرگترین سازنده های موبایل در دنیا کار سختی نیست و این اطلاعات در اینترنت با یک سرچ ساده قابل دسترس هستند. همونطوری که پیشتر عرض کردم، به انگلیسی سرچ کنید بهترین یا با ارزش ترین گوشی های میانرده و نتایج رو ببینید. من نمیخواستم از سایتی اسم ببرم اما بعد از یک سرچ ساده به طور مثال در سایت gsmarena میتونید نتایج رو ببینید و خواهید دید چند گوشی که تولید شده توسط برندهای چینی هستند قابل مشاهده برای شما خواهند بود. اطلاعات بسیار خوبی هم در سایت antutu benchmark قابل دسترس هستند. نتایج رو مشاهده کنید. اینها واقعیت های امروز دنیای موبایل هستند. بنده هم شاید از کشور مورد نقد شما به دلایل گوناگونی که شما بهتر از من می دونید، دل خوشی نداشته باشم ولی در بحث مورد نظر ما داستان متفاوته. کشور مورد نقد شما دومین اقتصاد بزرگ جهانی ست که ما می شناسیم و در حال تبدیل شدن به ابر قدرت اقتصادی جهان هستش. پس بحث در مورد بدیهیات کار درستی نیست.
در پناه خرد

Samsung Galaxy A71 Samsung Galaxy A71

1399/9/1 درود بر شما
جهت تصحیح اطلاعات : mi note 10 سنسور مجاورت دارد. لطفا در درج اطلاعات برای کمک به دیگران حساس باشیم.
Features
Sensors : Fingerprint (under display, optical), accelerometer, gyro, proximity, compass
سنسور proximity ، همون سنسور مجاورت هستش.

Samsung Galaxy A71 Samsung Galaxy A71

1399/8/29 خواهش می کنم دوست عزیز. دقیقا این موردی که اشاره کردید هم می تونه مهم باشه البته در زمانی که برای دستگاه مشکلی پیش بیاد. احتمالش کمه اما نمیشه از محاسباتمون دور نگهش داشت. با اینکه فروش برندهای معتبر چینی روز به روز در دنیا رو به افزایشه، اما اینجا ایرانه و اگه به هر دلیلی گوشیتون دچار مشکلی بشه، سامسونگ قطعاتش بهتر گیر میاد. اما همچنان کفه ی ترازوی ارزش خرید به سمت برندهایی همچون شیائومی سنگینی می کنه.

Samsung Galaxy A71 Samsung Galaxy A71

1399/8/28 درود بر شما. ببینید چه مواردی براتون مهمتره. به لحاظ ارزش خرید بدون شک برند شیائونی با ارزش تر هستش. خیلی ساده به زبان انگلیسی سرچ کنید بهترین گوشی های میانرده و از سایت های معتبر خارجی نتایج رو ببینید. و با توجه به نیاز و هزینه ای که قراره پرداخت کنید، خریدتون رو انجام بدید. من تجربه ی استفاده از برندهای سامسونگ، هواوی، سونی، ال جی و شیائونی رو دارم و با هیچ کدوم به مشکل برنخوردم به جز گوشی سونی(c4) که چیپست مدیاتک داشت و در زمان فلش شدن، بریک شد. واقعا اذیت شدم تا تونستم مشکلشو حل کنم. پس چیپستی که انتخاب می کنید، ترجیحا کوالکام باشه. در حال حاضر برندهای سامسونگ، هواوی و شیائومی غول های تکنولوژی هستند و از هر کدوم انتخاب کنید خیالتون راحته. فقط نکته ای که باید در نظر بگیرید، بحث تحریم هایی ست که از سوی امریکا شامل حال بعضی از برندها از جمله هواوی شده و می تونه در آینده مشکل ساز بشه. به نظر من سامسونگ رو به دلیل اینکه شامل این گونه تحریم ها نیست و در تامین قطعاتی که از شرکت هایی مثل کوالکام می گیره مشکلی نداره، انتخاب کنید. من خودم با توجه به نکاتی که برام مهم بود redmi note 9 pro از شیائومی رو گرفتم که یکی از با ارزش ترین گوشی های میانرده هستش و کاملا راضیم. ببینید چه مواردی براتون بیشتر اهمیت داره. گوشیهایی که نام بردید به لحاظ پردازشگر و نتایج انتوتو بنچمارک ، بسیار به هم نزدیک هستند. اگه باتری براتون مهمتره، mi note 10 light انتخاب مناسبتریه نسبت به a71. اگه بزرگی صفحه نمایش براتون مهمه،a71 انتخاب بهتریه. اگه استفاده از مموری کارت براتون مهمه، a71. اگه تکنولوژی محافظ نسل جدیدتر مهمه، mi note 10 lite. اگه انتقال با کیفیت بیت ریت های بالای صوتی از طریق بلوتوث براتون مهمه و اهل موسیقی گوش دادن به صورت بی سیم هستید، mi note 10 lite و... خلاصه به اولویت های شما در استفاده از گوشی بستگی داره‌. در پناه خرد

Xiaomi Redmi Note 9 Pro Xiaomi Redmi Note 9 Pro

1399/8/24 بله دوست من

Xiaomi Redmi Note 9 Pro Xiaomi Redmi Note 9 Pro

1399/8/21 درود بر شما دوست گرامی. بله گوشی من رنگش Interstellar Gray هستش.

Xiaomi Redmi Note 9 Pro Xiaomi Redmi Note 9 Pro

1399/8/21 دوست گرامی مسأله ساده ست. وقتی یک بحث منطقی قراره انجام بشه، باید مستدل و بر پایه ی مدرک باشه. کسی که بر ادعایی پا فشاری می کنه باید اثباتش بکنه. اینکه من بیام حرفی رو بزنم و براش نتونم سند ارائه کنم و دیگران رو متهم بکنم کار درستی نیست و مطمئن باشید انسان منطقی صحبت های غیر منطقی رو بر نمی تابه و مبنای تصمیم گیری خودش قرار نمی ده. شما می فرمایید تمام این مدل گوشی هایی که در تاریخ فلان و بهمان تولید شده، دچار این مشکل هستند یا خواهند شد. من و بسیاری از دوستان می گیم به هر موجود مقدسی که شما قبول دارید و ستایشش می کنید قسم که ما این مدل گوشی رو داریم و مدت قابل توجهی هم از زمان استفاده ی ما از این گوشی داره می گذره و هیچ مشکلی هم نداشتیم. سابقه ی تجربه مون از این برند هم 4 تا 5 ساله. در مدل های گذشته هم که تکنولوژی ساخت و تولید گوشی های موبایل پایین تر بوده و ما تجربه کردیم، همچین مسائلی رو باهاش درگیر نبودیم. امروزه نسبت به چند سال گذشته، شرکت های سازنده ی گوشی موبایل، هم در بخش طراحی پیشرفت کردند، هم در بخش ساخت و تولید و هم در بخش کنترل کیفیت.
در پناه خرد

Xiaomi Redmi Note 9 Pro Xiaomi Redmi Note 9 Pro

1399/8/19 درود بر شما دوست گرامی. من زمانی که اولین بار از برند هواوی و شیائومی گوشی خریدم، کمتر کسی این برندها رو در ایران می شناخت. حتی تا مدت ها فروشندگانی که فقط کالا فروختن رو بلد بودند و هیچ اطلاعات علمی در مورد کالایی که می فروختند رو نداشتند، اسم این برندها رو درست تلفظ نمی کردند. خاطرم هست که واسه گوشی redmi note 3 pro پک اروپای خودم، در شهر اصفهان نتونستم حتی یک کاور پیدا کنم و مجبور شدم از شیراز سفارش بدم که اونا هم فقط یک مدل کاور داشتند که مناسب پک اروپا بود. تا قبل از خریدن این گوشی، همون redmi note 3 pro دستم بود و هیچوقت هیچ مشکلی به عنوان یه کاربر حرفه ای (با تواضع) باهاش نداشتم. اینا رو گفتم که بدونید تجربه ی کافی از این برند ها رو دارم و مثل بعضی از دوستان از روی تعصب یا کم آگاهی نیومدم نظر بدم. با خیال راحت این گوشی یا همون 9s ی رو که مورد نظرتون هست، تهیه بفرمایید و لذت ببرید و به حرفهای عجیب و غریب یا بعضا متعصابانه گوش ندید. کافیه به زبان انگلیسی جمله ی «بهترین گوشی های موبایل میان رده» رو در گوگل سرچ کنید و از سایت های معتبر در این زمینه نتایج رو به دست بیارید. خواهید دید که این گوشی یا 9s چه وضعیتی دارند. در مورد سخت افزار و تست های بنچ مارکی هم به اطلاعات خوبی دست پیدا می کنید و واقعیت رو خودتون به سادگی درخواهید یافت.
شاد باشید

Xiaomi Redmi Note 9 Pro Xiaomi Redmi Note 9 Pro

1399/8/19 این حرف خنده داره دوست گرامی .من و دو نفری که نام بردم هم همین ملتی که شما می فرمایید هستیم. همچین تجربه ای نداشتیم و مطمئن باشید که نخواهیم داشت.
در پناه خرد

Xiaomi Redmi Note 9 Pro Xiaomi Redmi Note 9 Pro

1399/8/15 دوستان داشتم در مورد مطلبی سرچ می کردم که دیدم اینجا بحث عجیبی راجع به ورود گرد و خاک به لنز گوشی redmi note 9 pro شکل گرفته.
من خودم و خانمم و یکی از دوستان نزدیکم این گوشی رو داریم. تاریخ ساخت گوشی من برج 7 سال 2020دهستش. مال خانم برج 6 و مال دوستم هم برج 6.
هیچ کدوم همچین نکته ی عجیبی رو ندیدیم و بعید هم هست ببینیم. بعضی از دوستان گفتند : شاید کسی بیاد بگه مال ما مربوط به برج مثلا 5 بوده و چیزیش نشده و ایشون میگن از خوش شانسی اون فرد بوده. اما جواب منطقی من اینه که : خیر دوست من، این از بدشانسیِ شما بوده که این مورد رو تجربه کردید.
در. پناه خرد

Xiaomi Redmi Note 3 (Qualcomm) Xiaomi Redmi Note 3 (Qualcomm)

1396/1/15 درود برشما
8.2.3
رام گلوبال استیبل
گوشی پک اروپا یا همون نسخه ی اسپشیال

Xiaomi Redmi Note 3 (Qualcomm) Xiaomi Redmi Note 3 (Qualcomm)

1395/12/8 درود برشما
برای منم نیومده.رام من استیبل 8.1.3 هستش و گوشیم نسخه ی اسپشیال پک اروپاست.
هنوز آپدیت جدید رو دریافت نکردم.

Xiaomi Redmi Note 3 (Qualcomm) Xiaomi Redmi Note 3 (Qualcomm)

1395/12/3 درود
باید میومد تا حالا.تو انجمن کلی نظر بود درباره ی اینکه چرا نیومده و ما منتظریمو این حرفا.
باید منتظر بود ببینیم کی میاد بالاخره.

Xiaomi Redmi Note 3 (Qualcomm) Xiaomi Redmi Note 3 (Qualcomm)

1395/12/2 درود برشما
توی انجمن ندیدم واسه آپدیت بیستم فوریه حرفی از اندروید۷ بزنند.
احتمالا با miui 9 همراه باشه.دوستان اگه اطلاعات دقیقتری دارند لطف کنند به اشتراک بذارند.

Xiaomi Redmi Note 3 (Qualcomm) Xiaomi Redmi Note 3 (Qualcomm)

1395/11/30 درود
رام من گلوبال اسیبله اما آخرین ورژن 8.1.3 هستش.
با تغییر region هم آپدیت جدیدی نیومد برام.

Xiaomi Redmi Note 3 (Qualcomm) Xiaomi Redmi Note 3 (Qualcomm)

1395/11/30 درود برشما
روی کدوم region هست گوشیتون؟

Xiaomi Redmi Note 3 (Qualcomm) Xiaomi Redmi Note 3 (Qualcomm)

1395/11/30 درود برشما
رام گوشی شما چی هستش؟

Xiaomi Redmi Note 3 (Qualcomm) Xiaomi Redmi Note 3 (Qualcomm)

1395/11/30 درود برشما
از سایت شیراز مارکت می تونید لوازم جانبیشو تهیه بفرمایید.
بقیه ی سوالاتتون رو عزیزان پاسخ دادند.
در پناه خرد

Xiaomi Redmi Note 3 (Qualcomm) Xiaomi Redmi Note 3 (Qualcomm)

1395/11/20 درود برشما
با توجه به اینکه هر سه گوشی مورد نظر اندرویدی هستند و تکنولوژی صفخه ی نمایش تقریبا یکسانی دارند٬ پرواضحه که باتری با توان 4100 از باتری با توان2800 قویتره و شما رو در بازی های پر مصرفی مثل کلش آف کلنز بیشتر راضی میکنه.
با توجه به اینکه فرمودید دوربین براتون اولویت نیست(دوربین اچ تی سی دیزایر830 دارای مشخصات بهتری هستش.البته من نمونه عکسهاشو ندیدم و مقایسه ای نداشتم)و سخت افزار قویتر گوشی های شیائومی مورد نظرمون٬ اچ تی سی دیزایر 830 از گردونه ی انتخابتون خارجه.
ردمی فور پرایم و ردمی نوت تری پرو تقریبا سخت افزار نزدیک به هم دارند.تفاوت معنا داری برای کاری که شما مورد انتظارتونه با هم ندارند.پردازنده ی ردمی نوت تری پرو دارای ۶ هسته هستش که چهار هسته با فرکانس کاری 1.4 بامعماری A53 و دو هسته با فرکانس کاری 1.8 با معماری A72 هستش.در زبان ساده چهار هسته ی اول کم مصرف و میانرده محسوب میشند و دوهسته ی بعدی هسته های بالا رده.جی پی یوی ای گوشی هم ادرنو 510 هستش و بسیار قدرتمند(این همون پردازشگر گرافیکی ای هستش که روی پرچمدار دو سیمکارته ی ال جی یعنی جی فایو سوار شده)
در مقابل در گوشی ردمی فور پرایم ما هشت هسته با فرکانس کاری 2 و بر پایه ی معماری A53 داریم.و پردازنده ی گرافیکی مورد استفاده در این گوشی هم ادرنو 506 هستش.
من با توجه به همه ی مطالب گفته شده و گوشی هایی که اسمشون رو بردید به شما Redmi Note 3 Pro رو پیشنهاد میکنم.فقط نسخه ی های ادیشن یا همون 32 گیگی با رام گلوبال استیبل انتخاب کنید.
در پناه خرد

Xiaomi Redmi Note 3 (Qualcomm) Xiaomi Redmi Note 3 (Qualcomm)

1395/11/18 درود بر شما
واقعیت اینه که کلا به این گوشی ایراد خاصی نمیشه گرفت و نسبت به قیمتی که پرداخت میکنید بسیار پر قدرت هستش.
از طرفی بعضی از پارامترها جدای از بحث فنی٬ سلیقه ای هستند و بستگی به اولویت های کاربر داره.
در مورد باتری که یکی از سوالات شما بود باید عرض کنم که Battery Life این گوشی 93 ساعت هستش و این نشان از قدرت بالای این باتری داره.Battery life گوشی ردمی نوت 4 هم 83 ساعت هستش.البته نسخه ی مدیاتک ردمی نوت 4 رو عرض کردم که در ایران موجوده.چون نسخه ی اسنپ درگون گوشی ردمی نوت 4 هم وجود داره.بازهم به نوع استفاده ی شما از گوشی وابسته هستش.
برخلاف نظر بعضی از دوستان در مورد دوربین این گوشی باید عرض کنم که کیفیت دوربین اصلی این گوشی کاملا قابل قبول و دارای تنظیمات فراوانی هستش که مطمئنا شما رو راضی خواهد کرد.اما کیفیت دوربین دوم گوشی در شب٬ حداقل منو راضی نکرد.در روز برام قابل قبول بود.یکی از ضعف های دوربین دوم این گوشی نداشتن فلش هستش و این خودش تأثیر زیادی در ثبت تصاویر در شب خواهد داشت.
تکنولوژی صفحه ی نمایش تا جایی که بنده اطلاع دارم در هر دو گوشی مورد بحث یکسان هستند و‌ بعیده مشکلی در هوای سرد برای پاسخ به لمس کاربر وجود داشته باشه.حداقل در گوشی ردمی نوت 3 پرو اینجور نیست و کاملا بدون نقص عمل میکنه.
در پناه خرد

Xiaomi Redmi Note 3 (Qualcomm) Xiaomi Redmi Note 3 (Qualcomm)

1395/11/18 درود بر شما
اندروید 6 و miui 8.1.3
خیر مشکل خاصی نداشتم

Xiaomi Redmi Note 3 (Qualcomm) Xiaomi Redmi Note 3 (Qualcomm)

1395/11/15 http://www.aparat.com/v/MyZoO
بررسی اندروید 7 روی شائومی ردمی نوت 3 پرو

Samsung Galaxy J7 Samsung Galaxy J7

1395/7/15 درود برشما
بله داره
اط منوی تنظیمات وارد لیست تنظیمات بشید و بعد گزینه ی نقطه ی اتصال تلفن همراه و اتصال اینترنت رو انتخاب کنید و یعد نقطه ی اتصال تلفن همراه رو روشن کنید.
موفق باشید

Samsung Galaxy J7 Samsung Galaxy J7

1395/6/14 درود برشما
حقیقت امر اینه که عمر باتری،تابعی از پارامترهای بسیار زیادی هستش عزیز.از جمله نوع کاری که با گوشی انجام میشه.
به طور مثال اگه شما فقط موزیک گوش کنید، این گوشی تا سه روز هم جواب میده.اگه در شبکه ی 3g مکالمه کنید تا 18 ساعت.اینترنت و بقیه ی کارها هم زمان خودشو داره.پس نمیشه یک نظر کلی داد.
موفق باشید

Samsung Galaxy J7 Samsung Galaxy J7

1395/6/14 درود برشما
گوشی در حالت عادی از هر هشت هسته استفاده نمیکنه دوست من.
برای تست سی پی یو ، در گوگل پلی واژه ی cpu رو مرقوم بفرمایید.برنامه هایی از قبیل: cpu z یا cpu x به درد کار شما میخوره.از طرفی با تست های بنچمارک میتونید ببینید این اطلاعات رو.
شاد باشید

Samsung Galaxy J7 Samsung Galaxy J7

1395/6/14 درود برشما
اسم تراشه هایی هستش که شرکت کوالکوم میسازدشون
برای اطلاعات بیشتر، یه سرچ ساده در گوگل بزنید.اطلاعات زیادی رو خواهید دید.
موفق باشی عزیز

Samsung Galaxy J7 Samsung Galaxy J7

1395/6/14 درود بر شما
برنامه ی پیشفرض دوربین گوشی از رنگ و لعاب مناسبی برخوردار نیست
از برنامه ی camera 360 استفاده کنید
موفق باشی عزیز

Samsung Galaxy J7 Samsung Galaxy J7

1395/6/8 درود برشما
هنوز اندروید 6 به صورت رسمی نیومده واسه این گوشی

Samsung Galaxy J7 Samsung Galaxy J7

1395/4/10 درود برشما
دوست خوبم بنده هیچ لگی مشاهده نکردم در j7
فرکانس پردازنده کلا در هر برنامه ای کم و زیاد میشه و فقط تولرانس یامحدوه ی کم و زیاد شدنش تفاوت میکنه.این مساله در هر پردازشگری با هر برندی وجود داره.شما توی کامپیوترتون هم اگه دقت کرده باشید این نوسان پردازشی رو مشاهده میکنید و کاملا طبیعیه.در سیستم های هوشمند کنونی فقط برنامه ی در حال اجرایی که شما استارتش کردید وجود نداره که، برنامه هایی هم هستند که خودکار و به صورت پنهانی هم رم سیستم رو درگیر میکنند ، هم پردازشگر سیستم رو.پس این نوسان عددی در فرکانس پردازشگر کاملا طبیعیه.
موفق باشید

Sony Xperia Z5 Dual Sony Xperia Z5 Dual

1395/4/8 درود برشما
دوست عزیز ایراد بنی اسراییلی یعنی چی؟
اینجا بحث رو داریم تخصصی و بر اساس واقعیات انجام میدیم ، نه تعصب و نظر شخصی.مساله همون تراشه ست.جواب شما دقیق داده شد.قدرت زیاد باید همراه با دمای کم و مصرف انرژی بایینتر باشه.این خوبه.نه اینکه ما بگم چون یه سیستم قدرت خوبی داره ، حالا ما درمورد مشکلش که تولید دمای زیاده صحبتی نکنیم و سرود به به سر بدیم.مساله ی ایراد گرفتن نیست.مساله اینه که اگه زحمت بکشید یه سرچی در سایت های معتبر خارجی انجام بدید، این مساله بهش پرداخته شده و نظرات فراواتی در این خصوص وجود داره.نظر شما رو به این نطلب جلب میکنم:
کوین ونگ، مدیر تحقیقات سازمان IHS Technology در شبکه‌ی اجتماعی ویبو عنوان کرده است که چیپ‌ست Snapdragon 820 با وجود چهار هسته‌ی کرنل و قدرت پردازشی 14 نانومتری، غیرممکن است که با مشکل گرم شدن بیش‌ از اندازه روبه‌رو شود و تولیدکنندگان با اطمینان خاطر می توانند از این پردازنده‌ی جدید در محصولات خود استفاده کنند. شرکت کوالکام نیز به طور جداگانه بر رفع مشکل در چیپ‌ست‌های جدید خود تاکید کرده است.
این مطلب به وضوح مفهومش اینه که در چیپست 810 مساله ی تولید گرمای زیاد کاملا جدی بوده و ما هم که این گوشی رو داریم کاملا لمس کردیم این گرما رو.وگرنه کسی قدرت این تراشه رو زیر سوال نبرده.
ما در اینجا میخوایم دوستانی که اقدام به خرید گوشی میکنند ، از تجربه های عملی ماو دانش هرچند اندک ما، استفاده کنند و اطلاعات صحیح بهشون داده بشه که انتخابشون دقیقتر و با دید بازتری صورت بگیره.وگرنه اصلا فایده نداره این بحث ها.
موفق باشی عزیز

Samsung Galaxy J7 Samsung Galaxy J7

1395/4/7 درود برشما
ببینید من تجربه ی هنگ کردن c4 رو نه در گوشی خودم دیدم نه در گوشی خانمم.از لحاظ سخت افزاری c4 نسبت به j7 قویتره.اما این برتری در حدی به چشم کاربر نمیاد که بخوایم بگیم جوری برتره که انتخابمون صد در صد c4 باشه.فراموش نکنیم که با اینکه j7 سخت افزارش کمی ضعیفتره اما در عمل چون چیپستش اگزینوسه و ساخت خود سامسونگه، یکپارچه سازی خوبی روش انجام گرفته و من هیچ وقت هنگی در j7 ندیدم.اما اگه شما اهل بازی کردن باشی با گوشی ، j7 انتخاب بهتریه.چون باترییش واقعا قدرتمنده.
یه مساله ی دیگه هم اینه که j7 به مراتب تو بورس تر از c4 هستش و اینو از تعداد نظرات بچه ها در بخش مربوط به هر دو گوشی و مقایسه ش ، به وضوح میشه دید.از تعداد فروشندگان هم برتری فروش از آن j7 هستش.
مساله ی دیگه اعتماد به برنده.سونی و سامسونگ هر دو امتحانشونو پس دادند.از لحاظ زیبایی که البته سلیقه هم درش وارده، به نظر من برتری از آن سی4 هستش.از لحاظ خوشدستی هم همینطور.
موفق باشید

Sony Xperia Z5 Dual Sony Xperia Z5 Dual

1395/4/7 درود علیرضا جان
مبارک باشه عزیز
اتفاقا منم از دیجی کالا گرفتم و رنگ طلایی.
یه چیز جالب بگم که دوستان هم مورد نظر قرار بدند.
یکی از رفیقام هنزمان با خودم از دیجی کالا سفارش داد.شب تماس گرفت که آقا گوشی چند باره که وسط کار باهاش، داره ری استارت میکنه.گفتم الان دقیقا داری باهاش چه کاری انجام میدی؟ گفت دارم بنچمارک های مختلفو میگیرم ببینم نتایج چطوریه و تا الان چند بار ری استارت کرده و در واقع نمیشه گفت ری استارت ، چون دوباره از همونجایی که قطع کرده شزوع شده.قبلش بهم گفته بود که دوتا گلس واسه گوشی گرفته.یکی جلوی گوشی یکی پشت گوشی.
بهش گفتم اون گلس پشتی رو بردار و نتیجه رو بگو.برداشت و تولید گرمای گوشی به نرمال نزدیک شد و مشکل حل شد.
در واقع یکی از سطوح مهم تبادل حرارتی د گوشی، قسمت مشتیش هست
مساله ی دیگه ای هم که باید خدمت دوستان بگم اینه که در اندروید شش ای مشکل گرما تا حدودی با محدود کردن فرکانس پردازنده مرتفع شد.
موق باشید

Sony Xperia Z5 Dual Sony Xperia Z5 Dual

1395/4/6 درود برشما
شما یه بار بازی کلش آف کلنز یا آسفالت رو بریز روگوشی و بعد از ده دقیقه پشت بدنه ی گوشی رو لمس کن.گرمای زیادی احساس میشه.وگرنه تمام مباحثی که در مورد سیستم پیشرفته ی خنک کننده در این گوشی فرمودید درسته.اما به هرحال گرمای زیادی احساس میشه از گوشی.اگه دقت کرده باشید ال جی در g4 به جای تراشه ی 810 با هشت هسته ، از 808 با 6 هسته استفاده کرد و دلیلش هم گرمای زیادی بود که تراشه ی810 ایجاد میکرد.این مشکل در ال جی فلکس2 و اچ تی تی سی m9 هم وجود داشت.شرکت های مربوطه گفتند مشکل رو در به روز رسانی حل کردند.بعد بررسی ها نشون داد که در واقع فرکانس کاری پردازنده رو محدود کردند که گرمای کمتری تولید بشه.
این آدرس رو مشاهده بفرمایید :
http://farnet.ir/1394/02/103935/snapdragon-810s-heat-issues-might-be-of-qualcomms-own-making/
موفق باشی عزیز

Sony Xperia Z5 Dual Sony Xperia Z5 Dual

1395/4/6 درود برشما
اشتباه نوشتاری بود عزیز .به جای 810 اشتباها510 نوشتم که پوزش میخوام.
بنده اطلاعاتم دقیقه.این گوشی رو هم دارم.داغ هم میکنه.توی سایت های معتبر موبایل زحمت بکشید و سرچی بفرمایید تا ببینید چیپست اسنپ درگون 810 گرمای زیادی داره یانه.شما اگه این گوشی رود دارید یا با گوشی کار سنگینی انجام ندادید یا کلا گوشی رو دست نگرفتید
موفق باشی عزیز
موارد 1 تا 40 از مجموع 218 مورد
خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا