مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : سعید ر
  • تاریخ عضویت : 1394/11/15
  • تعداد نظرهای داده شده : 27

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 27 از مجموع 27 مورد

Samsung Galaxy A32 Samsung Galaxy A32

1400/5/13 سلام خدمت دوستان عزیز
متأسفانه این فروم ها تبدیل شده به محل بحث بین طرفداران گوشی ها و کمتر اطلاعات مفیدی که کاربرهای مبتدی ای مثل بنده دنبالش هستند رو می شه پیدا کرد. من چندین روز نظرات پیج رو گشتم اما نتونستم با کمک این پیج و نظرات دوستان انتخابی داشته باشم. واقعا جای تاسفه
به هر حال: بنده این گوشی رو خریدم و نظرم رو درباره گوشیم در اختیار دوستانی که دنبال خرید یک میانرده هستند قرار می دهم.
برای من کیفیت تصویر صفحه نمایش خیلی مهم بود چون کارم وب گردی و اینستاگرامه، و در این زمینه از گوشیم بسیار راضی ام. از باطریش هم بگم واقعا خوبه و کار من رو برای یک روز استفاده کامل راه می اندازه.
حقیقتش بنده گیمر نیستم و نمی دونم اگر باهاش بازی کنید چقدر در اجرای بازی ها روانه.
اما برای کار من که وب گردی و گردوندن پیج اینستاگرام هست، فوق العاده است و هیچ گونه لگ یا داغ کردن نداره.
به هر حال هر کس باید با توجه به نوع استفاده اش گوشی ای مناسب کارش تهیه کنه.
به نظر بنده این گوشی بسیار مناسب کارهای روتین و ساده روزانه هست.
مخلص دوستان

Samsung Galaxy S20 FE Samsung Galaxy S20 FE

1399/12/15 با سلام
بین Note 10 lite- S20 fe و S10 lite مزدد هستم. اصلا اهل یازی نیستم. و گوشی رو برای گردش در فصای مجازی و انجام کارهام در اینترنت نیاز دارم. سرعت گوشی و هنگ نکردن برام مهمه با کیفیت باتری و صفحه نمایش.
شما کدوم رو پیشنهاد می دین.
با تشکر

Samsung Galaxy S10 Lite Samsung Galaxy S10 Lite

1399/12/15 با سلام
بین Note 10 lite- S20 fe و S10 lite مزدد هستم. اصلا اهل یازی نیستم. و گوشی رو برای گردش در فصای مجازی و انجام کارهام در اینترنت نیاز دارم. سرعت گوشی و هنگ نکردن برام مهمه با کسفیت باتری و صفحه نمایش.
شما کدوم رو پیشنهاد می دین.
با تشکر

Samsung Galaxy Note10 Lite Samsung Galaxy Note10 Lite

1399/12/15 با سلام
بین Note 10 lite- S20 fe و S10 lite مزدد هستم. اصلا اهل یازی نیستم. و گوشی رو برای گردش در فصای مجازی و انجام کارهام در اینترنت نیاز دارم. سرعت گوشی و هنگ نکردن برام مهمه با کسفیت باتری و صفحه نمایش.
شما کدوم رو پیشنهاد می دین.
با تشکر

Samsung Galaxy A51 Samsung Galaxy A51

1399/9/2 با سلام
یک مشورت نیاز دارم اگر دوستان راهنمایی بفرمایند ممنون می شم
بین دو گوشی آ ۳۱ رام ۶ با آ ۵۱ کدوم رو برای یک کاربر خانم که فقط دوربین و باطری و اینترنت گوشی براش مهمه، و اصلا اهل بازی (بخصوص بازی های سنگین) نیست. کدام مدل رو پیشنهاد می دین؟

Samsung Galaxy A31 Samsung Galaxy A31

1399/8/30 با سلام
یک مشورت نیاز دارم اگر دوستان راهنمایی بفرمایند ممنون می شم
بین گوشی آ ۳۱ رام ۶ با آ ۵۱ کدوم رو برای یک کاربر که فقط دوربین براش مهمه و اینترنت. و اصلا اهل بازی (بخصوص بازی های سنگین) نیست. کدام مدل رو پیشنهاد می دین؟

Huawei nova plus Huawei nova plus

1397/1/18 با درود خدمت دوستان
من یک سال و اندی هست این گوشی رو دارم خیلی هم ازش راضی ام، البته من اهل بازی با گوشی نیستم فقط کارای عمومی انجام می دم، امروز برام یک آپدیتی حدود 2.37 گیگابیتی اومد که اندرویدش به ورژن ۷ آپدیت شد.
موفق باشین

Huawei nova plus Huawei nova plus

1396/2/18 سلام. والا من که هیچ مشکلی زیر نور با صفحه گوشیم ندارم. احتمالا دوستانی که نوشتن صفحه گوشیشون زیر نور واضح نیست از عینک آفتابی استفاده می کنن. یا اینکه تنظیمات گوشیشون صحیح نیست یا ممکنه گوشی تعمیری یا تقلبی بهشون انداختن.

Huawei nova plus Huawei nova plus

1396/1/24 سلام دوستان
خواهشا اگر کسی گلس مناسب پیدا کرده برای این گوشی لطفا اطلاع بده از کجا تهیه کرده. دیجی کالا داره ولی خریدارها کامنت گذاشتن که مناسب نیست.

Huawei nova plus Huawei nova plus

1395/12/22 سلام دوست عزیز
من هم قبلا در توضیحات گوشیم این ایراد رو نوشتم، چون زمانیکه در کنسرت فیلم گرفتم صدای فیلم کاملا گنگ و نامفهمومه.

Huawei nova plus Huawei nova plus

1395/12/13 با سلام مجدد خدمت دوستان عزیز علاقمند به بحث درباره موبایل
دیدم برخی از دوستان روی شارژ سریع (فست شارژ) بحث دارن لذا خواستم تجربه خودم رو از میزان سرعت شارژ در این گوشی خدمت شما عرض کنم. گوشی (نوا پلاس هواوی) من که الان یک هفته ای می شه ازش استفاده می کنم به نظرم نسبت به گوشی های قبلیم سریعتر شارژ می شه. به عنوان مثال حدود 30 دقیقه 60 درصد حتی بیشتر شارژ می گیره که رضایت بخشه. البته زمان دقیقش رو اندازه گیری نکردم. ولی در ظاهر سریعه.
البته من نمی دونم منظور از فست شارژ چی هست و چه مدت زمان ایده آل هست برای فست شارژ بودن. ولی شخصا از سرعت شارژ این گوشی راضیم.
موفق باشین
سوال دیگه ای بود در خدمتم.

Huawei nova plus Huawei nova plus

1395/12/9 با سلام خدمت دوستان و علاقه مندان به بحث موبایل
من چند روزیه که گوشی هواوی نوا پلاس روخریدمم. به همراه گوشی یه قاب شیشه ای هم بود که خیلی مفیده.
من قبلا یه اچ تی سی 826داشتم که واقعا اذیتم کرد تاچش افتضاح بود
. هنوزم از این گوشی زیاد استفاده نکردم. ولی تجربه ام برای این چند روز کاملا رضایت بخشه. کیفیت ساخت، زیبایی، خوش دستی، روانی، کیفیت عکس و فیلمبرداری خوب و در حد عالیه. سنسور اثر انگشت سریع و دقیق عمل میکنه.
تنها ایرادش اینه که توی کنسرت که فیلم گرفتم کیفیت ضبط صداش اصلا خوب نیست و صدا کاملا نامفهومع. البته فقط در کنسرت اینجوری بود و در حالت عادی صدای ضبط شده خوبی داره.
به هر حال به نظرم این گوشی از سامسونگ سری j7 و A7 بهتره.

Huawei nova plus Huawei nova plus

1395/10/3 سلام خدمت همه دوستان
راستش کمکی میخواستم ازتون اگر به طور کامل راهنماییم کنید ممنونتون میشم.
الان که دارم براتون تایپ میکنم یک گوشی اچ تی سی مدل 826دستمه، که از اطلاعات همین سایت استفاده کردم و خریدمش. ابتدا خیلی گوشی خوبی بود ولی بعد ۲ماه تاچش لگ میزد و تا الانم درست نشده. تقریبا دیگه ازش نا امید شدم و میخام یک گوشی جدید بخرم. اینو بگم من آدم گوشی بازی نیستم و تقریبا اصلا با گوشی بازی نمی کنم. فقط عکس انداختن و کیفیت صفحه نمایش و تاچ گوشی و آنتن دهی برام مهمه. البته قیمتش هم برام مهمه. دوستم G8 هواوی داره. توصیه کرد بخرم اما الان تو گوشیا این نوا پلاس رو دیدم خیلی چشممو گرفته. اما شدم مثل آدم مار گزیده که می ترسم گوشی بخرم دوباره تاچش خراب باشه یا یک مشکل دیگه داشته باشه.
لذا از دوستانی که این گوشی رو دارن یا تجربه کار کردن با هواوی رو دارن خواهش میکنم راهنمایی درست و دقیق بکن که بین این گوشی و سامسونگ j7 کدوم بهتره؟

HTC Desire 826 HTC Desire 826

1395/5/4 با سلام
من به هیچ وجه این مدل گوشی رو توصیه نمیکنم. خیلی منو اذیت کرد، درسته شیکه ولی تاچش از کار می افته، من حدود ۳ ماهی مصیبت کشیدم با تاچش، الانم نمیدونم چی شده که درست شده، ولی هیچ تضمینی نیست دو دقیقه دیگه چطور باشه، دوربین پشتش هم که بعد از آپدیت به اندروید ۶ در حد ۵ مگاپیکسل هم نیست. به هر حال من سامسونگ A7 یا گوشی های دیگر سامسونگ رو توصیه میکنم.
موفق باشبن

HTC Desire 826 HTC Desire 826

1395/3/13 و هنچنان مشکل تاچ گوشی من پابرجاست و درست شدنش با دستورالعمل پست قبلیم هم موقت بود

HTC Desire 826 HTC Desire 826

1395/3/9 با سلام خدمت دوستان
الان که دارم این سطر رو براتون مینویسم بسیار خوشحالم که مشکل تاچ گوشیم کاملا رفع شده، البته من به صورت کاملا اتفاقی فهمیدم که چرا تاچ این گوشی گیر داره، دیشب جایی بودم که مجبور شدم اینترنت سیم کارتمو روی only 3G بذارم یعنی از حالت اتومات در بیارم دیدم کاملا گوشیم مشکل تاچش رفع شد، الان چند بار امتحان کردم و دیدم مشکل از همینه.
گوشیتون رو از حالت اتو در بیارین مشکلش تا حد زیادی رفع میشه.
موفق باشید

HTC Desire 826 HTC Desire 826

1395/3/5 یعنی چی؟ کجا این کارو کنم؟ یه بار ریست فکتوری کردم درست نشد متاسفانه

HTC Desire 826 HTC Desire 826

1395/3/4 سلام مجدد خدمت دوستان. من همونطور که در پست قبلیم گفتم گوشیمو الان به اندروید ورژن 6 ارتقا دادم و تغییراتی در گوشیم ایجاد شد که بیشتر ظاهری هستند. یعنی تاچ گوشیم که مشکل پیدا کرده بود مشکلش رفع نشد. و همچنان مشکل داره. به هر حال اگر این مشکل نرم افزاری بود باید رفع می شد. اگر کسی از دوستان می تونه کمکم کنه ممنون می شم بهم اطلاع بده.
تلگرام من s_rahbari83@ میباشد.
با تشکر

HTC Desire 826 HTC Desire 826

1395/3/3 سلام خدمت همه دوستان
من همونطور که در قبلا هم گفتم تاچ گوشیم گیر داره و الان در حال آپ کردن به اندروید 6 هستم بیلد نامبر اندرویدم هم 2.10.707.3 هست. امیدورام تاچ گوشیم درست بشه چون خیلی دیگه رو اعصابمه.

HTC Desire 826 HTC Desire 826

1395/2/26 کند شده، دیر عمل میکنه بخصوص موقع تایپ

HTC Desire 826 HTC Desire 826

1395/2/23 سلام
امکانش هست که آدرس تعمیرگاه رو بدین من هم برم رام گوشیمو عوض کنم. تاچش مشکل پیدا کرده متاسفاته

HTC Desire 826 HTC Desire 826

1395/1/12 با سلام
بعد از دو ماه کار با این گوشی که از سری w هست چند روزیه تاچ گوشیم خوب کار نمی کنه و به شدت رفته روی اعصابم. دقیقاد همون مشکلاتی که محمد رضا م در تاریخ : 1395/1/9 گفتن برای گوشی منم بوجود اومده.
امیدوارم با تعویض رام گوشیم مشکلش حل بشه وگرنه با توجه به مشکل تاچ این سری به دوستان توصیه خریدش رو نمی کنم.
موفق باشید

HTC Desire 826 HTC Desire 826

1394/12/12 سلام دوستان
من برای بار دوم این سوالو مطرح می کنم لطفا اگه کسی جوابشو می دونه پاسخ بده.
یه مشکلی با گوشیم دارم اینکه با اینترنت همراه GPRS صفحه وب باز نمیکنه سرعت اینترنتم هم خوبه ربطی به سرعت نداره نمیدونم مشکلش چیه، گوشی اچ تی سی یکی از فامیل هامون هم همینطور بود که مدلش وان ای ۹ بود. لطفا اگه کسی میدونه مشکلش چی هست راهنماییم کنه.
ممنون

HTC Desire 826 HTC Desire 826

1394/12/11 سلام دوستان
من یه مشکلی با گوشیم دارم اینکه با اینترنت همراه GPRS صفحه وب باز نمیکنه سرعت اینترنتم هم خوبه ربطی به سرعت نداره نمیدونم مشکلش چیه، گوشی اچ تی سی یکی از فامیل هامون هم همینطور بود اگن مدا وان ای ۹ بود. لطفا اگا کسی میدونه مشکلش چی هست راهنماییم کنه.
ممنون

HTC Desire 826 HTC Desire 826

1394/12/3 سلام
بله گوشی من ساخت چین هست و هیچ گونه مشکلی باهاش ندارم، نه داغ میکنه نه هنگ و نه مشکلی در تاچش هست

HTC Desire 826 HTC Desire 826

1394/11/15 حسین جان پستت خیلی عالی بود، کمک زیادی بهم کرد در لذت بردن از گوشیم
😊

HTC Desire 826 HTC Desire 826

1394/11/15 با سلام
من با توجه به اینکه از طریق این سایت اطلاعات مربوط به گوشیها رو مطالعه کردم و گوشی خودمو که همین HTC desire 826 هست رو خریدم و یک کاربر غیر حرفه ای موبایل هستم حالا می خوام بعد از 2 هفته کار با این گوشی اطلاعات خودمو رو در اختیار دوستان قرار بدم تا بلکه راهنمایی باشه برای کاربران غیر حرفه ای موبایل: (با توجه به اینکه گوشی خانمم سامسونگ J7 هست)
-گوشی من ساخت چینه، و سفارش هنگ کنگ هست. هیچ حرف اضافه ای ( s یا w نداره) در ابتدا کی برد فارسی نداشت که می شد ربان مورد نظر رو دانلود کرد.
-اندرویدش 5.0.2 هست و دکمه software update هم فعاله زنی می گه که به پاخرین ورژن آپدیت هست فعلا. البته یه آپدیت 68 مگی چند روز پیش برام اومد که نصب کردم ولی اتفاق خاصی نی افتاد. ولی برخی از برنامه هام هر چند روز یه بار آپدیت میشن.
-رزولیشین صفحه نمایشش از گوشی های هم رده بالاتره ولی در زیر نور شدید به قول برخی از -دوستانمون مربع هایی در صفحه نمایشش پیدا می شه که بسته به میزان سخت گیری شما می تونه غیر مهم یا خیلی مهم باشه و راستش برای من اصلا مهم نسیت.
-من اهل بازی نیستم ولی در کنار دوربین پشت، داغ میشه البته نه در حد آزار دهنده. من تبلت لنوو هم داشتم داغ می شد و با گوشی سامسونکم که بازی کنی داغ می شه. به نظرم داغیش در حد آزار دهنده نیست
-سرعتش خوبه و تا حالا هیچ مشکلی از لحاظ هنگ کردن نداشتم.
-کیفیت دوربین عقب و جلو 13 مگاپیکسل هست که در روز عالیه ولی در شب متوسط
-بعد از یه مدتی دست گرفتن اگه بدون محافظ قاب باشه به خاظر جنس بدنه، بسته به رنگش ممکنه کثیفی دست روی بدنه بخضوض لبه دیده می شه.
-کیفیت اسپیکرهاش: تا حالا هیچ گوشی از برندهای دیگه رو ندیدم که اینقدر صدای بلند و با کیفیتی داشته باشه.
-به نظرم کار کردن با سامسونگ راحت تره. قسمت شرت کاتها رو باید در 2 یا گاهی 3 مرتبه پایین کشید تا باز بشه و این تو ذوق می زنه خیلی (منظورم اون قسمتی هست که از بالای گوشی پایین می کشی و وای فایو اینا رو روشن می کنی :-) )
-تم هاش عوض می شه ولی رنگ بک گراند (پس زمینه) رو نتونستم تغییر بدم.
-روی صفحه نمایش اولیه اش هم من زیاد طراحی این قسمت ساعت و پیش بینی آب و هواش خوشم نمیاد، سیاه و سفیده که جالب نیست به نظر من (این تیکی از مواردی از گوشیمه که ازش راضی نیستم)
در کل به نظر من گوشی خوبیه و برای کسانی که یک گوشی میان رده با قیمت متوسط رو به پایین می خوان گوشی خوب و خوش دست و با امکانات خوبیه. و ظاهرش هم شیکه و به قول یکی از دوستان اسپرته.
بازم سوالی بود در خدمتم.
موارد 1 تا 27 از مجموع 27 مورد
خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا