مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : محمد ف
  • تاریخ عضویت : 1390/11/16
  • تعداد نظرهای داده شده : 37

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 37 از مجموع 37 مورد

Nokia Lumia 735 Nokia Lumia 735

1393/11/21 سلام حمیدجان، کیفیت رنگ های تیره بهتره تا رنگ های روشن، ولی من با گوشی های دیگه مقایسه نکردم اما در زیر نور آفتاب به خوبی همه چیز دیده میشه، کلا کیفیتش متوسط رو به بالاست، از لحاظ اون سه کلید هم شما میتونید هنگام کار کردن با دستگاه در هر قسمتی از دستگاه که باشید حتی هنگام بازی کردن با سوایپ از پایین نمایشگر به بالا پنهان کنید و مجددا همین کار رو انجام بدید تا سه کلید پیدا بشه و هیچ مشکلی نداره حتی تو تنظیمات میتونید حالت خودکار حذف کنید و...

Nokia Lumia 735 Nokia Lumia 735

1393/11/6 سلام بر همه ی دوستان،
چند روز قبل گوشیم آپدیت شد (لومیا ۷۳۵) و بعد از آپدیت، کمتر داغ میکنه و مصرف باتریش هم خیلی بهتر از قبل شده، حتی تغییری هم در کاشی باتری کرده که درصدش هم نشون میده، فعلا تغییرات دیگه ای ندیدم یا شاید هم از لحاظ سیستمی بهتر شده باشه، کلا راضیم از گوشیم، اما چون من لومیا ۱۰۲۰ داشتم و حتی نوکیا ۸۰۸ دارم دوربینش راضیم نمیکنه و منتظر جاگزین ۱۰۲۰ هستم، در کل انشاالله هر گوشی که دارین و یا قصد خریدش رو داشته باشین، مبارکتون باشه و نهایت استفاده رو ازش ببرین،
ضمنا برای اینکه مصرف باتریتون بهتر بشه تو هر گوشی ویندوزفونی که داشته باشین، این کاری که من میگم اگر دوست داشتین انجام بدین، البته گوشی در سسیستم فقط رنگ سیاه و سفید نشون میده حتی هنگام وبگردی که خیلی مصرف باتری بهتر میشه
1. Setting
2. Seystem
3. ease of access
وقتی وارد شدید گزینه ی high contrast رو فعال یا ON کنید، می بینید که بعد از این کار گوشی رنگ سیاه و سفید میشه، برای من با این کار و استفاده نسبتا سنگین دو روز طول میکشه که کلا به ۱۰٪ برسه.
وقت خوش، یا حق.

Nokia Lumia 735 Nokia Lumia 735

1393/10/2 سلام حمید جان، من که تا به حال مشکل امنیتی و یا ویروس... نداشتم، اما فقط از فروشگاه Microsoft استفاده می کنم.

Nokia Lumia 735 Nokia Lumia 735

1393/9/27 سلام،
جفتش مثه همه هیچ فرقی نمیکنه، خودم که لومیا ۷۳۵ دارم و دوستم لومیا ۷۳۰ هیچ تفاوتی ندارن، تو سایت مایکروسافت و یا نوکیا هم واسه هر دو نوشته OLED ، حتی اگر تو سایت gsmarena هم دقت کرده باشی در آخر نوشته:
Disclaimer. We can not guarantee that the information on this page is 100% correct
تا جایی که من دیدم تفاوت در لومیا ۷۳۰ - ۲ سیم کارت، هست و لومیا ۷۳۵ شارژ بی سیم شبکه 4G همین.

Nokia Lumia 735 Nokia Lumia 735

1393/9/23 نه دوست عزیز، پرش آنتن نداره، البته مخابرات ایران رو نمیدونم، ولی دوستم که ۷۳۰ داره همچین مشکلی نداره، شارژ بی سیم هم زیاد کاربرد نداره چون نمیتونی همزمان کار کنی باید بذاری رو دستگاهش که شارژ بشه، اینجوری همون سیمی بهتره چون هنگام شارژ هم میتونی ازش استفاده کنی، در مورد 4G من نمیتونم نظر بدم، اما یه چیز کلی بگم که مدیریت دو سیم در یک تلفن در بعضی موارد بهتره، دیگه تصمیم با شماست.

Nokia Lumia 735 Nokia Lumia 735

1393/9/21 سلام دوستان،
من دو یا سه هفته میشه که این گوشی رو خریدم و در کل راضی هستم،
اینکه من بخوام راجب این گوشی نظر بدم کار درستی نیست، چون هیچ وقت من و یا شما یه جور ازش استفاده نمی کنیم و منصفانه نیست که کسی بخواد از روی نظر من بخره، بالاخره هر چی باشه انتظارات فرق می کنه،
خب، اول از همه که حتی برای من هم خیلی مهم بود، باتری گوشی بود، از ۱۰ صبح که ازش استفاده در حد whatsapp و مکالمه و وب گردی و ایمیل می کنم، (روشنایی خودکار، بیشتر در محیط کم نور) تا ساعت ۱۲ شب معمولا بین ۲۰٪ و ۳۰٪ میرسه، ضمناً من نه آهنگ نه بازی روش دارم، اما صبح تا شب دوام میاره. (وای فای همیشه روشن و همیشه از 4G استفاده می کنم)
اما نکته دوم و شاید مشکل، گوشی در بعضی کارای سنگین مثل نقشه، یک مقدار داغ میکنه که حتی باتریش هم با یه لومیا ۷۳۰ تعویض کردم و برطرف نشد چون لومیا ۷۳۰ داغ نمیکنه، پس شاید هنگام بازی کردن داغ بشه، به نظرم علت داغی یه چیز معمولیه یا شاید گوشیم مشکل داره، هر چند که من ایران نیستم و از شرکت نوکیا خریدم، در کل برای من مشکل حساب نمیشه، فکر می کنم بخاطر دارا بودن از شارژ وایرلس باشه، چون وقتی میذارم که شارژ بشه داغ میکنه، البته اینا همش حدسه و دقیق نمیدونم.
دوربینش هم با برنامه لومیا کامرا، راضی کننده هست، دوربین جلو هم خوبه، از نظر خوشدستی هم عالیه، هنگام مکالمه صدای بلندگوش یه کم گوشم رو اذیت می کرد چون خیلی بلند بود و یه مقدار نویز داشت که وقتی صداش کم می کنم روی ۵ یا ۴ خوب میشه و صدای بلندگو خروجی به همین صورت هست، در کل خوبه و من مشکلی ندارم،
خب من بیشتر از این استفاده ای نداشتم که بخوام نظر بدم، حالا اگر کسی سوالی داشته باشه تا جایی که بتونم، کمک می کنم،
ممنونم.

Motorola Moto G Motorola Moto G

1392/10/18 سلام دوستان،
من این گوشی رو خریدم فقط میتونم بگم عالیه، باطریش خوبه، هنگام فیلمبرداری وقتی روی صحفه ضربه بزنید عکس هم می گیره، ضمنا یه قابلیت خیلی خوبی که داره اسلوموشن هم فیلبرداری میکنه، البته دوربینش نسبت به قیمتش خوبه، هیچگونه تاخیری نداره و سرعت خیلی خوبی داره، حافظه ۱۶ گیگابایت هم ۱۲ گیگابایت آزاده که خوبه یعنی برای من بسه، پیشنهاد می کنم تا جایی که امکان داره ۸ گیگابایتی نخرید هر چند که شاید برای بعضی ها کفایت کنه، خلاصه این مدتی که دستمه حدودا یک ماه، فعلا هیچ مشکلی نداشته، کیفیت صداش هم چه بلندگو و چه هنگام مکالمه خوبه، از جلو که نگاش می کنی تقربیا یه دست مشکیه بدون هیچ اسمی، جدیدا که داره آپدیت ۴.۴ کیت کت میاد که احتمالا بهتر هم میشه، تاچشم خوبه، کلی بگم هر کسی این گوشی رو بگیره از نظر من پشیمون نمیشه، فقط یک چیز خیلی مهم دوستان، تو ایران خیلی الکی گرونه، فعلا نخرید تا قیمتش افت کنه، من نمیدونم رو چه حسابی اینا دارن اینقدر گرون میفروشن، راستی من خارج از ایرانم، تازه اینجا که من خریدم، حتی قیمت واقعیش هم نبود و گرون تر خریدم شد ۷۷۰ هزار تومان. به هر حال این نظر منه و اگر کسی این گوشی رو خرید و مشکلی براش پیش امد به من گیر نده، انشااللّه هر کس هر گوشی که میخواد بتونه بخره با قیمت واقعیش،
یا حق.

Motorola Moto G Motorola Moto G

1392/9/28 جهت اطلاع دوستان در سایت mygsm.me که در دبی هست این گوشی رو وارد کرده اما قیمتش بالاست، ۹۷۵ درهم، چیزی حدود ۷۵۰ هزار تومان البته به صرف امروز.
یا حق.

Nokia Asha 501 Nokia Asha 501

1392/7/5 سلام رضا جان،
بذار خیالت رو راحت کنم که نوکیا آشا ۵۰۱ هیچگونه تمی ساپورت نمیکنه و وقتت رو هدر نده، فقط شما می تونی تصویر زمینه برای صحفه قفل و صحفه اصلی انتخاب کنید.
ضمنا تصویر صحفه ی اصلی فقط چند تایی که هست رو می تونی انتخاب کنید اما برای صحفه قفل می تونی هر تصویری که دوست داشتی انتخاب کنی،
لطفا از دوستان خواهش می کنم کسی که این گوشی رو نداره الکی نظر نده، ممنون.

Nokia Asha 501 Nokia Asha 501

1392/6/18 سلام سامان جان،
متاسفانه من در ایران نیستم اما این روشی که من میگم امتحان کن اگر تونستی حتما اعلام کن تا دیگران هم اسفاده کنن. اگر نتونستی، شرمنده.
با گوشیت برو توی اینترنت (آیکون آبی رنگ که به شکل کره زمین هست) وقتی باز شد اگه دقت کنی تو صحفه نوشته Apps روش کلیک کن یا ضربه بزن. اگر باز شد که دیگه کار تموم شده و می تونی بازی و نرم افزار دانلود کنی.
روش دوم
اول UC Browser دانلود کن و نصب کن بعد از نصب برنامه رو باز کن و در قسمت بالا سمت چب که نوشته UC Browser ضربه بزن و این آدرس رو بنویس:
https://store.nokia.mobi
بعد اگر وارد شدی رو هر بازی یا نرم افزاری که خواستی دانلود کنی وارد یه صحفه جدید میشی که سه تا گزینه وجود داره، شما رو Install ضربه بزن و اجازه بده تا دانلود بشه و هر پیامی که نمایش میده Ok بزن یا Continue بزن تا برنامه نصب و دانلود بشه.
ضمنا برای نصب برنامه حتما باید حساب کاربری در نوکیا داشته باشی تا بتونی دانلود کنی. فعلا شما این روش ها رو امتحان کن ببین جواب میده یا نه.
(تو این روش ها که توضیح دادم گوشیم و برنامه UC Browser به زبان انگلیسی بود.)

Nokia Asha 501 Nokia Asha 501

1392/6/17 سلان امیر جان، کلا هنوز از واتس آپ پشتیبانی نمیکنه، یعنی هنوز براش همچین برنامه ای ساخته نشده.

Nokia 105 Nokia 105

1392/4/9 سلام سامان جان،
خوب این گوشی باطریش ۸۰۰ میلی آمپره ولی *ایکس وان* ۱۳۲۰ میلی آمپره. که من تو قسمت نظرات گفتم: ((طبق پیشنهاد نوکیا؛ می تونین باطری گوشی نوکیا ۱۰۵ رو ارتقاء بدین تا عمر باطری بیشتری داشته باشید.
از این مدل Nokia Battery BL-5C می تونین استفاده کنید، ۱۰۲۰ میلی آمپر هست. ضمنا اصل باشه.))
از لحاظ ضد آب بودن هم، من تو قسمت نظرات گفتم ((دکمه هاشم مثل اینکه در برابر آب مقاوم بود یعنی اگه با دست خیس باهاش کار کنی آب قسمتی که دکمه هاش هست نفوذ نمیکنه.))
یکم نظرات دیگران هم اگه وقت کردی بخون راجب گوشی توضیح دادن. فقط من یه چیزی رو اضافه کنم میشه هنگام مکالمه صدای گوشی رو کم کرد تا کس دیگه نتونه گوش بده.

Nokia 105 Nokia 105

1392/4/5 راستی دوستان، طبق پیشنهاد نوکیا؛ می تونین باطری گوشی نوکیا ۱۰۵ رو ارتقاء بدین تا عمر باطری بیشتری داشته باشید.
از این مدل Nokia Battery BL-5C می تونین استفاده کنید، ۱۰۲۰ میلی آمپر هست. ضمنا اصل باشه.

Nokia 105 Nokia 105

1392/4/4 سلام دوست خوبم،
از پاسخ شما ممنونم.
از مدیر این سایت خواهش می کنم در قسمت مشخصات نوکیا ۱۰۵ و گزینه امکانات ارتباطی نوکیا ۱۰۵ قسمت USB بجای نوشتن [دارد (charging فقط)] ضربدر قرمز بکشن، چون اصلا درگاه USB ندارد، متشکرم.

Nokia 105 Nokia 105

1392/4/2 سلام،
عجیبه که دبی هنوز نیومده!
باور کنید امروز رفتم با سرپرست نوکیا صحبت کردم، به خدا نمیدونست اصلا نوکیا ۱۰۵ چیه! حتی میگفت این گوشی اینجا نمیاد، در صورتی که تو سایت نوکیا که مربوط به دبی هست، نوشته: "بزودی"
به هر حال مبارکت باشه، دوست عزیز. فقط اگه ممکنه یه لطفی کن بگو که آیا میشه از طریق "USB" گوشی رو شارژ کرد یا همچین درگاهی نداره؟
ممنون میشم جوابم رو بدی.

Nokia 105 Nokia 105

1392/3/30 دوستان سلام،
این‏ ‏گوشی‏ ‏و چند گوشی دیگه هنوز در دبی هم نیومده و فکر نکنم ربطی به تحریم داشته باشه،
اما یه شرکتی تو 'عجمان' آورده بود حالا دیگه چه جوری وارد کرده بود نمیدونم اما من از نزدیک دیدم، خیلی صحفه کوچکی داشت و فکر کنم به این دلیل عمر باطریش زیاده. ولی نه فارسی داشت نه عربی البته همین جور که گفتم هنوز رسمی وارد بازار نشده. به نظرم خوشکل بود دکمه هاشم مثل اینکه در برابر آب مقاوم بود یعنی اگه با دست خیس باهاش کار کنی آب قسمتی که دکمه هاش هست نفوذ نمیکنه.
راستش من می خواستم بگیرم به این دلیل که تو مشخصاتش نوشته "یو اس بی" فقط واسه شارژ داره که مزیت خیلی خوبیه اما متاسفانه این گوشی نداشت.
در هر حال تا رسما وارد نشده نمیشه قضاوت کرد.
و به محض اینکه وارد شد اطلاع میدم که خوبی و بدی هاش چیه. پس صبر می کنیم البته اگه به اصطلاح کاسه صبرتون لبریز نشده باشه.

HTC Desire 600 dual sim HTC Desire 600 dual sim

1392/3/7 سلام دوستان،
شاید حافظه گوشی کم باشه اما اگه دقت کنید 25GB فضای ابری داره اونم از "دراپ باکس" که عالیه، البته نه برای ما که سرعت اینترنت ضعیفی داریم، ضمنا از دوستان عزیز خواهش می کنم تا با موبایلی کار نکردن الکی ایراد نذارن روش، فرقی هم نمیکنه که از چه برندی باشه.
یا حق.

Nokia Lumia 720 Nokia Lumia 720

1392/2/4 سلام به همه شما،
دوستانی که قصد خرید این گوشی رو دارند، تا قیمتها بالاتر نرفته، خریداری کنید، از من به شما نصیحت.

Nokia Lumia 520 Nokia Lumia 520

1392/2/4 سلام به همه شما
دوستانی که قصد خرید این گوشی دارند، تا قیمتها بالاتر نرفته، خریداری کنید، از من به شما نصیحت.

Nokia Lumia 720 Nokia Lumia 720

1392/1/8 سلام بہ ھمہ دوستان این گوشی از روز شنبہ در (دبی) با قیمت ۱۲۰۰ درھم بہ فروش خواھد رسید و انشااللہ بہ زودی در ایران ھم خواھد آمد.

Nokia Lumia 720 Nokia Lumia 720

1391/12/29 سلام مہدی جان،
بہ احتمال زیاد بعد از سیزدہ فروردین، البتہ اللہ اعلم...
پیشاپیش نوروزتان پیروز

Nokia Lumia 620 Nokia Lumia 620

1391/11/20 سلام علی جان، میتونی به این سایت مراجعه کنی، کامل توضیح داده، البته به انگلیسی نوشته.

http://www.techradar.com/reviews/phones/mobile-phones/nokia-lumia-620-1117351/review

به نوشته های techradar:

نقاط قوت:
ارزان ((البته نه در ایران))، عملکرد خوب و سریع گوشی، صحفه نمایش خوب نسبت به گوشی های در این قیمت، برنامه های کاربردی، قاب های قابل تعویض، پشتیبانی از کارت حافظه تا ۶۴ گیگابایت.

نقاط ضعف:
باتری و مرورگر وب و کوچک بودن صحفه.

حکم نهایی:
مشکل خاصی در این گوشی نمیباشد جز این که صحفه نمایش کوچک و RAM کم که نسبت به قیمت پایین گوشی نمیتوان آنها را نقاط ضعف گوشی دانست، تنها موضوع واقعی باتری ضعیف موبایل است و این موضوع تا حدی در هر تلفن ویندوز ۸ در حال حاضر میباشد، ممکن است سبک HTC 8s یا مشخصات Nokia Lumia 820 نداشته باشد اما با پشتیبانی از کارت حافظه تا ۶۴ گیگابایت میتوان یک برتری نسبت به این دو گوشی دانست...

ترجمه در Google Translate

امیدوارم تونسته باشم کمکی کرده باشم.

Nokia Lumia 620 Nokia Lumia 620

1391/11/15 من‏ ‏با‏ WP8 ‏‏‎کار‏ ‏نکردم‏ ‏کہ‏ ‏بگم‏‏ ‏سیستم‏ ‏عاملش‏ ‏خوبہ‏ ‏یا‏ ‏عالیہ‏ ‏و‏ ‏آدم‏ ‏تعصبی‏ ‏هم‏ ‏نیستم‏ ‏پس‏ ‏در‏ ‏این‏ ‏مورد‏ ‏نمیتونم‏ ‏نظری بدم

Nokia Lumia 620 Nokia Lumia 620

1391/11/14 سلام محمد جان،
‏از‏ ‏لحاظ گوشی،‏ نوکیا لومیا‏ ‏۶۲۰ برای ‏شما‏ ‏بہترہ.‏
ولی‏ ‏لطفا‏ ‏بیشتر‏ ‏تحقیق‏ ‏کن‏ ‏کہ‏ ‏فردا‏ ‏بندہ‏ ‏مقصر‏ ‏نباشم

Nokia Lumia 620 Nokia Lumia 620

1391/11/12 سلام محمد جان،
از چند لحاظ لومیا ۶۲۰ خوبہ و از چند لحاظ اکسپریا جی، خوبہ، اما شما کلا ھدفت از موبایل چیہ؟
بہ قول دوستمون: شما اول مشخص کن ویندوزفون می خوای یا اندروید، چون این دو مدل گوشی، دو سیستم عامل متفاوت دارند.

Nokia Lumia 620 Nokia Lumia 620

1391/11/1 سلام امیر جان،
بیخيال، فعلا مشکل این چيزا نیست، مشکل اصلی گرونیہ...

Nokia Lumia 620 Nokia Lumia 620

1391/10/29 سلام خدمت دوستان،
جھت اطلاع فعلا این گوشی در دبی ۹۰۰ درھم میباشد.

Nokia Lumia 620 Nokia Lumia 620

1391/10/27 سلام امیر جان،
من مخالف گوشی ھای HTC نیستم، اما NFC, HTC 8s ندارہ در صورتی کہ NFC, Nokia Lumia 620 دارہ، کہ این برتری گوشی Lumia 620 نسبت بہ HTC 8s نشون میدہ.
ضمنا اختلاف قیمت ھم با توجہ بہ ھمین سایت ۵۰ یورو میباشد کہ پول کمی نیست.

Nokia Lumia 620 Nokia Lumia 620

1391/10/21 سلام امير جان،
بلہ برنامہ whatsapp نصب ميشہ.
احتمالا تا آخر اين ماہ مياد. البتہ اللہ اعلم.

Nokia Lumia 620 Nokia Lumia 620

1391/10/6 سلام حسین جان،
باید جداگانه خریداری کرد.
اما هنگام خرید می تونی رنگ مورد علاقه ات رو انتخاب کنی و بعد خریداری کنی.

Nokia Lumia 620 Nokia Lumia 620

1391/9/24 سلام به همگی،
و یک خبر خوب دیگر هر چند که این خبر زیاد دست اول نیست اما دوستانی که می‌گفتند نبود رادیو نقطه ضعفه، توجه کنند که اگر خبر داشته باشید رادیو در این گوشی و کلا گوشی های نوکیا که سیستم عامل WP8 دارند بعد از آپدیت فعال خواهد شد.

Nokia Lumia 620 Nokia Lumia 620

1391/9/19 سلام،
پوریا جان، احتمالا اگر به نزدیک ترین فروشگاه موبایل هم رجوع کنید این کار رو انجام میدن. البته هنوز این گوشی نیومده که بخوای همچین کاری بکنی، تا اون موقعه هم شاید میکروسیم کارت بیاد.

Nokia Lumia 620 Nokia Lumia 620

1391/9/17 سلام پوریا جان، شما اگر در اینترنت جستجو کنید، میتونی با بریدن سیم کارت فعلیت به میکرو سیم کارت تبدیل کنی و کار سختی هم نیست، در مورد این سه گوشی، بنظرم اگر خودت انتخاب کنی خیلی بهتر از اینه که من یا دیگری بهت بگن که کدومش بهتره.

Nokia Lumia 620 Nokia Lumia 620

1391/9/16 مجددا سلام حمید جان، گوشی هایی که وارد بازار های خاورمیانه میشن معمولا آنلوک هستند شاید منظورت هک باشه که مقوله جدایی داره، ضمنا من تا با گوشی کار نکردم چطوری بهت بگم کدام یک از این گوشی ها بهتره. پس من در این مورد نظری ندارم، راجب رادیو هم این کار نرم افزاره نه سخت افزار، اگه FM Transmitter بگی شاید. که این هم زیاد مهم نیست. فعلا.

Nokia Lumia 620 Nokia Lumia 620

1391/9/16 سلام حمید جان، فکر نکنم نداشتن رادیو نقطه ضعفی برای این گوشی باشه، خیلی علاقه به رادیو اونم فقط موج FM داری، میتونی گوشی های دیگه ای تهیه کنی مانند Nokia X2-02 که حتی آنتن داخلی هم داره تازه ارزون تر هم هست.

Nokia Lumia 810 Nokia Lumia 810

1391/7/23 سلام،
نوکیا انشا‌الله داره بر می‌گرده به جایگاه خودش، هر چند که همین الان هم خیلی‌ فاصله نگرفته، من در سایت‌های خارجی‌ خوندم که نوکیا لومیا ۵۱۰ هم در راه است یعنی نوکیا از همه لحاظ به فکر همه هست.

HTC EVO 3D HTC EVO 3D

1390/11/29 سلام به همگی،‏ من یه مدتی‏ ‏هست‏ ‏که‏ ‏این‏ ‏گوشی‏ ‏رو‏ ‏خریدم،‏ ‏میخواستم‏ ‏بدونم‏ ‏آیا‏ ‏اینترنت‏ ‏فارسی‏ ‏و‏ ‏انگلیسیش‏ ‏جدا‏ ‏هست؟‏ ‏یعنی‏ ‏برای‏ ‏رفتن‏ ‏به‏ ‏سایت‏ ‏های‏ ‏فارسی‏ ‏باید‏ ‏مرورگر‏ ‏جدا‏ ‏داشته‏ ‏باشیم‏ ‏یا‏ ‏نصب‏ ‏کنیم؟‏ ‏یا‏ ‏اینکه‏ ‏با‏ ‏مرورگر‏ ‏خود‏ ‏موبایل‏ ‏میشه‏ ‏سایت‏ ‏ها‏ ‏رو‏ ‏مشاهد‏ ‏کرد،‏ ‏آخه‏ ‏وقتی‏ ‏من‏ ‏با‏ ‏مرورگر‏ ‏خود‏ ‏موبایل‏ ‏می‏ ‏روم‏‏ ‏نوشته‏ ‏های ‏سایت‏ ‏های‏ ‏فارسی‏ رو‏ ‏برعکس‏ ‏نشون‏ ‏میده،‏ ‏مرسی.
موارد 1 تا 37 از مجموع 37 مورد
خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا