مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : محمد ح
  • تاریخ عضویت : 1390/11/15
  • تعداد نظرهای داده شده : 39

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 39 از مجموع 39 مورد

Samsung Galaxy S7 edge Samsung Galaxy S7 edge

1396/10/21 سلام دوستان،آپدیت 540مگابایتی که اومد دانلودش کردم و بعد نصب رو زدم بعد از ریست شدن گوشی آپدیت تا صد هم نصب شد ولی بعدش دیگه روشن نشد همه راه حلهایی که تو سایتها گفته از جمله نیم ساعت تو شارژ زدن و .... رو امتحان کردم جواب نداد اصلا به شارژ هم که میزن شارژ نمیشه اگه راه حلی دارید ممنون میشم کمکم کنید09135900890

Samsung Galaxy S7 edge Samsung Galaxy S7 edge

1396/1/19 سلام
سید جان فقط من بودم که گفتم بعد از ارتقا موقع شارژ صفحه رنگی میشه و گوشی شارژ نمیشه که اونم بخاطر این بود که محافظ صفحه رو فعال کرده بودم بعد از غیر فعال کردن محافظ صفحه مشکل حل شد و الان نه صفحه خود بخود روشن میشه و نه مشکل عدم شارژ دارم.در مجموع تو خرید این گوشی شک نکن فقط اگه خریدی ارتقا نده چون باتری بعد از ارتقا افت میکنه.

Samsung Galaxy S7 edge Samsung Galaxy S7 edge

1396/1/14 والله ظاهرا این گوشی دو نسخه 32 و 64 داره که البته 64 این گوشی تو ایران پیدا نمیشه بعید میدونم 128 داشته باشه

Samsung Galaxy S7 edge Samsung Galaxy S7 edge

1396/1/13 عزیز دلمی داداشم.
حق با شما بود محافظ صفحه فعال بود الان درست شد.😘😘

Samsung Galaxy S7 edge Samsung Galaxy S7 edge

1396/1/6 امیر آقا من ارتقا دادم و قبلا در جواب یکی از دوستان نظرمو گفتم بعد از ارتقا باطری به نحو قابل توجهی افت کرده، علاوه بر اون گوشی رو که به شارژ میزنم بعضی وقتا صفحه خود بخود روشن میشه و یه رنگین کمان رو صفحه بوجود میاد و نه صفحه خاموش میشه و نه شارژ میشه تا اینکه صفحه رو دستی خاموش کنی.
یه سرچ تو اینترنت هم بکن بعد از ارتقا باطری به نحو محسوسی افت میکنه اینو سایتای بررسی کننده هم گفتند به نظر من فعلا ارتقا نده.

Samsung Galaxy S7 edge Samsung Galaxy S7 edge

1396/1/5 الیناخانوم
ببخشید شما عاشق اپل هستین خب بهتون تبریک میگم انشاالله بپای هم پیر بشین منتها بحث اینه این پیج راجع به سامسونگه و ما سامسونگیا دوست داریم مسائل و مشکلات اج 7 اینجا مطرح بشه ... شما اگه راجع به مشکلات بقیه راجع به این گوشی اطلاعی داری اینجا درج کن ما هم خوشحال میشیم نظرتونو بشنویم محض اطلاعتون خودم بشخصه تا الان حتی یه بار به پیج اپل سر نزدم چون وقتی گوشی مورد علاقه من نیست لزومی نداره اونجا علاف باشم. یا علی مدد

Samsung Galaxy S7 edge Samsung Galaxy S7 edge

1396/1/5 سلام
اپلیکیشن«پوشه امن» رو از گالکسی اپ دانلود کن همون ناکس قدیمی منتها بروز و عالیه

Samsung Galaxy S7 edge Samsung Galaxy S7 edge

1396/1/1 سلام محسن جان
والله من شارژر فابریک خود گوشی هست بعد از ارتقا به اندروید ۷ این مشکل برام پیش اومده بر خلاف شما در طول شارژ فقط یک یا نهایتا دوبار صفحه روشن و شبیه رنگین کمان میشه و باید دستی صفحه رو خاموش کنی.... و اگه صفحه رو خاموش نکنی شارژ نمیشه گذشته از اون اگه تو سایتا هم خونده باشی شارژدهی گوشی با ارتقا به اندروید ۷ افت کرده امیدوارم سامسونگ یه آپدیت جدید براش بده.

Samsung Galaxy S7 edge Samsung Galaxy S7 edge

1395/12/28 دوست عزیز من ارتقا دادم و پشیمونم اولا باتریش زودتر خالی میکنه قبلا حتی با استفاده معمولی تا 5 روز شارژ داشتم الان بزحمت با همون استفاده 36ساعت...بغیر از این بعد از ارتقا موقعی که گوشیو به شارژ میزنم بعضی وقتا صفحه خودبخود روشن میشه و رنگاش قاط میزنه و تو همین حالت میمونه و دیگه شارژ نمیشه تا اینکه دستی صفحه رو خاموش کنم تا مشکل حل بشه.
دوستان دیگه اگه تجربه مشابهی دارن لطف کنن بگن ممنون میشم.

Samsung Galaxy S7 edge Samsung Galaxy S7 edge

1395/9/18 ممنونم امید جان: با غیر فعال کردن برنامهkview locker که جهت خاموش کردن صفحه نمایش بوسیله کاور بود فعلا چهار روزه با این مشکل مواجه نشدم دو سه روزه دیگه بگذره و این مشکل پیش نیاد بطور قطع مشکل از همینه بازهم از پاسخگویی شما ممنونم.

Samsung Galaxy S7 edge Samsung Galaxy S7 edge

1395/9/15 ممنون از لطفتون محمد آقا؛ حدودا بعد از چند روز این مشکل براتون بوجود اومد؟؟چند بار این مشکلو کلا تجربه کردین؟؟ از کاورهایی که صفحه رو خاموش میکنه هم برا گوشی استفاده کردین؟؟؟۰۹۱۳۵۹۰۰۸۹۰ تلگرام میشه در خدمتتون باشم بیشتر صحبت کنیم؟؟

Samsung Galaxy S7 edge Samsung Galaxy S7 edge

1395/9/13 سلام دوستان: ده روزه این گوشیو خریدم و از انتخابم خیلی راضیم مشکلی که تو این ده روز داشتم این بود که تا الان سه بار صفحه نمایش گوشی به رنگ سیاه در میومد و گوشی هنگ میکرد که البته هر بار با ریست گوشی که نگه داشتن بیش از ده ثانیه دکمه پاور و ولوم داون بوده مشکل حل شده خواستم از دوستان بپرسم کسی تجربه مشابهی داشته برا رفع دائمی مشکل چه باید کرد؟؟؟ ممنون میشم پاسخ بدید.

Samsung Galaxy Note 3 N9000 Samsung Galaxy Note 3 N9000

1393/2/10 سلام آقا پوریا! ممنون از راهنماییت و معرفی لینک رام عربستان. بالاخره بسختی دانلود و نصبش کردم عالیه به دوستانی هم که زبان فارسی منو براشون مهمه توصیه میکنم دانلود و نصبش کنند.

Samsung Galaxy Note 3 N9000 Samsung Galaxy Note 3 N9000

1393/2/9 رو یه مقوا یه مستطیل به ابعاد 15 در 8 سانتیمتر بکش ابعادش دستت میاد اندازه ش هم برا یه خانوم مطمئن باش آزار دهنده نیست دو تا از خواهرزاده هام این گوشیو دارن و هیچکدوم از اندازه ش شاکی نبودن خیالتون راحت باشه. موفق باشید.

Samsung Galaxy Note 3 N9000 Samsung Galaxy Note 3 N9000

1393/2/8 سلام آقا پوریا! ممنون از راهنماییت فقط بیزحمت اگه ممکنه نحوه دانلود رام رو از ترا فایل برام توضیح بدید هیچ جوری نتونستم دانلودش کنم.

Samsung Galaxy Note 3 N9000 Samsung Galaxy Note 3 N9000

1393/2/6 سلام امید جان، بدون مشکل و از طریق ادین گوشیمو با رام روسیه ارتقا دادم الان سرعت و پردازش گوشی نسبت به قبل فوق العاده بهتر شده و برخلاف نظر دوستان منوی فارسی گوشیم هم حذف نشده. فقط می خواستم بدونم چطور میشه از شر پیغام android.process.acoreکه مانع نصب برنامه های بیشتر رو گوشی میشه خلاص شد؟ ممنون میشم اگه اطلاعی دارید جواب بدید..

Samsung Galaxy Note 3 N9000 Samsung Galaxy Note 3 N9000

1393/2/6 سلام امید جان، بدون مشکل و از طریق ادین گوشیمو با رام روسیه ارتقا دادم الان سرعت و پردازش گوشی نسبت به قبل فوق العاده بهتر شده و برخلاف نظر دوستان منوی فارسی گوشیم هم حذف نشده. فقط می خواستم بدونم چطور میشه از شر پیغام android.prosses.acore که مانع نصب برنامه های بیشتر رو گوشی میشه خلاص شد؟ ممنون میشم اگه اطلاعی دارید جواب بدید..

Samsung Galaxy Note 3 N9000 Samsung Galaxy Note 3 N9000

1393/2/4 سلام امید جان!
ممنون از زحماتت در این پیج، گوشیم بطور خودکار به اندروید 4.4.2 به حجم 380 مگابایت آپدیت شد که بنظر خودم هیچ تغییر محسوسی در عملکرد گوشی بوجود نیومد و حتی کندتر هم شد الان می خواستم با رام روسیه ارتقاش بدم تو توضیحاتی که تو یکی از سایتا خوندم گفته بود که رام دانلود شده رو در قسمت PDA ی ادین اضافه کنید در حالیکه تو نرم افزار ادین چیزی بنام PDA پیدا نکردم و دیگه اینکه با توجه به اینکه با رام روسیه منوی گوشی فارسی نمیشه چطور میتونم منوی گوشیمو فارسی کنم؟ شماره من 09131800300 هست اگه ممکنه یه پیام بدید باهاتون تماس بگیرم و سوالاتمو بپرسم پیشاپیش ممنون از راهنماییات.

Samsung Galaxy Note 3 N9000 Samsung Galaxy Note 3 N9000

1393/1/30 سلام سینا جان! من بعد از دانلود و نصب فایل 380 مگا بایتی دیگه نمیدونم برا ادامه نصب کیت کت رو گوشیم چکار باید بکنم اگه امکانش هست بیزحمت یه راهنمایی بفرمایید. در صورت امکان یه
پیام رو گوشیم بدید باهاتون تماس بگیرم.
ممنون از لطفت.
09131800300

Samsung Galaxy Note 8.0 N5100 Samsung Galaxy Note 8.0 N5100

1392/3/15 خانم مریم گ:
آنچه این تبلت رو(7.7 اینچی) از همه تبلتهای سامسونگ -باستثنای نکسوز 10- متمایز می کنه صفحه نمایش بسیار با کیفیت سوپر آمولد با تراکم پیکسلی 196ppi اونه که تجربه لذتبخشی برای بازی، تماشای فیلم، وبگردی و مطالعه فراهم می کنه که اونو در عمل در سطح بالاتری نسبت به رقبایی مثل آیپد مینی، نوت 8 و خیلی دیگر از رقبا قرار می دهد.
پردازنده این دستگاه هم کورتکس A9 با فرکانس 1.4 گیگاهرتزه، که مطمئنا در اجرای بازی های گرافیک بالا به خوبی عمل خواهد کرد و شما از این نظر دغدغه ای نخواهید داشت من خودم با تب P7500 ده اینچی که پردازنده ای به مراتب ضعیف تر از این دارد کار کردم و برخلاف نظر دوستان در بیش از یکسال از تاریخ خرید تاکنون هیچگونه کندی و هنگ در اجرای بازیهای سنگین از اون ندیدم این مدل که جای خود دارد.
باتری دستگاه هم 5100 میلی آمپریه، که در یک استفاده سنگین براحتی تا دو روز دوام می آورد و در مواقع حساس شما را تنها نخواهد گذاشت که البته سامسونگ در این دو مورد یعنی باتری و صفحه نمایش در مدلهای بعدی به طور محسوسی پسرفت داشته است که جا داشت حداقل در نوت 8 از این باتری و صفحه نمایش استفاده می کرد.
اما نقطه ضعف بارز این تبلت در مقایسه با نوت 8 ورژن قدیمیتر اندروید آن(هانی کامب 3.2) است که مطمئنا پشتیبانی اندروید را در ارتقا به اندروید 5 نخواهد داشت هر چند هم اکنون قابلیت ارتقاء به ورژن 4.0.4 یعنی ایس کریم ساندویچ را داراست.
در مجموع و باتوجه به انتظار شما از یک تبلت برای بازی و وبگردی و البته توقع داشتن وزن کم و ابعاد مناسب با داشتن تنها 335 گرم وزن -تقریبا هم وزن نوت 8- انتخابی مناسب برای شما می باشد. قیمت اون هم برای ورژن 16 گیگ حدود یک و سیصد وپنجاه ست.
هر چند و با وجود همه توضیحات بالا انتخاب خود من نوت 8 اینچیه چرا که خود همون قلم اس پن قابلیتیه که براحتی نمیشه از اون چشم پوشی کرد و صد البته سخت افزار بسیار قوی و بروز بودن و پشتیبانی سامسونگ از این محصول در آینده -که این پشتیبانی برای نسخه 7.7 اینچی به احتمال زیاد وجود نخواهد داشت- این تبلت رو به گزینه مناسب تری برای انتخاب مبدل می سازد.

Samsung Galaxy Note 8.0 N5100 Samsung Galaxy Note 8.0 N5100

1392/3/14 بعضی دوستان در پاسخ به کامنت سایرین متاسفانه یا اصلا کامنت اونارو نمی خونند یا دانش کافی برا جواب دادن ندارند و با اینحال اقدام به جواب دادن می کنند که متاسفانه هیچ کمکی هم به انتخاب اونا نمی کنند!!
مثلا در پاسخ به خانم مریم گ وقتی ایشون میگه تبلتی می خوام که اندازه ش بزرگ نباشه یعنی اینکه تبلتهای سایز ده اینچ، کلا از دایره انتخاب شون خارجه و نیاز به معرفی تب های با این سایز نیست و از اونجا که ایشون بدنبال یه تبلت سایز متوسط در حد ایپد مینیه، بنابراین تبلتهای سایز هفت هم بدردشون نمی خوره و با این حساب فقط دو تب p6800 7.7 میمونه و نوت 8، که باید با ذکر نقاط قوت و ضعف هر کدوم ایشون را به سمت انتخاب درست راهنمایی کرد.
متاسفانه هر بار با مطالعه بعضی کامنتا چیز زیادی دستگیر آدم نمیشه و در انتخاب هیچ کمکی نمیشه از دوستان خواهشمندم مثل امیر ت و با آگاهی کامل نظر بدن و راهنمایی کنن.

Samsung Galaxy Note 8.0 N5100 Samsung Galaxy Note 8.0 N5100

1392/3/11 دوست عزیز جناب دنیل ق!
خودت با مقایسه مشخصات سخت افزاری ایندو قطعا به انتخابت می رسی اصلا بحث مقایسه ایندو تبلت قیاس مع الفارقه! همیشه و در اینگونه موارد معمولا مقایسه رو بین دو چیزی باید انجام بدی که از نظر مشخصات به هم نزدیک یا مثل هم باشند و در اینگونه موارد که اینهمه اختلاف بین این دو مورد وجود داره اصلا مقایسه کردن منطقی نیست، بحث تراکم پیکسلی پایین تر نوت 8 نسبت به نکسوز 7 فقط روی کاغذه، و در عمل اصلا به چشم نمیاد.
اختلاف قیمت چند صد هزار تومنی این دو تبلت خودش به خوبی گویای همه چیزه و نیازی به مقایسه نیست.

Samsung Galaxy Note 8.0 N5100 Samsung Galaxy Note 8.0 N5100

1392/3/5 امیر جان، تو یه فروشگاه در پاساژ پی سی سنتر شیراز نوت 2 و نوت 10.1 رو برا تست گذاشته بودن من با قلم هر دو رو نوت 10.1 کار کردم قلم خودش خیلی کلفت می نوشت طوری که در هر سطر بیش از دو سه کلمه نمی شد بنویسی اما با قلم نوت 2 بسیار سریع و روان و در عین حال کوچک و مثل قلم و کاغذ واقعی می نوشت، از فروشنده سوال کردم گفت برا بهبود کارایی قلم می تونی نوک قلم رو تعویض کنی، همین سوال رو از دو فروشنده دیگه هم پرسیدم اونا هم همین جواب رو دادند حال با توجه به گفته شما و دوستان در مورد تشابه کارایی و کیفیت قلم نوت 8 و نوت 10.1، شما هم با قلم نوت 2 رو نوت 8 کار کن و در صورت بهبود کارایی، به تعویض نوک قلم و حتی تعویض قلم با قلم نوت 2 فکر کن، در صورت تجربه مارو هم بی نصیب نذار.

Samsung Galaxy Note 8.0 N5100 Samsung Galaxy Note 8.0 N5100

1392/3/3 سلام امیر جان، توضیحاتت واقعا جامع و کامل بود من خودم هم دقیقا مثل شما باطری رو شارژ می کنم یعنی بعد از خالی شدن کامل باطری اونو فول شارژ می کنم و بعد از رسیدن به 100% میذارم حدود نیمساعت دیگه هم شارژ بشه و خوشبختانه با این روش به تجربه مشابه شما رسیدم یعنی شارژ دهی گوشی و لب تاپ و دو دوربین عکاسی و هندیکمم الان عالیه.
در رابطه با قلم s pen باید بگم من با قلم نوت 2 رو نت 10.1 کار کردم از قلم خودش خیلی بهتر بود یعنی تقریبا تجربه ای مشابه قلم و کاغذ داشتم و باور کنید تفاوت چندانی بین نوشتن با قلم و کاغذ معمولی حس نکردم شما هم اگه برات مقدوره نوک قلمش رو تعویض کن شاید کارایی قلمش بهبود پیدا کنه. باز هم از توضیحات و راهنمایی ممنونم

Samsung Galaxy Note 8.0 N5100 Samsung Galaxy Note 8.0 N5100

1392/3/1 امیر جان از پاسخ دقیقت ممنونم اگه ممکنه از تجربیات کار باهاش هم برامون بنویس هر چند بسیاری از شبهاتم راجع به انتخاب این گجت زیبا از بین رفت.
از تجارب خودت راجع به نحوه شارژ باتری که منجر به عمر بیشتر باتری میشه هم برامون بنویس ممنونم.

Samsung Galaxy Note 8.0 N5100 Samsung Galaxy Note 8.0 N5100

1392/2/29 امیر جان اگه ممکنه باطریشو در حالت وبگردی و تماشای فیلم تست کن و ببین در هر دو حالت یا مجموعا چقدر کار میده، در ضمن اگه ممکنه یه مقایسه بین قلم و باطری این تبلت و نوت 10.1 انجام بده و نتیجه رو اینجا بنویس چرا که به دلایل یاد شده خیلی از دوستان تو انتخاب بین این دو تبلت مرددند، پیشا پیش ممنون از راهنماییت.

Samsung Galaxy Note 8.0 N5100 Samsung Galaxy Note 8.0 N5100

1392/2/26 دوست عزیز! اگه کامنت منو خوب خونده باشی من خواستم یه مقایسه دقیق بین باطری هر دو داشته باشین و بگین کدوم مدت بیشتری در شرایط استفاده یکسان کار میدن، به هر حال ممنون از توضیحاتت.

Samsung Galaxy Note 8.0 N5100 Samsung Galaxy Note 8.0 N5100

1392/2/25 در پاسخ به محمد حسین ر:
محمد حسین جان!اینطور کلی گویی کردن هیچ کمکی به دوستان در انتخاب یا عدم انتخاب این دو تبلت نمیکنه، اگه ممکنه یه مقایسه بین قلم دو تاش بکن و نیز یه فیلم یکسان بمدت یکساعت رو هر دو تاش (در حالت شارژ صد در صد)همزمان پخش کن و ببین هر کدوم با یک ساعت پخش فیلم چند درصد باطری کم می کنن در صورت امکان این شماره منه ممنون میشم جواب بدی.09132820018

Samsung Galaxy Note 8.0 N5100 Samsung Galaxy Note 8.0 N5100

1392/2/22 ممنون از راهنماییت امیر جان

Samsung Galaxy Note 8.0 N5100 Samsung Galaxy Note 8.0 N5100

1392/2/21 در پاسخ به نظر AMIR T:
دوست گرامی:
من خودم تا به حال این تبلتو از نزدیک ندیدم اما بنا به نوشته سایت دیجی کالا این تبلت فتوشاپ لمسی ندارد و اینو بعنوان یکی از نقاط ضعف این تبلت منظور کرده بود اینم لینکش:
http://www.digikala.com/?Products=Tablet&Product=Tablet-Samsung-Galaxy-Note-8-N5100-16GB

Samsung Galaxy Note 8.0 N5100 Samsung Galaxy Note 8.0 N5100

1392/2/21 ممنون از اطلاع رسانی دقیقت دوست عزیز، مونده بودم بخرمش یا نه اما الان با این اطلاعات جامع و کاملی که دادی همین فردا می خرمش!!!!!

Samsung Galaxy Note 8.0 N5100 Samsung Galaxy Note 8.0 N5100

1392/2/21 در پاسخ به نظر دوست عزیز جناب AMIR T
همانطور که می بینی قیمتها هر روز داره کلی افت می کنه و قیمت امروز با دیروز کلی تفاوت داره اونموقع که من کامنت گذاشتم قیمت این تبلت تو فروشگاه مهرنام 2050 بود که نسبت به قیمت روز اولش که 2350 بود فقط سیصد تومان افت کرده بود و نه ششصد و ده تومان، و قیمتش تو آپسا موبایل هرمزگان 1790 بود که نسبت به قیمت روز اولش که 1975 بود کمتر از دویست افت کرده بود بنابراین می بینی که ... بهر حال بگذریم این موضوع ارزش بحث کردن نداره مهم اینه که با نخریدن این تبلت به رسیدن این تبلت به قیمت واقعیش کمک کنیم، ضمنا اگه اطلاعات جدیدی در مقایسه این دو بدست آوردی بی اطلاعمون نذار. پیشاپیش ممنون از اطلاع رسانیهای دقیقت.

Samsung Galaxy Note 8.0 N5100 Samsung Galaxy Note 8.0 N5100

1392/2/21 در پاسخ به دوست عزیز جناب محمد حسین ر:
من خودم به شخصه با توجه به محدودیتهای آیپد و ios در ایران کلا سمت محصولاتش نمیرم و یکی از مهمترین دلایلم برا انتخاب این تبلت و تبلت نوت 10.1 قلم بسیار کاربردی اونه.
من خودم هم مثل شما ظاهر نوت 10.1 به دلم نشسته اما با این حال منتظرم نظرات دوستان رو که با هر دو کار کردن ببینم و بعد مطمئن تر تصمیم بگیرم
هر چند فکر میکنم ضعفی که این داره برمیگرده به طراحی دکمه فیزیکی back که دقیقا مثل ویو 3 طراحی شده و من خودم بارها حین وبگردی و تماشای فیلم بطور اتفاقی و با لمس این دکمه کاملا از اینترنت و تماشای فیلم و حتی بازی خارج شدم که میتوانست در این محصول سامسونگ تکرار نشه، و در مقابل نقاط قوت زیادی مثل پردازنده با سرعت بالاتر، وزن حدود دویست و پنجاه گرم سبکتر و اندازه مناسبتر نسبت به نوت 10.1 داره که امتیاز این تبلتو برا انتخاب افزایش میده اما با این حال بهتره منتظر بمونیم تا هم قیمت این تبلت متعادلتر بشه و هم مقایسه دقیقتری از این دو مخصوصا هم قلم و هم باتری این دو بعمل بیاد و بعد با آگاهی بیشتری تصمیم بگیریم.

Samsung Galaxy Note 8.0 N5100 Samsung Galaxy Note 8.0 N5100

1392/2/19 دوست عزیز هر چند با نظرتون راجع به نخریدن این تبلت تا رسیدن به قیمت واقعیش کاملا موافقم اما این تبلت تا حالا فقط حدود دویست هزار تومان کاهش قیمت داشته نه 610 هزار تومان، شما 1790 رو با اولین قیمت همون فروشگاه که 1975 بوده مقایسه کن نه با بالاترین قیمت یه فروشگاه دیگه.
به هر حال نه تنها تو این مورد که حتی در موارد دیگه مثل گرانی غیر منطقی قیمت خودرو و سایر اجناس هم ای کاش اتحادی اینچنین نشون می دادیم و با نخریدن، گران فروش را سر جاش می نشوندیم به امید اونروز و داشتن غیرت و حمیتی در حد عربا!!!!

Samsung Galaxy Note 8.0 N5100 Samsung Galaxy Note 8.0 N5100

1392/2/19 دوست عزیز جناب محمد حسین ر:
بنا به نوشته سایت دیجی کالا این تبلت ظاهرا برنامه فتوشاپ لمسی رو نداره، قلمش هم ظاهرا همون قابلیتهای قلم نوت 10.1 رو داره.
جهت اطلاع میتونید نقد و بررسی سایت دیجی کالا از این تبلت، که البته یه کپی پیست دقیق از نقد و بررسی نوت 10.1 تو همون سایت بوده رو مطالعه بفرمایید!

Samsung Galaxy Note 8.0 N5100 Samsung Galaxy Note 8.0 N5100

1392/2/19 ممنون از جواب دوست عزیز جناب AMIR T، بیزحمت اگه اطلاعات جدیدی بدست آوردین بی نصیبمون نذارید.
از مدیر سایت هم بخاطر سایت بسیار خوب و بروزشون ممنونم.

Samsung Galaxy Note 8.0 N5100 Samsung Galaxy Note 8.0 N5100

1392/2/16 ممنون از پاسخ دوست عزیز جناب AMIR T:
بین این تبلت و نوت 10.1 مرددم، آنچیزی که برام رفع تردید میکنه یکی عمر باتری دستگاهه که تو استفاده عملی اگه نزدیک به نوت 10.1 باشه اینو انتخاب میکنم و دیگه قابلیتهای قلمه، دوستانی که با هر دو تاش کار کردن بنظرشون قابلیتهای قلم اس پن تو نوت 8 نسبت به نوت 10.1بهبود پیدا نکرده؟
پیشا پیش ممنون از جوابتون

Samsung Google Nexus 10 Samsung Google Nexus 10

1392/2/15 دوست عزیز سایت دیجی آنلاین به قیمت 2 میلیون سیصدو پنجاه تومان میفروشه.

Samsung Galaxy Note 8.0 N5100 Samsung Galaxy Note 8.0 N5100

1392/2/14 دوست عزیز میشه از پسر خاله ت بپرسی باطریش در حالت وبگردی و تماشای فیلم دقیقا چقدر جواب میده؟ و دیگه اینکه دکمه فیزیکی back در حالت افقی مزاحمتی تو بازی یا وبگردی ایجاد نمیکنه؟ پیشاپیش ممنون از جوابت.
موارد 1 تا 39 از مجموع 39 مورد
خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا