مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : ALI R
  • تاریخ عضویت : 1394/10/30
  • تعداد نظرهای داده شده : 3

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 3 از مجموع 3 مورد

LG G4 Stylus LG G4 Stylus

1395/2/8 سلام. کوشی ها برند الجی LG وسایل هاش کم یاب و تعمیرهاش گرون تر از بقیه برند هاست . ودر هنگام فروختن خیلی موبایل فروش ها می که ما الجی نمی خریم و فقط هواوی و سامسونگ در رده هست. خواستم فقط از تجربه های خودم بکم شاید به دردتون بخوره عزیزان. اگه قصد خرید موبایل خوب دارید. از برند سامسونگ یا هواوی بخرید.

Samsung Galaxy J2 Samsung Galaxy J2

1395/1/30 سلام می خوام از تجربه خودم بکم که بدردتون بخوره. من می خواستم موبایل بخرم خیلی از مغازه دار ها جی 2 را پیشنهاد میدادنند در این حدود قیمت ها .منم گفتم نگاهی بندازم به موبایل وقتی موبایل جی2 را در دستم گرفتم دیدم (خیلی خیلی سبک هست) و موبایل خوش دستی نیست اصلا و به این قیمت این موبایل زیاده. اگه می خواهید یک موبایل خوب بخرید برید به برند LG

LG G4 Stylus LG G4 Stylus

1395/1/30 سلام من این کوشی را تازه خریدم . باید بکم بهترین کوشی هست از هر لحاظ کامل ترین موبایل هست هر کی خواست بخره پیشنهاد می کنم چون خیلی ارزش خرید داره. به سوی سامسونگ و هواوی تا پولتون حیف نشه چون از روی تجربه می کم این هارو . خیلی موبایل خریدم و فروختم از هر برندی ولی مثل این نمی شه هیچ کوشی فقط LG G4 Stylus بخرید. تا یک عمر راحت باشید.
موارد 1 تا 3 از مجموع 3 مورد
خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا