مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : ailin i
  • تاریخ عضویت : 1390/11/14
  • تعداد نظرهای داده شده : 1

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 1 از مجموع 1 مورد

Nokia N9 Nokia N9

1390/11/14 با سلام
من بعضی وقتها که وقت داشته میشم به بخش سر می زنم و نظرات دوستان را می خونم و تا به امروز ثبت نام نکرده بودم ، و موضوعی که باعث ثبت نام در این بخش شد ، جوابگویی به آقای آرمین هستش.
آرمین خان شما که این همه گوشی سامسونگ را تعریف می کنی ، تا حالا شده گوشی n9 و سامسونگ را یکجا دستت بگیری. من رفتم n9 بگیرم و فروشنده به خاطر آکبند بودن گوشی ماکتش را ابتدا داد و من از فروشنده خواستم اصل سامسونگ S II را بده . باور کن اصلاً ماکت نوکیا با اصل سامسونگ هم قابل مقایسه نیست . سامسونگ مثل اسباب بازی می مونه با اون کپی برداری از اپلش.
در مورد برنامه هم باید بگم به قدری کار کردن با n9 لذت بخشه و خوشاینده که نگو.
حالا چند تا گیم و برنامه اندرویدی بیشتره دلیل برتری سامسونگ نمیشه .
می خوام یه مقایسه کنم که شاید مقایسه درستی نباشه ولی به خاطر اینه که منظورم را برسونم.
شما ماشین بنز را با ب ام و مقایسه بکن . شاید در یک رده قیمتی ماشین ب ام و امکانات بیشتری نسبت به بنز داشته باشه ولی بنز بنزه .( ومن ترجیح میدم بنز سوار باشم)
بهرحال در مورد موبایل هم هرکی یه خواسته ای داره که باید طبق اون خواسته هاش انتخابش را انجام بده ولی باید بگم در بین برندها سامسونگ آخرین انتخاب منه.(و شاید اصلا انتخاب نکنم)
در ضمن یه پیشنهادی هم براتون دارم . شما که این همه از سامسونگ تعریف می کنی ، چرا اومدی تو بخش n9 نظراتت را می نویسی بروید پیش دوستاتون و هی قربون صدقه سامسونگ بشین.
موارد 1 تا 1 از مجموع 1 مورد
خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا