مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : mohammad r
  • تاریخ عضویت : 1394/10/26
  • تعداد نظرهای داده شده : 4

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 4 از مجموع 4 مورد

Samsung Galaxy J1 Ace Samsung Galaxy J1 Ace

1394/10/29 اره خب گفتم دیگه میخام همه رو بتونم ببندم چون الان گوشی هیچ فرقی با قبل نکرده فقط این نرمافزار را که نصب کردمم نمیدونم چرا نمیشه حتی حذفش کنم
اگر روت کنم گوشی رو میتونم نرم افزارهای سیستمی رو هم ببندم؟؟
الان واقعا هیچ کدوم از افرادی که اینجا نظر دادن و از سرعت گوشی تعریف کردن مشکل من رو ندارن که مدام رم پر بشه و مجبور به restart بشن؟؟ گوشی من مشکل نداره احتمالا؟ طبیعیه این قضیه؟

Samsung Galaxy J1 Ace Samsung Galaxy J1 Ace

1394/10/28 من این نرم افزار رو نصب کردم اما چندتا مشکل داره هم اینکه نرم افزارهایی مثل تلگرام رو که به لیست نرم افزار اضافه کدم بعد از خروج از تلگرام بسته نمیشه. و هم متاسفانه فقط یکسری از نرم افزارها که خودم قبلا نصب کردم رو میتونم به لیستش اضافه کنم. بعضی نرم افزارها مثل ایمیل و مرورگر گوشی رو هم حتی نمیشه اضافه کنم به لیست. امکان این وجود نداره که همه برنامه ها یا حتی بعضی برنامه های سیستمی رو بتونم به لیست این نرم افزار اضافه کنم؟؟؟
باید xposed installer هم قبلش نصب کنم حتمن؟چون بعضی سایتها گفتن باید اونم نصب کنم؟؟

Samsung Galaxy J1 Ace Samsung Galaxy J1 Ace

1394/10/27 مرسی از کمک شما
من البته دو مورد اول یعنی disable کردن بعضی نرم افزارها و انتقال به کارت حافظه رو انجام دادم قبلا اما بازهم این مشکل وجود داشته. امیدوارم با کمک نرم افزاری که معرفی کردید این بار مشکل حل بشه.
فقط ببخشید این نرم افزار جلوی اجرای خودکار برنامه ها رو میگیره یا فقط اگر از نرم افزاری خارج بشم اون رو میبنده؟چون فکر میکنم بیشتر مشکل گوشی من اجرای خودکار برنامه هاست.
و با توجه به اینکه من گوشیم رو روت نکردم این نرم افزار میتونه جلوی اجرای خودکار برنامه ها رو بگیره؟
چون خیلی از نرم افزارها برای اینکه جلوی اجرای خودکار رو بگیرند نیاز دارند که قبلش گوشی رو روت کرده باشم؟

Samsung Galaxy J1 Ace Samsung Galaxy J1 Ace

1394/10/26 سلام
ببخشید دوستان یک سوال داشتم اگر کسی راه حل داره لطفا راهنمایی کنه:
تقریبا یک ماه هست گوشی j1 ace که 4G رو ساپورت میکنه و با رم 768 هست رو خریدم اما متاسفانه یک مشکل اساسی دارم. متاسفانه رم گوشی خیلی زود پر میشه تا حدی که تقریبا فقط حدود 95MB یا کمتر فضای خالی باقی میماند و گوشی خیلی کند میشه و دمای cpu رو بالا میبره. دمای cpu حتی تا 65 هم بالا رفته گاهی اوقات. نرم افزار و بازی خاص و سنگینی هم روی گوشی نصب نکردم. اما با این وجود خیلی زود رم گوشی به مرور پر میشه و باعث شده که مجبور بشم از روزی که گوشی رو خریدم تقریبا هر یک روز تا نهایتا دو روز گوشی رو مدام restart کنم تا رم گوشی خالی بشه اما مجدد به مرور رم گوشی دوباره پر میشه. اکثر نرم افزارها رو هم force stop میکنم که باز نشه و رم رو اشغال نکنه اما باز خیلی زود رم پر میشه و باعث هنگ کردن گوشی میشه.
میخواستم ببینم سایر دوستانی که این گوشی رو دارند هم همچین مشکلی دارن یا گوشی من مشکل خاصی داره؟
و اگر راه حل خاصی هم کسی بلده برای حل این مشکل لطفا راهنمایی کنید.
با تشکر
موارد 1 تا 4 از مجموع 4 مورد
ایسام