مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : پویا ر
  • تاریخ عضویت : 1394/10/22
  • تعداد نظرهای داده شده : 14

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 14 از مجموع 14 مورد

LG Stylus 3 LG Stylus 3

1396/4/30 من رفتم بیرون هر جا پرسیدم گفتن هوا میفته لبه پایینی و بالایی گوشی و حتی یک گوشی هم دیدم که گلس داشت و هوا افتاده بود زیرش. شما از کجا تهیه کردین ؟

LG Stylus 3 LG Stylus 3

1396/4/28 سلام.

دوستان گلسی هست که روی این گوشی کامل بشینه و هوا نیفته زیرش ؟ محافظ صفحه برچسبی چطور نیست واسه این گوشی ؟

LG Stylus 3 LG Stylus 3

1396/4/28 سلام.
قطعا این گوشی. گوشی های سامسونگ همه بعد از یک مدت کوتاه هنگ می کنند و کند می شوند و اصلا روون نیستند و همه این ها به خاطر نرم افزار خود سامسونگه ! TouchWiz ...

از نظر من LG قطعا بهتره. اما هر گوشی یک معایبی هم داره. اما از نظر سرعت این گوشی واقعا روونه و من با آیفون قبلی خودم 6اس پلاس مقایسه می کنم می بینم واقعا گوشی روونیه. نه در اون حد اما چیزی از اون کم نداره.

LG Stylus 3 LG Stylus 3

1396/4/21 سلام.
دوستانی که این گوشی رو دارید با تاچش مشکلی ندارید ؟ تاچ گوشی خیلی حساسه تا حدی که من حتی دستم رو از روی صفحه بر می دارم در حد میلیمتر باز هم تاچش عمل می کنه ! این طبیعیه یا باید ببرم گارانتی ؟

Apple iPhone 6s Plus Apple iPhone 6s Plus

1395/5/1 گوشی رو به ۹.۳.۳ آپدیت کردید ؟

تو این آپدیت خیلی خیلی سرعت سیستم عامل رفته بالا و روون شده ولی متاسفاته یک مقدار شارژ رو بیشتر می خوره.
برای اون دو سه درصد هم اگر تو درصد های پایین مثلا ۵ یا ۶ درصد باشه زیاد مهم نیست جون تو اون بازه ها شارژ زودتر خالی میشه همینطور که تو ۱۰۰٪ شارژ دیرتر کم میشه. این طبیعت باتریه

Apple iPhone 6s Plus Apple iPhone 6s Plus

1395/5/1 سلام

در مورد شارژ سریع به اون صورتی که فکر کنید مثل گوشی های دیگه باشه نه ولی گوشی های پلاس آیفون بخاطر باتری بزرگی که دارند اگر با آداپتور های بزرگتر اپل مثلا آداپتور ۱۲ که آیپد ها دارن شارژ کنید خیلی سریع تر شارژ میشه مثلا ۶اس پلاس رو من با آداپتور ۱۰ همیشه می زنم به شارژ حدودا نیم ساعت ۴۰ دقیقه ۵۰ درصد شارژ میشه.

در مورد باتری هم کاملا به استفاده بستگی داره. من با یک استفاده معمولی حدودا یکی دو ساعت در روز حداقل ۲ روز شارژ دارم معمولا هم حدود ۳ روز یکبار می زنم به شارژ گوشی رو. ولی بازی نمی کنم اصلا اگر بازی کنم سریع شارژ گوشی خالی میشه.

با یک استفاده معمولی حدود ۲ ساعت در روز استفاده از نرم افزار هایی مانند تلگرام و Instagram و حدود نیم ساعت مکالمه و وب گردی باتریش ۲ روز شارژ نگه می داره.

و نکته دیگه تو شارژ نگه داشتن خیلی بستگی به تنظیمات گوشی داره مثل LocationServices و BackgroundAppRefresh.

Apple iPhone 6s Plus Apple iPhone 6s Plus

1394/12/17 سلام

از لحاظ رنگ که کاملا سلیقه ای هست ولی من خودم دوست دارم روی صفحه گوشیم مشکی باشه بخاطر همین SpaceGray خریدم. من به شخصه دوست دارم همه چی روی صفحه یکدست باشه. مشکلی که من با گوشی صفحه سفید دارم اینه که سنسور ها و دوربین جلو و بلندگو جلوشون مشکیه و خیلی تو چشم هست وقتی بدنه گوشی سفید باشه ولی اگر مشکی باشه همشون یک دست میشه.
دوربین و بلندگوی خوبی داره. دوربین سلفیش واقعا منو متعجب کرد چون خیلی کیفیتش خوبه. دوربین عقبش هم خیلی خوبه. ولی من عکس می گیرم باید تو لپ تاپ ببینم تا کیفیت واقعی عکس معلوم بشه که کاملا هم طبیعی به نظرم. 3D Touch اش که واقعا عالیه من برای تغییر نشانگر کیبورد خیلی ازش استفاده می کنم و همچنین خوندن پیام ها بدون بازکردنشون. برای لینک هم تو instagram سرچ کنید و همینطور تو گوگل زیاد هست. سایت هایی مثل دیجیکالا و بامیلو هم لوازم جانبی دارند اونها رو هم چک کنید.

در مورد سوالات هم بنده و دوستان دیگر تا جایی که بتونیم راهنمایی می کنیم.

موفق باشید.

Apple iPhone 6s Plus Apple iPhone 6s Plus

1394/12/16 من در مورد ايفون ميگم ولي براي سوني بهتره تو صفحه خودش بپرسيد
من خودم ios رو دوست دارم خيلي سيستم عامل خوبيه. خيلي روونه و هنگ نميكنه.
اگر اهل انتقال فايل بين چند گوشي هستيد مثلا بوسيله بلوتوث بهتره سراغ اپل نيايد چون خيلي محدوديت داره ازاين لحاظ.
كلا سيستم عامل محدوديه و مثل اندرويد نمي تونيد لانچر و اينجور چيزا نصب كنيد.
در مورد دوربين به نظر من دوربين سلفي عاليه دوربين عقب هم خيلي خوبه. باتري خيلي خوبي هم داره كه بستگي به استفاده بين ٧-٨ ساعت تا ١١-١٢ ساعت با صفحه روشن شارژ نگه ميداره.

Apple iPhone 6s Plus Apple iPhone 6s Plus

1394/12/16 سلام. براي من هم همينطوريه من كه دانلود نكردم

Apple iPhone 6s Plus Apple iPhone 6s Plus

1394/12/15 سلام

1- از پایین صفحه به سمت بالا که دستت رو بکشی Control Center باز میشه اونجا اولین گزینه از سمت راست رو که انتخاب کنی LockRotation هست.
2- تا حدودی می تونی اینکار رو انجام بدی. می تونی چند تا میانبر بهش اضافه کنی.
3-برای وای فای که دوباره از پایین به بالا که بکشی Control Center باز میشه از اونجا می تونی وای فای رو فعال کنی ولی برای موبایل دیتا نه متاسفانه میانبر به صورت پیش فرض نداره.

موفق باشید.

Apple iPhone 6s Plus Apple iPhone 6s Plus

1394/12/13 سلام

برای گارانتی اپل بهترین کار همینه که قبل از خرید سریال نامبر رو چک کنید و ببینید که اکتیو شده نباشه.

گوشی خودم قبل از خرید چک کردم اکتیو نبود. اکتیو کردم چک کردم دیدم تاریخ 4 ماه قبل رو داره میده ! بعد از 24 ساعت دوباره چک کردم دیدم تاریخش درست شده و دقیقا داره تاریخ یک سال رو میده.

زمان شروع گارانتی هم بستگی به آنلاک فکتوری بودن و نبودن داره. اونهایی که ICCID ندارند و آنلاک فکتوری هستند دقیقا از زمان خرید از اپل استور گارانتیشون شروع میشه ولی اونهایی که ICCID دارند چون گوشی رو اپراتور می خره از زمان اکتیو کردن دستگاه گارانتی شون شروع میشه.

اما باز هم تاکید می کنم همونطور که دوستان دیگه هم اشاره کردند بهترین کار اینه که قبل از خرید چک کنی گوشی اکتیو نشده باشه.

Apple iPhone 6s Plus Apple iPhone 6s Plus

1394/11/1 سلام

این بستگی به پارت نامبر گوشی داره. پارت نامبر های آمریکا معمولا این قسمت رو ندارند.

به نظر من اگر نباشه گوشی قشنگ تر میشه.

Apple iPhone 6s Plus Apple iPhone 6s Plus

1394/10/22 سلام

ببینید نمیشه گفت آیفون به هیچ عنوان هنگ نمی کنه. ممکنه نرم افزار هایی که استفاده می کنید روی گوشی هنگ کنند ولی چیزی نیست که بگید بخاطر اینکه هنگ می کنه آیفون نخرم.

بندرت پیش میاد که هنگ کنه ولی نمیشه گفت به هیچ وجه هنگ نمی کنه. سامسونگ رابط کاربریش سنگینه ولی گوشی های جدید سامسونگ هم مثل Note5 خیلی کم هنگ می کنند ولی خب آیفون سیستم عاملش خیلی بهینه تر از Android هست و اصلا قابل مقایسه باهم نیستند.

Apple iPhone 6s Plus Apple iPhone 6s Plus

1394/10/22 سلام

البته یک فرقی که بین پارت نامبر های مختلف هست اینه که بعضی از پارت نامبر ها علامت CE و علامت بازیافت رو روی پشت قاب ندارند. دقیق نمی دونم ولی فکر می کنم LL نداشته باشه از نوشته اضافی رو ولی BA فکر کنم داشته باشه. دقیقا نمی دونم کدوم آیفون ها دارند کدوم ها ندارند !

به عکس های زیر نگاه کنید متوجه منظورم میشید :

http://s6.picofile.com/file/8233013234/tnailnew_0.jpg

http://s6.picofile.com/file/8233013684/iphone_6s_plus_unboxing_0097.jpg

http://s7.picofile.com/file/8233013718/iphone_6s_2_29_0.jpg
موارد 1 تا 14 از مجموع 14 مورد
ایسام