مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : محسن ب
  • تاریخ عضویت : 1394/10/18
  • تعداد نظرهای داده شده : 59

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 40 از مجموع 59 مورد

Xiaomi Poco X3 Pro Xiaomi Poco X3 Pro

1400/4/11 سلام دوستان.ببخشید دوستان میشه بفرمایید تو حالت استفاده معمولی باتری این موبایل هر چند دقیقه یک درصد کم می کند؟چون متوجه شدم برا بعضی از دوستان با گذشت زمان باتری با سرعت بیشتری تخیله می شود!! اگه با چنین موردی رو به رو شدید ممنون می شوم تجربه خودتان را بگویید.
سوال بعدی که دارم از دوستانی است که قبلاً نسخه nfc رو داشتند. و الان pro رو خریداری کردند (یا اینکه به صورتی دیگر از نزدیک هر دو موبایل را مشاهده و مقایسه کردند)ممنون می شوم در مورد تفاوت کیفیت دوربین و نور صفحه نمایش تجربه های خودشون رو به اشتراک بگذارند.در مورد دوربین اگه دوستان لطف کنند بفرمایند چقدر نسخه معمولی بهتر عمل می کنه ؟و یا آیا در عمل خیلی تفاوت دارند یا چندان تفاوتی ندارند؟
با تشکر.

Huawei Y9s Huawei Y9s

1399/7/19 سلام دوستان
دوستانی که بعد از ارتقا به اندروید 10 مصرف باتری موبایلشون زیاد شده / من با ریست فکتوری نتیجه بسیار مطلوبی را گرفتم اگر این مشکل برای شما هم پیش امده می توانید ان را امتحان کنید.تقریبا باتری نزدیک به زمانی که تلفن همراه را خریداری شده بر می گرده .

اگر خواستید ریست فکتوری کنید حتما از اطلاعات خودتان از جمله مخاطبین تماس / عکس ها / فیلم ها /و... یک بکاپ و نسخه پشتیبان تهیه کنید. تا اطلاعات شخصی شما حفظ بشه چون با ریست فکتوری همه چی پاک میشه.

در ضمن با ریست فکتوری اندروید همان 10 باقی می ماند.

Huawei Y9s Huawei Y9s

1399/7/19 سلام دوست عزیز
راستش منم از کیفیت فیلمبرداری این موبایل چندان راضی نیستم و به نظرم نسبت به هم رده های خودش چندان جالب نیست در کل. و راه حلی هم برایش پیدا نکردم.
من خودم قبل این y9 2019 داشتم و بنظرم اگر بخواهیم در این مورد مقایسه بکنم باید بگوییم در حالت کلی از دوربین موبایل قبلی راضی تر بودم.

البته شاید با اپدیت های بعدی این مورد بهتر بشه که البته من احتمالش با توجه به تجربه خودم از موبایل های دیگه خیلی ضعیف می بینم .
در حالت کلی به جز این مورد و وزن موبایل / عملکرد قابل قبولی رو از نظر من داره.

Huawei Y9s Huawei Y9s

1399/4/14 سلام دوست عزیز برای منم این مورد بود که تنها راه حلی که براش پیدا کردم این بود که از توی تنظیمات اینترنت دیتا را بر روی سیم کارت یک قرار دادم با این راه تونستم این مشکل را بر طرف کنم .حالا شاید راه دیگه ای داشته باشد که من از اون بی خبر باشم.حالا شما هم یه امتحان بکن فقط حواست باشه اگه این کار رو انجام بدی با وقتی بسته روی اون سیمکارتت فعال نباشه اینترنت ازاد از شارژ سیمکارتت استفاده می کند.

Huawei Y9s Huawei Y9s

1399/4/5 سلام دوستان.
ان دسته از دوستانی که چند وقتی است اندروید 10 را دریافت و نصب کرده اند ممنون می شوم از تجربه کاربری ان بگویند و اینکه چه تغییرات محسوسی نسبت به اندروید قبلی داشته است (مثلا در زمینه باتری و همچنین رابط کاربری و دوربین)
با تشکر.

Huawei Y9 2019 Huawei Y9 2019

1399/3/23 سلام
دوست عزیز منظورم از بحث دوشاخه و سه شاخه بودن شارژر همونی است که شما می گویید در کامنت قبلی داخل پرانتز هم عرض کردم حالا شاید منظورمو درست نرسونده باشم ولی منظورم همون مونتاژ هست و یه سوالی برام پیش امده اگه جوابشو می دونید لطفا بهم بگید اونم اینکه منظورتون از مونتاژ هند دقیقا چه چیزی است ایا منظورتون تولید در هند است ( یعنی روی جعبه زده ساخت هند) و یا در چین ساخته شده ولی برای بازار هند .
در هر دو صورت تفاوت چندانی نمی تونه در زمینه سخت افزار و طراحی برد داشته باشه شاید اگر در چین تولید و برای عرضه در هند ساخته شده باشد یک مقدار تفاوت مثل اندازه رم و یا حافظه داخلی و همچنین سری اداپتور شارژر داشته باشه ولی به هر حال نوع طرحی برد چه در هند و چه در چین باید یکی باشه به جز در موارد بالا وگرنه دیگه اسمش نباید y9 2019 باشد باید یه چیز دیگه میزاشت مثل کاری که بقیه شرکت ها انجام میده به صورتی که نوع خاصی از موبایل را فقط برای بازار هند و یا چین می سازند . برا من که ساخت چین و دارای شارژر دوشاخه بود ولی خوب سوخت.
نکته بعدی که شما بهش اشاره کرده اید که خوب درست هم است اینکه قطعا همه موارد تولیدی این موبایل نخواهند سوخت و امیدوار هستم که کلا برا هیچکس نسوزه .ولی این جمله که برای کسانی که خریده اند راهکار به حساب می اید ولی برای کسی که الان میخواهد یه موبایل بخرد از همین برند هواوی گزینه های با مقداری اختلاف قیمت هست که که متواند انها را تهیه کرده هم از اندورید ده بهرمند میشود و هم و دل نگرانی سوختن این چیزا را نیز نداشته باشد.
در اخر هم از شما تشکر می کنم که دوست دارید به دیگران در این زمینه کمک کنید . منظور من هم این است که تجربه های خودمو برای دیگران بگویم در این زمینه که به دیگران در انتخابشان کمک کرده باشم.
به هر حال گارانتی خوب این شرکت در زمینه مشکلی که برای موبایل من پیش امد عمل کرد نسبتا خوبی را داشت.
موفق باشید.

Huawei Y9s Huawei Y9s

1399/3/21 سلام دوست عزیر من هم وقتی در سایت ها دنبال گلس این موبایل گشتم رو هر مدل یه مشکلی وجود داشت یا اندازه نبود یا برای این مدل نبود و... اخر یه گلسی روش انداختم که تقریبا همه جا را پوشش می دهد ولی باز هم برای این مدل نیست چون یه مقدار بزرگتر از سایز موبایل است ولی خوب هوا این چیزا نگرفن فعلا.

Huawei Y9 2019 Huawei Y9 2019

1399/3/21 دوست عزیز من در کامنت قبلی گفتم که این بحث به جایی نمیرسه و یک دور باطل ایجاد می کند لطفا اگر منبع موثق در مورد این موضوع دارید اطلاع دهید (به جز فروشنده ایی که این موبایل رو از اونجا خریدید و یا منابع نا معتبر دیگر).
و فقط جهت اطلاع باید بگم اگر این موردی که شما می گویید درست باشد یعنی این نقص مربوط به یک نقطه تولید خاص باشد شرکت بزرگی مثل هواوی بعد از دیدن اولین موارد سوختن خیلی زود مشکل را در اون خط تولید حل می کرد حال در هر کجا که می خواهد تولید شده باشد مهم این است که به هر حال یک شرکت ناظر کیفی دارد .
و دومین نکته درباره رد نظر شما این است که بر فرض محال اگه این مشکل برای اون سری هست که با شارژر های دو شاخه است خوب در این حالت شرکت های وارد کننده این موبایل به ایران وقتی دیدن این مدل هایی که به اصطلاح با شارژر دوشاخه ایی وارد می شوند برد می سوزونند در سری های بعدی وارد کردن این موبایل از نوع شارژر سه شاخه (منظورم همون چیزی است که شما می گویید)وارد می کردند.به هر حال هر یک موبایلی که می سوزه هم برای شرکت وارد کننده و هم برای شرکت بزرگی مثل هواویی بار مسئولیت سنگینی خواهد داشت. چرا که باید انها را تعمیر و یا تعویض کند.
به هر حال این موبایل دیگه تو بازار چیدا نمی شود و ادامه این بحث کار به جایی نخواهد برد جز تلف کردن وقت . امیدوارم برای دوستان دیگر این مشکل پیش نیاید .
موفق باشید.

Huawei Y9 2019 Huawei Y9 2019

1399/3/20 سلام دوست عزیز متاسفام که این اتفاق برای شما افتاد . برای من هم همین اتفاق افتاد منتها گارانتی موبایل من مدیاپردازش بود که حدود40 روز طول کشید که گوشی را برای من عوض کنند .با یه مدل دیگه عوض کرده اند .ولی باید بگم بهتره با پشتیبانی هواوی در تهران تماس بگیرید و در خواست پیگیری گارانتی کنید.
فرقی هم نمی کنه چه گارانتی داشته باشید .یه نکته دیگه اینکه گارانتی موبایل جدید که بهتون می دهند از ادامه همان گارانتی موبایل سوخته شده است.(روی جعبه موبایل جدید زده 18ماه ولی اگه تو سامانه چک کنید از ادامه گارنتی موبایل سوخته شده ادامه می دهند.)و مثل اینکه چون این دیگه تقریبا تو بازار نیست به احتمال زیاد یه y9sو یا y9 prime 2019 تحویل می دهند.
این بحثی هم که دوستان در پایین به عنوان دو یا سه شاخه بودن شارژه می کنند باید بگم کار به جای نخواهد برد و منبع رسمی این را تایید یا تکذیب نکرده و اینکه من هم وقتی موبایل خودم را به گارانتی تحویل دادم اشاره ای به این موضوع نکرده که با فلان شارژر میسوزه یا با فلان شارژه نمی سوزه.(منظورم فقط شارژر نیست بلکه این ساخت یا پک و یا سفارش های مختلف است).
این بحث ها حتی اون اوایل هم وقتی که چند نفری امده بودندکه موبایل شا سوخته بود(تقریبا شهریور98) می گفتند فقط یک سری اخری از این موبایل که وارد شدن این مشکل را دارند که بعدا مشخص شد ان حرف هم اشتباه هست.
نکته بعدی این هست که با وجود اینکه این موبایل در بازار خیلی کم شده و اندروید 10 هم نمی گیره دوستانی که می خواهند از برند هواوی خرید کنند نگاهی به y9sو یا y9 prime 2019 هم بیاندازند.

من از این گوشی بسیار راضی بودم ولی خوب اتفاقی هست و گارانتی نیز مسئولیت را پذیرفت.
درباره گارانتی هواویی هم باید بگم من هم از پشتیبانی تلفنی و هم از نمایندگی که موبایل سوخته را به انها دادم بسیار راضی بودم.

به هر حال امیدوارم این اتفاق برای کسی اتفاق نیافتند.

Huawei Y9s Huawei Y9s

1399/3/14 سلام دوست عزیز بسیار ممنون که پاسخ دادی. حالا یه سوال دیگه اینکه شما اگه از مدل موبایل دارید ایا روی دوربینش گلس نصب کردید ؟؟
سوال دوم اینکه اگه موبایل را به اندروید ده ابدیت کردید وضعیت تلفن بعد ابدیت افت نکرد یا باگ خاصی به وجود نیامد.

Huawei Y9s Huawei Y9s

1399/3/13 سلام دوستان
از عزیزانی که این موبایل را دارند یه سوال دارم خواستم ببینم برای شما هم به این گونه است یا خیر
وقتی گوشی با نور اتاق رو حالت عکس و یا فیلم برداری تنظیم می کنیم.اینگار خودش یک مقدار زوم داره وقتی من زومشو کم می کنم بخصوص در زمینه فیلم رو کیفیت نویز نسبتا زیادی میفته اگه میشه دوستان با موبایل خودشان را چک کنند بهم اطلاع بدهند.
در ضمن اندورید موبایل هم 9 است.
با تشکر

Huawei Y9s Huawei Y9s

1399/3/11 یلام دوستان من تازه این موبایل را گرفتم چند سوال درباره اون دارن ممنون میشوم به ان پاسخ دهید

1-دوستانی که به اندروید 10 ارتقا داند ایا مشکلی در عملکرد تلفن نداشتند؟

2- دوستانی که از فروشگاهی های اینترنتی برای این موبایل گلس تهیه کرده اند و از جنس گلس راضی بودند ممنون میشوم لینک فروشگاه را برای من بفرستند.

Huawei Y9 2019 Huawei Y9 2019

1399/3/11 سلام دوستان دیروز از نمایندگی هواوی با من تماس گرفتند و گفتند این گوشیم که سوخته رو با y9s تعویض کردند و من هم امروز برای تحویل گرفتم و یه گوشی y9s به جای y9 معمولی خودم که سوخته بود بهم تحویل دادن.
من گوشیم را 31 فروردین تحویل دادم و یه چیزی حدود 40 روز بعد گوشی را برای من تعویض کردند.
از همه دوستانی که در طول این مدت تجربه های خود را با این گوشی با ما در میان گذاشتن تشکر می کنم و امیدوارم برای هیچکسی این مشکل برد سوختن پیش نیاید و یه پیشنهاد من این است که دوستانی که این گوشی را دارند حتما از اطلاعات مهمشان بک اپ داشته باشند.

Huawei Y9 2019 Huawei Y9 2019

1399/3/5 سلام دوست عزیز
اگه میشه بفرمایید گوشی y9 خودتون رو چقدر فروختید چون من قرار برام y9تعویض کنند شاید بخواهم بفروشمش خواستم بپرسم الان تو بازار چند قیمتش چند هست.
با تشکر

Huawei Y9 2019 Huawei Y9 2019

1399/2/30 سلام ,تاریخ خرید موبایل من شهریور 98 بود و در فروردین ماه سوخت.
اندرویدش همونی بود که وقتی گوشی را خریدم 8(چون بعضی از دوستانی که ابدیت کرده بودند گفتند مصرف باتریش تغییر کرده برای همین ابدیت نکردمش)
تغییر خاصی هم در نحوه عملکرد موبایل نداشتم حتی بازی های چه سبک و چه سنگین هم نصب نکرده بودم و فقط برای استفاده عادی ازش استفاده می کردم.
ولی در کل به جز این مورد سوختن, موبایل بدی نبود یعنی هنگی چیزی تو کارش نبود کیفیت صفحه و همچنین دوربین هم در رده خودش خوب بود.
ولی خوب گارانتی پذیرفته که برد موبایل خودش سوخته.

Huawei Y9 2019 Huawei Y9 2019

1399/2/28 سلام دوست عزیز
متاسفانه برای من هم این مشکل پیش امد و در تاریخ 31 فروردین گوشی رو به نمایندگی تحویل دادم و دقیقا همین جمله هایی رو که به شما گفتند به من هم گفتند.
اما برای من تا الان نه تعمیر کردند و نه تعویض اما همان طوری که به شما هم گفتند احتمالا گوشی میره برای تعویض و اگه تعویض بشه همان طوری که دوستان دیگر گفتند یه گوشی با دوره گارانتی جدید تحویل داده میشه .
اگرم بخواهند گوشی را با یه مدل بالاتر عوض کننده احتمالا باید y9 prime 2019 بدهند .
البته من به مرکزی موبایل را تحویل دادم گفتنده کار هایی که از اینجا از دست ما بر می امد برایتان انجام دادیم
و شما باید با تهران در ارتباط باشید من هم با شماره تهران تماس گرفتم و درخواست پیگیری گارنتی دادم و بعد دو روز با من تماس گرفتند و گفتند در حال انجام کار ها هستند ولی مشکلی هست اینکه هیچ مرکزی زمان دقیقی نه برای تعویض و نه برای تعمیر نمی دهند ولی فکر کنم برای ما هم مانند دیگر دوستان حداقل دو ماه زول بکشید.
شما هم به نظر من هر چند روز یکبار بهتره با تهران تماس بگیرید و پیگیر این موضوع باشید.

Huawei Y9 2019 Huawei Y9 2019

1399/2/28 سلام دوست عزیز
برای من بعد 7ماه سوخت .در کل گوشی عملکرد خوبی در رده خودش داشت تا اینکه اتفاقی برد گوشی سوخت.پیشنهاد من برای کسانی که میخوهند الان این گوشی رو بخرند اینکه موبایل های دیگه هم برسی کنند چون علاوه بر اینکه احتمال برد سوزی داره اندروید 10 را هم دریافت نمی کنه .
در ضمن اگر هم کسی این گوشی رو داره و یا به هر دلیلی میخواهد بخرد حتما یه کارت جافظه برای ذخیره اطلاعات استفاده کنند چون وقتی برد بسوزه عملا کل اطلاعات و همچنین مخاطبین ذخیره شده در تلفن از دست میره.

Huawei Y9 2019 Huawei Y9 2019

1399/2/22 سلام . دوستانی که برد گوشی ان ها سوخت اگه میشه بفرمایند چقدر طول کشید که گوشی را یرای انها تعویض و یا تعمیر کنند ؟؟ و همچنین ایا خیلی باید پیگیر شد و یا خود شرکت گوشی رو تعویض می کنند؟
برای من چند روز دیگه میشه یک ماه میشه که گوشی سوخته و به نمایندیگی تحویل دادم و همچنین تایید کردند که برد گوشی بدون هیچ دلیلی از جانب من سوخته و گفتند یا تعمییر می کنیم یا تعویض .
ولی تو این مدت زنگ نزدند و چیزی نگفتند.
دوستانی که تجربه ای تو این زمینه دارند ممنون میشوم تجربه شان را بگویند.

Huawei Y9 2019 Huawei Y9 2019

1399/2/3 ممنون ،برا من دیروز زنگ زدم گارانتی تایید کردن برد گوشی سوخته، گفتن فعلا سفارش قطعه زدیم اگه نیومد براتون گوشی رو تعویض می کنیم،منتها من چون هنذفری رو بهشون تحویل ندادم(یعنی خراب شد)گفتن باید هنذفری بیاری و اگه بخوای هنذفری نیاری از رو گوشی جدید بر می دارن.حالا به نظرت الان این گوشی خوب فروش میره که من هم کار شما رو انجام بدم و بفروشمش؟

Huawei Y9 2019 Huawei Y9 2019

1399/2/2 سلام دوست عزیز ممنونم که پاسخ دادید. یه سوالی که برام در مورد کامنت شما به وجود امد و ممنون میشوم پاسخ ان را به من بدهید اینکه فرمودید بعد از این که گوشی را برای شما تعویض کردم ان را باز نکردید و به فروش رساندید در مورد ضمانت دستگاهی که دریافت کردید میشود توضیح دهید ؟یعنی دستگاهی که دریافت کردید مجدد 18 ماه گارانتی دارد و یا از مدت باقی مانده گوشی سوخته شده استفاده خواهد کرد.
خوم فکر می کنم از ادامه مدت گارنتی موبایل قبلی استفاده بشه . دوستان دیگری هم که اطلاع دارند هم ممنون میشوم پاسخ دهند.

Huawei Y9 2019 Huawei Y9 2019

1399/2/1 سلام دوستان من گوشی را بردم به گارانتی گفتن احتمالا برد سوزنده وتا دو روز اینده بهتون میگیم که برد سوزنده یا مشکل از جایی دیگه بوده .ولی اگه برد سوزنده باشه احتمالا گوشی میره برای تعویض که دو ماه طول میکشه، سوالی که دارم دوستانی که این مشکل براشون پیش امده ایا بعد از تعویض هم موبایلشون سوخته ؟یا این برد اصلاح شده هست ودیگه احتمال سوختن نداره؟
ممنون میشم اگه تجربه ای دارید بگویید.

Huawei Y9 2019 Huawei Y9 2019

1399/1/31 سلام دوست عزیز اگه برد گوشی بسوزه عملا گوشی بلا استفاده میشه و روشن نمبشه و کلیه اطلاعات داخل گوشی هم پاک میشه.
قطعه بردش هم پیدا نمیشه و اون چیزی که من پرسیدم تعویض گوشی هم حدود دوماه طول میکشه.

Huawei Y9 2019 Huawei Y9 2019

1399/1/30 سلام دوست عزیز این گوشی عملکردی خوبی داره از نظر پردازنده و دوربین هم خوب هست معمولا اون افراد هم که نظر منفی به این گوشی دارند در این موارد مشکلی ندارند ،گوشی که من داشتم از نظر عملکرد خوب بود و کاملا راضی کننده منتها دیشب وقتی خواستم روشنش کنم دیدم روشن نمیشه امروزم زنگ زدم نمایندگی گفتن گوشی را بیارید برای تعمیر .اگه با این قضیه که ممکنه به احتمال چند درصد گوشی خراب بشه مشکلی نداری می تونی بخری و واقعا هم عملکردش تو رده خودش خوب هست .
یه مورد دیگه هم اینکه من بعید می دونم برای این گوشی اندروید ده بیاد .با تمام این تفاسیر بازم تصمیم گیرنده خود شما هستی.

Sony Xperia Z1 Sony Xperia Z1

1399/1/30 سلام دوست عزیز این اندروید روی نسخه c6902هم نصب میشه؟؟

Huawei Y9 2019 Huawei Y9 2019

1399/1/30 سلام دوستان
تا حالا برا کسی مشکل خاموش شدن و روشن نشدن تو این گوشی پیش آمده برا من دیشب گوشی خاموش شده دیگه روشن نمیشه حدود هشت ماه پیش خریدم تا الانم عملکردش خوب بوده منتها دیشب یهو اینطوری شد. اگه برای کسی این مشکل پیش امده و برده گارانتی میشه لطف کنه بگه چقدر طول کشیده تا تعمیر بشه؟

Sony Xperia Z1 Sony Xperia Z1

1398/8/10 سلام
دوست عزیز اگه باتری گوشیتون باد کرده هرچه سریع تر عوض کنید که مشکلی براتون پیش نیاد چون باتری که باد می کنه بسیار خطرناک هستش.باتریشم زیر صد هزار تومان است و اگه پیج گوشتی را داشته باشد خیلی راحت می تونید عوض کنید اگر وسایلش رو ندارید می توانید به یه تعمیر کار مراجه کنید.
متاسفانه باتری این گوشی خیلی خوب کار کنه دوسال است.
موفق باشد.

Sony Xperia Z1 Sony Xperia Z1

1398/2/1 سلام دوست عزیز.
نحوه کالیبره کردن باتری که با یه سرچ تو نت خیلی راحت انواع روش های مختلفش هست.
منتها چون این مشکل برای خودم دوبار پیش امده و هردو بار کالیبره تاثیر نداشته ومنجر به تعویض باتری شده باید بگم به احتمال زیاد عمر باتری شما تمام شده.ولی شما یبار کالیبر و ریست فکتوری و اگه براتون مقدور بود فلش رام رو امتحان کنید.
یه مورد دیگه اینگه این درصدی که گوشی رو اون درصد خاموش میکنه با گذشت زمان افزایش پیدا میکنه برای من حتا تا 98درصد هم پیش رفت .
این مواردی بود که برای من پیش امده بود.حالا با یه تعمیرر کار حرفه ای هم مشورت کنید .مشکلات دیگری هم شاید در سخت افزار باعث بروز این مشکل بشه.

Sony Xperia Z1 Sony Xperia Z1

1397/6/9 سلام دوست عزیز
چند تا سوال
وقتی در حالت روشن شارژ می کنید مشکلی ندارین؟

2-گوشی قبل تعویض باتری روی یه درصد خاصی خاموش نمی کرد؟ چون تقریبا کسانی مثل خودم باتریشون تو این گوشی خراب میشد رو یه درصد خاموش می کرد.

اگه مشکل سخت افزاری نباشه شاید با کالیبره کردن باتری (اموزش تو گوگل زیاده) یا اگه اونم نشد احتمالا با فلش رام حل بشه. ( با فلش رام اطلاعاتت پاک میشه)

ولی اگه سخت افزاری نباشه.

Samsung Galaxy Grand Prime Plus Samsung Galaxy Grand Prime Plus

1397/6/3 سلام دوستان می خواستم بپرسم که این گوشی زمان شارژ شدنش (مدل 2016) چقدر هست؟لطفا مقدار زمان شارژ شدن از صفر تا صد رو بگویید با تشکر.

Sony Xperia Z1 Sony Xperia Z1

1397/4/15 سلام

دوست عزیز مشکلاتی رو که گفتین کاملا درک می کنم به خاطر همین پایین به دوستمون گفتم که سراغ کارکرده این گوشی نره .
ولی باید یه سری نکته رو بگم:
اسنپدراگون 800 رو هر گوشی رفت در این قوی بودن مشکلاتی رو به همراه داشته.
از جمله همین بحث داغ کردن که خوب سونی تا حدی که جا داشته بهینه اش کرده به خصوص تو رام 5.1/236/
و مقداری از این مشکلات رو که داغ کردن و هنگ کردن تو گرما رو کم کرده.
اینکه بگیم بدترین تجربه سونی بوده به نظر من یه کم بی انصافی هستش به هر حال این گوشی الا پنج شش سال از زمان امدنش میگذره و تو زمان خودش غولی بوده .
در مورد اپدیت هم باید بگم این سیاست سونی نیست که این گوشی تا 5.1.1گرفته کلا خیل عظیمی از گوشی های اندرویدی بنا بر سیاست گوگل تا دو سال بیشتر ابدیت نمی گرند.

در مورد روت کردن هم من گوشی خودمو رو اندروید 4.4 روت کردم (همین گوشی) و تا الان که یه سال از روت کردن می گذره مشکلی برام پیش نیومده
مشکل بورد گوشی هم برای من پیش نیومده ولی من دو بار باتریش رو عوض کردن .که در عوض این گوشی کاری های زیادی (بازی و نصب زیاد نرم افزارو...) رو برام انجام میده که خوب تو مشکل باتریش در کنار داغ کردنش بسیار موثر هست

درب شارژ هم چیز زیاد مشکلی نیست و می تونستید بخرید و تعویض کنید.

به هرحال این گوشی اگه الان داره کار می کنه اضافه کاریشو داره انجام میده چون خیلی قدیمی شده اگه اشتباه نکنم تقریبا هم دوره الجی جی 2 و سامسونگ اس 4 بوده که خوب بر خلاف این گوشی که هنوز هر از چندگاهی ازش صحبت میشه یا تو دست چند نفری می بینیم از اونها خبری نیست.

نرم افزار های جدید هم نیاز به توان پردازشی بهینه تری رو دارند که خوب سیستم این گوشی با توجه به قدیمی بودن تا حدی که می تونه این کارئ میکنه و نباید انتظار زیادی رو ازش داشت.
و با رام های غیر رسمی میشه خیلی از این مشکلات با رو مثل داغ باتری سرعت رو حل کرد برای این گوشی تا اندورید 8و 7 به طور غیر رسمی اندروید امده. که خوب اونهایی که نصب کردند تقریبا راضی بودن.
با تشکر

Sony Xperia Z1 Sony Xperia Z1

1397/2/19 سلام دوست عزیز حرف شما درست هست . ولی باید قبول کرد که بهترین مطلق در زمینه موبایل نداریم.
و هر گوشی یه روزی دیگه کارایی خودش رو کم کم از دست می ده (با اینکه من هنوز هم از این گوشی به عنوان گوشی اصلیم استفاده می کنم)
بله درسته این گوشی در بازی های دیتا دار هنگ نمی کنه ولی باید قبول کرد که داغ می کنه یا شاید برای من که اینطور هست.
در ضمن شاید این گوشی گوشی خوبی بوده و هست ولی نه برای کسی که تازه میخواهد بخرتش حتی اگه گوشی کارکرده باشه دیگه فکر کنم کم کم خیلی نوی نوی این گوشی را به خواهید پیدا کنید دوسال کار کرده باشه و برای کسی که این گوشی را میخواد بخره درصد خرابی یکم بالا هست.
مورد بعد بر می گرده به ابدیت اندروید گوشی که خوب اگه به خوایم رسمی رو حساب کنیم تا 5.1 براش نیومده و تجربه نشون داده اندروی های به روز تر بسیار بهینه تر هست.

Sony Xperia Z1 Sony Xperia Z1

1397/2/12 سلام دوست عزیز

در جواب به سوالتون باید بگم بله این گوشی داغ می کنه تا حدی که گاهی اوقات پوست دست را اذیت می کنه.
علت اصلی خراب شدن زود به زود (تقریبا سالی یه بار)باتری این گوشی هم همین داغ شدن هست
ولی در کل این گوشی گوشی خوبی بود الان دیگه نمی تونه جواب گوی اپلیکیشن های جدید باشه یعنی جواب می ده ولی هنگ زیاد می کنه.و داغ می کنه
اخرین ابدیت هم براش تا 5.1بیشتر نیامد
ولی در کل اگر دنبال گوشی خوب از سونی هستید (در رنج قیمت میان رده)به میان رده های جدیدش مثل xو... نگاها کن
امیدوارم توضیحاتم براتون مفید باشه.

Sony Xperia Z1 Sony Xperia Z1

1397/1/22 با سلام مجدد
من یه نکته رو یادم چون z1 تو دو مدل تولید شده یکی تر یجی یکی فور جی قبل نصب کردن ببین رامی که دانلود کردین به کدوم مدل میخوره البته بیشتر رام های غیر رسمی قابل نصب بر روی نسخه فور جی هستن.

Sony Xperia Z1 Sony Xperia Z1

1397/1/22 سلام یه جایی بدین که طرف وارد باشه چون نحوه فلش رام رسمی سونی با رام های غیر رسمی(مثل همین رامی که دانلود کردید) خیلی تفاوت داره.
با این حال من پیشنهاد می کنم تو اون سایتی که دانلود کردین نظرات افرادی را که نصب کردند بخونین اگه دیدین نظرات منفی توش زیاده کلا بیخیال نصبش بشید.

Sony Xperia Z1 Sony Xperia Z1

1396/12/17 سلام
شما باید رام 5.1.1 مورد استفاده برای گوشیتون رو دانلود کنید و فلش رام بزنید.

اگه بلد نیستید بدین بیرون براتون انجام بدهند

Sony Xperia Z1 Sony Xperia Z1

1396/12/6 سلام دوست عزیز اگه گوشی را به صورت کارکرده خریدید
به راه حل که خودم ازش جواب گرفتم بهتون میگه
شما با یه پاکن مداد لنز را تمییز کنید (جدی) امیدوارم که جواب بگرید از این روش
اما اگه گوشی را به صورت نو خریدید که احتمالش کمه یا گوشی فیک هست
البته باید بگم این مدل گوشی همیشه در دوربینش یه جور نویز دیده میشه که هیچ کاریش هم نمیشه کرد.

Sony Xperia Z1 Sony Xperia Z1

1396/11/29 سلام دوست عزیز

روش استفاده از کاستوم رام ها رو می تواتید تو یایت های مختلف بخوانید فقط دقت کنید که پیش زمینه های لازم رو به دقت انجام دهید که به مشکل نخورید .ولی اگه نظر من رو میخواید باید بگم اگه ادم کنجاوی نیستید و فعلا قصد تعویض موبایل را ندارید (چون همیشه احتمال خطا برای افرادی که مهارت کافی رو تو این زمینه ندارند هست) بهتره که بگردید و بهترین رام منتشر شده به صورت رسمی برای این گوشی را در اندورید 5.1پیدا کنید و اون رو به فلش بزنید که کار به مراتب راحت تر و قابل اطمینان تری
نسبت به کاستوم رام ها هستش.

Sony Xperia Z1 Sony Xperia Z1

1396/11/29 سلام همچین هم فرقی بین زد وان و زد تو نیست چون ادروید شش رسمی که رای زد تو امد چندان جالب نبود می توانید با مراجعه به بخش زد تو در همین سایت این موضوع را ببینید کلا گوشی های سونی امد نیوند داره و بستگی به شانس افراد داره ادم هایی را می شناسنم تا چهار سال هم با گوشی های سونی کار کردن و هنوز هم کار می کنند.ولی افرادی مثل من مثلا مجبور شدن به یه سال نرسیده باتری گوشی را عوض کنند.
ولی در کل اگه به خواهیم انصاف و عدالت را رعایت کنیم باید بگم ماندگاری سخت افزاری زد تو حداقل در زمینه باتری کاملا بهتره همچنین برد وای فای که همیشه یکی از معضلات بنده هستش .
ولی یه چیزی که من رو از عوض کردن این گوشی پشیمون می کنه اینکه الان وقت تعویض گوشی نیست چون تفاوت ان چنانی در گوشی ها رخ نداده که بخواهد انقلابی باشد و ادم را مجبور کنه گوشیش را عوض کنه.
مثلا هرکسی که اندورید 5.1را رو این گوشی داشته باشه انچنان حتی به اندورید 8هم نخواد داشت از نظر من .

Sony Xperia Z1 Sony Xperia Z1

1396/11/3 سلام
دوست عزیز شما توی نت یه سرچ بکن ببین زمان لازم برای این گوشی تقربا چقدر هست بعد با گوشی خودت مقایسه کن ببین چقدر دیر شارژ میشه

البته این احتمال هم وجود داره که با گذاشتن باتری z2، شارژر با امپر بالاتری هم برای شارژ این باتری نیاز باشه

ولی با تعمیر کار هم یه صحبتی بکن شاید جای دیگه مشکل داشته باشه.

Sony Xperia Z1 Sony Xperia Z1

1396/11/3 سلام
نه لزوما داغ شدن گوشی مشکل خراب شدن باتری نیست(یعنی اگه باتری خوب شارژ نگه میداره مشکلی نداره ،منظور من این بود که گرم شدن موبایل یکی از دلایلی هست که به مرور زمان می تونه باتری را هم خراب کنه) ولی در کل گرم شدن بیشتر بر می گرد به پردازنده قوی گوشی، البته مشکل گرم شدن گوشی تو همه z1ها وجود داره و لی می گن تو اندروید 5.1 یکم بهتر شده.

برای بی نظمی تاچ بر اثر گرم شدن هم یه سرچی تو گوگل بزنید شاید راه حل هایی پیدا کردید.
موارد 1 تا 40 از مجموع 59 مورد
خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا