مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : Babest s
  • تاریخ عضویت : 1394/10/11
  • تعداد نظرهای داده شده : 4

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 4 از مجموع 4 مورد

Apple iPhone XR Apple iPhone XR

1398/5/5 دوست عزیز به چه صورت باید شما رو راهنمایی کنم وقتی مشخص نیست شما در چه تاریخی از فروشگاه خرید کرده اید و مسئله چی بوده است.ولی ظاهرا با توجه به صحبت هاتون درباره تحویل 15 روزه احتمالا 3 ماه پیش به قبل خرید کرده اید چون در سه ماه اخیر این گوشی فقط تحویل فوری به فروش میرسد.
مالکیت تمام دستگاه های فروشگاه به اسم خط فروشگاه می باشد و سپس وقتی مشتری خریداری میکند به اسم خط مشتری زده می شود و جای تعجبی ندارد!!!!
درباره پارت نامبر دستگاه تمامی مشتریان قبل از خرید سوال میکنند و حتما شما هم پرسیدید و با شما هماهنگ شده که در حال حاضر موجودی اکتیو و یا نات اکتیو می باشد و شما در جریان بوده اید.
درباره اینکه 40 روزه به دستتان رسیده و دلیل تاخیر چی بوده باید تماس بگیرید فروشگاه تا راهنماییتون کنند و اینکه اگر تاخیری در تحویل بوده حتما به شما اعلام شده که باید صبر کنید تا به دستتان برسد یا در صورت تمایل کنسل کنید.

Apple iPhone XR Apple iPhone XR

1398/5/3 سلام خدمت شما
شما که به ظاهر از فروشگاه خرید کردید چرا تماس نگرفتید فروشگاه تا راهنماییتون کنند؟
نظرتون درباره باتری گوشی که گفتید 48 ساعت یک بار شارژ میکنید و نگرانید درباره مصرف باتری تقریبا تمامی سوالات کاربران را پاسخگو می باشد و نیازی به توضیحات بیشتر نیست...
در ضمن تمامی مشتریان فروشگاه قبل از خرید کاملا به طور صادقانه راهنمایی می شوند و اکتیو و یا نات اکتیو بودن دستگاه به مشتری اطلاع داده می شود.
با سپاس

Apple iPhone XR Apple iPhone XR

1398/5/1 اقای محترم شما که وجدان دارید تماس بگیرید فروشگاه تا مشخص بشه شما در چه تاریخی خرید داشتید و اسناد معتبر ارائه کنید با حرف زدن بدون مدرک چیزی حل نمی شود
متاسفانه همکارانی که توان رقابت قیمتی ندارند فقط با این نظرات جو روانی ایجاد میکنند
تمامی محصولات فروشگاه نات اکتیو و پک اصلی می باشند

Apple iPhone XR Apple iPhone XR

1398/4/15 ضمن عرض سلام و وقت بخیر خدمت همراهان فروشگاه بابست
یک سوال از خدمت این دوستمون داشتم
"شما از فروشگاه بابست خرید نکرده اید،چطور متوجه شدید کارکرده جای نو به فروش میرسد؟"
باتشکر از شما
موارد 1 تا 4 از مجموع 4 مورد
ایسام