مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : مانی ت
  • تاریخ عضویت : 1394/10/10
  • تعداد نظرهای داده شده : 23

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 23 از مجموع 23 مورد

Xiaomi Redmi 3 Xiaomi Redmi 3

1394/11/26 ... مطمعن باش اینو همراه اول بیاره کمتر از دو برابر قیمت تکفروشی در دنیا یا همین 600 تا 700 تومان کمتر نمیفروشه.

Honor 5X Honor 5X

1394/11/25 همین الآن که اینو تایپ میکنم بانه کالا که قبلا زده بود 829 تومان 20 تا دیگشو زده داره 809 تومان رنگ طلایی و نقره ایشو میفروشه ... البته فکر کنم اگر بجای 20 تا 220 میزد منهم یکی میخریدم امشب .... هر چند واقعا مدل 3 گیگ رومش کاملا به 2 گیگ رومش ارجحیت داره و منم حتمی و حتمی 3 گیگشو بهتون توصیه میکنم .... اینهایی هم که فعلا آوردند ایران همه مدل 2 گیگش هست که از نظرمن خریدش اشتباه محض هست مدل 3 گیگش فقط با پسوند KIW-AL10 قابل تشخیص هست و مابقیشون همه 2 گیگند.

Honor 5X Honor 5X

1394/11/25 بله دادا مشتری ایرانی این بیداریشو به واسطه آگاهی و هوشیاریش به دست آورده ... همونم دلال بازی و سودجویی قیمتش از 500 رسوند به بالا ... در ضمن 600 هم نیست 4X که 520 هست ... که تازه همونم کسی دیگه زیر بارش نمیره دیگه چون رقبای پرقدرت و با ارزش خرید بالاتر روزبروز تعدادشون بیشتر میشه ... این 5X هم همین الآنش بخدا زیر 650 توجیح خرید داره و بس.

Honor 5X Honor 5X

1394/11/25 دقیقا دوست عزیز اگه خاطرتون باشه 4x هم اول که نوبری بود و تازه جاداشت قیمتش کمتر هم بشه 530 تومان بود ولی تا مردم استقبال کردند چند روز بعد 100 تومان کشیدند روش و طوری شد که تا 800 تومان مینداختند به مشتری ساده .... ولی تا نخریدند حالا حتی دیجی کالا هم با اون قیمت گوشیهاش و با گارانتی داره میده زیر 600 ولی باز کسی زیر بارش نمیره .... واقعا کسی اینو بالای 650 براش پول بشموره هم ضرر کرده و هم ظلم کرده به مشتری.

Honor 5X Honor 5X

1394/11/23 این گوشی اگر به قیمت نشه مطمعنا سرنوشت 4x را پیدا خواهد کرد که اول فوق الآده مناسب بود حدود 530 تومان ، بعدش با دلالال بازی به بهونه گرانی دلار تا 800 هم هولش دادند تا همین یک ماه پیشم حدود 700 به بالا بود ولی حالا 500 شده و باد کرده رویه دست فروشنده هاش کسیم که یک کمی هواسش به بازار موبایل باشه حتی حاظر نیست با این قیمت خریداری کنه .... در صورتی که اگر همون یکی دو ماه پیش که تبش داغ بود با قیمت عادلانه میفروختند همش رفته بود ... مبینید دوستان مسلم حاشیه سودش در کل برای فروشنده یکی میشد ولی اونطوری دعای قلبی و رضایت مشتری بود که دنبالشون بود ولی حالا بغضو عدم اعتماد و عدم نیک نامی که مونده تا ابد تو اذهان ...
این گوشی با رقباییی که تو رنج قیمت و رده خودش داره مثل شیائومی ، مزو ، لتو و غیره ... امکان نداره بتونه با این قیمت دوام بیاره .... من 650 را به راحتی براش تا یک ماه دیگه پیش بینی میکنم اگر فروشندگان هم از بازار رقابتی و سریع گوش و هم از تجربیات قبلی درس عبرت بگیرند که با سود عادلانه و ارزان بفروشند ولی هم به تعداد بیشتر میفرو ند و هم خوشنامی چیزیه که با هیچ ثروتی نمیشه عوضش کرد .

Huawei Mate 8 Huawei Mate 8

1394/11/21 من نمیدونم گوشی که دلالانه عزیز وارد میکنند مالیات نجومیش کجا بود ؟؟؟؟؟
این قیمتم که دوستمون نقل قول کرده قیمت تک فروشی و نوبریش در جهان هست و با وجود رقبای بسیار قدر و شاید بهتر بگم برتر مثل ال جی وی 10 و دیگران در بازهء قدرت و قیمت این رده از گوشی موبایل .... قطعا مجبور به تعدیل و افت بیشتر قیمت در چند ماه آینده خواهد بود
ولی در مورد سود عجیب فروشندها با شما موافقم که حقیقتا بسیار ناعادلانست.

Xiaomi Redmi Note 3 (Qualcomm) Xiaomi Redmi Note 3 (Qualcomm)

1394/11/21 بله کاملا موافقم با شما ....
بهترین گوشی با قیمتی که شیائومی میفروشد نه با قیمت غیرواقعی و اجحاف آمیزی که دلالان محترم سعی در قالب کردنش به مشتری ایرانی دارند.

Xiaomi Redmi Note 3 (Qualcomm) Xiaomi Redmi Note 3 (Qualcomm)

1394/11/21 نه عزیز اینجورا هم نیست ... هواوی های جدید توی کیفیت ساخت و سخت افزار بهینه طراحی های زیبا و خلاقانه و پشتبانی و اراء رابطه کاربری سبک و کاربردی جز بهترینها و پیشرفته ترین در دنیا گجتهای امروز هست این حرفا دیگه واقها قدیمی و بدور از واقعیته در مورد هواوی ... هواوی یک شرکت پویاست که ثابت کرده هر روزش بهتر از روز قبلیش هست که سریع و مداوم در حال پیشرفت و جهش هست ... تعصبی ندارم نظرات دیگر من موید همین مسئله که به راحتی در اینجا قابل مشاهده هست ... ولی هواوی یکی از قولهای اژدهای زرد هست که شاید شیادومی هم بتونه باهاش رقابت کنه.

Xiaomi Redmi Note 3 (Qualcomm) Xiaomi Redmi Note 3 (Qualcomm)

1394/11/21 بادرود
مدل کوالکوم روی اسلت دوم سیم کارت خورش بصورت انتخوابی قادر به صاپورت حافظه میکرو اس دی تا 128 گیگ هست که این امکان در مدل مدیاتک وجود نداشت .... لطفا اصلاح کن مرجع موبایل عزیز.

Xiaomi Redmi Note 3 (Mediatek) Xiaomi Redmi Note 3 (Mediatek)

1394/11/20 تا یکی دو هفته دیگه شیائومی نوت3 پرو مجبوره!!!!!! به وفور در ایران عرضه بشه و قیمتشم دقیقا همین قیمت نوت3 مدیاتک هست ... دوستان اصلا عجله نکنید ... واقعا این مدل معمولی پیش اون خیلی کم می یاره ... سعی کنید سرنوشت بازارو به شکلی منطقی و عادلانه به نفع خودتون رقم بزنید چون این قدرت مختص مشتری هست و نه فروشنده .... کارخانه باید تولید کنه به بهترین شکلم تولید کنه و باید با قیمتی رقابتی عرضه کنه، نمایندگی ها باید تبلیغ کنند ، تاجرا باید وارد کنند و ترانزیت کنند ، دلالان عزیز باید سعی کنند چند برابر قیمت فرو کنند و....یعنی هر کسی باید رسالت ذاتیشو انجام بده ... ولی تنها کسیکه بایدی براش مقدر نشده و آزادی کامل داره برای انتخواب و آزادی کامل در خرید تنها و تنها مشتریه ... بله ، حرف آخر را تو این مسیر مشتری میزنه چون قدرت بلامنازع را اون داره ... اگر تصمیم بگیره نخره همشون ول معطلند ... پس متوجه تعیین کنندگیتون و قدرتون باشید تا اینکه هم پولتون بدهید و هم اسیر چشمو گوشو دست بسته دلالان سخاوتمند! باشید.

Xiaomi Redmi Note 3 (Mediatek) Xiaomi Redmi Note 3 (Mediatek)

1394/11/20 درود
.. بسیار تحلیل فنی خوب و مفیدی اراء کردید ، با سپاس دوست گرامی

Xiaomi Redmi Note 3 (Mediatek) Xiaomi Redmi Note 3 (Mediatek)

1394/11/20 دقیقا .... وقتی بیداری و آگاهی وجود داشته باشه اونوقت همه چیر روی خطو مرز خودش به حرکت میافته ... درود بر آگاهی و خرد
زنده باشی رفیق.

Huawei Mate 8 Huawei Mate 8

1394/11/17 دوست عزیز واقعا در مورد کیفیت فوق الآده ساخت ، قدرت و طراحی فوق الآده مدلهای جدید هواوی و مخصوصا بالاردهاش با شما موافق هستم ، خودم شخصا از طرفداران برند عالی هواوی هستم و همین الأنم دارم با هواوی مدیاپد ایکس2 که دو ماه هست دارم و واقعا شاهکاریه متنو تایپ میکنم ولی اگر خوب به مشخصات میت8 دقت کنید به غیر سلفی8 و باتری 4000 میلی آمپریش اونم روی کاغذ ، در تمام موارد به شانه های قدو قامت ال جی v10 هم نمیرسه چه برسه به رقابت ... به نظرم ال جی وی 10 فوق الآده انتخواب بهتری هست ... مگه اینکه میت 8 با قیمتی حدود 500 تومان کمتر از وی10 قابل خریداری باشه.

Huawei Mate 8 Huawei Mate 8

1394/11/17 درود
واقعا با این قیمت و مشخصات حرفی برای گفتن در مقابل LG V10 نداره ... هرکی موافقه بزنه + و هرکی هم مخالف اگر در توانش هست فقط یک دلیل برای ردش بیاره ، که ما هم بفهمیم ... چاکر همه رفقا.

Xiaomi Redmi Note 3 (Mediatek) Xiaomi Redmi Note 3 (Mediatek)

1394/11/17
درود بر شما دوست عزیز
جناب حسین شاید خیلی روی دقت بچ مارک حساب نکنند ولی تفاوت قدرت سخت افزاری 48000 برای مدل مدیاتک و 77000 برای مدل اسنپ دراگون 650 واقعا تفاوت بزرگی هست که شاید تو کارکرد معمول و روزمره خودشو نشون نده ولی تو استفادهای سنگینتر و حتی همون همون اینترنت و سرعت دانلود و بارگذاری صفحات و مولتی تسکینگ به شکل واضح خودشو نشان خواهد داد ، جدای از اینکه چیپست اسنپ به عنوان یک چیپست گرونتر و رده بالاتر که تقریبا در کلیه برندهای معتبر مثل ال جی ، مایکروسافت ، اچ تی سی ، سونی ووووو ..... اونهم برای پرچم داراشون و بعضی از میان رده های رو به بالا استفاده میکنند تا مدیاتک که به عنوان یک چیپست ارزون قیمت شناخته میشه و در رنج پایین رده ها تا میانرده استفاده میشه و به علت تحلیلهایی در دنیای گجتها که من صحتشو نمیتونم رد و یا تایید کنم به عنوان چیپستی که بعد از مدتی در کیفیت و قدرت افت شدیدی پیدا میکنه ، شناخته میشه ، مسلما بسیار متفاوت هست و دوم اینکه هم در نظرات اینجا و هم در نظرات سایت جی اس ام آرنا بعضا مشکلاتی از سرعت اینترنت 4جی مدل مدیاتک گزارش شده و میشود که میتونید خودتون بخونید ، و مشخصا شیائومی در مدل نوت3پرو از مودمی با قدرت و استاندارد بالاتر که کتگوری7 به جای کتگوری5 مدل مدیاتک هست استفاده کرده که در سرعت و قدرت رسیو و دانلودش یک سرو گردن بالاتر هست (سه برابر ) از مدل نوت3 معمولی میباشد... همونطور هم که قبلا اشاره کردم واقعا مدل نوت3 پرو که با چیپست اسنپ دراگون 650 شناخته میشه نسبت به مدل نوت3 که با چیپست مدیاتک Hx10 معرفی شده به غیر از تفاوت چیپست دارای مشخصات و خصوصیات بسیار شامختر ، بی نقص تر و عالیتری هست ... مخصوصا با قیمت یکسانی که با این مدل داره و شیائومی اراء میده دیگه نور الانوره

Xiaomi Redmi Note 3 (Mediatek) Xiaomi Redmi Note 3 (Mediatek)

1394/11/15 آقای محمد ق :آقای محمد ق : این قیمت توسط اپراتور همراه اول عزیز که خواسته انحصار شیائومی مدل Mi4c را که از نمایندگی شرکت شیائومی یعنی همون آسوشید بگیره و قیمتشو هم برای فروش به مشتری ایرانی یک میلیون و دویست هزار تومان مشخصه کرده ، اعلام شده و نه نمایندگی شیائومی ، که تا اونجاییکه مشخصه شیائومی هنوز این آبروریزیرو قبول نکردم ... و جالب اینجاست که منهم مثل شما دقیقا همون مقاله را که دیجیاتو منتشر کرده خوندم ولی شما مثل اینکه درست نخوندی ...

Xiaomi Redmi Note 3 (Mediatek) Xiaomi Redmi Note 3 (Mediatek)

1394/11/15 ساملیکوم آقا مهدی ه ، من خودم تو اصفهانم و کاملا با سپرا و سیاستاش آشنایی دارم ، کسیم نگف بده ، ولی حقیقت چیه؟ اینه که سپرا همون طور که اینجا تو سایت مرجع موبایل هم میتونید پیگیری کنید دو روز گوشی نوت 3 پرو را با قیمت وحشتناک یک میلیون و هشتاد هزار تومان موجود کرد ولی خوشبختانه بقیه فروشنده ها حالا یا نداشتند و یا حیا کردند و برای حفظ آبرو با این قیمت موجود نکردند ... آخه وقتی خود شیائومی افزایش قیمت نداده پس مشخصه دلالان محترم با همین قیمت که الآن و قبلا داشتند نوت3 مدیاتکو میفروختند، اینو هم میتونند بفروشند ...
اینهم در نظر بگیرید که اگر بخواند با همین قیمت گرون هم ، شیائومی نوت 3 را عرضه می کنند شیائومی نوت 3 پرو را هم بفروشند ، مطمعنا مدل نوت3 مدیاتک رویه ددستشون باد خواهد کرد ، ولی اگر فروشنده هایی از راه برسند و مدل جدید را با همین قیمت که مطمعنا سود زیادی هم براشون خواهد داشت ، موجود کنند نوت3 معمولی فقط با تفاوت قیمت بیشتر ۱۲۰ هزار تومان توجیح خرید خواهد داشت ، دوستان حقیقتا شیائومی نوت 3 پرو با قیمت برابر با این مدل نوت 3 ، فوق الآده بهینه سازی شده و قویتر هست چه به لحاظ سخت افزاری و کیفیت و کلاس سخت افزار و دوربین قویتر ، اینترنت سیم کارت اصلاح شده و مودم پیشرفته با استاندارد بالا ، اضافه شدن قابلیت استفاده از حافظه میکرو اس دی و فیلم برداری 2k البته ناگفته نمونه که سخت افزارش به راحتی از فیلم برداری 4k پشتبانی میکنه ولی محدود شده به همون 2k ....همون 2k .... بازم تاکید میکنم همه اینهابا قیمتی برابر با مدل نوت3 مدیاتک!

Xiaomi Redmi Note 3 (Mediatek) Xiaomi Redmi Note 3 (Mediatek)

1394/11/14 درود
سپرا اگر اینو موجود کرد بخاطر نوبریش .... نهایت یک قیمت نجومی را به نمایش گذاشت البته اینو هم در نظر بگیرید که تو یکی دو هفته اول عرضه این گوشی همه جا قیمتش ، قیمت واقعی شیائومی نبوده ... چون فقط هفته ایی 2 روز سایت مادر برای فروش گذاشته ....
ولی صد البته این قیمتهای تک فروشی هیچ ربطی به فروشگاه های بزرگی مثل سپرا نداره و مطمعنا اونا با قیمت عمده و خیلی پایینتری خریداریش میکنند ... همونطور هم که قبلا ذکر کردم قیمت مدل نوت 3 با نوت 3 پرو بدون هیچگونه تفاوتی توسط شیائومی به فروش میرسه ، شخصا خیلی از سایت های خارجی را سرچ کردم و همینطور بود .. پس قیمت 950 شما هم یک جورایی جای سئوال داره که چرا دارید جاش می اندازید...
شیائومی برند خوبی هست ولی شخصا به هیچ عنوان حاظر نیستم با این اجحاف دلالان خریداریش کنم!
البته هرکسی خودش مختاره ، شاید غیرت هم مثل انتخاب رنگ جدیدا سلیقه ایی شده باشه ، در ضمن مشکل عدم صاپورت کارت حافظه میکرو اس دی در ( نوت 3 پرو ) حل شده و کاربر میتونه بین سیم کارت دوم و حافظه اکسترنال یکی را استفاده کنه تا 128 گیگم صاپورت میکنه.

Xiaomi Redmi Note 2 Xiaomi Redmi Note 2

1394/11/3 دوست عزیز .... اگر فروشنده محترم داشته به همکارش یا هر شخصی اعتراف میکرده که حداقل حاشیه سود ردمی نوت2 بین 80 تا 100 تومانع ... شما مطمعن باش سود بیشتری از این که خالصو مخلوص گفته تو جیب مبارکشون میره .... میشناسید اخلاقیات مرسوم بازار که ؟

Xiaomi Redmi Note 3 (Mediatek) Xiaomi Redmi Note 3 (Mediatek)

1394/11/2 دوستان .... دیروز مشخصات کاملتری از نوت 3 پرو که چیپستش استپ هستش خوندم تو جی اس ام آرنا ، اونم بر طرف شدن ضعف اتصال اینترنت سیم کارت 4جی این مدل با چیپست مدیاتک هست ... که هم تو نظرات اینجا و هم تو نظرات جهانی خودشو نشون داده بود و حالا در مدل جدیدتر نسب مودمی پیشرفته تر هست که استاندارد کتگوری 7 را داره ، که واقعا جای تقدیر داره از شیائومی برای برطرف کردن مشکل این مدل در مدل اسنپ دراگون ..... و جای مباهات و تقدیر بیشتری که متوجه شیائومی هست اینکه با وجود استفاده از چیپست فوق الآده قویتر و مودم عالی با استاندارد cat7 همچنین ارتقاع دیافراگم دوربین و همچنین 16 به جای 13 مگاپیکسل ... هیچگونه افزایش قیمتی نسبت به مدل قبلی یعنی همین نوت3 معمولی نداده و به رقابت در بازار و رضایت مشتری خیلی بیشتر از سودجویی های کوتاه مدت اولویت داده ... باشد که عبرت گیرند صنایع داخلی و همینطور «قابل توجه فروشندگان و دلالان حق بجانب و محترم » که از این قیمتها را ناعادلانه تر نکنند لطفا.

Xiaomi Redmi Note 3 (Mediatek) Xiaomi Redmi Note 3 (Mediatek)

1394/11/1 دوستان ، حالا که تحریما برداشته شده و قرار رئیس جمهور چین چند روز دیگه بیاد ایران و همینطور شاهد کاکاهش نسبی قیمت دلار تو هفته قبلی تا به امروز بودیم ، تا اونجایی که هواوی داره نمایمدگی مستقیم خودشو تو ایران راه اندازی میکنه ... خدا کنه این شر دلال بازی و قیمتهای ناعادلانه هم از سر مشتری ایرانی کم بشه ... آخه وقتی قیمت خرید این گوشی با کانفیگ 3 گیگ رم با قیمت عمده چیزی حدود 520 تومان هست ، میتونست با یک سود معقول و با احتساب هزینه های انتقال در نهایت 650 به دست مصرف کننده ایرانی برسه ولی مثل اینکه قرار دلالان محترم هموطنمون چند برابر کارخونه سازنده سود قلمبه به جیب بزنند ... به نظر من که خرید با این شرایط نتنها انسانی نیست بلکه شرعی هم نیست

Huawei MediaPad X2 Huawei MediaPad X2

1394/10/27 آقاجان چرا وقتی تمیدونی !!!! تازه یقیه را هم با راهنمایی غلط به اشتباه میاندازی ... این تبلت قابلیت استفاده همزمان سیم کارت دوم و اس دی کارتو نداره ولی اگر بی خیال اس دی بشید میشه از دو سیم کارت استفاده کرد به صورت دووال استندبای ..

Xiaomi Redmi Note 3 (Mediatek) Xiaomi Redmi Note 3 (Mediatek)

1394/10/11 با درود بر دوستان ، جناب علی ر و آسمان آ درود به خردتون ... واقعا حرف درست ، منطقی که حرف دل منم بود زدید واقعا دلالبازی تو بازار گوشی بیداد میکنه و همینکه فروشندگان میبینند یک کمی یک مدل تقاضاش زیادتر شد بلافاصله به فکر سوءاستفاده بیشتر از جیب مشتری بیچاره می افتند .... تازه بعدم با دلایل دروغین و صدتایک غاز سعی در پیچوندن مصرف کننده دارند همونطور که تو بعضی نظرات به وضوح اینو مشاهده کردیم ... آخه وقتی این گوشیو به صورت عمده خریداری میکنند و از کم هزینه ترین راه ها وارد میکنند چرا ایرانی باید 250 هزار تومان برای یک گوشی 600 تومانی بیشتر پرداخت کنه ، اونم با این ارزش نازل ریال نسبت به ارزهای دیگر کشورها که حتی اگر با کمترین قیمت جهانیشم بخریم بازم ایرانی داره بهایه بسیار زیاد و هنگوفتی را نسبت به درآمد سرانه و خالص سالیانش ملیش در قیاس با تقریبا تمامی کشورهای جهان میپردازه!!!!!!
... تو این شرایط شایسته ترین و بهترین کاری که مشتری از شرف ، اذت و جیب خودش میتونه انجام بده اتحاد و ایجاد کمپینهای تحریم خریداری محصول ها با قیمت غیر واقعی و نا عادلانه هست و در مراحل بعدی برخورد و پیگیری راه کارهای قانونی اون در صورت امکان هست.
سرفراز باشید دوستان.
موارد 1 تا 23 از مجموع 23 مورد
خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا