مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : سپهر آ
  • تاریخ عضویت : 1394/10/10
  • تعداد نظرهای داده شده : 9

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 9 از مجموع 9 مورد

Xiaomi Redmi Note 3 (Qualcomm) Xiaomi Redmi Note 3 (Qualcomm)

1395/4/15 با درود،
دوست گرامی، من هم دقیقاً این مشکل را با گوشی که از سپراه خریده بودم داشتم، تماس گرفتم و مسئول بخش فنی پاسخ داد کافی است سیستم را به روز رسانی کنیم تا مسئله حل شود اما با به روز رسانی، مشکل حل نشد هیچ بلکه مشکل دومی هم به مشکل اول اضافه شد!!! آن هم اینکه Pin هر دو سیم کارتی که در گوشی قرار داده بودم به صورت رندم و بعد از گذشت مدتی ریست می شد!!! به عبارتی شاید در روز یک یا دو بار گوشی از دسترس خارج می شد و من مجبور بودم از نو Pin وارد کنم!!! البته با مطرح کردن این مسائل نهایتاً دوستان در سپهرا گوشی را برایم تعویض کردند. به نظرم بهترین انتخاب برای شما تعویض گوشی تان باشد.

Xiaomi Redmi Note 3 (Qualcomm) Xiaomi Redmi Note 3 (Qualcomm)

1395/3/21 3 - من "روز و تاریخ" قیمت هایی را که ذکر کردم همراه با لینک کپچر صفحات سایت ارائه نموده ام (که خوشبختانه هنوز هم موجود هستند) بعد شما استناد فرموده اید به زمانی که سایت چی بایل قیمتش را تعدیل کرده!!! این جمله شما "اگر ببینی در سایت چی بایل قیمت تمام رنگها یکسان و 829,000 تومان هست " خبر از این می دهد که اصلاً آن تصاویر کپچر شده را نگاه هم نکرده اید... قیمت در سایت چی بایل 829 هزار تومان شد، آن موقع که من مطلب را نوشتم 849 هزار تومان بود به همین علت تصویر آن صفحه را کپچر کردم. مزید اطلاعتان امروز هم اگر بروید و به هر دو سایت سر بزنید قیمت ها تغییر کرده پس نمی توانید با استناد به قیمت امروز پاسخ آن زمان را بدهید.
4 - با همان محاسبات اشتباه خودتان و یعنی قیمت ثابت برای تمام رنگها در سایت چی بایل (برادر من برو به تصویر کپچر شده دقت کن سایت چی بایل در آن زمان اصلاً رنگ خاکستری این محصول را نداشت چه بسا اگر داشت خیلی بیشتر از 849 هزار تومان روی آن قیمت می گذاشت) به استناد تصویر کپچر شده از این سایت که قیمت را برای هر دو رنگ نقره ای و طلایی 849 هزار تومان اعلام کرده بود و "قیمت گران" سایت سپراه که برای رنگ خاکستری 820 هزار تومان بود (البته برای دو رنگ طلایی و نقره ای این عدد همانطور که خودتان فرموده اید 800 هزار تومان بود) اختلاف پرداخت 29 هزار تومان می شود و نه 9 هزار تومان که شما به آن رسیده اید!!!
5 – و نهایتاً فرموده اید "شما فقط با لحنتون خواستین تبلیغ سایت رو بکنین" خب برادر جان، فرض را بر این بگذاریم که شما درست می فرمایید و من از سپراه پول گرفته ام که برایشان تبلیغ کنم... اینکه "منِ نوع ای" سایت ارزان تری که کالایی با کیفیت برابر و دارای اعتباری برابر است (نماد الکترونیک تک ستاره) را معرفی کنم چه آسیبی به شما می رساند؟؟؟ چه آسیبی به دیگران خواهد رساند که قصد خرید این محصول را دارند؟؟؟ چه کسی با این کار زشت من (البته به زعم شما) صدمه خواهد دید؟؟؟ به شخصه اگر کسی بیاید و مقایسه صحیحی انجام دهد که منتج به خرید بهتری برای من شود ممنونش هم خواهم شد... فکر میکنید حداقل بخشی از هدف و ماموریت سایت mobile.ir چیزی غیر از این است؟؟؟ ضمن اینکه شما متاسفانه نمی توانید "کاربر یک گوشی" را از "تبلیغ کننده ی یک سایت" تشخیص دهید... اشکالی هم ندارد من راهنمایی تان می کنم، کافی سری به صفحه آن کاربر بزنید، تاریخ عضویتش را ببینید، سوالاتی را که پرسیده و پاسخ هایی را که گرفته بخوانید... آنگاه به راحتی می توانید نتیجه بگیرید که طرف چه کاره است... مثلاً من به یقین می توانم بگویم شما تنها یک "کاربر موبایل" هستید و نه یک "تبلغ کننده" برای سایت چی بایل... برادر عزیز؛ بد نیست سعی کنیم در قضاوت دیگران عجله نکنیم...
موفق و شاد باشید

Xiaomi Redmi Note 3 (Qualcomm) Xiaomi Redmi Note 3 (Qualcomm)

1395/3/21 آقای سعید م گرامی، انتهای این جمله یتان "این چه وضع صحبت کردن هست. " علامت سوال وجود ندارد، پس ظاهراً جمله شما سوالی نیست و من نمی بایست به آن پاسخی بدهم. اگر جمله خبری باشد معنیش آن است که ظاهراً "نوع صحبت کردن" من با مذاق شما جور در نیامده! که البته این می تواند برداشت شخصی شما باشد و قابل احترام.
متاسفانه اکثر ما از نقد و منطق گریزانیم و بدترین و زشت ترین تعابیر ممکن را از صحبت هایی که با نظر ما انطباق ندارد داریم... مثلاً اگر کسی بپرسد "شما از چه نوع ریاضیاتی برای رسیدن به این نتیجه استفاده کردید؟" احتمال می دهیم طرف فحاشی کرده چرا که یا نمی دانیم "مبانی مختلفی در ریاضیات" برای "محاسبات یکسان" موجود است که به پاسخ هایی متفاوت منتج می شود یا اگر هم بدانیم ترجیح مان آن است که تعبیر خودمان را به دیگران غالب کنیم تا بتوانیم حرفمان را به کرسی بنشانیم!!!
اگر از دسته اول هستید و نمی دانید؛ باید به عرضتان برسانم در "مبانی مختلف ریاضی" یک عمل جمع ساده می تواند نتایج گوناگونی داشته باشد مثلاً در حالی که اکثریت مردم شک ندارند که جمع 1+1 برابر است با 2 اما این محاسبه تنها در ریاضیات مبنای ده یا Decimal Numeral System صحیح است چرا که جمع 1+1 در ریاضیات مبنای دو یا Binary Numeral System برابر می شود با عدد 10 !!!... بد نیست بدانید در ریاضیات مبانی محاسباتی زیادی داریم که از جمله شناخته شده ترینشان به جز دو مورد فوق، Octal Numeral System و Hexadecimal Numeral System و... می باشند.
حال اگر کسی پرسید "شما از چه نوع ریاضیاتی برای رسیدن به این نتیجه استفاده کردید؟" مفهوم دقیقش این است که روش محاسباتی شما با آنچه عرف است همگونی و سنخیت ندارد و ظاهراً شما به روش غیر معمولی محاسبات را انجام داده اید.
اما اگر از گروه دوم هستید، که بیشتر بنظر می رسد این چنین باشد؛ چون کوشیده اید با نادیده گرفتن خیلی از مسائل حرف آخرتان که جمله ی "پس ریاضی این دوستمون از شما قوی تر بوده وشما فقط با لحنتون خواستین تبلیغ سایت رو بکنین" است را به کرسی بنشینانید با کمال احترام و ادب پاسخ تان را به شرح زیر می دهم.
1 – همانطور که می توانید پاسخ ها را ببینید همین دوست عزیزمان که شما با این "شدت و حدت" به طرفداریشان برخاسته اید ظاهراً خودشان عرض مرا در مورد نسخه 32 گیگابایت قبول کرده اند و توضیح داده اند "منظور بنده نسخه 16 گیگاباتیش بود :|" حال جای تعجب است در حالی که مخاطب من (ظاهراً) مسئله را پذیرفته چرا شما در نقش مدع العموم به قضیه معترضید!!!؟؟؟
2 – اگر دقت کنید در ادامه پاسخم به همین دوست عزیزمان گفته ام "با این فرض که ما این محاسبات را بپذیریم..." یعنی حتی با قبول استفاده از "یک مبنای متفاوت ریاضیات" به عبارتی یک مبنای غیر عرف، باز هم اجبار به پرداخت 19 هزار تومان (عددی که با مبنای ریاضیات ایشان بدست آمده) از آنجایی که پرداخت "اجباری" است ممکن است برای خریدار دلپذیر نباشد.
3 -

Xiaomi Redmi Note 3 (Qualcomm) Xiaomi Redmi Note 3 (Qualcomm)

1395/3/21 برادر گرامی، آنچه را هم من در ارتباط با این محصول تشریح کردم به نسخه 32 گیگابایتش اشاره داشت که در تصاویر کپچر شده ای که ارائه کردم به وضوح قابل تشخیص است.

Xiaomi Redmi Note 3 (Qualcomm) Xiaomi Redmi Note 3 (Qualcomm)

1395/3/18 استاد گرامی من نمیدانم شما از چه نوع "ریاضیاتی" استفاده کرده اید که با کسر عدد 800000 تومان (قیمت امروز 18 خرداد ماه 95 این محصول در سایت سپهرا)؛
http://uupload.ir/files/ryy3_01seprah.jpg
از عدد 849000 تومان (قیمت امروز 18 خرداد ماه 95 این محصول در سایت چی بایل)؛
http://uupload.ir/files/qlvb_02chibile.jpg
به عدد 19000 تومان رسیده اید!!!!!!!!!!!!!!!!!...
اما با این فرض که ما هم این محاسبات را بپذیریم باز هم آنچه فرموده اید: "این 19 هزار تومن هم بخاطر هدیه ای هستش که کاربر میتونه انتخاب کنه ( رم 16 و OTG و ..)" تازه می شود نوعی توفیق اجباری، چرا که خریدار حق صرف نظر از این به اصطلاح "هدیه" را ندارد و باید اجباراً برای آن هزینه کند! ...
شاد و سلامت باشید

Xiaomi Redmi Note 3 (Qualcomm) Xiaomi Redmi Note 3 (Qualcomm)

1395/3/17 دو ست گرامی این بنده ی خدا پرسیده:
"کسی از "سایت سپراه" این گوشیو خریده؟چند روزه به دستون رسید؟به جز قیمت گوشی هزینه دیگه ای پرداخت کردید؟"
بعد شما تجربه خرید از فروشگاه "چی بایل" رو براشون تشریح می کنید!!! خب دوست عزیز حتماً ایشون یه سری پارامترها از جمله قیمت رو در نظر گرفتن و به این نتیجه رسیدن که از سپراه خرید کنن، مزید اطلاعتون عرض می کنم همین امروز (17 خرداد 95) قیمت این محصول توی سایت سپراه 49 هزار تومان پایین تر از سایت "معتبر و محترم چی بایل" هستش!!! (در عین حال هر دو فروشگاه نماد اعتماد الکترونیک تک ستاره داران)
حالا اگر شما (یا هر بزرگوار دیگه ای) پاسخ ایشون رو در ارتباط با "سایت سپراه" (و نه سایت های دیگه) بفرمایید، احتمالاً هم به ایشون محبت کردید هم شائبه تبلیغ برای یه "سایت خاص" در اذهان بوجود نخواهد آمد... اگه در مورد "چی بایل" هم سوالی بود من به شخصه حتماً مزاحم شما میشم.
موفق باشید

Xiaomi Redmi Note 3 (Qualcomm) Xiaomi Redmi Note 3 (Qualcomm)

1395/3/11 دوست گرامی، من اون "استاد"ی که مد نظرتان است نیستم، اما در متن شما که 4 نکته را یادآوری فرموده اید حداقل 4 ایراد وجود دارد که طبعاً اگر اصلاح بفرمایید متن مفهوم تر و در عین حال زیباتر خواهد شد:
tiping... typing
finger sensor... fingerprint sensor
screen light 💡 sensor... Ambient light sensor
dosnt... doesn't
موفق باشید.

Xiaomi Redmi Note 2 Xiaomi Redmi Note 2

1394/11/17 سلام دوستان، من از طریق راهنمایی های شما بزرگواران گوشی Redmi Note 2 با مشخصات 32 گیگ رو پس از نصب TWRP از رام استیبل چین MIUI 7.0 Stable، 7.0.14.0 LHMCNCI به رام استیبل گلوبال MIUI 7.0 Stable، 7.0.12.0 LHMMICI تغییر دادم و کاملاً هم ازش راضی هستم. تنها مشکل که بنظر میرسه به دلیل نصب TWRP بوجود اومده اینکه که وقتی Updater گوشی اعلام میکنه که نسخه به روز رسانی جدید قابل دانلود هستش و بعد از اینکه دانلود، ریبوت و نصب میشه MIUI version تغییر نمی کنه!!! و روی همون رام استیبل گلوبال MIUI 7.0 Stable، 7.0.12.0 LHMMICI باقی می مونه!!! یعنی بنظر میرسه هر بار بعد از دانلود حدود 200 مگابایت آپ دیت، وقتی بعد از ریبوت به مرحله TWRP میرسه جلوی نصب آپ دیت گرفته میشه! یا پروسه آپ دیت به شکل کامل انجام نمیشه! و یا اگه هم میشه MIUI version تغییر نمی کنه!!!
من این مشکل رو در هنگام آپ دیت رام استیبل گلوبال Version: V7.0.12.0.LHMMICI به ورژن های
Version: V7.1.1.0.LHMMICK
Version: V7.1.2.0.LHMMICK و
Version: V7.1.3.0.LHMMICK داشتم!!!
حالا سوال اصلی:
آیا اساساً این مشکل به نصب TWRP ارتباط دارد یا مشکل جای دیگریست؟؟؟
اگر پاسخ سوال اول مثبت است آیا بعد از نصب TWRP برای به روز رسانی گوشی می بایست کل رام به روز شود یعنی همون فایل حدوداً 930 مگابایتی رو دانلود کرد و توسط TWRP آن را نصب کرد و دیگه امکان آپ دیت (از طریق دانلود پک های Updater گوشی) وجود نداره؟؟؟؟

Xiaomi Redmi Note 2 Xiaomi Redmi Note 2

1394/10/10 با درود خدمتت اساتید بزرگوار،
لطفاً اگه امکانش هست در موارد زیر منو راهنمایی بفرمایید
گوشی من Redmi Note 2 حجم 32 گیگ، MIUI 7.0 Stable، 7.0.14.0 LHMCNCI هستش که البته از ابتدا که خریدم تغییری توی رام اون ندادم.
با مطالعه مطالب (از ابتدا تا امروز) متوجه شدم که این رام رسمی چینه و از اونجایی که بعضی قسمتها مث تم های آنلاین و موزیک آنلاین و Mi Video و Mi Home و App Store و چنتا برنامه ی دیگه چینی هستن رفتم از لینک http://en.miui.com/download-274.html#430 رام stable گلوبال رو دانلود کردم.
حالا چنتا سوال دارم:
1) یه برنامه بک آپ میخوام که اگه به هر علتی خواستم به حالت کنونی برگردم (منظورم همه دیتا های روی موبایل از پیامک، اطلاعات تلگرام، واتس آپ گرفته تا عکس و موسیقی و حتی کد IMEI و رام چینی موجود) همه چی رو برگردونه سرجاش... چنین برنامه ای داریم یا خیر؟ آیا مبحث بک آپ اطلاعات داخل گوشی با بک آپ کد IMEI و رام گوشی، متفاوته و می بایست با نرم افزارهای متفاوتی این کارها رو انجام داد؟
2) آیا روش معرفی شده در لینک http://forum.mobilestan.net/showthread.php?t=363045 پاسخگوی نیاز من هست؟
3) در روش فوق پس از اتمام مرحله نصب TWRP و گرفتن بک آپ از Nvram گوشی و قبل از نصب رام استیبل گلوبال، آیا می توان گوشی را با رام موجود (رام استیبل چین) راه اندازی کنم و اطلاعات بک آپ را به کارت SD منتقل کنم و کارت را از گوشی جدا کنم (برای اینکه خیالم از جانب بک آپ ها راحت باشه) بعد برگردم و مراحل نصب رام استیبل گلوبال رو شروع کنم؟
4) اصولاً اجرای مرحله ی روت گوشی الزامیه؟ چه دردی رو درمان میکنه و احیاناً چه مشکلاتی رو بوجود میاره؟
ضمناً بابت زحمتی که برای پاسخگویی می کشید پیشاپیش سپاسگزارم
موارد 1 تا 9 از مجموع 9 مورد
ایسام