مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : مهدی م
  • تاریخ عضویت : 1394/10/5
  • تعداد نظرهای داده شده : 19

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 19 از مجموع 19 مورد

Huawei P30 Pro Huawei P30 Pro

1398/7/7 دوستان از درج نظر شخصی خودداری کنید.در مقابل تولید انبوه چند میلیونی یک گوشی ثبت نظر به صورت من خودم گوشی فلآن دتشتمیک مورد داشتم صفحه ش تار شد،برادرم یک مورد داشت منفجر شد،پسر عموم یک مورد گوشی فلان داشت باطریش دو ساعت دوام می آورد خیلی غیر دقیق و عوامانه ست.بهتره برای اظهار نظر به نقطه قوت یا ضعف یک گوشی به سایت های رسمی جهانی و نظریه critician های رسمی استناد کرد و خواننده رو راهنمایی کرد.کافیه من مثلا از گوشی آیفون یا سامسونگ یا هواوی یا ..... بدم بیاد می تونم هر دروغی رو سر هم بندی کنم و بنویسم.اولا گوشی رو از کدام مرجع خربدی دوما آکبند واقعی بوده یا نه.سوما شرایط استفاده نگهداریت از گوشی چگونه بوده.چهارما حب و بغض شخصی بعضی ها با بعضی از برندهاو پنجما.............

Apple iPhone 10 (X) Apple iPhone 10 (X)

1397/2/30 بیست و سه سطر کامنت گذاشته اید بدون حتی یک مورد مستند.در عالم علم به این می گویندpretend یا به قول کلام کوچه و بازار ایران ادعا.مثلا ادعا کرده اید اپل از سامسونگ فروش بیشتری دارد!!!یا اینکه همه دوست دارند اپل یا آیفون داشته باشند!!!! یا اینکه تعصب را فقط آندرویدی ها دارند!!! یا اینکه محدودیت را در اپل با جمله هر کسی اپل می خرد خودش را آماده محدودیت می کنه پس حرفی نیست.نه بابا جان خیلی هم حرفی هست.اولین حرف من در مورد متضرر شدن خریداران آپل اینه که ارز رسمی بهش اختصاص داده نمی شه پس شما گران می خرید.شما جواب همین یک مورد را بدهید بقیه پیش کش.گوشی ۹۰۰ دلاری سامسونگ تو ایران چنده؟ مال اپل چنده؟گران بخرید نوش جان دلالهاش.

Samsung Galaxy S9+ Samsung Galaxy S9+

1396/12/20 فقط کسایی که با یک گوشی پرچمدار سامسونگ کار کردند میتونن لذت و برتری سامسونگ رو درک کنن. من به عنوان گوشی اول از s8 plus و گوشی دوم هواوی میت 10 استفاده می کنم. بدون هیچ تعصبی می گم:به هیچ وجه درخشش صفحه و نوع کاربری سامسونگ رو در هواوی نمی بینم. فقط یکبار صفحه کیبورد و نوع چینش حروف و اعداد و علامت ها رو مقایسه کنید تا متوجه بشین.

Huawei Mate 10 Huawei Mate 10

1396/11/11 سپاس. موید باشید.

Huawei Mate 10 Huawei Mate 10

1396/11/7 دوستان بدای connection به کامپیوتر و یا لپ تاپ و نمایش صفحه گوشی در مونیتور، کسی هست راهنماییم کنه که دقیقا باید چه کابل اتصالی استفاده بشه و چه کارهایی انجام بدم؟ممنون می شم

Huawei Mate 10 Huawei Mate 10

1396/9/1 دو تای تو و داداشت و یکی من دلیلی بر هنگ کردن و نکردن یک گوشی نیست.در یک مقیاس چند میلیونی این نمونه ها ارزشی ندارند.مهم مقبولیت جهانیه که هر دو برند سامسونگ وهواوی(البته سامسونگ بسبار بیشتر بر اساس آمار) دارند.اگر بیشتر گوشی هابگی سامسونگ منفحر میشن پس صد میلیون آدمی که در هر سال سامسونگ می خرند احتمالا نذری برای خرید سامسونگ دارن!!!!!

Huawei Mate 10 Huawei Mate 10

1396/8/28 بیشتر گوشیهای سامسونگ منفجر می شد؟آخه یه چیزی بگو بگنجه.کل گزارش های انفجار نوت ۷ کمتر از 40 مورد بود.هواوی اصلا هنگ نمی کنه؟من خودم mate 8 داشتم که از بس هنگ می کرد خسته ام کدد.بچه ۱۲ ساله ام هم قبول نکرد باهاش کار کنه.

Apple iPhone 10 (X) Apple iPhone 10 (X)

1396/6/31 درود بر شما.فضای technology با استادیوم متفاوته.

Samsung Galaxy S8+ Samsung Galaxy S8+

1396/5/3 سلام دوستان.در مورد رسپتور اثر انگشت رو هر طور که معرفی کنید مهم نیستواگر از بالا و به صورت برعکس لمس کنید هم لازم به برگرداندن گوشی نیست هم لنز کثیف نمیشه.

Samsung Galaxy S8+ Samsung Galaxy S8+

1396/3/5 دوستان شک نکنید.فوق العاده ست.دیروز از یک اتفاق من و دوستم با ایفون 7 پلاس همزمان فیلم برداری کردیم.خیلی اس 8 پلاس بهتر بود.من در این مدت هیچ ایرادی ندیدم.

Samsung Galaxy S8+ Samsung Galaxy S8+

1396/2/29 چند روز پیش به دستم رسید.گوشی قبلی من ایفون 6 پلاس بود وقبل از اون هم ایفون 4 اس داشتم.این اس 8 پلاس از هر نظر قابل مقایسه نیست.هیچ ایرادی هم نداره.باید دستتون بگیرید و 10 دقیقه باهاش کار کنید.شک نکنید فوق العاده ست....

Samsung Galaxy S8+ Samsung Galaxy S8+

1396/2/15 من دو دقیقه بعد از شروع زمان پیش خرید در دیجی کالا سفارش دادم،هنوز به دستم نرسیده و احتمالا هفته بعد میاد،چطور مال تو اومده؟یعنی فکر می کنی حرفت رو کسی باور کرده؟

Samsung Galaxy S8+ Samsung Galaxy S8+

1396/1/31 ای کلمه اغلب رو از کجا آوردی؟
اطلاعات غلط ندین،هیچ چیز نباید فدای حقیقت بشه،اغلب خریداران اس ۸ رو از کجا آوردی؟اون خبر رو من در زومیت خوندم و شما این اغلب رو از خودت اضافه کردی

Samsung Galaxy S8+ Samsung Galaxy S8+

1396/1/25 حیرت می کنم از این منطق شما،در این رقابت بی رحمانه شرکت های تولید کننده گوشی موبایل،سامسونگ میاد عامدانه عملکرد درصد قابل ملاحظه ای از دستگاه هاش رو مخدوش می کنه!!!

LG G6 LG G6

1396/1/21 بنز در کدام آمار پرطرفدارترینه؟در کجا؟تیراژ تولیدش نصف تویوتا وفولکس و جنرال موتورز نیست.اگر در رده لاکشری ها بخوای در جهان خیلی از لکسوس پایین تره.حتی در بازار مهم آمریکای شمالی از ب ام و هم پایینتره.
من به شخصه به حرف هیچ تعمیرکاری اعتماد ندارم.مبنای قضاوت فقط سایت ها و مجلات رسمی اروپا و آمریکا باید باشه.چون اگر کذب بنویسن سو میشن و باید جریمه کلان پرداخت کنن.

Samsung Galaxy S8 Samsung Galaxy S8

1396/1/14 با این فرمایشات حضرت عالی ما مطمئن شدیم شما طرفدار سامسونگ هستید!!!!!
پروسس اگزینوس به کار رفته در این مدل هم ۱۰ نانو متری و از نظر سرعت پردازش هیچ نقصی نسبت به اسنپدراگون نداره.

Samsung Galaxy S8+ Samsung Galaxy S8+

1396/1/12 در سری های قبل اگزینوس نمره geekbench بالاتری از اسنپدراگون کسب کرده چرا شما این طور خواستین؟

Samsung Galaxy S8+ Samsung Galaxy S8+

1396/1/12 میتوانید بفرمایید با این همه نقاط ضعف چطور فروش جهانی این برند تا این میزان بالاست؟یعنی چند ده میلیون خریدار متوجه این نقاط تاریک نشدند؟برای من قابل توجیه نیست.لطفا از اوردن مثال که مثلا دختر خاله من داشت افتاد شکست یا برادرم 2 روز داشت از کار افتاد خودداری کنید.

Apple iPhone 7 Plus Apple iPhone 7 Plus

1395/11/29 سلام
اینکه مشکلی برای گوشی شما پیش نیامده دلیلی بر فقدان مشکل در سایر گوشی ها نیست.یادتان باشد که از چند میلیون نوت 7 کمتر از 100 گوشی اتش گرفت.البته بالعکس هم قابل قبول نیست یعنی برای مثال اگر گوشی ایفون همسایه من رنکش پرید نمی تان به تمام دیگر ایفون های هم مدل تعمیم داد.
موارد 1 تا 19 از مجموع 19 مورد
خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا