مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : محمد ا
  • تاریخ عضویت : 1394/10/2
  • تعداد نظرهای داده شده : 3

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 3 از مجموع 3 مورد

Nokia 3 Nokia 3

1396/8/22 با سلام
میخواستم از دوستان خواهش بکنم ، اون هم اینکه ، درسته این صفحات برای تبادل اطلاعات هست ، اما لطفاً از محاسن و معایب در کنار هم بنویسید ، چون کسی که میخواد خرید کنه اول میاد توی این صفحات و کلا نظرش عوض میشه ، من دیشب دست یکی از دوستان نوکیا 3 رو دیدم به نسبت قیمت بسیار گوشی خوب ، روان و زیبایی بود بویژه اون لوگوی نوکیا خیلی دلنشین بود .
میگفت از دست سامسونگ و هنگ کردناش خسته شدم بعد از 4 تا انواع مدلهای سامسونگ رفتم این رو خریدم چند وقته دارم از داشتن گوشی لذت میبرم .خواهشاً راهنمایی صحیح بکنید فقط از بدیهاش قاطعانه نگید، شاید فقط مال شما این عیب رو داشته باشه . ممنون ، یا علی

Samsung Galaxy Note8 Samsung Galaxy Note8

1396/8/17 با سلام
با توجه به این اخبار جدید در مورد هنگ کردن نوت 8 در سایت معتبر (GSMArena (www.gsmarena.com قطعا قیمت جهانیش و به تبع اون قیمتهای داخلیش افت خواهد کرد ، لطفا ً صبر کنید و با آرامش این جور گوشیها رو خریداری کنید . با تشکر

Microsoft Lumia 430 Dual SIM Microsoft Lumia 430 Dual SIM

1394/10/2 با سلام
سیستم عامل ویندوز و گوشی های مایکروسافت واقعاً بی نظیرند ، شما با کمترین سخت افزار میتوانید یک دستگاه روان و جذاب داشته باشید من برای هر دو پسرم 640 xl را گرفتم ، فکر کنم تا ابد دنبال گوشی غیر از ویندوزفون نروند خودم هم چون گوشی سبک و کوچک دوست دارم حتما همین 430 را خواهم خرید ، با توجه به امکانات و سخت افزارش خیلی می ارزه ، کاش همه استفاده کنندگان ، صرفا براساس نیازشون خرید میکردند الان اکثرا روی چشم و همچشمی و فقط برای پز دادن موایل میخرند .
به نظر شما آیفون با قیمتهای گزاف واقعا به نسبت پرداختی که دارین ، کارایی داره ؟؟؟!!! درصورتیکه این ویندوزفونها با کمترین نرخ بیشترین کارایی و جذابیت رو به شما ارائه میدهند .
موارد 1 تا 3 از مجموع 3 مورد
ایسام