مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : دارا ا
  • تاریخ عضویت : 1394/9/24
  • تعداد نظرهای داده شده : 6

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 6 از مجموع 6 مورد

Huawei P10 Lite Huawei P10 Lite

1398/7/28 از كجا بايد فعال كنم ؟‌ميشه راهنمايي كنيد

Huawei P10 Lite Huawei P10 Lite

1398/7/23 سلام دوستان
گوشي من بعد از آخرين آپديت otg كار نميكنه. حتي چند بار هم ريست فكتوري كردم و از اول برنامه ها رو نصب كردم اما همچنان كار نميكنه. با ايم اپليكيشن هايي كه تشخيص ميده گوشي قابليت otg داره يا نه چك كردم و ميگخ كه اوكي هست و اين قابليت رو داره اما متاسفانه با چند فلش مموري مختلف و فرمت شده و كابل هاي otg مختلف چك كردم اما متاسفانه جواب نميده.بيلد نامبر گوشيم 371(C185) هستش. ممن.ن ميشم اگه راه حلي داريد بهم بگيد چون من شديدا به otg احتياج دارم

Honor 3C 4G Honor 3C 4G

1394/10/5 دوستان انقدر التماس این افراد رو نکنید !!... برای تبلیغ خودشون وقت دارن چند صفحه بنویسن اما برای آموزش به دیگران وقت ندارن دو خط راهنمایی کنن!!
من خودم پیگیر این آپدیت هستم و هروقت روشی مطمِن و مناسب پیدا کردم حتما اینجا لینکش یا آموزشش رو میذارم که بقیه هم استفاده کنند.
...

Honor 3C 4G Honor 3C 4G

1394/9/28 شما که میخوای وقت بذاری یاد بدی خب همینجا بگو که دیگران هم استفاده کنند !!

Honor 3C 4G Honor 3C 4G

1394/9/25 اینطور به نظر میاد که دوستان قصد ندارند نحوه انجام این آپدیت رو توضیح بدند و اینجا شده محلی برای تبلیغ آقای جلیل ابراهیم !! که مثلا ما از تهران گوشیمون رو بفرستیم بره شیراز که یه آپدیت ناقابل لالی پاپ روش نصب بشه که معلوم هم نیست اریجیناله یا از مدل های دیگه پورت شده و در آینده چه بلاهایی ممکنه سر گوشیمون بیاد !!! تا جایی که من اطلاع دارم و تو قسمت پرسش و پاسخ خود سایت هواوی خوندم گفته بودند که هنوز برای این مدل آپدیت رسمی نیومده و احتمال زیاد به زودی منتشر میشه. حالا اینجا هم عده معدودی از دوستان میان میگن ما از ایشون یاد گرفتیم ایشون کمکمون کرد و از این حرف ها !! نمیدونم چرا ایشون که به این عده معدود که براش تبلیغ میکنند کمک کرده نمیاد این آموزش رو اینجا بذاره تا به بقیه هم کمک کرده باشه !!! اشکالی نداره ! بالاخره دیر یا زود نحوه این آپدیت تو اینترنت منتشر میشه !! فقط ایشون توی دنیا نیستند که نحوه این آپدیت رو میدونند !! الان عصره ارتباطات و تکنولوژیه و چیزی وجود داره به اسم اینترنت که دنیای اطلاعاته و بالاخره میشه این روش رو پیدا کرد. دوستان عزیز اگه اطلاعاتتون رو با دیگران share کنید جای دوری نمیره !

Honor 3C 4G Honor 3C 4G

1394/9/24 سلام دوست عزیز
مدل گوشی شما l01 هست یا l02 ؟
و سوال بعدی اینکه اگه مدل گوشیتون l02 هست بیلد نامبرش چنده ؟ b110 ؟
و ممنون میشم روش آپدیت رو توضیح بدید تا بقیه دوستان هم استفاده کنند.
با تشکر از شما
موارد 1 تا 6 از مجموع 6 مورد
خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا