مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : امیر ح
  • تاریخ عضویت : 1394/9/5
  • تعداد نظرهای داده شده : 3

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 3 از مجموع 3 مورد

GLX Shahin 2 GLX Shahin 2

1400/9/26 واقعا متاسفم براي جي ال ايكس!
اين چه گوشي هايي هست مونتاژ ميكنيد؟ قيمت نسبت به سخت افزار از برندهاي سامسونگ و شيائومي هم بيشتره. لوازم كه توي بازار نداره. قاب و گلس هم خود شركت ميفروشه به بالاترين قيمت ممكن!
شاهين ٣ زده هفت ميليون! خب الان پوكو ايكس ٣ پرو ٢٥٦/٨ قيمتش از اين كمتره و قوي تره
نوت ١٠ پرو و آ٣٢ سامسونگ هم از اين بهترن چرا يه نفر باد پول بده به گوشي كه هيچ خدمات و پلسخگويي نداره!!!!
ضمن اينكه گوشي كه الان باهاش پيام ميزارم آريا جي ال ايكس هست كه شركت يومي زده و خداروشكر خوب دراومده اما هيچي توي بازار نداره! ال سي دي tft آريا رو شركتش ميده ٨٠٠ تا ٨٥٠!!!!! اينم حمايت ما از جي ال ايكسي كه به فكر جيب خودشه نه مردم

GLX Shahin 2 GLX Shahin 2

1399/1/4 سلام
انصافا بحث سر سخت افزار كه بيهوده و بي انصافي هست. قطعا توي تنوع دادن به سخت افزار دست ماها خيلي باز نيست.
مطلب مهم در مورد شركت جي ال ايكس خدمات پس از فروش هست كه به شدت ضعيف و اصلا جاي دفاع ندارد.
بنده اول اسپايدر1 خريدم ال سي دي موجود نبود و بعد از موجودي به شدت گران.
الان آريا دارم، خواهرم و پسر عموي خودم آريا دارند و مادرم ماد. همه را خودم خريداري كردم براي حمايت اما خدمات صفر!!
بنده خودم تعميركار تلفن همراه هستم تاچ و ال سي دي آريا ميخواستم قيمت فضايي ٦٠٠ هزار تومن ميدادن!! هم قيمت سامسونگ كه كيفيت تاچ و ال سي دي هاي گوشي هاش بالاست. در حالي كه تاچ آريا با دستگاه قابل تعويض هست و داخل سايت علي اكسپرس هم فراوان موجود هست شركت فقط اصرار به وارد كردن تاچ و ال سي دي با هم و با قيمت گزاف دارد! از علي اكسپرس با هزينه پست و گمرك چيزي حدود ٣٥٠ تمام ميشد بعد شركت قيمت ميداد ٦٠٠ !!!
قاب و گلس هم ديگه بنده دستم توي كار هست و مطلع هستم كه اين قيمت هايي كه شركت در سايت ميدهد به شدت گران و نامعقول هست. وقتي مردم مجبور هستن قاب و گلس گوشي هاي شما را فقط از مرجعيت سايت خودتان خريد كنند حداقل بخاطر اسم توليد داخلي اين بخش را براي حمايت حداقلي مشتريان با قيمت هاي معقول تري قرار دهيد. طرف گوشي خريده و نميتونه همراهش لوازم جانبي هم سفارش بده مجبور هست يكبار گوشي بخرد يكبار لوازم جانبي گران قيمت و دوبار پول پست بدهد!!!
كلا شما بنز بساز وقتي خدمات نامعقول و ناظرست باشه ارزش حمايت نداره.

GLX Spider 1 GLX Spider 1

1394/9/5 سلام دوستان عزیز یکسالی هست این گوشی رو دارم مواردی که برای اشنایی با گوشی به دردتون میخوره میگم.
اولا گوشی مونتاژ ایران هست و اسم اصلیش president classic 9 هست اما باید گفت کسانی که دنبال خراب کردن این شرکت هستند هیچ چیز از تولید نمیفهمن و نمیدونن مونتاژ کاری از اصول اولیه یاد گرفتن تولید هست همون طور که چین برای تمام برندها مونتاژ کرده که الان به اینجا رسیده.
دوم اینکه قیمت گوشی نسبت به امکانات خوب بود اما الان زیاد هست اما میتونید از سایت دیجی کالا که الان با قیمت 480با پست هست تهیه کنید. به نظرم شرکت هم باید تجدید نظری در مورد قیمت ها بکنه.
سوم سخت افزار گوشی نسبت به قیمت عالیه من خیلی گشتم اما هنوز گوشی خوبی تو این رنج قیمت نیست و هرکس الجی و سامسونگ پیشنهاد میکنه انگار شرکت های اونا ارث پدری ش هستن و طرفداری هایی می کنن که اصلا معلوم نیست چه سودی براشون داره. ضمن اینکه خیلی از نمایندگی ها توی اینجور سایت ها اکانت درست می کنن و به حالت اسپم فقط تعریف الکی می کنن.
باتری این گوشی واقعا ضعیف هست و ضعف نرم افزاری هم مزید بر علت شده تا باتری ضعیف باشه. یکسری از دوستان هم میگن وقتی میزنن به شارژ برعکس درصد شارژ گوشی کم میشه که برای من هم گاهی اونطور هست اما به نظرم مشکل نرم افزاری هست چون وقتی همونطور توی شارژ هست و مثلا از ۳۰ درصد به ۲۰ میره و گوشی رو خاموش میکنید وقتی درصد میاد میبینید که مثلا ۷۰ یا ۸۰ درصد شده و درصد الکی نیست و حقیقی هست. نکته دیگه در مورد باتری این هست که با گوشی کار می کنید و باتری به ۳۰رصد میرسه بزنید به شارژ و خاموش کنید دوباره به حدود ۷۰ یا ۸۰ حقیقی میرسه. حتی باتری رو کالیبره کردم اما بازهم همیجور هست.
اندروید هم فکر نمی کنم اپدیت بشه که شنیدم گوشی هایی که مثل این اسپایدر دکمه فیزیکی دارن اصلا اندروید ۵ نمیگیرن که بنده اطلاعات دقیق و درست ندارم. اما شرکت در زمینه رفع باگ های نرم افزاری به شدت بد عمل کرده.
در کل سوالی هم داشتید در خدمتم. بنده امروز یک گوشی با قیمت ۴۸۰ هم از دیجی کالا گرفتم که با تحقیقی که کردم فعلا جی ال ایکس با این قیمت بهترینه چون پشتیبانی تعمیراتی خوبی هم داره.
موارد 1 تا 3 از مجموع 3 مورد
خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا