مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : جلال ح
  • تاریخ عضویت : 1394/9/1
  • تعداد نظرهای داده شده : 4

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 4 از مجموع 4 مورد

Xiaomi Redmi Note 10S Xiaomi Redmi Note 10S

1401/9/22 سلام دوستان داستان این داغ شدن چقدر جدی هست؟برای کسی که کارهای روزمره رو انجام میده و بازی نمی‌کند. در هنگام فیلمبرداری و عکاسی هم داغ میکنه؟

Samsung Galaxy J2 Samsung Galaxy J2

1394/9/2 ممنون از اشتراک تجربتون. خوب در مورد باطری حق با شماست و طبیعیه که مصرف بیشتری داشته باشه. اما وقتی تو صفحات فروم های انگلیسی زبان برید میشه دید حدودا نیمی از کااربران مشکل انتن و باطری رو دارن. خوب این رو دیگه نمیشه انکار کرد که بعضی از گوشی های این مدل مشکل آنتن و باطری دارن اما نه همشون (بگذریم از انتظارات نابجای بعضی کاربرها و یا متفاوت بودن نحوه استفادشون) اما در مورد لگ داشتن بعضی از کاربرها به نظرم نمیشه تعمیم داد به کل گوشی های این مدل ممکنه این جور مشکلات تو هر گوشی باشه . البته منم پشیمون شدم و ترجیح میدم کورپرایم بگیرم که امتحانشو پس داده هر چند صفحه نمایشش خوب نیست

Samsung Galaxy J2 Samsung Galaxy J2

1394/9/2 دوستان تو سایت gsmarena دیدم ظاهرا اکثرا با دو تا ایراد آنتن و کم شدن سریع شارژ باطری رو به رو شدن. مشکل آنتن که ظاهرا تو ایران فعلا خیلی کسی باهاش مواجه نشده در مورد باطری چطور؟ تو خود سایت سامسونگ زده موزیک 40 ساعت در حالی که کورپرایم 60 ساعت میشه گوش داد.

Samsung Galaxy J2 Samsung Galaxy J2

1394/9/1 دوستان بین core prime و ace j1 و j2 کدوم رو پیشنهاد می کنید؟ من تا قبل از این گوشی می خواستم کور پرایم بگیرم ولی شنیدم صفحه نمایشش خیلی ضایعه. یعنی برای کارهای معمولی هم قابل قبول نیست؟ جی وان هم حافظه داخلی و رمش نصف کور پرایم و جی تو هست. عوضش سوپر امولد هست. ولی این جی تو سخت افزار کور پرایمو داره و ص نمایشش هم امولد هست البته این گوشی هنوز همه گیر نشده تا ایراداتش معلوم بشه . بنظرتون کدوم رو بگیرم؟ یه گزینه هم اینه که برم سراغ گوشی های هواوی تو این رنج مثل honor 3 c lite و g620s و y625.
موارد 1 تا 4 از مجموع 4 مورد

تبلیغات

تبلیغات

خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا