مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : حسین ح
  • تاریخ عضویت : 1394/8/18
  • تعداد نظرهای داده شده : 11

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 11 از مجموع 11 مورد

Huawei P10 Huawei P10

1398/6/12 بهترین آپشنی که با این ورژن جدید به گوشی اضافه شده قابلیت تشخیص چهره است . خیلی باحال شده. به جای استفاده از اثر انگشت چهره رو تشخیس میده و وارد میشه

Samsung Galaxy Note 8.0 N5100 Samsung Galaxy Note 8.0 N5100

1394/11/16 همه تبلت ها بعد از یک مدت شارژشون مشکل پیدا می کنه یا مصرف شارژ زیاد میشه . بهترین کار اینه که تبلت روت گردد . من این تبلت رو دارم بعد از روت کردنش عملکرد شارژ و مصرف آن از اولش هم بهتر شد !! چون برنامه greenify نصب کردم و این برنامه در حالت روت بهترین عملکرد خواهد داشت و مصرف همه نرم افزارها را کنترل می کند . نرم افزارهای کاربردی مخصوص clean و مدیریت مموری هم تا تبلت روت نشه درست و بجا عمل نمی کنند چون باید اجازه دسترسی به اونها داده بشه و این حالت فقط در روت امکان پذیر است .
در بسیاری از انجمنهای فارسی نحوه روت کردن ، ریکاوری و ... آموزش داده شده ، اگر مراجعه کنید مفید واقع می شود .
به طور طبیعی کمتر پیش می آید مشکل مصرف باطری سخت افزاری باشد مگر اینکه دستگاه را تازه خریده باشید و بطور محسوس غیر نرمال کار کند .

Honor 4C Honor 4C

1394/11/16 یک بار تنظیمات اینترنت 3g رو پاک کید و دوباره از سایت همراه اول بگیرید و نصب کنید .

Honor 4C Honor 4C

1394/11/16 تنظیمات اینترنت رو پاک کنید دوباره از سایت همراه اول تنظیمات بگیرید و نصب کنید . با اینکار باید درست بشه

Honor 4C Honor 4C

1394/10/17 یه سوال کلی: به نظر دوستان اساسا" موردی پیش میاد که یک نفر بخواد همزمان از اینترنت هر دو سیم کارت استفاده کنه ؟! این کار چه لزومی داره؟! وقتی یکی از اونها به اینترنت وصل هست و به همه اپ ها سرویس میده چه دلیلی داره بخوایم از اون یکی اینترنت بگیریم؟!
اگر تجربه ای دارید ممنون میشم استفاده می بریم .

Honor 4C Honor 4C

1394/10/17 این چیزها دیگه حساسیت های بعد از خرید گوشی هست ، شما هر گوشی بخری یه مدار وقت برای بروزرسانی کارایی و زیبا جلوه دادنش باید بگذارید . البته بیشتر به سلیقه و کنجکاوی افراد بستگی داره .

Honor 4C Honor 4C

1394/10/17 برادر من ُ خوبه این گوشیها میزان مصرف باتری برای هر عملکرد رو نشون میده !! اصلا" سرچ کردن 3g با gsm در کل زیر یک درصد مصرف باطری است . مهم نرم افزارهای \رمصرف هستش که با وصل شدن به شبکه ، مصرف همه چیز رو بالا می برند . سازنده این گوشی بالاخره برای مصرف کمتر باتری خودش اون گزینه رو گذاشته ، اینکه در زمان استنبای ازش استفاده نشه و مشتاق امتحان کردن دیگر گزینه ها باشیم ، یک نوع برخورد با مسئله است ، که بسیار شایع هست !! جهت اطلاع دوستان عرض می کنم ؛ در زمان استفاده از وای فای نیز چنین گزینه ای در همان قسمت موجود است .

Honor 4C Honor 4C

1394/10/15 نصب برنامه greenify هم توصیه میشه . در حالت روت که بسیار عالیه ، بدون روت هم کمک میکنه تا برنامه هایی که همیشه باهاشون کار نداریم به خواب برند و فعالیت اضافه ای نداشته باشند .

Honor 4C Honor 4C

1394/10/15 عزیز گوشی رو وقتی بگذارید روی gsm معمولا کسی نمیتونه با شما تماس بگیره چون اشغال می خورید . بهتره بجای این کار چند گزینه بالاتر توی همون mobile network گزینه mobile data ahways on رو خاموش کنید . با این کار نه گوشی اشغال می زنه نه برنامه ها بی خودی به اینترنت وصل میشن و الکی باطری مصرف نخواهد شد . تست کنید خواهید دید شب تا صبح 5 درصد هم باطری استفاده نشده!!

Honor 4C Honor 4C

1394/8/20 این حرف من تنها نیست که این گوشی 2 یا سه روز شارژ نگه می داره . کلی آدم اینجا همین نظر رو دارند. من در مورد گوشی نوت خودم یا هر گوشی دیگه که دوست داشته باشم نظر میدم...
داریم در مورد یک کالای مصرفی صحبت می کنیم عذر می خوام از موضوع حساس شخصیتی حرف نمی زنیم که می فرمایید پای اون رو وسط نکش !! فیلم مرسدس کیمیایی حرفش همین بود : ((به چیزی که دل نداره، دل نبند))

Honor 4C Honor 4C

1394/8/18 همه ی حسن این گوشی به شارژ نگه داشتن فوق العادش هست ، من نمی دونم چرا برخی از دوستان با باطری این گوشی مشکل دارند !! اساسا" این گوشی نیاز به نرم افزار optimize نداره چون خودش phone manager داره و می تونه تمام عملکرد گوشی رو بهینه کنه، از جمله عملکرد باطری که 4 یا 5 نوع حالت مختلف داره . شما نمی تونید حتی در گوشی های بالا رده هم مشابه این گوشی رو از بابت شارژ نگه داشتن پیدا کنید . نوت 8 من روزی دو بار شارژ می خواد اما این گوشی چه در زمانی که کیت کت بود و چه الان که 5 هست ، دو سه روز شارژ نگه می داره !!
موارد 1 تا 11 از مجموع 11 مورد
خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا