مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : محمدصادق ش
  • تاریخ عضویت : 1394/8/15
  • تعداد نظرهای داده شده : 162

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 40 از مجموع 162 مورد

Samsung Galaxy A52s 5G Samsung Galaxy A52s 5G

1400/11/25 سلام
من دو ماهه پیش از تکنولایف خریدم
گارانتی داریا، ساخت هند، رام XSG
هیچ مشکلی نداشته و راضیم
با استفاده معمولی و اینترنت دیتا و ۶۰ هرتز حدود ۱۰ ساعت کم و بیش اسکرین تایم دارم. روی ۱۲۰ هرتز اسکرین تایم حدود ۸ ساعت میشه. ولی چون تفاوتی احساس نمیکنم روی همون ۶۰ میزارم.

Samsung Galaxy A52s 5G Samsung Galaxy A52s 5G

1400/11/13 سلام
بين S10+ 128 كم كاركرد تميز و a52s نو كدوم رو پيشنهاد ميديد؟
تقريبا قيمت مشابهي دارند.

Samsung Galaxy A52s 5G Samsung Galaxy A52s 5G

1400/11/10 از قسمت تنظیمات عبارت show charging information رو جستجو کنید و گزینه ای که میاد رو غیر فعال کنید

Samsung Galaxy S10+ Samsung Galaxy S10+

1400/11/10 سلام
من قبلا به خاطر ضبط مکالمه اندروید ۱۱ نسخه اندونزی رو دستی فلش زده بودم. دیروز از طریق به روز رسانی گوشی پیام آپدیت برام اومد و به اندروید ۱۲ آپدیت شد. حدود ۲.۲ گیگ حجم فایل بود و یه سری تغییرات ظاهری کوچیک داشته و مشکلی هم ندیدم.

Samsung Galaxy A32 Samsung Galaxy A32

1400/5/5 چرا قیمتش یکدفعه اینقدر جهش داشته؟ دلیل خاصی داشته؟ بقیه مدلا خیلی تغییری نکردن!

Samsung Galaxy Note 4 Samsung Galaxy Note 4

1399/9/27 من الان این گوشی رو دارم و باهاش تایپ میکنم. به غیر ظرفیت کم باتری مشکل دیگه ای باهاش ندارم. البته استفاده سنگینی هم ازش نمیکنم. از اولش دست خودم بوده و خیلی تمیز نگهش داشتم. ولی خریدش رو الان توصیه نمیکنم. چون گوشی مال سال ۲۰۱۴ هست و معلوم نیست چطور ازش استفاده شده و هر لحظه ممکنه یکی از قطعاتش از کار بیفته و بعید میدونم قطعاتش الان گیر بیاد. آخرین نسخه اندرویدش هم ۶ هست. به غیر از قلم و صفحه نمایش فکر نمیکنم برتری دیگه ای نسبت به گوشی خودتون داشته باشه. میان رده های امسال یا سال قبل رو اگر کار کرده تمیز گیر بیارید به نظرم بهتر باشه. مثلا تو خونه a30 داریم که به نظرم از هر نظر بهتر از این گوشی هست.

Samsung Galaxy A20 Samsung Galaxy A20

1399/6/15 در نسخه های جدید اندروید امکان ضبط از طریق هندزفری نیست. باید هندزفری رو جدا کنید و صدا رو از طریق اسپیکر پخش کنید تا ضبط بشه

Samsung Galaxy Note 4 Samsung Galaxy Note 4

1399/2/29 یکبار با رام ایران فلش کن. اگر درست نشد ببرش پیش تعمیر کار. بالاخره گوشی دست دوم بوده ممکنه هر اتفاقی براش افتاده باشه.

Samsung Galaxy Note 4 Samsung Galaxy Note 4

1399/2/24 پروازنده قدیمی و پرمصرف و صفحه نمایش qhd با رزولوشن بالا و باتری ۳۲۲۰ نتیجش بهتر از این نمیشه دیگه. مخصوصا اینکه نرم افزارا الان دیگه پیشرفت کردن و منابع بیشتری نصبت به گذشته مصرف میکنن
از نظر زمان شارژ، در صورتیکه کابل شارژتون سالم باشه و با گوشی حین شارژ شدن کاری نکنی، حدود ۸۰-۷۰ دقیقه با فست شارژ و حدود ۱۰۰-۱۲۰ دقیقه حالت عادی معمولا طول میکشه

Samsung Galaxy A30 Samsung Galaxy A30

1399/2/21 اینجوری پورت شارژت زودتر خراب میشه دوست عزیز. من الان یک ساله دارم استفاده میکنم. فست شارژ هم هست. فقط ۸۰ تا ۱۰۰ قطع میکنم. نمیزارم شب تا صبح بمونه. موقع شارژ هم استفاده نمیکنم. الانم سلامت باتری ۹۷ درصده.

Samsung Galaxy Note 4 Samsung Galaxy Note 4

1399/2/21 سلام
خرید این گوشی رو تو سال ۲۰۲۰ بهت توصیه نمیکنم. ساخت این گوشی مال ۶ سال پیشه. میان رده های الان رو بگیری خیلی بهتره. معلوم نیست گوشی که بهت میدن چقدر ازش کار کشیده شده و در چه وضعیتی قرار داره و آیا تعمیر شده یا نه. ضمن اینکه اندروید ۶ داره در حالیکه گوشی های امسال با اندروید ۱۰ ارایه میشن. به نظرم حتی میانرده سال پیش رو اگه کارکرده تمیز گیر بیاری بهتره.

Samsung Galaxy Note 4 Samsung Galaxy Note 4

1399/2/18 سلام
بله همون باتری سنیور.
منم دو تا باتری از جای دیگه گرفته بودم خود به خود شارژ خالی میکرد. به زحمت مرجوع کردم. فروشنده میگفت مشکل از گوشیه. ولی اینو که گرفتم اصلا مشکل شارژ خالی کردن یا باد کردن نداشته تا حالا. حدود ۹ ماهی میشه که دارم. پابجی و کال آف هم یه مدت بازی میکردم البته نه زیاد.
با وای فای و نور اتوماتیک متوسط تا کم استفاده و استفاده معمولی یعنی چت و اینترنت و ... ۴.۵ تا ۵ ساعت اسکرین میگیرم. با 4g مصرف خیلی بیشتره و ۳ تا ۳.۵ ساعت اسکرین میگیرم. اگر بازی سنگین مثل پابجی یا کال آف انجام بدی زیر سه ساعت اسکرین میگیری. البته الان بعد ۹ ماه ظرفیت باتری ۸۶ درصد شده. ولی من کلا راضیم. تو سایتش که زده ۶ ماه گارانتی تعویض هم داره ولی من خدا رو شکر مشکلی نداشتم که به گارانتی نیاز پیدا کنم.

Samsung Galaxy Note 4 Samsung Galaxy Note 4

1399/2/16 باتری تقویت شده رو من گرفتم حدود ۹ ماهه و کاملا راضیم
https://batterys.org/product/samsung-galaxy-note-4-n9100/

Samsung Galaxy Note 4 Samsung Galaxy Note 4

1399/1/27 اثر انگشت تو این گوشی فقط برای باز کردن گوشی کاربرد داره

Xiaomi Redmi Note 8 Pro Xiaomi Redmi Note 8 Pro

1398/10/2 ببخشید اصلاح میکنم
،فکر کردم تکنولایف گفتین

Xiaomi Redmi Note 8 Pro Xiaomi Redmi Note 8 Pro

1398/10/2 من قبلا یه گوشی آ۳۰ گرفتم و راضی هستم

LG V20 LG V20

1398/8/10 احتمالا بورد سوخته و باید تعویص بشه
یکی از فامیلامون همین مشکل براش پیش اومد‌. گارانتی مدیاپردازش رایگان تعویض کرد ولی فایلا کلا از بین میرن. الانم دوباره همونطوری شده ولی دیگه شامل خدمات گارانتی نمیشه.
بهترین کار اینه بری تحویل نمایندگی مدیاپردازش بدی. کارشون خوبه و اگر راهی داشته باشه فایلا برگرده راهنمایی میکنن.
گوشیای ال جی مشکل برد سوزوندن زیاد دارن و خرید بدون گاراننی توصیه نمیشه. یه g4 هم قبلا داشتیم دو بار بردش سوخت که یکبار رو گارانتی تقبل کرد.

Samsung Galaxy Note 4 Samsung Galaxy Note 4

1398/7/20 باتری تقویت شده بگیر
من گرفتم هیچ مشکلی نداره. مثل باتری اصلی شارژ میده
https://batterys.org/product/samsung-galaxy-note-4-n9100/

Samsung Galaxy A30 Samsung Galaxy A30

1398/6/24 ستاره ۱۰ ستاره ۲۴۵۱ مربع رو شماره گیری کن

Samsung Galaxy Note 4 Samsung Galaxy Note 4

1398/6/18 سلام
من با توجه به پشتیبانی ضعیفشون درباره خرید از این سایت مردد بودم. اما بعد از تایید شما منم یکی سفارش دادم. و طی این چند روزی که دارم استفاده میکنم، حرف شما رو کاملا تایید میکنم و از شما متشکرم.
دوستان هر کی مشکل باتری داره یه باتری تقویت شده از سایت batterys.org بگیره کاملا مثل باتری اصلی گوشی شارژ میده و اصلا مثل باتری های تقلبی و کپی موجود در بازار نیست.
البته اگر مشکل گوشی از جای دیگه باشه، این باتری طبیعتا کمکی نمیکنه.

Samsung Galaxy A30 Samsung Galaxy A30

1398/6/18 اجرا نمیشه
بعد از نصب پیغام میده که با پردازنده گرافیکی سازگاری نداره

Samsung Galaxy A30 Samsung Galaxy A30

1398/6/17 من با گوشی هایی که خودم یا خانوادم داشتم مقایسه کردم اونم به صورت موردی و نه کلی. خواستم نظرم و تجربه خودم رو بگم. هدف این نیست که بگم این گوشی در حد یه پرچمداره که قطعا یک چنین حرفی صحیح نیست. حتی ممکنه در همین بازه قیمتی میان رده هایی باشن که در برخی موارد بهتر از این گوشی باشن. مثلا این گوشی پردازنده گرافیکی ضعیفی داره و مناسب گیمر ها نیست.

Samsung Galaxy A30 Samsung Galaxy A30

1398/6/17 سلام
ظاهرا volte ایرانسل روی این گوشی هنوز پشتیبانی نمیشه. ولی همراه اول روی هر دو سیم که گذاشتم و پشتیبانی کرد.

Samsung Galaxy A30 Samsung Galaxy A30

1398/6/16 سلام
من قبلا گوشی نوت ۵ داشتم که ازم دزدیدن. الان چند روزی هست که این گوشی رو گرفتم. البته دو ماه پیش هم یدونه برای مادرم گرفته بودم. سعی میکنم اطلاعاتی در مورد گوشی بذارم تا دوستان بتونن برای خرید استفاده کنن:
از فروشگاه کالاتیک و ضمانت داریا همراه گرفتم. ساخت ویتنام و رام خاور میانه و اخرین آپدیت جولای روش نصبه. یه قاب ژله ای تقریبا دودی داخل جعبه هست که از همون استفاده کردم و یه برچسب ضد خش هم روی گوشی نصبه (گلس نیست). درسته جنس بدنه پلاستیکیه ولی وقتی از قاب استفاده میکنید دیگه اهمیتی نداره. اتفاقا من جنس پلاستیک رو به خاطر سبک بودن و شکننده نبودن ترجیح میدم. با توجه به اینکه اکثرا قاب روی گوشی میذارن خیلی نسبت به جنس بدنه حساس نشید.
گوشی بسیار خوش دست و سبک و کیفیت صفحه بسیار خوبه (توجه کنید گوشی قبلی من نوت ۵ بوده و قبلش هم نوت ۴ سامسونگ داشتم و دارم در مقایسه با اونا میگم). با توجه به بزرگ بودن صفحه با یک دست کار کردن کار راحتی نیست.
دوربین گوشی قابل قبوله و تا وقتی که زوم نکرده باشین کیفیت عکسا خوبه. ولی مثلا اگر در نور کم عکاسی کنید و بخواین زوم کنید طبیعتا نویز و افت کیفیت محسوسه. به طور کلی دوربینش خیلی کم نسبت به نوت ۵ ضعیف تره ولی نسبت به قیمت قابل قبوله و انتظار بیشتری ازش نمیره. دوربین سلفی هم خیلی خوبه و من با دوربین نوت ۸ پدرم که مقایسه کردم، حتی در نور کم هم بسیار نزدیک بودن و به صورت جزیی ضعیف تر بود.
اما در مورد باتری اولش بگم که باتری بسیار خوبه. من دوسیم استفاده میکنم همراه اول و ایرانسل. هر دوسیم 4g و volte هم زمان پشتیبانی میشه. مصرف باتری در حالت های مختلف به این صورته:
استفاده عادی شامل اینترنت 4g، شبکه اجتماعی، عکس و ... بدون بازی بین ۷.۵ تا ۹.۵ درصد در ساعت
بازی های سه بعدی مثل pubg مصرف رو به ۲۰ درصد در ساعت میرسونه
در حالت استندبای دو سیم کارته بدون صفحه همیشه روشن مصرف حدود ۱ درصد در ساعت بسته به انتن دهی محل ممکنه تا ۰.۲ کم و زیاد بشه
در حالت هواپیما بدون صفحه همیشه روشن حدود ۰.۳ درصد در ساعت
اگر AOD فعال باشه حدود ۱ درصد مصرف باتری افزایش پیدا میکنه
من زیاد اهل بازی نیستم ولی fortnite رو اجرا نکرد و pubg رو روی تنظیمات متوسط به راحتی اجرا کرد. در سایر حالات هیچ لگ و هنگی مشاهده نکردم. در حین کارهای روزمره دمای گوشی به هیچ وجه بالا نمیره، ولی در حین بازی سنگین و مثلا هات اسپات دمای گوشی خیلی افزایش پیدا میکنه.
در کل اگر زیاد بازی نکنید حداقل ۸ ساعت اسکرین تایم میگیرین.
در مورد انتن دهی هم من مشکلی ندیدم و به خوبی انتن میده و سرعت اینترنت هم با وجود اینکه 4g+ میشه من سرعت بیشتر از ۳۵ مگابیت بر ثانیه یا ۴ مگابایت بر ثانیه ندیدم که این سرعت رو با گوشی A7 2015 که 4g معمولی هست هم میگیرم. احتمالا به دلیل سرویس دهنده اینترنت همراه اول باشه که سرعت رو محدود میکنه.
به طور کلی من با توجه به گوشی های قبلیم که همه پرچمدار بودن، نسبت به قیمت از این گوشی راضیم. امروز ۱۶ شهریور قیمت گوشی حدود ۲۷۰۰ شده که ارزش خریدش رو خیلی بالا میبره.

Samsung Galaxy A30 Samsung Galaxy A30

1398/6/16 من ۱۴ شهریور از فروشگاه کالاتیک سفارش دادم ۲۷۲۰. الانم شده ۲۷۰۹!!!

Samsung Galaxy Note10+ Samsung Galaxy Note10+

1398/6/9 این فروشگاها قابل اعتماد هستن؟ نماد هم که نداره!!!

Xiaomi Mi 9 Xiaomi Mi 9

1398/6/1 سلام
میشه توضیح بدین چطور گوشیو براتون گارانتی کردن؟
من تو سایتشون گوشی می 9 ندیدم. از طرفی مگه میشه هر کسی گوشی ببره براش گارانتی کنن؟ گوشی پلمب دادی؟ خودت رجیستر کردی؟

Samsung Galaxy Note 4 Samsung Galaxy Note 4

1398/5/31 الان متاسفانه بدست اوردن باتری سالم خیلی سخت شده و توصیه میکنم هر کسی خواست باتری تهیه کنه حتما از جایی بگیره که ضمانت تعویض داشته باشه و پاسخگو باشن. لینکی که شما گذاشتین کار نمیکنه ولی به نظر میاد برای نوت دو سیم باشه که اون سایت باتری تقویت شده براش اصلا ارایه نمیده. باتری تقویت شده فقط برای مدل تک سیم ارایه شده. البته من چند باری سعی کردم با پشتیبانی سایت تماس بگیرم ولی متاسفانه اصلا جواب نمیدن. یعنی نه از طریق سایتشون پاسخگو بودن و نه از طریق واتساپ و تلگرام جواب میدن. و این نشونه خوبی نیست. شما فکر کن جنس معیوب گرفتی و میخوای مرجوع کنی ولی کسی پاسخگو نباشه. حالا میخواد 10 سال هم ضمانت داشته باشه.
من خودم 3 تا باتری نوت 4 تک سیم از سایت جانبی خریدم که اولیش عالی بود و الان سه ساله داره کار میکنه. ولی دوتای بعدی تقلبی بود. اما نقطه قوتش اینه که گارانتی به خوبی پاسخگو بود و خودشون هر دوبار پیک فرستادن در خونه و وجه رو بدون منت و اذیت برگردوندن.
جدیدا هم یک باتری ال جی از سایت استایل آپ گرفتم که سه ماه ضمانت داره. البته مشکلی باهاش نداشتم ولی پشتیبانیشون خوب جواب میده.
توصیه آخرم هم اینه که مواظب گوشیتون باشید و قدرشو بدونید. من یه گوشی نوت 5 داشتم که اخیرا ازم دزیدن. الان تا حدود 5 تومن هر گوشی رو دیدم به غیر از باتری و اندروید جدید برتری خاصی ندیدم و حتی صفحه نمایش و دوربین اون خدا بیامرز به نظرم بهتر بود و هنوز دلم نمیاد اینهمه پول زبون بسته بدم و یه گوشی بگیرم که ضعیف تر باشه

Huawei Y9 2019 Huawei Y9 2019

1398/5/5 کشوری عیر از ایران انتخاب کن. مثلا عراق

Samsung Galaxy Note5 Samsung Galaxy Note5

1398/3/1 در گوشی من هم واتساپ و اینستا جزو برنامه های از پیش نصب شده هستن و فقط میشه عیر فعالشون کرد.

Samsung Galaxy Note 4 Samsung Galaxy Note 4

1397/12/17 نگران نباش. این مربوط به لرزشگیر اپتیکال دوربینه و روی همه گوشیایی که لرزشگیر اپتیکال دارن به همین صورته

Samsung Galaxy Note 4 Samsung Galaxy Note 4

1397/9/7 برای اطمینان یکبار ریست فکتوری بزن. کلا فروشنده ها همیشه میگن جنس ما اصله و مشکل از گوشیه. باتریایی که الان تو بازار هستن اکثرا تقلبی هستن. من خودم هم یکی گرفتم همین مشلکو داشت. گارانتی عوض کرد ولی باتری دوم هم مشکل داشت. در نهایت باتری رو پس دادم از همون باتری فابریکش استفاده کردم. افراد دیگه هم گزارشات مشابهی دادن.
به هر حال باتری از هر جایی میگیری حتما با ضمانت بگیر که اگر مشکل داشت بتونی پس بدی.

Samsung Galaxy Note 4 Samsung Galaxy Note 4

1397/9/6 ممکنه مشکل از یکی از برنامه هایی هست که نصب شده.
یکبار ریست فکتوری کنید اگر درست نشد به تعمیرکار مراجعه کنید.
گوشی من هم یه مدت بیش از حد شارژ مصرف میکرد. متوجه شدم مربوط به یکی از اپ هایی بوده که بعد از آپدیت باعث خالی شدن شارژ میشد. ریست کردم و درست شد.

Samsung Galaxy Note 4 Samsung Galaxy Note 4

1397/9/6 برای این گوشی دیگه به روز رسانی ارایه نمیشه

Samsung Galaxy Note 4 Samsung Galaxy Note 4

1397/9/6 باتری باید تعویض بشه. حتما باتری با کیفیت بگیرید وگرنه همین مشکل رو باز خواهید داشت.

Samsung Galaxy Note 4 Samsung Galaxy Note 4

1397/6/9 منم شش ماه پیش یه باتری از سایت جانبی گرفتم که خیلی خوب کار کرد. دو هفته پیش یه باتری دیگه گرفتم و این باتری فیک بود. گارانتی برام تعویض کرد و باتری دوم حتی از اولی هم بدتر بود. کلا باتری های فعلی بازار فیک هستن و ارزش خرید ندارن. اگر کسی یه باتری خوب میخواد بهتره از سایتایی که سفارش از آمازون میگیرن از مارک anker و یا zero lemon بگیره که البته حدود ۲۵۰ تا ۳۰۰ هزینه برمیداره.

Samsung Galaxy Note5 Samsung Galaxy Note5

1397/6/5 از سایت جانبی میتونی بگیری
https://janebi.com/product/samsung-note-5-s-pen

Samsung Galaxy Note 4 Samsung Galaxy Note 4

1396/11/6 من دو هفته پیش از سایت جانبی گرفتم. هولوگرام و ان اف سی داشت. کاملا هم راضی هستم.

Samsung Galaxy Tab A 9.7 Samsung Galaxy Tab A 9.7

1396/8/28 اندورید 7.1.1 برای مدل SM-P555 توسط سامسونگ ارایه شده. ظاهرش شبیه گلکسی اس 8 شده تقریبا.
از سامسونگ یه همچین حرکتی کلا بعید بود
ولی بازم دستش درد نکنه

LG V20 LG V20

1396/7/24 از نمایندگی رسمی ال جی گرفته بودم. گارانتی دو ساله مدیاپردازش هم داشت
موارد 1 تا 40 از مجموع 162 مورد
خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا