مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : پیروزان آ
  • تاریخ عضویت : 1394/8/4
  • تعداد نظرهای داده شده : 16

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 16 از مجموع 16 مورد

Xiaomi 13T Pro Xiaomi 13T Pro

1402/8/25 ببین عزیزم من خودم وسواسی‌ام توی خرید، مخصوصاً الان که خرید گوشی‌های بالارده به مراتب بیشتر از خرید گوشی‌های پرچمدار در سال‌های قبل به آدم فشار میاره. ولی واقعیت اینه 13TPro از لحاظ پرفورمنس و مشخصات تو این رنج قیمتی هیچ رقیبی نداره و نزدیک‌ترین رقیباش یک‌ سال ازش عقبترن ازین‌نظر. با این اوصاف نمیشه هم خدا رو داشت هم خرما رو. هم فریم فلزی و بدنه لوکس، هم صفحه نمایش و باتری عالی و هم پروفورمنس پرچمدار (دوربینش واقعاً خوبه و از K60 Ultra بهتره)، بالاخره قید یه چیزایی رو باید بزنی و نمیشه همه رو با هم داشت تو این قیمت. در نظر داشته باش این گوشی تازه ریلیس شده، قطعاً با آپدیت مشکلاتش برطرف میشه و از همه مهمتر تا ۴ سال اندروید جدید و ۵ سال آپدیت امنیتی دریافت میکنه که تو خیلی از پرچمدارا هم قفله این مورد.
در کل اگر یه گوشی همه چی تموم میخوای باید بری سراغ وانپلاس ۱۱ با قیمت ۳۵ تومن.

Xiaomi Mi 5s Plus Xiaomi Mi 5s Plus

1395/8/3 ننوشته گوریلا گلس ۴، نوشته Gorilla Glass 4 EQUIVALENT، اِکوئی‌وَلنت یعنی معادل، برابر، یعنی یه لایه یا شیشه‌ی محافظ معادل گوریلا گلس ۴ که همون کار رو انجام میده، حالا بهتر یا بدترش رو من دقیق نمیدونم ولی توی تجربه‌ای که در استفاده از این گوشی داشتم میتونم اطمینان بدم به دوستان که ازین بابت خیالشون راحت باشه، گرچه همیشه استفاده از گلس محافظ در هر شرایطی توصیه میشه. این گوشی هم که گلس محافظ به صورت رایگان روش هست...

Xiaomi Redmi Pro Xiaomi Redmi Pro

1395/5/30 در ضمن برای شفاف‌سازی عرض کنم خدمتتون که بنده کاملا قبول دارم بی‌انصاف‌تر از دلالای ایرانی یافت‌ می‌نشود تا جایی که گلس ۲ هزار تومنی رو میدن ۲۰ تا ۲۵ هزار تومن! ولی جایی که محصولی انحصاری وارد یا عرضه بشه و همچنین مواردی که آگاهی خریدار نسبت به قیمت و کیفیت محصول پایین باشه، خوشبختانه در مورد برند شیائومی اینقدری رقابت بین فروشنده‌ها و آگاهی مشتری بالا هست که چندان آبی برای شنا کردن گیرشون نیاد! :))

Xiaomi Redmi Pro Xiaomi Redmi Pro

1395/5/30 من نظرهای زیادی همچون نظر شما در مورد بی‌انصافی و دلالی فروشنده‌ها و به خصوص شرایط و قیمت گوشی‌های برند شیائومی خوندم و لازم میدونم چند نکته رو برای شفاف‌سازی عرض کنم خدمتتون.
۱. برندی مثل هواوی یا حتی سامسونگ و ال‌جی و سونی و امثالهم در ایران نمایندگی رسمی دارن و شرکت مادر قیمت‌ها رو با توجه به ارزش پول ایران، قدرت خرید مردم، سیاست‌های منطقه‌ای و مواردی ازین قبیل تعیین میکنه، به همین دلیله که شما نوت۷ی که قیمت جهانیش حداقل ۳ میلیون تومنه رو میخری ۲/۵ میلیون، یا زد۵ رو با قیمت جهانی حدود ۱/۸ میلیون میخری ۱/۳ میلیون! و البته دلاری که اتاق بازرگانی برای واردکننده‌ یا نمایندگی رسمی و قانونی در نظر میگیره میزان قابل توجهی ارزون‌تر از بازار آزاده. خب برندهایی امثال شیائومی در حال حاضر ازین مزیت بی‌بهره‌ان (گرچه که اون نماینده‌ی مثلا رسمی هم فقط گوشی‌های سال‌های قبل شیائومی رو وارد میکنه و از گوشی‌های جدیدش گرونتر میده که باز اونم باید ته و توش رو درآورد و دلیلش رو جویا شد.)
۲. برندهای شناخته شده‌ چه قانونی و چه قاچاق به صورت عمده وارد کشور میشن، هر چی واردات تعداد بالاتری باشه قیمت نهایی پایین‌تر خواهد بود. در صورتی که فروش برندهایی مثل شیا‌ئومی در ایران جزیی، تکی و حتی خیلی از مواقع سفارشیه!
۳. یکی از مهم‌ترین دلایل بالا بودن قیمت تمام شده برای مشتری نسبت به قیمت شرکت، سیاست فروش و همچنین تولید پایین در مقابل تقاضای بالای گوشیای شیائومیه که اتفاقا در یکی دو سال اخیر ضربه‌ی بزرگی به این شرکت زده و باعث شده برندهایی مثل هواوی، اوپو و ویوو ازش جلو بیفتن. بقیه‌ی برندها مثلا اوپو به محض معرفی و عرضه‌، گوشی هم به صورت آنلاین و هم در تمام خرده‌فروشی‌ها در دسترسه در صورتی که فروش گوشی‌‌های شیا فقط از طریق آنلاین به ازای هر نفر (آیدی) یک گوشی هست که دیگه مثل چند سال قبل جوابگو نیست و همراه با موارد فوق باعث به وجود اومدن بازار سیاه و قیمت‌های بالاتر از اعلامی شرکت میشه.
۴. شما خودتون تو سایت‌ها و خرده‌فروشی‌های آنلاین چین سرچ و قیمت‌ها رو مشاهده کنید، گمرک بی‌دروپیکر، خردرچمن و بی‌صاحاب ایران رو هم در نظر بگیرید، اونوقت با توجه به روضه‌هایی که بنده خوندم کاملا متوجه میشید چرا یه ردمی پروی ۶۴ گیگ پای مشتری ایرانی در میاد ۱/۲ میلیون تومن (البته در اوایل عرضه)!

Xiaomi Mi 5 Xiaomi Mi 5

1395/4/17 درود،
اول از همه اگر نظرات قبلی رو میخوندی اطلاعات و راهنمایی‌های بسیار خوبی دستگیرت میشد که دیگه نیازی به پرسش دوباره نبود، مخصوصا در مورد P9 و Mi5 بنده خودم مفصل توضیحاتی رو ارائه دادم.
دوم اینکه وقتی کسی راهنمایی میخواد به اولویت‌هاش هم اشاره میکنه؛ دوربین، سخت‌افزار، ظاهر، کیفیت ساخت، صفحه نمایش، باتری، رام و ...
بین این سه تا گزینه من‌حیث‌المجموع بدون شک می۵ ۶۴ یا ۱۲۸گیگ (البته ۱۲۸ به شرط قیمت منطقی؛ ینی نهایت ۱۶۰۰).

Xiaomi Mi 5 Xiaomi Mi 5

1395/4/12 @محسن غ
آقا محسن فکر کنم اشتباهی شده، من اصن اسمی از اسنپدراگون نیاوردم و خودم کاملا به قدرتش مخصوصا تو گرافیک آگاهم :)
اما پردازش گرافیکی و قدرت اون بیشتر بر اساس پردازش موازیه و حکایتش از پردازش‌های معمولی جداست، برای مثال جی‌پی‌یو GTX 980 از ۲۰۴۸ عدد هسته‌ی CUDA تشکیل شده. اون دو تا هسته‌ای که شما میفرماید در پردازش معمولی و هسته‌های CPU‌ صدق میکنه نه GPU، البته در این حد که شما اشاره کردید هم نیست دیگه...
@INTHENAMEOF G
ارجاع میدم به شماره‌ی ۳ کامنتم، که عرض کردم ۲ تا ۳ برابر، که اون ۲ برابر متعلق به *S7 و Mali T880 MP12* و ۳ برابر ضعیف‌تر متعلق به *Snapdragon 820 و Adreno 530* در بقیه‌ی پرچمداراست. میتونید امتیاز هیولایی به اسم آدرنو ۵۳۰ رو چک کنید، دقیقا کمی بالاتر از همون ۵۴۰۰۰ی که فرمودین هستش :)
@hamed g
حامد جان توی کامنتم که عرض کردم؛ بهینه نبودن سیستم عامل یه بحثه، وجود یا عدم وجود فیزیکی و سخت‌افزاری ۶ گیگ رم یه بحث دیگه. اولی با یه به‌روزرسانی حله ولی دومی میشه دروغ و کلاهبرداری.
در ضمن شک نکن Mi5 64 یا حتی ۳۲ (اگه ۳۲ گیگ کافیه برات)، اصلا هم نگران نباش، اگه تو مهلت تست مشکلی نداشته باشه به شرط نگهداری خوب هیچوقت مشکلی براش پیش نمیاد. پشتیبانی نرم‌افزاری شیائومی در همه‌ی رده‌هاش مثال‌زدنیه، چه برسه پرچمدارش...
@علی ر
علی جان Mi5 و HTC 10 ‌توی دو تا لیگ قیمتی متفاوتن! HTC 10 از حدودا ۱ میلیون تا ۳۰۰ هزار تومن گرونتر از Mi5ــه! واقعیت هم اینه که فارغ از قیمت، به جز باتری در باقی موارد می۵ حریف سرسختی برای اچ‌تی‌سی۱۰ نیست (صفحه نمایش HTC 10 کواد اچ‌دیه و تو همه بررسی‌ها جزو بهترین‌ها بوده، اگرچه می۵ هم ازین نظر هرگز ناامیدت نمیکنه). اگه باتری برات خیلی مهمه به نظرم S7 Edge گزینه‌ی بهتریه و همونیه که میخوای. اما اگه قیمت هم برات مهمه می۵ سرامیکی گزینه‌ی ایده‌آلیه.
یه گزینه‌ی دیگه هم اینه که منتظر Mi Note 2 بمونی، ارزش صبر کردن رو داره :)

Xiaomi Mi 5 Xiaomi Mi 5

1395/4/9 @INTHENAMEOF G و @ابوله ا
درود به دو دوست عزیزم؛
حرف هر دوی شما درست و متینه ولی چند تا نکته وجود داره:
۱. من گفتم *پرچمداران* هواووی و اسمی از میانرده‌ و پایین‌رده نیاوردم، آنر۳سی روی مرز پایین‌رده و میانردس و در بحث ما محلی از اعراب نداره. اگرچه در بحث میانرده هم با اینکه که هواوی میانرده‌های خوب و خوش‌قیمتی داره ولی در مقایسه با برندی مثل شیائومی یا لِ‌اِکو بازنده‌ی رقابته. برای مثال Huawei G8 کانفیگ و کیفیت ساختی مشابه Xiaomi Redmi 3 Pro داره ولی ۲۰۰ تا ۳۰۰ هزار تومن گرونتره!!
۲. وقتی کسی پول بالای پرچمدار میده حداقل توقعش اینه که دو تا سه سال گوشیش تو هیچ بازی و برنامه‌ای کم نیاره و این به قول شما قدرت مازادِ نیاز، این رو تضمین میکنه. از طرفی گرافیک، جزییات، فریم‌ریت و روونی بازی بین مثلا MaliT880 MP4 و MP12 مسلما متفاوته و مبنا رو نباید صرفا از عهده‌ی اجرا براومدن قرار داد. چگونگی اجرا، کیفیت و تجربه‌ی بازی بسیار حائز اهمیته.
۳. عقل و منطق حکم میکنه به ازای قیمتی مشخص، بهترین و قوی‌ترین گوشی یا به ازای کانفیگ و سخت‌افزار مشابه، کمترین و بهترین قیمت رو انتخاب کرد. تا وقتی بقیه پرچمدارها از نظر گرافیکی ۲ تا ۳ برابر قوی‌تر از P9 هستن خرید P9 با این قیمت (۱۵۰۰) توجیهی نداره.
۴. بسیار ضعیف در اینجا به معنای ۳ برابر ضعیف‌تر است! که میشه در حد چیپ میانرده‌ای مثل اسنپدراگون ۶۵۰ یا گوشی‌ای مثل Redmi Note 3 Proی ۷۴۰ تومنی (دقیقا نصف قیمت)!

Xiaomi Mi 5 Xiaomi Mi 5

1395/4/8 دروبین سلفی می۵ و همچنین Image Processing دوربین سلفی در رام MIUI عالیه. ازین بابت خیالت راحت. نمونه‌هاشم تو وب زیاده میتونی خودت ببینی و مقایسه کنی.
یه نکته دیگه دوستان، با اینکه سنسور دوربین اصلی می۵ و وان‌پلاس۳ یکسانه، اما تو بررسی‌ها عکسای وان‌پلاس۳ شارپ‌تر و بهتر و با جزییات بیشتریه! البته که این موضوع به رابط دوربین و نحوه‌ی پردازش عکس برمیگرده...

Xiaomi Mi 5 Xiaomi Mi 5

1395/4/8 ۱. شارژدهی باتری وان‌پلاس۳ رو وقتی با گوشی‌ای مثل جی۴ (۶۶ ساعت در مقابل ۵۴ ساعت و دقیقا هم‌اندازه‌ی HTC10) مقایسه کنی میبینی که به هیچ عنوان بد نیست! از طرفی می۵ با همین سخت‌افزار و همین حجم باتری امتیاز خارق‌العاده‌ی ۹۲ ساعت رو گرفته، پس وان‌پلاس پتانسیل زیادی در زمینه‌ی بهبود شارژدهی و باتری داره.
۲. این حرفا کدومه برادر من، ینی چی از ۴ گیگش بیشتر استفاده نمیکنه و ۶ گیگ دروغه! مگه میشه برندی با وجهه و اعتبار وان‌پلاس همچین جنایتی در حق خودش بکنه؟؟! اینکه هنوز رامش برای استفاده از ۶ گیگ رم بهینه نشده با اینکه ۶ گیگ دروغه و رمش فقط ۴ گیگه زمین تا آسمون متفاوته! لطفا با یه حرف بی‌اساس ذهنیت بقیه رو خراب نکنید.
۳. تا دست نگیری و از نزدیک نبینی نمیشه نظر دقیق و قطعی داد ولی تو ویدئوهای مقایسه‌ایش مشکلی ندیدم. طبیعی نشون دادن رنگ‌ها صرفا به کالیبره کردن پنل برمیگرده و قابل تغییر و کنترله. در واقع یه امر سلیقه‌ایه که معمولا سلیقه‌ی کارخونه‌ی سازنده حرف اول رو میزنه! تعداد رنگ‌های قابل نمایش و درصد پوشش فضای رنگی جزو قابلیت‌های سخت‌افزاری و غیرقابل تغییر پنل به حساب میاد نه گرمی و سردی و اشباع رنگ‌ها...
من میبینم خیلی از دوستان بین می۵ و وان‌پلاس۳ مرددن، سخن دراز کوتاه؛ اگر باتری، رابط کاربری MIUI و اون ۶۴ گیگ حافظه‌ی داخلی بیشتر اولویت داره براتون (مثلا به شدت اهل بازی آنلاین هستید) انتخابتون می۵ هست، در غیر این صورت وان‌پلاس۳.

Xiaomi Mi 5 Xiaomi Mi 5

1395/4/7 می۵ نسخه‌ی ۱۲۸، سفیدش شیشه‌ای و فقط مشکیش سرامیکیه، از لحاظ کیفیت ساخت وان‌پلاس۳ از همه‌ی نسخه‌های می۵ جز سرامیکی با اختلاف زیادی بالاتر، بهتر و لوکس‌تره. نسخه‌ی سرامیکی اما در نوع خودش منحصربه‌فرد و بسیار مقاومه، بیشتر به سلیقه برمیگرده که ظاهر و حس فلز رو بیشتر ترجیح میدین یا سرامیک.
وان‌پلاس۳ فقط دو تا نقطه ضعف (و شاید تعیین‌کننده) نسبت به می۵ داره، اول باتری و دوم روشنایی صفحه نمایش. امتیاز باتری می۵ در جی‌اس‌ام‌آرنا ۹۲ ساعت و وان‌پلاس۳ ۶۶ ساعته که اختلاف فاحشیه.
از لحاظ نرم‌افزار و پشتیبانی هر دو خوبن (کفه‌ی پشتیبانی سمت می۵ سنگینتره)، وان‌پلاس رام سبک‌تر و سریعتر و می۵ رام پر از امکانات و قابلیت شخصی‌سازی بسیار زیاد داره. میشه گفت سلیقه‌ایه و سلیقه‌ی شخصی من MIUI‌ هست.
در حالت کلی و با در نظر گرفتن همه‌ی موارد خصوصا قیمت (که در حال حاضر می۵ ۱۲۸ سرامیکی گرونتر از وان‌پلاس۳ هست) نظر من بدون شک وان‌پلاس۳ هستش.

Xiaomi Mi 5 Xiaomi Mi 5

1395/4/6 خواهش میکنم، والا پای S6 باشه من Z5 رو ترجیح میدم و توصیه می‌کنم. S6 Edge حالا باز یه چیزی ولی خب اونم ارزش قیمتشو نداره و گرونه و با اون قیمت میشه Z5 Premium گرفت.
پرچمدارای هواوی رو هم به دلیل گرافیک بسیار ضعیف به شخصه هرگز فکرم بهشون نمیکنم، ولی خب P9 تو دوربین گل کاشته، حدود ۱۲۰۰ برسه قیمتش اونموقع واقعا ارزش خرید داره...
می ۵ هم که به اندازه‌ی کافی تعریف کردم ازش، بین این سه تا نظر من صددرصد می فایو ۶۴ یا ۱۲۸ گیگه. ۶۴ش خیلی خوش قیمت شده الان، یکم بالاتر از ۱۳۰۰.
در مورد وان پلاس ۳ اما باهات مخالفم، ازین نظر تفاوتی بین می ۵ و وان پلاس ۳ نیست. هر دوشون اگه مشکل حادی براشون پیش بیاد قطعاتشون گیر نمیاد. همه فروشگاه‌ها معمولا یه هفته مهلت تست میدن، گوشی که تو یه هفته تمام زیر و بمش رو چک کنی و مشکلی نداشته باشه به احتمال خیلی بسیار زیاد (۹۹ درصد) هیچ‌وقت مشکلی براش پیش نمیاد، مگه خدای نکرده آسیب فیزیکی...

Xiaomi Mi 5 Xiaomi Mi 5

1395/4/4 وان ام ۹ و جی ۴ که هیچ،البته جی ۴ گوشی خیلی خوبیه ولی برا بودجه‌ی حدود ۱ تا ۱۱۰۰...
از بین بقیه بسته به اولویت‌هات انتخاب متفاوته...
اگه دوربین برات مهمه P9 ازین نظر فوق‌العادس (در نظر داشته باش گوشی‌های هواوی معمولا افت قیمت زیادی در طول زمان دارن و P9 هم تازه اومده و الان موقع مناسبی برا خریدش نیست از نظر من)
اگه یه پکج کامل با برند خوب میخوای Z5؛ ظاهر و طراحی شیک، صفحه نمایش عالی، دوربین عالی، ضد آب و گرد و غبار، پشتیبانی خوب، کانفیگ Z5 با توجه به قدرت Adreno 430 از P9 بهتره. زد ۵ با توجه به قیمت الانش واقعا ارزش خرید بالایی داره...
می ۵ (نسخه ۶۴ یا بالاتر)، رو این گوشی نمیشه عیب گذاشت، طراحی خیره‌کننده، سخت‌افزار معرکه، صفحه نمایش فوق‌العاده، باتری شگفت‌انگیز، رام و پشتیبانی نرم‌افزاری بی‌همتا، دوربین اصلیش رو نمیدونم در مقایسه با Z5 چطوره ولی خب لرزش‌گیر چهارمحوره داره و این تو رنج قیمتی خودش بی‌نظیره... دوربین سلفیش عالیه و از Z5 بهتره... نقاط ضعفش نسبت به Z5؛ گارانتی و لوازم جانبی، رام سونی سبک‌تر و سریعتره، کیفیت ساخت در نسخه‌های شیشه‌ای از Z5 پایین‌تره...
و اما اگر من جای تو بودم؛ یه مقدار میداشتم رو پولم (کمتر از ۱۶۰۰) و پکج کامل OnePlus 3 رو میخریدم، جز باتری تو بقیه‌ی موارد یا از می ۵ سره یا در یک سطحه، خود ۶ گیگ رمش به تنهایی یه فاکتور تعیین‌کنندست...

Xiaomi Mi 5 Xiaomi Mi 5

1395/2/27 یه شماره تماسی، آی‌دی، ایمیلی چیزی میذاشتی حداقل :)

Xiaomi Mi 5 Xiaomi Mi 5

1395/2/9 @miui_iran
MIUI-Iran-Group
@Xiaomi_IR
کانال‌ها و گروه بالا رو توی تلگرام دنبال کن، احتمال خیلی زیاد راه حل مشکلت رو پیدا میکنی، نبود هم میتونی بپرسی
در مورد گوشیت ولی نگران نباش، مشکل نرم‌افزاری هر چقدرم ناجور ولی راه داره و مطمئن باش تنها واسه تو اتفاق نیفتاده، پس یا تا الان رفع شده یا خیلی زود برطرف میشه، فقط راهش رو باید بدونی
سر همین لاک کردن بوت‌لودر تا حد زیادی از شیائومی زده شدم، قبلا به همه معرفی و توصیش میکردم ولی با این کارش و یه سری رفتارای احمقانه‌ی دیگه که به بهانه‌ی امنیت ازش سر زده تو یک سال اخیر دارم ازش دلسرد میشم
البته لاک کردن بوت‌لودر به خودی خود نه تنها بد نیست بلکه مزایای زیادی هم داره، ولی نه به این صورت ابلهانه و جاهلانه طوری که مالکیت مشتری نسبت به گوشیش رو سلب کنه

Xiaomi Redmi Note 2 Xiaomi Redmi Note 2

1394/8/5 والا من که از system update نصب کردم و هیچ مشکلی پیش نیومد، اون مشکل فک کنم مربوط به آپدیت از رام نسخه 5.10.15 و 5.10.16 میشه. حتی اگه احتیاج به نصب twrp هم باشه حتما، کار پیچیده و دشواری نیست اصن، راهنما هم که داره
نسخه استیبل miui7 امروز (۲۷اکتبر) برای ۷ مدل گوشی می و قاعدتا به زودی برای ردمی نوت ۲ هم عرضه میشه
رام مالتی که همون گلوبال غیررسمیه هر هفته آپدیت میشه، من چون از نسخه ۲۲اکتبر دارم از این رام استفاده میکنم ota رو نمیتونم تایید کنم، باید ببینم...
نه لازم نیست فکتوری ریست کنید حتما، گفتم برا محکم کاری، شما تا مشکلی ندیدی توی رام اصن احتیاجی نیست به این کار، در ضمن من از miui6 آپدیت کردم، مطمئنا از miui7 به نسخه جدیدتر 7 خیلی کمتر احتمال ناسازگاریه
متاسفانه راه حل یه‌جایی برا بکاپ گرفتن از دیتا سراغ ندارم، در ضمن یه‌جا ممکنه تو ری‌استور بازم باعث ناسازگاری بشه
بهترین روش به نظرم استفاده از Titanium Backup Pro هست...

Xiaomi Redmi Note 2 Xiaomi Redmi Note 2

1394/8/4 درود
به نظر من بی‌خیال نسخه آفیشال رام دولوپر بشید فعلا و تا عرضه‌ی رام گلوبال به صورت آفیشال از رام آن‌آفیشال xiaomi.eu_multi_hermes_5.10.22_v7-5.0.zip استفاده کنید، از مزیت‌هاش اینه که هیچ اپلیکیشن چینی، اضافی و bloatware روی گوشیتون نمیبینید، app store و قسمت دانلود تم‌ها، فونت‌ها و ... همه انگلیسیه و تقریبا هیچ اثری از زبان چینی توی رام مشاهده نمیکنید. مقدار فضای آزاد رم بسیار بهتر و عالیه با این رام (1.1 گیگابایت)، سریع، فوق‌العاده زیبا و بدون هرگونه لگ و هنگه، مصرف باتری فوق‌العادس به نسبت MIUI6 و همچنین دو قابلیت جدید هم اضافه شده که میتونید توی لینک بخونید. این آخرین ورژن رام دولوپر و مربوط به ۲۲ اکتبر یا همون 5.10.22 هستش. برای اطمینان توصیه میکنم کش و دیتای گوشی رو بعد از آپدیت پاک کنید (همون ریست فکتوری) تا هر گونه مشکل احتمالی برطرف شه، میتونید قبلش بکاپ بگیرید و بعد از ریست فکتوری برگردونید.

لینک دانلود رام با سرعت بسیار عالی از سرور androidfilehost:
https://www.androidfilehost.com/?fid=24052804347844142

لینک تاپیک و توضیحات بیشتر:
http://xiaomi.eu/community/threads/5-10-22.28856

من با system update از MIUI6 آپدیت کردم و بدون هیچ مشکلی آپدیت شد گوشی...
موارد 1 تا 16 از مجموع 16 مورد
ایسام