مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : مدریک ب
  • تاریخ عضویت : 1394/7/27
  • تعداد نظرهای داده شده : 8

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 8 از مجموع 8 مورد

Samsung Galaxy A54 Samsung Galaxy A54

1402/9/6 گوشی خودم رو تست کردم همچین چیزی ندبدم. (پک ویتنام)

Samsung Galaxy A54 Samsung Galaxy A54

1402/9/6 به نظر من از ۲ حالت خارج نیست:
۱. شارژر اصل نیست
۲. قابلیت PD (Power Delivery) شارژر باعث این نوسان شده چون این قابلیت، گوشی رو می‌سنجه که ببینه با چه ولتاژ و آمپری بهش شارژ بده و ممکنه توی بعضی تایم‌ها فرق کنه؛ بخاطر گرمای باتری و ... (من خودم دقت نکردم به تایمش چون درصد خاصی به شارژ نمیزنم، فقط نمیذارم به زیر ۲۵٪ برسه)

Samsung Galaxy A54 Samsung Galaxy A54

1402/8/14 منم همین مشکل رو دارم! نمیدونم چرا فول اسکرین نمیشه. حتی توی برنامه‌های مثل آنتن و ...

Samsung Galaxy A54 Samsung Galaxy A54

1402/7/30 روی گوشی قاب سیلیکونی نصب باشه (مقدار خیلی کمی دور و بر لنزها برجسته‌تر می‌باشد نسبت به کل قاب)؛ آیا میشه محافظ لنز نصب کرد؟

Samsung Galaxy A54 Samsung Galaxy A54

1402/7/16 شارژری که خریدم (۶۰۰ تومن) نمیزنه سوپرفست‌شارژ
به نظرت با همین شارژر گوشیم رو شارژ کنم مشکلی برای باتریش پیش میاد؟

Samsung Galaxy A54 Samsung Galaxy A54

1402/7/14 این گوشی قابلیت سوپر فست شارژ رو داره؟؟

Samsung Galaxy A54 Samsung Galaxy A54

1402/4/17 این گوشی رو با شارژر قابلیت فست شارژ کنی، پشتیبانی می‌کنه؟ روی صفحه می‌نویسه شارژ سریع؟؟؟

Nokia 130 Dual SIM Nokia 130 Dual SIM

1394/7/27 من این گوشی رو ۸۵ تومن خریدم و محتویات کارتنش یه شارژر(اگه گوشی برای ایران و خاورمیانه نباشه شارژرش تبدیل میخاد) و هندزفری و دفترچه راهنماشه.
مزایاش: ۱.خوش دست ۲.تایپ اس ام اس بسیار عالی و روان ۳.نور زیر دکمه هاش خیلی خوبه
۴. محل اتصال شارژرش یو اس بی ۲ هست که به عنوان کابل برای اتصال به کامپیوتر هم استفاده میشه ۵.ساعت زنگدارش ۵ عدد ساعت آلارم جداگانه داره(برای مواردی که در روز بیشتر از یکبار بخوای آلارم با ساعات مختلف بزنه) ۶.استفاده از آهنگ های رم به عنوان زنگ یا آهنگ اس ام اس ۷.قابلیت خاموش کردن یکی از سیمکارت ها ۸.دارای بلوتوث و امکان ارسال آهنگ های موجود در موزیک پلیر ۹. بعد از پایان تماس یا ارسال پیام به صورت آنی و فوری گوشی قفل میشه ۱۰.پخش وئدیو
و اما معایب: ۱.امکان نمایش مخاطبین فقط ازیک سیمکارت وجود ندارد(اگر بر روی هر دو سیمکارت مخاطب داشته باشید هر دو رو با هم نمایش میده) ۲.امکان جلو/عقب seek در موزیک پلیر وجود ندارد۳.هنگام بازگشت به لیست آهنگ ها در موزیک پلیر به اولین آهنگ برمی گردد و اگر در وسط لیست باشی برای پخش،باید دوباره به اونجا برگردی۴.بسیار زیادی از فرمت های ویدئویی را پخش نمیکنه،بخصوص ویدئو حجیم ۵.امکان پیام رسانی به صورت ادامه دار threaded view نداره ۶.پوشه موارد ارسال شده در پیامها بیشتر از ۱۵ پیام جای نمی گیره ۷.امکان غیرفعال کردن هر دو سیمکارت به صورت همزمان وجود ندارد ۸.بیشتر از ۳ عدد تصویر زمینه ندارد و امکان استفاده از عکس به صورت تصویر زمینه وجود ندارد ۹.نداشتن تقویم شمسی ۱۰.بیشتر از یک بازی (مار) ندارد ۱۱.مبدل واحدها را ندارد
موارد 1 تا 8 از مجموع 8 مورد
خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا