مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : عماد د
  • تاریخ عضویت : 1394/7/26
  • تعداد نظرهای داده شده : 5

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 5 از مجموع 5 مورد

Samsung Galaxy Note5 Samsung Galaxy Note5

1394/11/17 درود دوستان عزیز
اخیرا یه مشکلی با گوشیم پیدا کردم میخواستم اینجا مطرح کنم ببینم اونایی که این گوشیو دارن به این مشکل بر خوردن یا خیر چون داره اذیتم میکنه.
میخواستم بدونم آیا گوشی شما تو همون اولین وصل شدن به شارژر میره رو حالت Fast charging یا بعضی مواقع میره رو حالت Cable charging؟ اخیرا واسه اینکه گوشی بره رو حالت شارژ سریع مجبورم دو سه بار کابلو قطعو وصل کنم تا درست بشه. آیا این مشکل نرم افزاریه یا مثلا واسه شارژر میتونه باشه؟
اگه کسی با مشکل مشابه روبه رو شده لطفا کمک کنه.
با سپاس

Samsung Galaxy Note5 Samsung Galaxy Note5

1394/9/13 بخش دوم:
- قلم این گوشی رو نباید فراموش کرد که شاید بزرگترین وجه تمایزش نه تنها با پرچمدارای بقیه برندها بلکه با پرچمدارای خود سامسونگ هم هست. اگر کارتون یا مشغله روزانتون جوریه که یادداشت برداری یا نوت برداری زیاد انجام میدید واقعا این قلم به دردتون میخوره. نسبت به قبل هم سرعتش بیشتر شده و هم درک و تشخیص خیلی بالایی نسبت به اون چیزی که مینویسید پیدا کرده و کار کردن باهاش واقعا لذت بخشه. فقط مراقب باشید قلمو برعکس نذارید داخل محل قرارگیریش که کار دستتون میده!
-این گوشی جدیدترین پرچمدار معرفی شده توسط سامسونگه و بنابراین از بابت آپدیت سریع و ساپورت نرم افزاری هم حداقل تا دو سال خیالتون راحته
- حافظه گوشی من 32 گیگابایت هست که البته حدود 25 گیگش در اختیار کاربر قرار داره ولی بنظر من نبوددرگاه حافظه خیلی مشکلی بوجود نمیاره هرچند قطعا وجودش بهتر بود. ولی با وجود سیستم‌ها ابری مثل Drive و Cloud میتونید خیلی راحت اطلاعاتتون رو ذخیره کنید و حافظه گوشیتونو خالی نگه دارید. درضمن با خرید این گوشی OneDrive به شما 100 گیگابایت حافظه ابری مجانی هدیه میده، پس نگران محدودیت حافظه نباشید.
- تجهیزات جانبی ارائه شده خیلی جالب و کاربردی هستن برای مثال پایه شارژ بی‌سیم که البته من ازش استفاده نکردم و تجربه‌ای ازش ندارم ولی شنیدم سرعتش به پای سرعت کابل شارژ سریعش نمیرسه ولی یکی دیگه از لوازم جانبی این گوشی کاور LED هست که پشتش کاملا همرنگ خود گوشی هست و روی صفحه هم پوششی از جنس LED و باز هم همرنگ خود گوشی قرار میگیره که از طریق اون میتونید نوتیفیکیشن‌ها مختلف رو بدون باز کردن کاور مشاهده کنید و جذابیت ظاهری گوشی رو بیشتر میکنه.
- تنها نقطه ضعف این گوشی که من تا حالا دیدم سرعت و دقت حسگر اثر انگشت تو باز کردن گوشی هست که بعضی مواقع باید دو سه بار امتحان کنم تا صفحه باز بشه، شایدم هنوز به نحوه کار باهاش عادت نکردم ولی به نظر من خیلی ضعیف‌تر از حسگر گوشی‌های آیفون عمل میکنه و امیدوارم سامسونگ بتونه با آپدیت نرم افزاری این ایراد رو هم برطرف کنه.
در مجموع من از خریدم تا اینجا راضی بودم و مشکل خاصی توی این گوشی ندیدم. سعی کردم تجربیاتم و نظرم رو بدون هیچ تعصب خاصی بیان کنم، بازم میگم واقعا طرفدار برند خاصی نیستم و سعی میکنم بنا به نیازم گوشی بخرم و در حال حاضر اکثر برندها رو تجربه کردم. واسه من نوت5 کامل‌ترین و دوست داشتنی ترین گوشی بوده که تجربه کردم و بعد از اون آیفون5اس، نکسوس5 و اکسپریاZ قرار میگیرند.
ببخشید خیلی طولانی شد ولی امیدوارم تونسته باشم کمک مفیدی به تصمیم‌گیریتون کرده باشم
موفق و پیروز باشید.

Samsung Galaxy Note5 Samsung Galaxy Note5

1394/9/13 با سلام خدمت دوستان عزیز
من چند وقتی هست که رنگ سورمه‌ای و نسخه 32 گیگ این گوشی رو خریدم و خواستم تجربمو در اختیار اون دسته افرادی بذارم که شاید قصد خرید این گوشی رو دارن. درضمن اینم بگم که به هیچ وجه طرفدار تعصبی برند خاصی نیستم و تا به حال از اکثر برندها گوشی هوشمند خریدم و از هر کدومشم یه جورایی راضی بودم. این گوشی هم خریدنش توفیق اجباری شد چون گوشی قبلیم که نکسوس5 بود افتاد تو آب و سوخت!
چون یکم کامنتم طولانی میشه مجبورم تو دوتا کامنت واستون بفرستم. امیدوارم حوصله کنید و بخونید:
بخش اول
-اول از همه باید بگم شاید جالب‌ترین و جذاب‌ترین بخش این گوشی طراحی قشنگ و چشم نوازش باشه که واقعا تو گوشی‌های سامسونگ کمتر شاهدش هستیم و من خودم یکی از مهم‌ترین معیارهام واسه گوشی زیبایی ظاهریشه و به شخصه طراحی این گوشی مخصوصا رنگ سورمه‌ای رو خیلی پسندیدم. درضمن رنگ سورمه‌ای خیلی خوب اثر انگشت رو مخفی میکنه و اصلا تو ذوق نمیزنه، رنگ سفیدش هم همینطوره ولی رنگ‌های سیلور و گلد چون حالت شیشه‌ای شدیدتری دارن خیلی زود اثر انگشت رو نشون میدن.
-یکی دیگه از جذابیت‌های این فبلت صفحه نمایش فوق‌العادشه، شبیه اکثر پرچمدارای سامسونگ که صفحه نمایش آمولد دارن. وقتی صفحه رو روشن میکنی واقعا دلت میخواد فقط بهش خیره بمونی از بس کیفیتش فوق‌العادس. درضمن برتری محسوس آمولدها نسبت به IPSها مصرف باتری به مراتب پایین‌ترشونه.
-بریم سراغ دوربین که اونم به جرات میتونم ادعا کنم کمتر گوشی هوشمندی هست که بتونه باهاش رقابت کنه و قطعا جزو سه گوشی برتر حال حاضر از نظر دوربینه. علاوه بر کیفیت ویژگیها و Modeهای مختلف و جالبی هست که یه جورایی اونو تبدیل به یه دوربین حرفه‌ای میکنه و اگر کسی به عکاسی وارد باشه میتونه باهاش عکسای خیلی خوبی بگیره. دوربین دوم هم که 5 مگاپیکسل هست و کیفیت قابل قبولی واسه سلفی داره. دوربین فیلم برداری هم کیفیت خوبی را ارائه میده و مثل اکثر پرچمدارای حال حاضر از فیلمبرداری با کیفیت 4k هم ساپورت میکنه.
- بخش بعدی که باز هم جزو یکی از اولویت‌های من بود واسه خرید گوشی باتری بود چون نکسوس5 تو بخش باتری واقعا اذیتم کرد و دیگه حوصله روزی دوبار شارژ گوشی رو نداشتم. باتری این گوشی با کارکرد متوسط خیلی راحت یه روز کامل و حتی یک روزو نیم بهتون کار میده و در حالت کار سنگین هم حتما بیش از نصف روز دوام میاره و نکته مهم‌تر اینکه با ساپورت از شارژ سریع تقریبا در عرض 1ساعتو 20 دقیقه از صفر به صد میرسه که واقعا عالیه.
- سخت افزار این گوشی باز هم جزو بهترین‌هاست و چیپ 14 نانومتری اگزینوس ساخت سامسونگ به هیچ وجه در سنگین‌ترین شرایط کم نمیاره که البته بخشی از اونو مدیون رم 4 گیگابایتی این گوشیه. علاوه بر اون مصرف انرژی پایین این چیپ در کنار صفحه نمایش آمولد و بهینه سازی مناسب نرم‌افزاری به عملکرد باتری گوشی خیلی کمک میکنند.

Samsung Galaxy Note5 Samsung Galaxy Note5

1394/9/7 درود بر عزیزان
دیروز مدل 32 گیگ با رنگ مشکی این گوشی رو سفارش دادم
به محض اینکه به دستم برسه و ازش استفاده کنم حتما تجربیاتمو در اختیارتون میذارم
اینم بگم که من به هیچ وجه طرفدار برند خاصی نیستم و از هر گوشی خوشم بیاد و ببینم که ویژگی‌هاش مناسب منه میخرمش و تا حالا هم اپل داشتم هم سامسونگو الجی و سونی...
بنابراین مطمئن باشید بی تعصب نظرمو میگم
Stay tuned!

Nokia Lumia 735 Nokia Lumia 735

1394/7/26 با عرض سلام خدمت دوستان عزیز
من بعد از مدت ها استفاده از اندروید و iOS و برای اولین بار میخوام یه گوشی ویندوزی بخرم و با توجه به بودجه‌ای که در نظر گرفتم حس میکنم این مدل بهترین انتخابم میتونه باشه فقط یه سوال مهم داشتم از دوستایی که وارد هستن به ویندوزفون
آیا امکان انتقال اطلاعات ذخیره شده بر روی اکانت جیمیل، مثلا مخاطبین یا عکس ها بر روی ویندوزفون وجود داره؟ چون روی اکانتم اطلاعات بسیار مهمی هست که اگه نتونم انتقال بدم مجبور میشم بی خیال ویندوز بشم!
با تشکر از راهنماییتون
موارد 1 تا 5 از مجموع 5 مورد

تبلیغات

تبلیغات

خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا